d-cat motoro patikimumas

Pradėjo arte, Gruodis 23, 2008, 00:46:26 AM

« ankstesnis - sekantis »

Kestutis777

Mano nuomone, D-CAT variklis yra geras ir teisingas reikalas, tad zinant jo silpnasias vietas, reikia ji eksploatuoti atitinkamai ;) Ir viskas bus ok ;) LEDAS :D

fennix

mano nuomone ispjovus katalizatorius ir filtrus, pakeitus alkunini, sudejus didesnio kampo voztuvu velenelius, sukelus kuro slegi, pakeitus turba butu galima 400 hp isgimdyt is jo :) tikrai geras variklis :) Bet cia mano poziuris i tiuninga, kitiems box uztenka :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Kestutis777

Na taip :D Tu tiuninga suvoki tik kaip invazija i pati variklio vidu :D

horn

to henris: o kas varikliui blogiau 350Nm apkrova prie 1000 aps ar prie 3000? Aš sakau, kad prie 1000, todėl ir nusidėvėjimas bus didesnis jei versi variklį sunkiau dirbti prie 1000 nei prie 3000, nors apkrovos skaičius bus toks pats.

fennix

#79
Citatahorn parašė:
to henris: o kas varikliui blogiau 350Nm apkrova prie 1000 aps ar prie 3000? Aš sakau, kad prie 1000, todėl ir nusidėvėjimas bus didesnis jei versi variklį sunkiau dirbti prie 1000 nei prie 3000, nors apkrovos skaičius bus toks pats.
Apkrovos skaicius tas pats bus isorine prasme, taciau alkuninis gaus 3 kartus mazesne kancia :) kai dirbs prie 3000 rpm. Del to tu visiskai teisus sioj vietoj.

Siaip jau budavo atveju kai traktoriu varikliai budavo paliekami visa diena suktis ant laisvu apsuku. Nors ir viskas gerai su varikliu buvo, ir dirbt drasiai buvo galima, bet rezultatas net keistai juokingas - luzes alkuninis velenas. Ir ne nuo ko kito- o nuo per dideles vibracijos prie zemu apsuku.
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Henris

Jus pirma pasiskaitykit apie ta boxa o paskui sakykit ar blogai ar gerai. Tikrai aprkovos prie 1000rpm ner kaip prie 3000 be boxo :) Ten tiesiog didesne variklio galia perkelta i mazesnes apsukas. Jei be boxo D4D variklio galia mazeja prie tarkim kokiu 4000rpm, tai cia ji mazes prie kokiu 3000-3500 rpm.
As manau jei vokieciai pjauna be boxo su tokia kaip mano po 160-170km/h kiekviena diena tai apsukos buna apie 4000rpm ir per 200k km neuzdroze to variklio, tai boxas tikrai nezdros jo per 100k km prie 2000rpm :) Cia aisku dar priklauso, nuo vairuotojo. Cia panasiai kaip su mazos kubaturos varikliais, nori isibeget normaliai o nevalina, tai ka darai nspaudi iki dugno ir taip pat apkrauni ta motora, net baisiau, tai jei man reik normaliai isibeget su boxu, uztenka apsukas pasikelt iki 2000rpm. Beje yra paprastas fizikos desnis: kuo maziau apsisukimu per minute tuo variklis ilgiau tarnauja, del to dyzeliai ir skaitomi turintys didesni resursa nei benzinai. Nes benzinai dirba ausktesnem apsukom (isskyrus amerikonus, kur varikliai po 4L ir turi po 8 kausus) tie varikliai praktiskai neuzdroziami isvis nes dar + automatai ir apsukos kaip pas dyzeli.
Tai kaip manot, kas varikliui geriau norint ta pati greiti pasiekt, ar jis per minute padarys 3000 apsisukimu ar 2000 apsisukimu???? Cia net skaiciuotuvo nereikia suprast kad alkuninis apsisuka maziau kartu per ta pati laika, o isibegijimo laika gaunam ta pati???
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

fennix

matai, tame ir reikalas kad tie 4000 rpm visiskai nemaiso varikliui. Kaip jau ir seniai buvo mineta, ne nuo to byra tie varikliai. Jis laisvai sukasi prie tu apsuku, bet nepatiria perkrovu, nes nera per didelio slegio cilindruose, nera per dideliu smugiu alkuniniui. O va meginant vaziuot mazom apsukom sitai atsiranda
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Kestutis777

Citatafennix parašė:
matai, tame ir reikalas kad tie 4000 rpm visiskai nemaiso varikliui. Kaip jau ir seniai buvo mineta, ne nuo to byra tie varikliai. Jis laisvai sukasi prie tu apsuku, bet nepatiria perkrovu, nes nera per didelio slegio cilindruose, nera per dideliu smugiu alkuniniui. O va meginant vaziuot mazom apsukom sitai atsiranda

Kalba eina apie dyzel variklius. Nesu girdejes, kad kas patarinetu lakstyti su 4000  dyzel varikliu varomais auto

fennix

zinau, cia tas pats kas su benzu vaziuot 5000-5500 rpm. Nera taip sveika bet nera ir taip blogai kaip atrodo. Anyway, kaip kitaip pasieksi 180 km/h? Duodu 90% kad 4000 rpm 180 km/h yra sveikiau nei riedet 5 pavara 1000 rpm 50 km/h.
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Kestutis777

Citatafennix parašė:
zinau, cia tas pats kas su benzu vaziuot 5000-5500 rpm. Nera taip sveika bet nera ir taip blogai kaip atrodo. Anyway, kaip kitaip pasieksi 180 km/h? Duodu 90% kad 4000 rpm 180 km/h yra sveikiau nei riedet 5 pavara 1000 rpm 50 km/h.

Negaliu tau atsakyti, nes neturiu jokios nuomones apie tai :) Va apie alpinizmo yranga, apraisus, karabinus, virves, kylius ir mazgus, galetumem diskutuoti laisvai, bet technikoje as zalias, kas liecia apsuku ir visokiu smulkiu isskaiciavimu. Zinau tik tiek, kad ramus vaziavimas yra saugesnis ir masinai, ir eismui ir varikliui.
Nors turiu Boxa, bet nesidraskau. Tiesiog megaujuos sukimo momentu ir man to pilnai uztenka.
Beto, yra 5 Boxo pozicijos. 1 ekonomijos-5 agresijos. Pas mane ji stovi per viduri, ant 3. Uzsukti iki 5 nera poreikio.
O siaip, jei jau nuoga teisybe sakyti, tai variklis dyla kiekviena karta ji uzvedus. Saugiausia yra kai jis isjungtas ir neveikia ;) Bet ir tai, nuo ilgo stovejimo gali neuzsivesti ;)

fennix

atkreipk demesi i variklio vibracijos skirtuma prie laisvu apsuku ir 3000 apsuku. Vat ir esmine zalos priezastis matosi :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Kestutis777

Citatafennix parašė:
atkreipk demesi i variklio vibracijos skirtuma prie laisvu apsuku ir 3000 apsuku. Vat ir esmine zalos priezastis matosi :)

O tai po keliu skrydziu lektuvus nuraso? :) Jie vibruoja tai ziauriai stipriau :D Tiesiog kratosi :)

fennix

apie kokia lektuvu vibracija tu kalbi?Korpuso ar variklio?  Kad skardos vibruoja tai jokiu bedu, mano dureles irgi vibruoja nuo garsiakalbiu, dazai lupasi, spaklius krenta,  o daugiau bedos ner. O lektuvu varikliai, tiksliau turbinos tai nevibruoja :) Jau minejau- seniau, kai chebra palikdavo traktorius dirbancius ant laisvu apsuku ir eidavo arielkos gert ne vienas yra rades suluzisi alkunini velena.... ir apsuku ner ir darbo nedirbo o va siaip del vibracijos eme ir suluzo.... Mazos apsukos = netolygus variklio darbas o tai yra peilis....

Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Henris

#88
Matau cia nusivaziavot: visu pirma niekas nevaro su dyzeliu ant 4000rpm ir niekas nevazineja ant 1000rpm, nei vienos is siu apsuku diapazonu nepatenka i dyzelinio variklio galios ar ekonomiskumo rekomendacijos zonas. Kaip ir visi zinom ekonomiskiausias rezimas dyzeliui 1800-2000rpm, galingiausias rezimas 2200-3000rpm. Kodel gamintojas iskart nedaro taip, kad nebutu turbo duobes, tai yra turbo pagreiti pradeda igaut tik nuo 1800rpm. Speju tai padaryta tam, kad vairuotojas galetu kontroliuoti, kada jam reikia pagreicio, kada ne, tiesiog lengviau spausi gaza ji taip ir nesoks is vietos, nes nebus pasiektas reikiamas apsuku diapazonas, o jei duosi zibalo ir pavara jungsi veliau nei 2000rpm, tai automatiskai reiskia nori greiciau isibeget. Cia jauciu panasiai kaip su dabartinem madrom automatinem dezem, gaza spausi lengvai, pavaras permetines prie mazesniu apsuku, o jei paspausi greit nuo sankryzos, tai automatas reaguoja, kad nori isibeget greit, del to pavaras permeta veliau. Na aisku dyzelio sukimo momentas didziausias pasiekiamas nuo 2000-3000rpm diapazone, benzu turbos turetu pagreiti igyti veliau, nes sukimo momentas toliau zymiai. As manyciau, kad tas boxas yra toks variantas, kaip pas automatus buna sport mygtukas, tik aisku jis pavaras tik permetineja veliau, nemanau, kad sukimo momenta paankstina. Tai va, kadangi boxas sureguliuotas taip, kad isnaudotum jo galimybes nuo 1400 iki 2500rpm, tai as manau, kad cia yra normalios ir sveikiausios apsukos varikliui. Juolab kaip ir boxo gamintojas raso, kad su boxu ir kuro suvartojimas mazesnis 20proc, tai jei ant ankstesniu apsuku ir paduoda daugiau, kuro, tai automatiskai, ir per turba i cilindra paduodama daugiau oro, jei tik kura mizintu, o oro nebutu, tai springtu variklis.
Galutine isvada: nedroziant be reikalo, manau boxas normalus dalykas ir nereikia vaziuot i variklio tuningo firmas, kad programiskai pachipintu ir nuluptu kokias 5000lt.
Beje DCAT galvos nulekia ir be boxo pagalbos, tai zino forumo lankytojai, ten kazkas nepaskaiciuota su galvos ausinimu. Ir teigti, kad del boxo nueis galva DCATui, butu per drasus teiginys. Juolab aisku DCAT'as ir taip smarves turi, gan dinamiskas yra, manau tie boxai labiau pagelbetu silpnesniem varikliam. Isivaizduokit, standartinis DCAT'as su 177AG, tempia 1,5 tonos ir paprastas 116AG ta pati svori turi isjudint su -60 arkliu :) Tai skirtumas akivaizdus :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Kestutis777

Tiksliai, aiskiai ir tiesiog nebelieka ka ir bepridurti :) Saunus, issamus atsakymas ;)