'03 Sunkiai jungiasi (kartais) begiai

Pradėjo codilx, Rugpjūtis 10, 2011, 11:12:23 AM

« ankstesnis - sekantis »

codilx

Sveiki,

Pasivazinejau su keliom masinom, prisedau prie savo Corollos ir pastebejau kad visai kitaip begius jungia, labai kietai.

Visu pirma, dazniausiai cia ryte buna, vaziuojant sankaba iki galo gali buti isminta, bet jungiant 2a, o labiausiai 3a pavara - atrodo kaip siena butu, nenori isijungt visai begis. Tada pamakaluoju siek tiek ir isijungia.

Kitas dalykas - penkta pavara jungiant, langa prasidarius girdisi toks aukstas gan tylus "cik" garsas.

Ir dar viena dalyka pastebejau. Atleidziant gaza ties 2000-4000 apsuku, apsukos nekrenta iskart zemyn, o dar "pulsa" toki daduoda. Pas jus nera taip?.. Ant didesniu apsuku iskart zemyn nukrenta, prie ~1000 siek tiek kritimas sumazeja, ir iki ~500 ar kiek nukrenta veliau.

Jeigu kas nors turi kokiu minciu pasidalinkit :)

shnai

Turiu tą pačią problemą su pavarų perjungimu, ypatingai 3. Jei rasi priežastį ar sprendimą, brūkštelk čia

MAIKIS

speju sankabele i pabaiga stebuklu nebuna ;)
Toyota Higlander
Toyota Prius
Toyota yaris Verso x2vnt
Toyota yaris
Lexus is200
Lexus Gs300
Honda crx Del sol
ZAZ 968M
www.latransa.lt

FwsA

Ta pati problema ir pas mane su 3 pavara. Jei normaliai
greiteji, tai is antros i trecia lyg ir normaliai isijungia. Bet jei pvz.
biski pariedi laisva pavara, ir greitis suleteja tiek, kad reikia jungti
3pavara, ikist begi reikia jau geroku pastangu. Kisant per jega jokio
dzerzgimo nesigirdi kaip kad butu ne iki galo iminta sankaba.
Kiti begiai daugmaz normaliai, nors gal irgi galetu lengviau junginetis.
Jei butu sankaba, manyciau, pirmas signalas butu, kad atbuline pavara sunkiau pradetu jungtis. Pas mane su atbuliniu viskas OK, tai sankabos kolkas neskubu keist. Praneskit, jei kas rasit priezasti...
Gedas T.Carina E 94' 2.0 benzas-dujos

despou

Sveiki,
Corolla vvti 1.4 ta pati problema su 3 pavara. Taip pat problemų yra su pirma - pamažu riedant kamštyje reiktų jau pirmos, bet nesijungia - lyg į sieną, kartais padeda pakartotinis sankabos išminimas arba perjungimas į antrą, o tada vėl į pirmą. Taip pat darau ir su trečia, kai nesijungia: 3(pabandžius nesijungia) -> 4 -> 3. Pastebėjau, kad ir su 5 yra problemų - važiuojant su 5 įjungta perjungus į laisvą ir vėl į 5 - nesijungia, kaip į sieną vėl.

Kurią dieną reiks bandyt sankabą žiūrėt, gal guolis, gal diskatorius, nes sunkokai minasi, ypač kai įsėdi po kitos mašinos. Kol kas nebuksuoja, bet retkarčiais rytais, kol šalta, staigiau atleidus sankaba pradėjo purtytis visa mašina, bet gal kojos kreivos :) arba smagratis, bet vibruotų ir ant laisvų pagal mane, o gal ir vidinė granata.

Jei kas rasit priežastį, brūkštelkit ;)

wikcia

Sveiki,
Cia yra pavaru dezes problema. Aisku vertetu pasiziuret ar yra pakankamas lygis tepalo dezej. as techniskai negaliu visko paaiskint, bet 3 ir 5 pavara yra ant tos pacios "asies" (tiksliai nezinau kaip ta detale pavadint). ir riedant, kai ismesta pavara ta "asis" nuo pasidevejimo kartais neatsistoja i savo vieta, ko pasekoje, neina taip svelniai ijungti pavaros. o pabandykit pergazuot, kai nesijungia, turetu padet. pergazavus turi atsistoti. kai isibegeji viskas kitaip, nes tada sukeli apsukas pries persijungiant. Siulyciau kol vaziuoja nieko nedaryt, jei cia tikrai ta situacija. Kadangi ta dalis neatsistoja i savo vieta, svirtimi reiketu atrasti ta vieta, trupuciuka i kaire ar i desine. Skamba keistai galbut, bet pabandykit.  

FwsA

Vat ir man kažkodėl atrodo,kad čia dėžės problema. Nors ir sankabos neatmetu.
Dar pastebejimas. Pariedėjus ir sustojus ant laisvos pavaros. Iškart įjungt 3pavarą nepavyksta. Jungiant per jėga, net matosi,kad varikli stabdai šitu veiksmu. Panašu, kaip,kad sankaba neįminta! Bet, jei būtų sankabos problema, kita pavara irgi nesijungtų. O kitos pavaros jungiasi OK. Ir įjungus kitą pavarą, tada jau ir 3 pavara jungiasi be problemų!
Dar pastebėjimas. Riedant nuo stataus kalno pirma pavara (sankaba neįminta), ir įmynus sankabą, kad įjungt į neutralia pavarą, išjungimas 1pavaros irgi per jėga - toks vaizdas,kad pavarą nori išjungt be sankabos.
Tai va, ir dvejoju prie ko pirmiausia reiktu kist rankas.
Šitas dalykas nervuoja, ir ilgai su tuo nesitaikysiu.
"wikcia" patarimas pergazuot veikia, bet manau tik dėl to,kad apsukos variklio pakeliamos, ir pavara įsijungia būtent tada, kai variklio apsukos pasiekia tokias, kaip kad važiuotum 3 pavara tuo greičiu.
Gedas T.Carina E 94' 2.0 benzas-dujos

FwsA

Skambinau i savo servisa kur visada remontuodavausi. Sake, jei kiti begiai jungiasi normaliai, tai cia greiciausia bus dezes problema, ir jis tuom neuzsiims. Skambinausi i Tokvila ir Mototoja, abieju atsakymai tokie patys: "atvaziuokit ir ziuresim". Manau, kad cia yra gamyklinis kazkoks brokas situ masinu ir jie zino sita beda, bet nori dar ir uzdirbt, nors pasakys ta pati, greiciu dezes problema. Diagnoze 200Lt. Greiciu dezes remontas keturiu nuliu zona :(...
Gal kas gali parekomenduoti, koki teisinga servisa Vilniuje, kad tinkamai nustatytu gedima ir ji pasalintu...
Gedas T.Carina E 94' 2.0 benzas-dujos

despou

CitataFwsA parašė:
<...>
Dar pastebėjimas. Riedant nuo stataus kalno pirma pavara (sankaba neįminta), ir įmynus sankabą, kad įjungt į neutralia pavarą, išjungimas 1pavaros irgi per jėga - toks vaizdas,kad pavarą nori išjungt be sankabos.
<...>

Tas pats. Jausmas lyg sankaba nesuveiktu. Bet tiesiog sankaba siek tiek atleidziu ir vel ismynes jungiu laisva.

Bet nemanau, kad kaina link 4 nuliu zonos. Ar cia servise taip sake?

FwsA

I servisa ryt tik uzsirases. "4 nulius" tik siaip maninejau kaip priezodi, kad gali but brangu... Ryt, ar poryt parasysiu rezultatus...
Gedas T.Carina E 94' 2.0 benzas-dujos

FwsA

Autotojos diagnoze po pasivazinejimo su masina-sankaba. Reikia nuimet greiciu deze ir ziuret ka reiks keist. Labiausiai tiketinas variantas, kad reiks keist visa komplekta. Tada darbas 800Lt. Detales jei originalios 1200Lt. Jei ne originalios-700Lt.
Aptarnavo Autotoja labai maloniai, dedu pliusa. Nieko nemokejau!
Gedas T.Carina E 94' 2.0 benzas-dujos

despou

CitataFwsA parašė:
Autotojos diagnoze po pasivazinejimo su masina-sankaba. Reikia nuimet greiciu deze ir ziuret ka reiks keist. Labiausiai tiketinas variantas, kad reiks keist visa komplekta. Tada darbas 800Lt. Detales jei originalios 1200Lt. Jei ne originalios-700Lt.
Aptarnavo Autotoja labai maloniai, dedu pliusa. Nieko nemokejau!

Jei tik sankaba, tai gan gerai. Reiks ir man kuria diena nuvaziuot, kad apziuretu, gaila Autotoja Kaune - reiks Vilniuj paieskot serviso.

FwsA

Susiveliau! Buvau ne Autototojoi, o Mototojoj Vilniuje Ukmerges 425. Taigi pliusas Mototojai :)!
Gedas T.Carina E 94' 2.0 benzas-dujos

bladas

http://www.toyota-club.by/forum/viewtopic.php?f=33&t=6881#p164662

Baltarusai pataria pripurkšti tepalo po gofruota guma, dengiančia greičių dėžės detalę, panašią į metalinę stiklinę, į kurią įeina pavarų perjungimo velenas, tada pavaros lengvai jungsis

FwsA

Cia kaip suprantu kita beda jie aprasineja. Pas mane pats begiu rycagas vaiksto lengvai!
Sankaba pas mane vistiek, manau, reikia keist, nes pariedejus ant laisvo ir sustojus, įmynus sankaba ir bandant jungti 3 pavara, matosi ant taxometro kaip sumazeja variklio apsukos. Analogiskai kaip, kad butum neįmynes sankabos.
pakeitus sankaba, jei nepageres, tada ieskosiu tos gofruotos gumos. servisas pas mane 21d.
Gedas T.Carina E 94' 2.0 benzas-dujos