Dingsta trauka D4D diesel

Pradėjo Dasadas30, Gruodis 14, 2011, 10:22:25 AM

« ankstesnis - sekantis »

Kesteliss

man taip budavo. vaziuoju, pakilus apsukom iki kazkiek usidegdavo tas varikliukas ir dingdavo trauka. Sustoji, arba isjungi rakteli ir vel ijungi vel viskas gerai. jei neduodi didesniu apsuku. Uzknisdavo, bijodavau kitu masinu lenkti. Po to lyg apsitvarke, tampem ziurejom ten viska. Lyg sake turbinos valdymas buvo parejes, usineses. bet po pusmecio numire turbina. O draugui avensiui viskas taip pat kaip ir manajai buvo, bet jam purkstukai.
tel.868737941

audriukas777

man irgi taip būna, kai daugiau gazo duodi. Visus kartus buvo, kai perjunginėjau iš 2 į 3 pavarą, o apsukas užkeldavau kažkur iki 3,0-3,5 rmp. bet taip būna retai, kartą į 2 mėnesius. užgesini varikli, vėl užvedi ir toliau ramiai nuvažiuoji.
kai taip retai būna šie nesklandumai, tai nei į servisą važiuot, nei ką. kiekvienam servise bus gudručių ir visi pateiks savo diagnozes, bet piniginė tai tavo kentės.

dzonas

#17
kazkur forume yra nuskambejusi mintis kad buna netraukia DEL KURO SISTEMOS UZSIORINIMO. Ora gali gaudyti pro filtro korpuso detales, nebutinai filtruojantis elementas t. buti juodai uzsikises.
15 metu su dyzeliu

avis

ptikrink kuro filtra ta dali kur pumpuoti reikia atjunk kuro filtra ir istatyk laikinai maza paziurek kaip traukia gali pravaziuoti kelis simtus km ir jai pajusi kad trauka nedingsta tai zinok kad del to ir yra beda nes ta pompike kur sukasi kuro filras halturina daznai man taip buvo ir tevuko corolai tas pats, as tada paprasta vw golf kuru filtra istaciau ir jokiu bedu
tiesa slypi kazkur anapus

Modka

Citatadzonas parašė:
kazkur forume yra nuskambejusi mintis kad buna netraukia DEL KURO SISTEMOS UZSIORINIMO. Ora gali gaudyti pro filtro korpuso detales, nebutinai filtruojantis elementas t. buti juodai uzsikises.
jei gaudo ora tai dazniausiai visai netraukia o ne kartais
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

kubilas

Panašiai ir man buvo nutike. rekomndavo Autotoja keisti visus, bet keičiau tik 1na- iš angliškos. jau važiuoju po remonto 70 tukst km, ir viskas gerai. reguliariai pavartoju kuro sistem ploviklio ;). manau ,kad reik lupti forsunke- ir pagal koda rasti šrotine, jei nera litų, jei yra litai-nauja. kodas ant forsukes korpuso.    

saskelas

Tokie pozymiai rodo kad arteja turbinos remontas dar galimas atvejas, kad oro padavimas kazkur nesandarus arba  oro filtras uzsitersias. Po tokiu pat pozymiu ant tralo parvaziavau is Prahos, turbina paejo.

Ichtiandrs

#22
Pas mane tokis variantas. Nupirkus - masina vaziavo normaliai, net turbina pust pradedavo nuo 1300 RPM. Pasikeitus oro filtra, turba pust pradejo nuo 1800RPM. Prie to paties labai netraukia. I kalna vaziuojant krenta greitis. Ir turba kazkaip idomiai jungiasi nuo 1800 ir ties 2200 baigiasi trauka ir panasiai ties tais 2200RPM pradeda lyg ir trukcioti/pulsuoti lyg ir vienodais intervalais. Kai perlipa 3000RPM vel pucia kaip velnias. Dar idomus dalykas, kad apsukas keliant 1 ir 2 begiais tu simptomu nera apart bukumo, o jau 3,4 ir 5 begiais jau durnystes su tampymusi.
Aisku prie viso to masina absoliuciai buka iki turbos. Vedasi gerai, nedumija. Kuro sanaudos padidintos lyg ir... vidutines 8,8Ltr:  Miestas 5%, uz miesto 95%.
Jei cia rasau, vadinasi, kazkas svarbu

Modka

CitataIchtiandrs parašė:
Pas mane tokis variantas. Nupirkus - masina vaziavo normaliai, net turbina pust pradedavo nuo 1300 RPM. Pasikeitus oro filtra, turba pust pradejo nuo 1800RPM. Prie to paties labai netraukia. I kalna vaziuojant krenta greitis. Ir turba kazkaip idomiai jungiasi nuo 1800 ir ties 2200 baigiasi trauka ir panasiai ties tais 2200RPM pradeda lyg ir trukcioti/pulsuoti lyg ir vienodais intervalais. Kai perlipa 3000RPM vel pucia kaip velnias. Dar idomus dalykas, kad apsukas keliant 1 ir 2 begiais tu simptomu nera apart bukumo, o jau 3,4 ir 5 begiais jau durnystes su tampymusi.
Aisku prie viso to masina absoliuciai buka iki turbos. Vedasi gerai, nedumija. Kuro sanaudos padidintos lyg ir... vidutines 8,8Ltr:  Miestas 5%, uz miesto 95%.
nu nzn ar cia susije su pakeistu oro filtru... Man cia daugiau itarimu MAF ar EGR arba su interculeriu.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

mmersass

Citatamodka parašė:
CitataIchtiandrs parašė:
Pas mane tokis variantas. Nupirkus - masina vaziavo normaliai, net turbina pust pradedavo nuo 1300 RPM. Pasikeitus oro filtra, turba pust pradejo nuo 1800RPM. Prie to paties labai netraukia. I kalna vaziuojant krenta greitis. Ir turba kazkaip idomiai jungiasi nuo 1800 ir ties 2200 baigiasi trauka ir panasiai ties tais 2200RPM pradeda lyg ir trukcioti/pulsuoti lyg ir vienodais intervalais. Kai perlipa 3000RPM vel pucia kaip velnias. Dar idomus dalykas, kad apsukas keliant 1 ir 2 begiais tu simptomu nera apart bukumo, o jau 3,4 ir 5 begiais jau durnystes su tampymusi.
Aisku prie viso to masina absoliuciai buka iki turbos. Vedasi gerai, nedumija. Kuro sanaudos padidintos lyg ir... vidutines 8,8Ltr:  Miestas 5%, uz miesto 95%.
nu nzn ar cia susije su pakeistu oro filtru... Man cia daugiau itarimu MAF ar EGR arba su interculeriu.
Bus EGR man irgi buvo trauka dingusi, ir turba pradedavo tik nuo 2200 kazkur, o paskuj visai netraukdavo, isvale ir sutepe EGR ir atsigavo, pasidare lb jautri, bet db vel pradeda buket :(
'05 Avensis 2.0 D4D TSpirit

Modka

Citatammersass parašė:
Citatamodka parašė:
CitataIchtiandrs parašė:
Pas mane tokis variantas. Nupirkus - masina vaziavo normaliai, net turbina pust pradedavo nuo 1300 RPM. Pasikeitus oro filtra, turba pust pradejo nuo 1800RPM. Prie to paties labai netraukia. I kalna vaziuojant krenta greitis. Ir turba kazkaip idomiai jungiasi nuo 1800 ir ties 2200 baigiasi trauka ir panasiai ties tais 2200RPM pradeda lyg ir trukcioti/pulsuoti lyg ir vienodais intervalais. Kai perlipa 3000RPM vel pucia kaip velnias. Dar idomus dalykas, kad apsukas keliant 1 ir 2 begiais tu simptomu nera apart bukumo, o jau 3,4 ir 5 begiais jau durnystes su tampymusi.
Aisku prie viso to masina absoliuciai buka iki turbos. Vedasi gerai, nedumija. Kuro sanaudos padidintos lyg ir... vidutines 8,8Ltr:  Miestas 5%, uz miesto 95%.
nu nzn ar cia susije su pakeistu oro filtru... Man cia daugiau itarimu MAF ar EGR arba su interculeriu.
Bus EGR man irgi buvo trauka dingusi, ir turba pradedavo tik nuo 2200 kazkur, o paskuj visai netraukdavo, isvale ir sutepe EGR ir atsigavo, pasidare lb jautri, bet db vel pradeda buket :(
tai jei jau buvo uzsikises egr tai laiks nuo laiko ji ir valyk ir nebus problemu, pries kiek laiko valei?
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

mmersass

tokviloj vale kazkur pries menesi, siaip turiu 3 men garantija, tai skambinsiu, ziuresiu ka sakys
'05 Avensis 2.0 D4D TSpirit

aspirinhead

tokia minti pamėtėsiu,buvau istriges pusnyje,tai teko uzgazuoti kaip reikiant,isijunge avarinis variklio darbas vos dirba,tarkim kazkoks daviklis duoda signala i kompa ir slopina varikli jeigu jis pradeda durniuoti vaziuojant normaliu greiciu,tada smagiai servisas gali uzdirbti teigdamas kad reikia keisti forsunkes ar turbai sakes,del filtru galvos sukti nereikia,laikinai ismesk oro filtra,atjunk kuro filtra ir matysi ar yra skirtumas
b

mmersass

kurioj vietoj randasi tas EGR voztuvas?
'05 Avensis 2.0 D4D TSpirit

Modka

Citatammersass parašė:
kurioj vietoj randasi tas EGR voztuvas?
Po desine turi matyti metalini interkulerio vamzdi is virsaus salia variklio, tai jis po situo vamzdziu. priejimas tai nekoks ant 85kw.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)