Varikliai*

Pradėjo mind, Gegužė 08, 2008, 10:49:02 AM

« ankstesnis - sekantis »

mind

Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

ToyotaClub

Tokio nera:) bet pagalvojau kad signalke pjauna kazka nes slapukas yra.
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

martynas

 Kazko daugokai tepalo valgo.Tepalo lygis pries kelione buvo normoj. Pravaziavau 720 km is ju apie 450 trasoj (130-140 km/h) teko vel litra tepalo dapilt iki normos . tai litras i 720 km daugoka:|. Variklis VVT-i 1.8. Esu  skaites , kad po 150.000  sitems varikliams 1000 km - 1L tepalo pasidaro norma.  Kas vairuojat  masinas su tokiu varikliu parasykit savo pastebejimus. Dekui

Minju

Toyota avensis vieni iš variklių 1,8 iki 2003m,garantiniai buvo kviečiami į aptarnavimo centrus keisti žiedus ir stūmoklius,nes tepalo"rijimas" jiems Rytų Europoje buvo problema.Apie tai plačiai rašyta įvairiuose forumuose.

Edvatronas

CitataMinju parašė:
Toyota avensis vieni iš variklių 1,8 iki 2003m,garantiniai buvo kviečiami į aptarnavimo centrus keisti žiedus ir stūmoklius,nes tepalo"rijimas" jiems Rytų Europoje buvo problema.Apie tai plačiai rašyta įvairiuose forumuose.
O kodel butent rytu europoje? Ziedams politine santvarka tam tikra reikalinga?

Minju

Mano pažįstamas perpirko Avensį  iš  Tokvilos 2002 metų. Jam aiškino ,kad Vakarų Europoje ta bėda taip stipriai nesireškė(gal kuro kokybė ,gal eksploatavimo sąlygos pas mus ?),bet gamintojas priimė sprendimą lyg tai dėti platesnius žiedus.Jam išvis pasisekė ,pakeitė visą variklio bloką ,su kuriuo nelabai turi bėdų.Rusai aiškino ,kad šiuose varikliuose mažesis tarpas tarp cilindrų ,todėl negeras temperatūrinis režimas,ko pasekoje pasireiškia tepalo"valgymas"Labai daug rusiškuose forumuose apie tai parašyta.

Edvatronas

As izvelgciau nebent tai, kad vakaruose, dulkiu kiekis M3, zymiai mazesnis, nei pas mus, ir matyt likusioje rytu europoje...
Kazkur skaiciau, buvo tyrimai oro atliekami... tai del to galbut greiciau gali ziedai susideveti.... bet cia siaip sapaliojimai... ;)

martynas

Sita masina is salono isvaziavo bavarijoje tai kaip ir ne visai rytu europos rinkai skirtas  auto. va cia kaip tik uzsimenama  http://www.autoreviu.lt/portal/automobiliu-apzvalgos/article/3688

Minju

Mano nuomone ,mes visi pirkdami ToYOTA ,skaitome ,domimės, o paskui tik įsigyję,įgyjam naujos patirties : sužinom apie smagratį ,comon rail,purkštukus ,reiklumą priežiūrai  ir panašiai.Išvada: viskas pažįstama ant savo kailio.Išankstinis domėjamasis būna nepakankamas ,nes pačiam konkrečiai netenka su tomis problemomis susidurti,o nusipirkęs pradedi suvokti ant kiek mašina "nudrožta" tiems ,kuriems pasisekė ,tai tikrai puikios mašinos ...na ,bet vsiems ir visur negali sektis. Aš tai džiaugiuosi ir linkiu visems nenukabinti nosies. Respect

martynas


Memelis

Visada taip buna, kai labai kazko uzsimanai ir nebegali laukti, tai ir imi. Veliau pamastai, kad gal galejau neskubeti, galejau daugiau pasidometi...
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

Vasaris

Pasiskaitinejau komentarus, tai pagalvojau, kad pirkdamas avensi gerai kad neturejau daugiau pinigu ir emiau 2.0 TD varikliu. Per 2 metus pravaziavau 60 tukstanciu, varikliui tik tepala keiciau ir viena pagalve plysus buvo.

cu

ilgai ieškoja ir dar ilgiau rusų/anglų ir lt forumus skaičiau.
pasirinkau d4d su mirusiu smagračiu:O
pakeičiau į originalą smagratį, tepalus ir filtrus. taisiau centrinį užraktą (dėl jo pats kaltas - laiku neapkeičiau skilusio stiklo, drėgmė pateko į saugiklių bloką). nuvažiuota ~18k km.
gal irgi neblogai :)

Memelis

Mires smagratis - daznam bilietas i Toyotos pasauli... :D Kaip bebutu gaila...
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

cu

tai kad tie smgaračiai byra ir VAG koncerno gaminiams.
girdėjau, su tuom turi ir dizelinės A6 nuo 99m, A8 ir A4.
pasatai B5ir auksčiau :O
va škoda oktavia 02 užsilenkus pas pažįstamą su tapačia bėda.
taip kad nevien toyota.. jie tik pradininkai buva :)