kaip is 66kw paversti 81kw

Pradėjo paulux, Liepa 23, 2011, 15:32:11 PM

« ankstesnis - sekantis »

fennix

Tai as lyg ir neteigiau kad butinai turi uzsipilt. Visi dyzeliukai daugiau maziau puciasi sau 20-30% daugiau oro, nei gali sudegint ipurskiamas kuras. Cia grynai del ekologijos ir variklio tausojimo. Tai va, jei boxas duos tarkim 15% daugiau kuro- tai ok, bedu didesniu lyg ir neturetu but. Bet mazesniu bus. Bus susidomejusiu- papasakosiu. Tai va cia kalbu apie tuos, kuriems kaip minejau daug nereikia... papildomi 10-20% galingumo (66kw i 80kw). Minejau kad tiems kurie nori daugiau- atsiranda papildomu problemu- nes nebera oro. Kadangi turba nereguliuojama- boxas negales pareguliuot oro srauto... is ko seka- kad pers juodais dumais. Ar pasitaisiau?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

AVENSIS D4D CHIP

Citatafennix parašė:
Tai as lyg ir neteigiau kad butinai turi uzsipilt. Visi dyzeliukai daugiau maziau puciasi sau 20-30% daugiau oro, nei gali sudegint ipurskiamas kuras. Cia grynai del ekologijos ir variklio tausojimo. Tai va, jei boxas duos tarkim 15% daugiau kuro- tai ok, bedu didesniu lyg ir neturetu but. Bet mazesniu bus. Bus susidomejusiu- papasakosiu. Tai va cia kalbu apie tuos, kuriems kaip minejau daug nereikia... papildomi 10-20% galingumo (66kw i 80kw). Minejau kad tiems kurie nori daugiau- atsiranda papildomu problemu- nes nebera oro. Kadangi turba nereguliuojama- boxas negales pareguliuot oro srauto... is ko seka- kad pers juodais dumais. Ar pasitaisiau?
pasitaisiai;)kas nori daugiau tegul perka 3litru varikli:)

paulux

turiu jus didziai nuvilti bet dirbu ne apsaugoje :P ir tikriausiai neatspesit kur ;) jolenktyninku gal ir nieko butu padirbeti :D o tai sita kaip cia ta pasaka apie kur sanaudu sumazejima ;) kas cia per stebuklai ;) kiek skaiciau tai visko daugiau reikia ;) daugiau kuro daugiau oro ir daugiau dumu :P tai is kur gaunas maziau ;) paaiskinkit man durnam ;)

AVENSIS D4D CHIP

Citatapaulux parašė:
turiu jus didziai nuvilti bet dirbu ne apsaugoje :P ir tikriausiai neatspesit kur ;) jolenktyninku gal ir nieko butu padirbeti :D o tai sita kaip cia ta pasaka apie kur sanaudu sumazejima ;) kas cia per stebuklai ;) kiek skaiciau tai visko daugiau reikia ;) daugiau kuro daugiau oro ir daugiau dumu :P tai is kur gaunas maziau ;) paaiskinkit man durnam ;)
mažiau tapkę spausti reikia;)

paulux

o jei as su batais vaziuoju tada sakes :D :D :P ten sita kaune kad cipina kompus ? :)

fennix

as asmeniskai turedamas 66 kW D4D pirmiau intercooleri deciau, tik paskui chipinciau...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

spyglys

#51
Hmmm, na nenagrinesiu, ka jus apie cipinima cia rasote, bet:

2.0D4D 1CD-FTV buvo keletas laidu 2000-2002-2004 metai
(kalbu tik apie si perioda)

66kw (nuo 2000-2002) - paprastas patikimas turbo dyzeliukas, ejo tik E11 modeli, dar Corolla Verso
66kw (nuo 2002-2004) - paprastas turbo dyzelis, tik jau su dvigubos mases smagraciu, E12 modelis
85kw (nuo 2002-2004) - variklis tas pats, bet papildomai idetas intercooleris, kintamos geometrijos turbina, ir dvigubos mases smagratis. E12 modelis

Taigi... Rinktis jums.

egariukas1

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatafennix parašė:
kas nores pest, pes ir ispe. Kam nedaug reikia, tam uzteks... bet tie kurie nori daug... tures bedu. Esme tame kad ok, nauji purkstukai, naujas kompas. Ipusi daugiau saliarkos, bet is kur gausi daugiau oro? Duodu 90 % kad ten ne kintamos geometrijos turbina stovi, visi eko variantas.... Vaziuosi paskui bezdedamas juodais dumais.... Kas kad valins geriau...  Baisu bus zmonems i akis paziuret :D
čia tu klysti,81kw avensyje stovi ne kintamos geometrijos turbalas ir šis variklis geriausiai čipuojasi t.y geriausias efektas gaunamas su šiuo varikliu uždejus boxa ir jokio dumo
kintamos geometrijos

GALLANT

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatapaulux parašė:
turiu jus didziai nuvilti bet dirbu ne apsaugoje :P ir tikriausiai neatspesit kur ;) jolenktyninku gal ir nieko butu padirbeti :D o tai sita kaip cia ta pasaka apie kur sanaudu sumazejima ;) kas cia per stebuklai ;) kiek skaiciau tai visko daugiau reikia ;) daugiau kuro daugiau oro ir daugiau dumu :P tai is kur gaunas maziau ;) paaiskinkit man durnam ;)
mažiau tapkę spausti reikia;)

Isgauti 1kW reikia 1 turbos slegio, 1 kuro ir 1 degimo.
pachipavus pakeliamas turbinos slegis ir paankstinamas degimas, tai jei is triju dydziu du padidejo, tai vadinasi trecias sumazejo, kad ju suma isliktu tokia pati. Na cia as ukiskai bandziau paaiskinti.
 Siaip tai butu idomu pasiziuret koks flash stovi ECU, gal eitu ji pakoreguoti. Butu BOSH kompas tai nebutu jokiu bedu, bet jie buna tik pas 1.4 diesel toyotose, o pas 2.0 D4-D stovi Denso, kiek girdejau net Vimota ju neikanda.

Bemsas

#54
O man idomu, kaip is 100kw isgauti 110kw. Corolla Verso 100kw, Avensis 110kw, nors motoras taspats 2AD-FTV

GALLANT

Pakeisti programa ECU ir isgausi 130kW

AVENSIS D4D CHIP

Citataegariukas1 parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatafennix parašė:
kas nores pest, pes ir ispe. Kam nedaug reikia, tam uzteks... bet tie kurie nori daug... tures bedu. Esme tame kad ok, nauji purkstukai, naujas kompas. Ipusi daugiau saliarkos, bet is kur gausi daugiau oro? Duodu 90 % kad ten ne kintamos geometrijos turbina stovi, visi eko variantas.... Vaziuosi paskui bezdedamas juodais dumais.... Kas kad valins geriau...  Baisu bus zmonems i akis paziuret :D
čia tu klysti,81kw avensyje stovi ne kintamos geometrijos turbalas ir šis variklis geriausiai čipuojasi t.y geriausias efektas gaunamas su šiuo varikliu uždejus boxa ir jokio dumo
kintamos geometrijos
81kw nekintama,85kw kintama

fennix

Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

egariukas1

Citatafennix parašė:
as asmeniskai turedamas 66 kW D4D pirmiau intercooleri deciau, tik paskui chipinciau...
Ka tas intercooleris duos,kai turbina neuzpucia slegio?

fennix

kaip tai neuzpucia? Uzpucia, bet ne taip daug. O pradet tai nuo kazko reikia... gali keist turba uz 2000 arba idet intercooleri  su visu vamzdynu uz 200 Lt. O dar lengviau visa masina pakeist.... Nes 500 kw vistiek neisspausi... tai kam pradet, ane?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!