50 km be aušinimo...

Pradėjo barzda, Rugsėjis 21, 2011, 16:26:53 PM

« ankstesnis - sekantis »

horn

Citatahorn parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
nutruko aksesuarinis dirzas kuris suka genera,vandens pompa,vairo stiprintuvo siurbli ir kondiskes kompresoriu,todel ir kaito,ir generas nekrove ,ir vairas sunkus buvo;)

kokią bižuteriją prie aksesuarų naudojat? :D

Fenix-tu geriau vietoj detalių krūvos pasiimk telefoną ;)

AVENSIS D4D CHIP

Citatahorn parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
nutruko aksesuarinis dirzas kuris suka genera,vandens pompa,vairo stiprintuvo siurbli ir kondiskes kompresoriu,todel ir kaito,ir generas nekrove ,ir vairas sunkus buvo;)

kokią bižuteriją prie aksesuarų naudojat? :D
tik pacia geriausia!:)

fennix

#17
CitataHenris parašė:
Idomu butu paziuret kaip sekasi keisti tarpine po galvute, kelyje :) Su kuo galva paslifuotum? Rankos judesiu? Mikornu tikslumu. Na nebent pakeiti tarpine viska surenki ir paskui grizes namo vel imi ja nahren, kad viska sutvarkyt kaip turi buti...

Kolegai tyliai pasakysiu kad kai keiti metaline tarpine i paranitine galvos slifuot nera butina, nes paranitas ne plienas- jis gana minkstas ir lengvai prisispaudzia i tarpus ir labai gerai uzpildo visus mikroninius tarpelius kai suverzi ji jega idomumo delei tuoj paskaiciuosiu :)... taigi kiekvienas varztas spaudzia galvute nei didele nei maza +-1200 kg jega  o ju yra 10 :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Henris

Bet ne visos originalios tarpines po galva buna is metalo, o galva vistiek slifuoja, nes buna pasikraipymu ypac jei buvo gerai pakaitusi... ZIurek nepaslifuosi ir vel turi problemu po keliu k km.
Ir siaip idomu jei uzsiminiem apie varztus, o pakeitus tarpine po galva, nereikia po 1000km ar daugiau pervarzyt??? Ar dabar eina varztai, kurie po variklio pakaitimo nepasitempia kazkiek?
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

fennix

pas mane dabar stovi metaline... kadangi jau varzau antra karta... nes pirma kart prapute... tai nebedarau tu paciu klaidu :) Paverzt nera butina. Bet rekomenduojama. Bet sitas rekomendavimas manau dazniau taikomas paranitinems tarpinems, o ne metalinems. Siaip kaisdami varztai prisitempia patys, tarpine nepralaisveja... Bet tiek kad ji susigula per laika ir gali pradet leist.... Svarbiausias dalykas teisingai nuvarzyt.... Jug gamintojas po tavo pravaziuoto 1000 km neatvaziuoja tarpines priverzt, reiskia nera butina privarzyt antra karta... Siaip pagal instrukcijas 7a-fe sako uzsukt tarpine jega 30 Nm paskui prisukimai po 90 laipsniu, tada po -90 laipsniu ir tada vel + 30 Nm ir vel 90 laipsniu... as dabar jau varzau mazesniais intervalais, ir uzdedu rusisko 10 % jegos rezervo... nu ir kol kas laiko jau 20 000 be jokiu bedu... Svelniai tariant "pisnios" pusvalandis kol suvarzau... nu bet jei prapus tarpine del blogo priverzimo galiu bonka pastatyt :D...  Galva slifuot gerai, neneigsiu to... bet matai, pigiau ta tarpine uz 100 lt per 2 valandas man uzsidet butu negu kviest trala kuris uz 300 lt nuveztu namo...

Aisku dar vienas dalykas yra tiksliai diagnozuot gedima... bet po to kai isigijau GT celica 130 kW, pradejau vertint 85 kW 7a-fe tvarkymo lengvuma.... pasirodo ten ir rankas yra kur uzkist... ir isardyt ta motora svelniai tariant nera ka veikt...

Aisku biski offtopico uzdesiu....trauka... prie jos greitai priprantama... anksciau galvojau daryt turbo 1.8... kad gaut 200 ag... dabar turiu orginalu motora su ta pacia galia... ir turiu pasakyt... nieko jis nevalina.... nu gerai... traukia.... bet nu svelniai tariant kol nera 400 ag... tol cia ne stebuklas :D Dabar planai- variklio ekonomijos gerinimas... kuriu projekta 7a-fe varikliui... naktim skaitau literatura...Daug daug literaturos. Ir anksciau-veliau jis bus igyvendintas... pradinis tikslas- 20% sumazint kuro sanaudas. Ziuresim kaip man seksis... nes praprast kaip ir neturiu ka... stovi garaze variklis antras- bus modifikuotas per laika... jei jau ir sugadinsiu ka- nebus taip ir gaila... vistiek daugiau 300 lt uz ji niekas neduos.... nes visiem dzin kad ten 1000 lt restauracijos dalims+ darbas isleista ir stovi jia nesulaukes turbinos vos ne gamyklinio naujumo bukles :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

NNZ

Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

barzda

atsiprašau, kad negalėjau dalyvauti diskusijoje, bet matau kad greitai viskas visiems tapo aišku... Kaip supratau tepalus pasikeisti butų neprošal. Tą ir padarysiu...
Nekuriant naujos temos, ką manote apie stabdžių diskų akciją tojotos servisuose? ar verta imti orginalius su 20-25 proc. nuolaida(gaunasi apie 270 Lt) ar neorginalius (~150 Lt), ir ne tojotos servise? Ir jei neorginalius tai kokio gamintojo? Ačiū.

fennix

Yra jau nemazai diskutuota apie stabdziu diskus ir kaladeles. Taigi greitai ir trumpai:
Toyota disku/kaladeliu negamina, perka is kitos firmos( uzkrito pavadinimas kokios) klijuoja savo lipduka, parduoda kaip rekomenduojama produkta.
Dabar tu gamintoju yra kruvu kruvos... kainos gali svyruoti nuo 40 Lt uz diska iki 10 000 lt uz diska. Zmones renkasi kas jiem pagal kisene, nes realiai tamsta pats skirtumo turbut nejausi. Tavo atveju diskas tai metalo smotas lygiai nutekintas ir isbalansuotas. Psio. Nepirk didziausios piguvos, nes megsta lankstytis. O toliau, virs 70 lt uz diska jau gali moket tiek, kiek myli savo masina...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

AVENSIS D4D CHIP

Citatabarzda parašė:
atsiprašau, kad negalėjau dalyvauti diskusijoje, bet matau kad greitai viskas visiems tapo aišku... Kaip supratau tepalus pasikeisti butų neprošal. Tą ir padarysiu...
Nekuriant naujos temos, ką manote apie stabdžių diskų akciją tojotos servisuose? ar verta imti orginalius su 20-25 proc. nuolaida(gaunasi apie 270 Lt) ar neorginalius (~150 Lt), ir ne tojotos servise? Ir jei neorginalius tai kokio gamintojo? Ačiū.
kaina kaip originalui isties gera,beje turesi garantija metam o jei desi pingponginius tai ragas;)

Rober

Nesupyk, bet automobiliui, kuris nuvažiavo 50 km be aušinimo ir dar 120 km/h greičiu, stabdžių diskų geriau nekeisti.  Reikia keisti  automobilį.

fennix

Tai kad jis ne be ausinimo vaziavo... tiesiog perkaitino varikli... Nieko baisaus, mano bendradarbis nusipirkes zafira jau antra diena perkaino ji skambindamas ka daryt... sako... vaziuoju kazkas kalena, keistai netolygiai dirba, temperatura ant raudonos... ka daryt. Nu zodziu... viskas priklauso nuo bukles. gali but viskas gerai, gali buti nieko gero... cia jau reikia tikrint pries keiciant
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Henris

kokios problemos, pakeiti varikli o tada stabdziu diskus :) ir vaziuoji toliau :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Rober

Citatafennix parašė:
Tai kad jis ne be ausinimo vaziavo... tiesiog perkaitino varikli... Nieko baisaus, mano bendradarbis nusipirkes zafira jau antra diena perkaino ji skambindamas ka daryt... sako... vaziuoju kazkas kalena, keistai netolygiai dirba, temperatura ant raudonos... ka daryt. Nu zodziu... viskas priklauso nuo bukles. gali but viskas gerai, gali buti nieko gero... cia jau reikia tikrint pries keiciant
Nenorėčiau įsivelti į beprasmiškus ginčus, tačiau jeigu nutrūko dirželis, kuris suka aušinimo skysčio pompą, tai koks ten aušinimas?  Aušino tik oras, kaip zaz-966 :)
Jeigu tam varikliui nieko neatsitiko, tai tada čia Toyotos  stebuklas.

barzda

Sorry, bet kaikas iš čia tikri lietuviai.. :) kad tik blogo kitam palinkėt :)...tai kiek Jūsų manymu reikia laukti, kol kas nors pasimatys?....viskas gerai su tuo motoru... jau prasukau virš 2000 km... jokių pokyčių, jokių pašalinių garsų, trauka tokia pat, skysčiai savo vietoje, laisvos apsukos stabilios... Þinoma reikia pabelsti i medį, bet gal baigiam šią diskusiją apie motoro ar auto keitimą. Tikrai informuosiu forumą jei kas nors įvyks. Ačiū už pamastymus apie diskus... plia dar tepalo nepasikeičiau...:@

fennix

Jau buvo tokia tema- kas svarbiau antifrizas ar alyva, bet vieningos isvados nepadarem. 50 km be dirzo nera toks jau didelis atstumas, 120 vaziuojant tai mazdaug 25 minutes. Taip kad tavo atveju turbut nieko blogo neatsitiko, aisku belsk i medi, dziaukis jei viskas gerai, nes galejo atsitikt.

Ausinimas be vandens pompos labai paprastas- minimalus cirkuliacinis, kuris vyksta skysciui savaime judant del temperaturiniu pokyciu + garavimas... Jei puoda palaikai ant virykles, tai jis daugiau 100 laipsniu nepasieks kol viso vandens neisvirins, o galva kurioje jau neber vandens kazkiek ausina tepalas pilamas ant voztuvu ir veleneliu . Visko buna, visko pasitaiko, pats be ausinimo pramyniau 30 km greiciu 50-90, bet mano atveju buvo trukusi galvos tarpine, ko pasekoje antifrizas pilnai isvirdavo per 5 minutes.
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!