Varikliai*

Pradėjo mind, Gegužė 08, 2008, 10:49:02 AM

« ankstesnis - sekantis »

olo

CitataNNZ parašė:
a tada nzn pas mane ir toks garsas yra tai net negaliu pasakyt nes pats nzn kada ieskosiu, bet itariu kad cia nieko blogo. Jei kazka surasi duok zinia, pziuresim kuris ilgiau isvaziuos ... ;)

Garsas dingo. Problema sutvarkyta. Pasirodo turbinoje buvo uzsikirtes voztuvas. Ispute lauk isiurbimo kolektoriaus tarpine ties 1 ir 4 cilindru ir del to buvo tas svilpimas. Turbina patikrinta ir sutvarkyta turboservise Vilniuje.
Tai va tokios zinios !

NNZ

ir kiek tas malonumas kainavo?
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

olo

370 lt . As sava bolida tvarkau kaune pas pazystama, tai biski pigiau gaunas.

mind

#108
Purkštukų valymas ultragarsu video
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

tadasd

sveiki visi. Norejau paklaust ar be manes yra dar kas susidures su tokia situacija kai pasilus varikliui lyg sumazeja trauka?Masina universalas dyzelis d4d 2000m. Sako, kad gali buti del oro srauto matuokles problemu. Patarkit jei kas ka zinot

zally

Patikrink ir interkuleri
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

haplitas

paskaiciau as sia tema apo plaukiojancius smagracius visokius... nu ta tojota konstruktoriai- tuparyli ne kitaip. nereik paprasto smagracio, tegu pi...sasi po  160 000 km pirkejas. va pas mane d4d 81 kw . sankaba ismini- svilpia.. na guoly pakeiciau sankabos, paklojau babkiu, kas is to, po keliu men vel SVILPIA... tai gal cia smagratis tas zymusi? nes negali but kad vel sankabos ism guolis. pamenu vw vento 93 metu... susitvarkiau i da virs 100 000 km nudroziau be gedimo. o juk- liadies vezecios... o cia jos didenybe toyota

Henris

#112
Pas mane susilus varikliui irgi trauka mazesne, visi iki siol sutikti zmogai sake, kad turbininiam dyzeliui normalu.. O ka tikrinti intercoolerije? Ar tepalais neuzsikises? Jei uzsikises tepalais reiskia ir turbinai galas arrteja, per skaudziai man cia butu vienu metu smagratis ir turbinos remontai. Geriau gal netikrint :)

to tadasd: pas mane pasiles variklis irgi maziau traukia ypac isibegejant ir ypac kai siltesne diena. Daug kas sako turbo dyzeliui normalu, o jei intercooleri tikrinciau ir rasciau tepalo tikrai neapsidziaugciau. Smagratis ir dar turba tuo pat metu, tada tikrai nepasakyciau, kad toyota gera masina :)

Beje siandien buvo +22, isilus varikliui ir pastovejus prie sviesoforo isijunge vintiliatorius, ar cia jau norma, kad prie +22 lauko temp isijunginetu stovint vietoje?? Nes kiti neva sako, kad vintikas suveikia tik karstom vasaros dienom, tai ka reiskia karsta diena :)?
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Edvatronas

CitataHenris parašė:
Beje siandien buvo +22, isilus varikliui ir pastovejus prie sviesoforo isijunge vintiliatorius, ar cia jau norma, kad prie +22 lauko temp isijunginetu stovint vietoje?? Nes kiti neva sako, kad vintikas suveikia tik karstom vasaros dienom, tai ka reiskia karsta diena :)?
Stovint normalu, ventiliatorius junginejasi ne nuo lauko temperaturos, o nuo antifrizo temperaturos, man yra buve netgi ziema isijunges prie kokiu -10

kaktusas

Tai jau tikrai, pas mane taip pat kiek ilgiau pastovėjus iškart įsijungia, ir nebūtinai lauke turi būt karšta.

vaidaschi

Galia nukrinta todel kad automatinis padsosas issijungiai susilus varikliui.
No one can kill TOYOTA

Henris

Bet, automatinis padsos jauciasi kai atsijun gia dar net iki puses neisilus varikliu (bent as taip manau, kad jauciasi) nes salto variklio apsukos buna apie 1000-1200rpm, o kai padsos atsijungia apie 800-900rpm. Jei aisku as teisingai suprantu padsoso atsijungima. Nes pas mane apsukos nukrenta neisilus varikliui iki darbines, ir eina masina normaliai. Kai pasiekia darbine irgi eina normaliai, bet su darbine temp pavazinejus mieste kokia 15-20 min, ta galia apmazeja. As buciau linkes kad holo daviklis. Pamatuoja oro srauta, ir slegi ir padaro liesesni misini. Kodel masinos vakare ar nakti visada traukia geriau ir yra dinamiskenes, del to kad oro tankis kitoks ir holo daviklis taip nesuliesina kuro misinio, turbinai irgi oro tankis daro itaka. Su darbine temp vakare kad ir +20, tarkim kokia 9 vakaro, atrodo kad masiniukas atsigaves, spaudi ir eini kaip lektuvas, o diena kaip prispaustas prie zemes  kol vazineji tarp sviesoforou.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

tadasd

tai reikia suprasti, kad taip ir turi buti ar tai to daviklio gedimas? Kazkaip iki galo nesupratau,jei zinai, parasyk aiskiai, Henri.

Henris

#118
As irgi iki galo nesu isiaiskines, nes pats ieskojau info per meistrus. Vieni sako dyzeliam normalu su turbo kompresoriais tai ypa juntama. Kiti sako kad reiktu paziuret holo davikli, pabandyt sukeisti su kitu is tokios pat masinos ir ziuret ar keiciasi eiga. Del netraukimo ikaitus motorui gali buti ir kitu priezasciu, oro srauto matuokle, filtrai (oro, kuro), pas mane bent jau filtrai pakeisti ir tikrai geri bet skirtumo nepajutau. Dar buvo sakanciu, kad katalizatorius gali buti uzsikises, neva jis pradeda su liamda zondais dirbti tik varikliui pasiekus darbine temp, ir katalizas uzkaites nebeatlieka savo funkcijos. Cia buvo atskira tema apie katalizus gali pasiskaityt. Tai kaip ir pats siltesnem dienom vazineju toks kaip apsineses. Nors pvz bendradarbis isedo i mano masina keleivio vietoj tai spustelejau, sako gerai pas tave traukia, nors man atrodo, kad netraukia, gal del to kad jau pusantru metu vazinejau ir pripratau prie tos traukos, del to ji man atrodo mazesne nei anksciau. Nors kai siltas variklis, kad su juo isibeget sunkiau, tai faktas. Nepyk, bet negaliu aiskiai atsakyt del ko taip yra, pats iki siol bandau isiaiskint...

Beje, reiktu kad dar kas nors is forumo dalyviu parasytu kaip pas juos su trauka isilus varikliui, gal ia is ties kaip sakant "subinej smgeneu ieskom" :) Yra dar kitas dalykas, siltesnem dienom tenka pavazinet atviru langu, tai kai saltas variklis pro langa jis dirba kazkaip normaliai, o kai isila garsas panasus, net nezinau i furos gal ne, bet toks padusleja ir gargaliuoja :) net nemoku paaiskint. Bet cia jau is kitos mano paranojos srities :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

zally

Rusu Toyotos forume skaiciau, kad Toyotos geriau traukia kai yra dregna.Kai kurie forumieciai bande det prie oro filtro angos slapius ranksluoscius ir sake, kad tikrai padeda.Jeigu taip, tai esant saltam varikliui santykine dregme yra didesne.Gal tai kazkaip itakoja oro srauto matuoklio darba arba kuro misini.Mano Corolla benzinine ir turi panasiu edu su trauka.Kiti kas pavaziavo su ja sako, kad traukia labai gerai.Priprantam prie savo masinu ir atrodo kazkas negerai.Zodziu neverta sukti sau smegenu.
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.