Dingsta trauka D4D diesel

Pradėjo Dasadas30, Gruodis 14, 2011, 10:22:25 AM

« ankstesnis - sekantis »

previs

Ten kur Ichtiandrs šnekėjo apie MAF - tai tie siūleliai patys nusivalo nuo dulkių, ijungus degimą jie gan smarkiai įkaista ir viskas nudega, Taigi valyti galima nebent ta tinkliuka pirešais. Šiaip ant naujesnių mašinu nebeturėtu būti tų siūlu, kitaip ten biški
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

Modis

CitataIchtiandrs parašė:
MAF, jei nepaistau, matuoja oro mase/kieki/temperatura. Realiai nuo jo signalo priklauso, misinio gamyba. Kas realiai mano atveju padejo - negaliu pasakyti, galejo uztekt isvalyt tik MAF arba tik EGR, bet del galimybiu stokos, tuo paciu ardymu valiau abu. Corollai bus 10 kart lengviau. Jei gamintojas nedare burtu, tai MAF turi buti iskart ant vamzdzio/angos (kokie 5cm nuo oro filtro) toj pusej, kur jau oras eina link turbos. Kazkaip sunkiai as cia paaiskinau. Realiai Youtubej, regis yra su Corolla filmukas, paieskok. O kodel tu mastai ji valyt? irgi i kalna neina ir leteja?

pas mane panasiai, bet ne visada, kartais viskas gerai, na o kartais nors islipes pasistumk, kompa kai buvo pajunge, tai rodo kazka su ismetimo sistema, bet galvoju kad reikia isvalyti siuos dalykus, nes ismetime isskyrus uzsikisusi katalyza nezinau kas galetu buti

Ichtiandrs

Su Previu tikrai sutinku. Nes mano MAF tie siuliukai gan svarus atrode, apart vieno, regis tas kur giliau pasleptas. Gal jie savaime ir nudegina viska, nes ten turetu gerai jie kaisti....
O del corollos - greiciausia EGR valymas gali duoti stipru pagerejima. Nes manau maniskei irgi, labiau jo valymas padejo nei kas kita.
Jei cia rasau, vadinasi, kazkas svarbu

Arturas

Pries pora dienu ir pas mane tokios nelaimes su dinginejimu traukos. Filtras keistas pries 3-4 menesiu, pravaziavau jau apie 10k km . Ar galejo uzsikimsti filtras? Filtras man, toks mazesnis negu kad buvo originalus, berods denso. O jai tarkim su egr problemos ar uzsidega kokia lempute skydelyje? gal kas zinot ar galima ji patikrinti diangnostikos pagalba?
 Toks ispdudis lyg su kuru kazkas, bet....  
Foto bus veliau :)

Reniuz

Gal galite pasakyti kada pradeda veikti EGR? Kazkur skaiciau kad uzkaitus varikliui iki darbines temperaturos ar tiesa?

Ichtiandrs

Nu va.Neilgai dziaugiausi.... ;-( Dvi dienas smagiai pavazinejau, o trecioj dienoj uzsidege CHECK lempute ir masina visiskai nebeklause greicio  pedalo. Uzgesini 5 sekundem, vel uzvedi, vel vaziuoja. Kartais leidzia 100KM nuvaziuot, kartais po 5 km tas pasidaro.Ant laisvu dirba, bet masinos pajudinti neina. Vel uzgesini, lukteri, uzvedi - vel kaip niekur nieko. Ir taip kasdien. Beje, regis net kuro sanaudos vel padidejo kartu su Checko uzsideginejimu. Kaip suprantu, be kompiuterines diagnostikos - nieko nesuzinosiu. O gali buti tokia reakcija i besikisanti kuro filtra? Bet masina vaziuoja kaip vaziavusi, kol vel nesugrybauja...
Kadangi tenka tuneliais vaziuot ir kai masina sustoja tunelyje - nelabai jauku, patarkit, kas gyvas, prasau.
Jei cia rasau, vadinasi, kazkas svarbu

Modka

CitataReniuz parašė:
Gal galite pasakyti kada pradeda veikti EGR? Kazkur skaiciau kad uzkaitus varikliui iki darbines temperaturos ar tiesa?
netiesa, jis visada veikia, nera skirtumo ar saltas ar karstas variklis.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

dzonas

Ichtiandrs, galbut reiktu pakeisti visa MAF davikli. Ten yra siek tiek elektronikos, kuri ir gali psichuoti. MAF elektronikai tenka gana dideli temperaturu ir dregmes svyravimai. Nematau prasmes valyti to MAF siuliuko, nes ji skalauja oras praejes pro filtra. Jei meta klaida, tai ja galima butu identifikuoti diagnostikos metu. Pradziai siulyciau diagnostika
15 metu su dyzeliu

Arturas

EGR ar kuro filtras? Kartais kai vazioju dingsta trauka, trauka atsiranda nuo 2500 stuku apsuku, ant laisvu dirba ir gazuojasi graziai. Ka manot? Kai turejau ankstesni auto ir buvo uzsales kuras, tai ir ant laisvu nenorejo dirbti, kai bandai duot gazo burbuliuodavo... Belieka tik egr?  
Foto bus veliau :)

kepure

Turiu egr voztuvus 2vnt. 85kw 2.0d4d elektrinis 6kontaktu 150lt vienetas

Arturas

Tai vat siektiek atsilus teko ir man uzsiimti EGR ir MAF valymu. Gan paprasta viskas, uztrukau apie 1 valanda, galima ir greiciau, bet pirma karta darant ir dar sau norisi kuo geriau is krupsciau pasidaryti. EGR ploviau ultragarso voneleje su vandeniu ir fairy, atsiplove puikiai, kaip naujas. Nereikejo nei ten sveisti, nei ten kokiu karburatoriu valymo priemoniu. Beto ultragarsas isplauna ir ten kur paprastai neprieisi.
 MAF buvo irgi apsinese, tai tuos mazus 3 dacikiukus nuvaliau su spiritu ir ausu krapstuku. Valiau ziuredamas per mikroskopa, nes be jo manau didele rizika juos nulauzti, ar sugadinti.
 Viska sudejau ziuresim kaip bus, ar padejo ar ne. Tikiuosiu kad taip bus isspresta traukos dingimo problema.
Foto bus veliau :)

Arturas

Citatadzonas parašė:
Ichtiandrs, galbut reiktu pakeisti visa MAF davikli. Ten yra siek tiek elektronikos, kuri ir gali psichuoti. MAF elektronikai tenka gana dideli temperaturu ir dregmes svyravimai. Nematau prasmes valyti to MAF siuliuko, nes ji skalauja oras praejes pro filtra. Jei meta klaida, tai ja galima butu identifikuoti diagnostikos metu. Pradziai siulyciau diagnostika

As kaip tik manau kad verta bandyti valyti, nes plika akimi atrodo normaliai, o ziuredamas  per mikrsokopa jis atrodo apsineses suodziais, o nuvalius visas blizga. Cia kalbu apie ta tariam siula kuris yra pasislepes giliau ir kur sunkiau prieinamas. Blin dabar tik atejo i galva kad galejau padaryti fotkiu.... Blin blin...
Foto bus veliau :)

Arturas

Arba cia tikejimas arba man istikro atrodo kad trauka pagerejo palyginus kaip buvo kai is pradziu, kai nedinginedavo.
Foto bus veliau :)

Ichtiandrs

Cha , Arturas, tau bepigu, kai turi po ranka ir vonele ir ultragarsa. As parasiau varianta koks tik gali buti blogiausias - be garazo, ir ka buvo galima rasti po ranka. Bet vistiek saunuolis, kas tokius irankius turi - padarys dar lengvesni darba. Sekmes.

Pas mane masina jau antra diena neuzdega Check'o ir masina nedusta. Vienintelis sutapimas, kad lauko temperatura pakilo auksciau nei -10 laipsniu. Kaip ir vel nesa i MAF gedima....Ar ne?
Jei cia rasau, vadinasi, kazkas svarbu

Rimtas

Sveiki-Toyota myletojai.Papasakosiu savo istorija.Perskaiciau visa foruma apie Previa-kas gerai kas blogai.Pas mane taip pat nera traukos.Kol kas jos dar nerandu-nes isbandziau jusu minetus ieskojimo budus-pakeiciau(srauto matuokli).isvaliau-Agr,nors buvo sakyciau svarus,galu gale ispjoviau katalizatoriu- nulis emociju,BUKA masina nors tu ka-kas keisciausia jokio klaidu nemeta-neatsiranda CHECK-tas varikliukas-nebeisivaizduoju nei ka daryti-dar sutariau kad ieskos man turbo valdyma tirs(vakumus)-gal but asele nesivaldo-dar kitur sake purkstukai-nelabai noriu tiketi-nes su pilna serviso istorija  117 000km rida -viskas kaip nauja-gaila net ardyti-duoti time garaziniams draskyti masiniuka.Pats vazineju su Carina E -be turbo,,,sakyciau manoji geriau traukia us Previa-ir siaip neuzmusama masina jau 7 metai jokiu bedunera-noriu pasikeisti auto-bet va tokia problema turiu-keisiu dar kuro filtra bandysiu-nes jauciasi kad virs 2000 apsuku nenori imti -daugiau -sunkiai apsukas ima-sakyciau tokia nuojauta kad kaip kausas nedirbtu-kaip sako-Traylina variklis-gal pursktukas koks-net nesitiki kasd prie tokios ridos taip gali buti...Lietuvoje dar neekploatuota.Laukiu jusu patarimu-nors jau ju cia pilna....:)