Užlūžo pakaitinimo žvakės. Sutaisyta.*

Pradėjo Toyminde, Sausis 17, 2012, 12:15:09 PM

« ankstesnis - sekantis »

Artūras Alytus

Citatalooking4snow parašė:
Skaiciau skaiciau ir dabar esu biski pasimetes, kad cia toks sudetingas procesas gali gautis. Tai gal iskart vaziuoti pas ta Rolanda i Panevezi, o ne bandyti laime Klaipedoje zvakes pasikeisti? Kaip cia protingiau padarius? Ir gerai supratau, kad zvakes reikia pirkti tik is Solorinos (Toyota atstovai Klaipedoje) ir niekur kitur, jeigu nenoriu problemu?
Savo Avensiui keičiau žvakes automobiliui pastovėjus dvi dienas lauke prie -25. Galimybės pašildyti variklio nebuvo, nes niekaip nesikūrė dėl 3 blogų žvakių. Dyzeliui tai dariau pirmą kartą ,viskas atsisuko ir pavyko be problemų. Nemanau, kad labai svarbi variklio temperatūra. Þvakes NGK pirkau eilinėje autodalių parduotuvėje. Kažin ar Solorina prekiauja kažkokiomis ypatingomis-kitokiomis žvakėmis negu kiti.

eceris

del metalo pletimosi savybiu ikaitus variklio galvai, teko girdet rekomendacija is meistru, kad geriau saltam varikliui keist zvakes. as keiciau butent saltam varikliui. bet kiekvienas elgiasi kaip ismano-jei atsisuka be problemu, koks skirtumas saltam ar karstam keist

looking4snow

#92
Tai pasirodo, kad visgi nera taip baisiai, kaip sitoje temoje anksciau buvo prirasyta. :D

Bet pagal ta manuala reiketu "įkaitinti cilindro bloką iki 90 laipsnių". :|

O jeigu netycia liktu kokia dalis viduje, ar Klaipedoje yra tokiu meistu, kurie nenuarde puse variklio sutvarkytu viska?

eceris

#93
Citatalooking4snow parašė:
Tai pasirodo, kad visgi nera taip baisiai, kaip sitoje temoje anksciau buvo prirasyta. :D

Bet pagal ta manuala reiketu "įkaitinti cilindro bloką iki 90 laipsnių". :|

O jeigu netycia liktu kokia dalis viduje, ar Klaipedoje yra tokiu meistu, kurie nenuarde puse variklio sutvarkytu viska?
pagal ta nuoroda 9 punktas is vis briedas kazkoks surasyta. galva nuimta, o bloka ikaitint iki 90 laipsniu. tipo zvake randasi bloke?:) ten apie mersa raso berods, bet ir pas mersa zvakes manau kad ne bloke, o galvoj isuktos
  bet tenesupyksta nuorodos autorius uz kritika. saunu kad kazkas iesko nuorodu, o surade pasidalina su kitais. gincuose gimsta tiesa;)

katana7

Kiek teko bendrauti su meistrais, tai sako, kad žvakes geriausia išsukinėti esant šiltam variklui, temperatūra turi būti apie 40-50 C.

eceris

Citatakatana7 parašė:
Kiek teko bendrauti su meistrais, tai sako, kad žvakes geriausia išsukinėti esant šiltam variklui, temperatūra turi būti apie 40-50 C.
o man sake atvirksciai:) jei ziuret pagal fizika, tai siltas metalas pleciasi, vadinas ir issukimas sunkesnis turetu buti. as keiciau saltam-be problemu. kazkas keite karstam varikliui-irgi be problemu. vadinas ne tiek priklauso nuo temperaturos. aisku, ipatingu atveju gal pagelbet ar pasunkintu issukima vienu ar kitu atveju. cia aip tie skiepai nuo gripo-sako- pasiskiepinau ir susirgau. bet kas zino,gal butum nesiskiepines, gal butum numires:D

dzonas

#96
Pastaruoju metu daug kas apeliuoja i Fizikos Desnius patys ju nesuvokdami, - spragos vidurineje ir pan.

Jei apie desnius tai variklio galva yra aliuminio lydinio, o zvake yra plieno lydinio. Aliuminio pletimosi koeficientas yra  dvigubai didesnis uz plieno.
http://senetas.tikra.info/wp-content/uploads/2009/05/image0304.jpg

Jei koks komplikuotas isemimas - turbut geriau isiminet esant karstam varikliui. Manau padirbus varikliui reiktu koki desetka minuciu palaukti kol siluma issilygins variklio galvoje, nes darbo metu zvakes turetu buti labiau ikaitusios, nei aplink jas esantis galvos metalas. Cia tik mano samprotavimai.
15 metu su dyzeliu

katana7

Citatadzonas parašė:
Pastaruoju metu daug kas apeliuoja i Fizikos Desnius patys ju nesuvokdami, - spragos vidurineje ir pan.

Jei apie desnius tai variklio galva yra aliuminio lydinio, o zvake yra plieno lydinio. Aliuminio pletimosi koeficientas yra  dvigubai didesnis uz plieno.
http://senetas.tikra.info/wp-content/uploads/2009/05/image0304.jpg

Jei koks komplikuotas isemimas - turbut geriau isiminet esant karstam varikliui. Manau padirbus varikliui reiktu koki desetka minuciu palaukti kol siluma issilygins variklio galvoje, nes darbo metu zvakes turetu buti labiau ikaitusios, nei aplink jas esantis galvos metalas. Cia tik mano samprotavimai.
Man panašiai meistrai ir aiškino, visiškai pritariu tamstos nuomonei.

arunaskeras

Gerai kad toyotai prie zvakiu prieejimas geras. Tai galima visaip pabandyti, nors taip ir neaisku kaip geriau. Dauguma sako kad siltam. O kai turejau trecia golfiuka tai ten dvi zvakes tekdavo atsukineti su pirstu galiukais uzdedant rakta. Tai kaip tai padaryti karstam varikliui:)
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

eceris

:) gal ir spragos fizikoje-seniai tas buvo, tik kodel tamsta priestarauja savo teiginiui tuomet. jei aliuminis pleciasi dvigubai, jis manau ir i zvake isirezia labiau kai karstas variklis;) jei jau pleciasi, tai i kiekviena plysi, bet ne i isore, kad zvakes skyle padideja:p

dzonas

Citataeceris parašė:
:) gal ir spragos fizikoje-seniai tas buvo, tik kodel tamsta priestarauja savo teiginiui tuomet. jei aliuminis pleciasi dvigubai, jis manau ir i zvake isirezia labiau kai karstas variklis;) jei jau pleciasi, tai i kiekviena plysi, bet ne i isore, kad zvakes skyle padideja:p

Zinok mane uzmusei
15 metu su dyzeliu

eceris

Citataarunaskeras parašė:
Gerai kad toyotai prie zvakiu prieejimas geras. Tai galima visaip pabandyti, nors taip ir neaisku kaip geriau. Dauguma sako kad siltam. O kai turejau trecia golfiuka tai ten dvi zvakes tekdavo atsukineti su pirstu galiukais uzdedant rakta. Tai kaip tai padaryti karstam varikliui:)
vat butent kad keisti saltam, man ir pasake meistras, kuris specializuojasi tik audi/vw varikliais:)

eceris

Citatadzonas parašė:
Citataeceris parašė:
:) gal ir spragos fizikoje-seniai tas buvo, tik kodel tamsta priestarauja savo teiginiui tuomet. jei aliuminis pleciasi dvigubai, jis manau ir i zvake isirezia labiau kai karstas variklis;) jei jau pleciasi, tai i kiekviena plysi, bet ne i isore, kad zvakes skyle padideja:p

Zinok mane uzmusei
svarbiausia nersinervuoti-cia tik diskusijos;)

egariukas1

Savo nekeiciau,bet issukes buvau,patikrinimui.Variklis buvo vasarosiltis,maziau rankas gelia dirbant:DMano galva nera didelio skirtumo,ar siltas,ar saltas,teko keist nemazai tu zvakuciu visokiom masinom,ir karstai,ir saltai,svarbu,kad zvake butu su protu isukta ir neitin seniai mirusi,nes tada susidaro nuodegos ant galo zvakes.Toyotai priejimas bent geras,kelis kartus keiciau w124 6 cilindru,ten tai ...... darbelis:o

Astulkis

o buvo taip :)
Po 3 dienų stovėjimo lauke prie -15 C, ryte užvedus mašiną degė check engine lemputė ir taip kelias dienas, užsiregistravau diagnostikai Mototojoj, ten pasakė, kad fiksuoja problemą su kuro slėgiu, daugiau nieko.. Mašinai įšilus lemputė užgesdavo. Parvairavau namo, tėtis patikrino žvakes nei viena neveikė. Tai pirma nuostaba, kad diagnostikoj net apie tokią tikimybę nieko neužsiminė, reiškia netikrino :@ Na, nusipirkom Denso žvakes ir nelaimei įsukant vieną naują žvakę nulūžo jos galiukas ir pasiliko viduj :( Inete radau čia apkalbėto Rolando iš Panevėžio kontaktus susisiekėm, nulėkėm ir jis auksarankis iškrapštė :) Dabar jokia lemputė nebedega :) Tad ir aš galiu tarti gerus žodžius apie Rolandą.