Kaista autostradoj

Pradėjo Kabutto, Rugpjūtis 17, 2011, 08:20:49 AM

« ankstesnis - sekantis »

AVENSIS D4D CHIP

jeigu viskas tvarkingai veikia tai niekas neturi kaisti,jeigu kažkas nepilnai atlieka sawo funkcijas tai kais,o tu filosofuok kiek nori su savo parabolem

fennix

fizika vadinasi sitas mokslas, ne filosofija. Ir taip, neturi kaist jei viskas tvarkingai. Ypac kai nevirsijamas rtekomenduojamas maksimalus greitis...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Dariusno

nezinau kaip avensiuose, bet teko labai daznai girdeti,kad kaistancio variklio problema yra neefektyvi vandens pompa, arba ji kaipnors pazesta (korozijos) arba pakeista i nekokybiska kuri nesukelia reikiamo slegio. o tai patikrinti gali tik ja isemes

Mars

#18
Is to seka, kad greitejant automobiliui sildymas variklio kaista 3 laipsniu o vesinimas tiesiskas. Tai reiskia kad anksciau ar veliau vis tiek prades kaist, nes kubine parabole kazkuriam taske pralenks funkcine tiese, kad ir kokio statumo ji butu. aisku gamintojai ne durni, efektyvumai suskaiciuiti. Ir ausintis tas variklis turi ir prie 40 laipsniu magistralej 130 vaziuojant. Bet del 200- ne visi varikliai gali. Pvz 200 vaziuot is automobilio reikia istraukt mazdaug 110-120 ag(~85 kw) o is to seka kad paprastas d4d veiktu maksimaliu galingumu ir kais labiausiai. Ar spes ausintis- va cia geras klausimas, ypac jei radiatorius ne naujas.

Čia buvo geras apie paraboles :)
mars

fennix

CitataDariusno parašė:
nezinau kaip avensiuose, bet teko labai daznai girdeti,kad kaistancio variklio problema yra neefektyvi vandens pompa, arba ji kaipnors pazesta (korozijos) arba pakeista i nekokybiska kuri nesukelia reikiamo slegio. o tai patikrinti gali tik ja isemes

pompa yra grynai cirkuliacine- slegio ji nesukelia. Paprastas 2mm metalo smotas (dazniausiai aliuminio lydino) su dantukais ant guolio.  Vienintele reali jos prblema gali but antifriza praleidziantis guolis. Na yra galimybe kad ji apejus rudim nuo variklio (o nen nuo saves) bet tai praktiskai neimanoma nes nuosedos apacioj kaupiasi, o ne virsuj.

CitataMars parašė:
Čia buvo geras apie paraboles :)

Siaip tai viskas gyvenime matematika paremta, visi gamtos mokslai... Ir nors as gal kazkiek crazy, bet tikrai ne anekdotus jum pasakoju.
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Dariusno

Citatafennix parašė:
CitataDariusno parašė:
nezinau kaip avensiuose, bet teko labai daznai girdeti,kad kaistancio variklio problema yra neefektyvi vandens pompa, arba ji kaipnors pazesta (korozijos) arba pakeista i nekokybiska kuri nesukelia reikiamo slegio. o tai patikrinti gali tik ja isemes

pompa yra grynai cirkuliacine- slegio ji nesukelia. Paprastas 2mm metalo smotas (dazniausiai aliuminio lydino) su dantukais ant guolio.  Vienintele reali jos prblema gali but antifriza praleidziantis guolis. Na yra galimybe kad ji apejus rudim nuo variklio (o nen nuo saves) bet tai praktiskai neimanoma nes nuosedos apacioj kaupiasi, o ne virsuj.

CitataMars parašė:
Čia buvo geras apie paraboles :)

Siaip tai viskas gyvenime matematika paremta, visi gamtos mokslai... Ir nors as gal kazkiek crazy, bet tikrai ne anekdotus jum pasakoju.

pilnas youtube apie pompu problemas. nuo korozijos buna atitruksta aparnuote nuo asies. ir asis sukasi sau o sparnuote sau. juk sparnuociu buna visokiu: aliuminiu plastikiniu metaliniu... nezinia ar ta pompa jau nebuvo pakeista i kokio taivanio produkta

fennix

korozija atsiranda tik tada kai ausinimo sistema uzpildoma vandeniu arba yra nesandari. Piresingu atveju deguonis i ausinimo sistema nepatenka, del to nera rudijimo ar kitaip korozijos. Faktas kad gali suluzt. Broko negalima atmest. O siaip sukasi jos simtais tukstanciu km be jokiu problemu....
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

Pas mane jau 100t. prasisuko po keitimo :)

dainilandija

nieko nesupratau is temos, bet jei miete vaziuojant prie +5c truoputi kansciai ir jau isijungia ventiliatorius, todykle daugiau vidurio niekada nerodo tai kas cia gali buti kaltas, ausinimo skycio norma, ir niekur nedingsta.

dainilandija

Sveiki, gal kas gali pasakyti kodel daznai isujungia ventiliatorius ir kokiu priemoniu imtis?

Venza

Isjunk kondicionieriu arba nukreipk oro putima nuo lango i kitokia padeti.Ventiliatorius junginejasi kartu su kondicionierium automatiskai jeigu putimas nustatytas ant priekinio lango.Taip apsaugo nuo langu rasojimo,bet dabar tai nelabai aktualu,tai galima atsukt i salona ir ventiliatorius nebesijungines ir kuras taupysis :)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

dainilandija

Kaip patikrinti vandens pompa? Ar galima kokia nors diagnostika padaryti kad sužinoti del ko kaista, gal koks daviklis? ar pan.

egariukas1

Pakeisk termostata ir viskas baigsis,nepilnai atsidaro jis.Joks jis ten ne elektrinis,paprastas kainuoja apie 100 lt.Pmpa patikrinsi isemes,nors jei metaline sparnuote tai jai nieko negali atsitikt,tik leist skysti per guoli gali.Kaist gali del velyvo degimo

dainilandija

#28
Kaip zinoti kokia pompa, avensis 2,0 benzinas 2008m, pastebejau lyg palasa per radiatoriu skystis, ar gali buti radijatorius nors uztenka skyscio?
ar negalvojus keisti termostata?
kur galo buti beda jei nedaug palasa per radiatoriu taciau vaziuojant temperatura pakyla, tai normalizuojasi?

egariukas1

Tavo vietoj pirmas darbas butu pakeist termostata,nors jei sakai kazkiek lasa radijatorius,gali buti pripilta sandarytojo ar dar kokio velnio(garstyciu)del to gali pakaist daugiau.Nepakeites termostato neieskok giliau bedos,99% jis neatsidaro pilnai