Kokią alyvą (tepalus) pilti į Toyota Corolla variklį

Pradėjo rubilnikas, Sausis 10, 2009, 12:27:49 PM

« ankstesnis - sekantis »

audrius

#45
Fennix- manau turi per daug tikslu, per daug mokaisi ir per daug dirbi. Atsipalaiduok B)
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

guners

#46
Na kagi, atrodo turim indigo vaiki savo gretose.;)
Mumis tai didele garbe:D
P.s.  saugok sveikata, bo tokiais tempais varydamas, tikrai neteks po 50m. mumis pafilosofuoti, studente:(
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

gsk


NNZ

Citatagsk parašė:
žmonės, o gal "PLEASE DO NOT FEED THE TROLL"?

Plačiau šia tema čia: http://gentoo-blog.de/wp-content/uploads/2009/02/please-do-not-feed-the-troll.jpg


:D no offense, bet paveiksliukas tai geras
ir sorry už OT
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

fennix

Atleiskit uz mano pliurpalus, atleiskit uz tai kas jums ne prie sirdies, atleiskit uz OT. Gyvenimas mano ne forume, taigi parasysiu savo nuomone apie tai kokius tepalus pilt i Corollos varikli, ir cia tai bus paskutinis mano postas. Rasau pagal rida:
0-   50 000km        0wX
50 000 -150 000     5wX
150 000- 250 000   10wX
X pasirinkit patys pagal vaziavimo stiliu:
iki 30 - ramus, 30-40 normalus, 40-50 agresyvus, >50- ekstremalus.
Del sintetikos, pusiau ar minerealines- rinkites pagal pinigine. Ir nepamirskit kad yra ir sintetikos 15w 30 jei jau mineraline jusu nezavi...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

NNZ

Citatafennix parašė:
... Rasau pagal rida:
0-   50 000km        0wX
50 000 -150 000     5wX
150 000- 250 000   10wX
X pasirinkit patys pagal vaziavimo stiliu:
iki 30 - ramus, 30-40 normalus, 40-50 agresyvus, >50- ekstremalus.
Del sintetikos, pusiau ar minerealines- rinkites pagal pinigine. Ir nepamirskit kad yra ir sintetikos 15w 30 jei jau mineraline jusu nezavi...

na va fennix matai gali ir kontruktyviai parašyti, ne vien tik pasisakymus per puslapį rašyt.

P.S. jo pasisakymas ištikrųjų geras ir nebūtinai corollai tinka o daugumai paprastam varototojui skirtų auto. Jei iš visų jų pasisakymų atrinkt info tai ji dažniausiai, gera, dėlto kad ir kaip norėčiau ant jo pavaryt, apie betikslius pasisakymus. Jis teisus yra.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Aurimas

Dazniausiai alyva pilama pagal klimato salygas, o ne pagal automobilio amziu!

NNZ

CitataAurimas parašė:
Dazniausiai alyva pilama pagal klimato salygas, o ne pagal automobilio amziu!

nors 1 priežastį pasakyk, kodėl taip manai, nes pirmą kart tokį bajerį girdžiu. Jei dėl per didelio tirštumo žiemą, tai čia vėjai, pas mus nėra tokių šalčių.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

guners

Renkantis alyvas reikia atsizvelgti i klimata, i variklio bukle (rida), i vaziavimo stiliu.
Tai reiskia kad skaiciukai ant alyvu pakuociu rasomi ne siaip sau, o kad galetum pasirinkti tinkama alyva savo auto.
Pirmas skaicius-stingimo temperatūrą,(5W~ -25C; 10W~ -20C; 15W~-15C) antra klampumą prie +100C.Kuo skaičius didesnis-tuo tepalas klampesnis.
P.s. sintetines alyvos yra geriausios ir brangiausios.
Bet cia jau butu kita diskusija.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

audrius

#54
guners klaidingas tavo parasymas Siuos skaicius 5W-40 skaitome:
W raide nuo zodzio Winter ir toki uzrasa reikia skaityti kad si alyva yra skirta  ziemai 5w, ir vasarai 40  t.y  visasezone . Toliau pagal API ir ACEA susitarima sie skaiciai reiskia butaforine klampa kuri nieko bendro neturi su realia klampa ar temperatura. Save gerbiantys gamintojai 10W-40 deklaruoja -30 alyvos stingimo t.y kristalizacijos pradzia.
Tiesa yra ta, kad 10W-40 prie 15 laipsniu, tirstesne nei 5w-40, bet ju klampa prie 100 laipsniu yra labai panasi. Tai reiskia ,kad abi sios alyvos yra vienodos klampos darbiniame rezime, apie sintetikos privalumus nebekalbesiu.
Taip pat alyvos 15W-40 stingimo teperatura DAZNIAUSAI BUNA -30.
PVZ. MITSUBISHI SAVO GAMINAMIEMS VARIKLIAMS IKI 2002 ,PO TO BUVO DEDAMI RENAULT VARIKLIAI, NAUJAS JIS AR SENAS DEKLARUOJA ALYVA 15W-40 TAI PAGAL AUKSCIAU NURODYTA TEORIJA JIE PRIE -15 LAIPSNIU NEGALETU BUTI EKSPLOTUOJAMI.
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

guners

#55
Citataaudrius parašė:
guners klaidingas tavo parasymas Siuos skaicius 5W-40 skaitome:
W raide nuo zodzio Winter ir toki uzrasa reikia skaityti kad si alyva yra skirta  ziemai 5w, ir vasarai 40  t.y  visasezone . Toliau pagal API ir ACEA susitarima sie skaiciai reiskia butaforine klampa kuri nieko bendro neturi su realia klampa ar temperatura. Save gerbiantys gamintojai 10W-40 deklaruoja -30 alyvos stingimo t.y kristalizacijos pradzia.
Tiesa yra ta, kad 10W-40 prie 15 laipsniu, tirstesne nei 5w-40, bet ju klampa prie 100 laipsniu yra labai panasi. Tai reiskia ,kad abi sios alyvos yra vienodos klampos darbiniame rezime, apie sintetikos privalumus nebekalbesiu.
Taip pat alyvos 15W-40 stingimo teperatura DAZNIAUSAI BUNA -30.
PVZ. MITSUBISHI SAVO GAMINAMIEMS VARIKLIAMS IKI 2002 ,PO TO BUVO DEDAMI RENAULT VARIKLIAI, NAUJAS JIS AR SENAS DEKLARUOJA ALYVA 15W-40 TAI PAGAL AUKSCIAU NURODYTA TEORIJA JIE PRIE -15 LAIPSNIU NEGALETU BUTI EKSPLOTUOJAMI.

Idomiai tu cia papasakojai,aisku nesinorejo plestis iki begalybes, todel bendrais bruozais parasiau apie temperaturas ir klampuma.
Kad SAE 15w40 stingsta prie -15, tai radau neviename aprasyme, ir tai laikoma visasezonine alyva.
Taip alyvos skirstomos i ziemines, vasarines, visasezonines. Idomu butu pasiskaityti, gal gali nurodyti linkus.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

arunaskeras

Gal kas bandet RVS Arba XADO technologija, butu idomu suzinot ar tai pasakos ar tikrai varikliukas kaip naujas
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

kaktusas

Citataarunaskeras parašė:
Gal kas bandet RVS Arba XADO technologija, butu idomu suzinot ar tai pasakos ar tikrai varikliukas kaip naujas
Tai jei taip būtų tai servisai darbo neturėtų ;) Juk tie priedai viskam yra, gal tik kėbulo nelygina :)

veiluoks

siandiena paziurejau variklio alyva. JUODA. ne ruda kaip buvau iprates, bet juoda. nors ne tirsta. pilta berods 5w30. ar pas jus irgi spalva juoda?
Toyota Corolla 1.4 D-4D Sedan Linea Sol FWD

guminis

#59
jei laiku keitimus atlieki ir ne ,,pelkiu dumbla'' pili, viskas normalu. Patikrinti gali su spec. prietaisais, bet geriausia ir pigiausia patrynus tarp pirstu, jei esi kiek prie technikos, suprasi apie alyvos bukle, jei nori ramiai miegot - pasikeisk alyva.