Uzkurimo laidai - krokodilai

Pradėjo Andriusa321, Sausis 28, 2012, 07:57:08 AM

« ankstesnis - sekantis »

Andriusa321

Sveiki forumieciai,
atejo saltukas, jei taip ir toliau laikysis manau ne vienam prireiks pasinaudoti "krokodilais", na as su saviske problemu neturiu bent jau kolkas bet zmona vazineja labai trumpasi atstumais, tai jauciu kad gali prireikti ju, o klausimas butu toks kaip teisingai naudoti uzvedimo laidus, tai yra kurti kita automobili su veikianciu varikliu ar uzgesintu ir tik nuo akumo? nes cia jau girdejau visokiu variantu bet kuris teisingas, sako jei su uzkurtu variliu kuri ypac naujesnese masinose gali saugikliai pareiti kompa isbalansuoti, tai gal yra tikru ir gerai ismanaciu specu forume, kurie dirba su autoelektra ir pasakytu kaip visdelto reikia teisingai tai padaryti :)
P.S pernai vargau vargau su krokodilais is maksimkes uz 30lt tada kaimynas atsinese spec. gamintus ladus tai skirtumas akivaizdus zinoma ir kaina viska pasako :) 150lt tai as veliau Vilniui  pirkau zmogus net i derybas nejo, bet kaip minejau skirtumas tiek uzvedimo tiek gnybtu kokybes akivaizdus  cai kaip ziema su vasarine striuke vaikscioti :) ir ilgi pasidariau 2.5m ,  nevienam kaimynui padejau pernai ryte is kiemo isvaziuoti manau ir siemet teks
laukiu Jusu pamastymu

S_Kulikauskas

Ar gali pakenkti kompui ar saugikliam nezinau, bet kad gali generatoriu isrukyti uzvedinedamas is dirbancios masinos tai tikrai.

Pamastom: Tu ryte uzkurei masina, ji pradejo krauti tavo masinos akuma, dar ijungiai peciuka, sviesas. Generatorius dirba virs 50% apkrovimo. Tuomet prikabini kita automobili, pradedi krauti jo akuma jai jis tuo pat metu dar ir kuria tai ir starteri suki su tuo paciu generatoriumi.
Zinoma dabar pasipils komentarai dauk kartu taip dariau ir nieko. Bet ir as pats daug kartu taip dariau ir nieko, o vienas kartas padejo, gavau keisti generatoriui tilteli. Nuo tol nori prisirukyti prasau, bet as savo automobili gesinu iskart.
Beje dar neismeciau savo seneliuko Golfo, o jis siom dienom kurtis nelabai linkes :) tai nuo 18V Lion Makitos laidus tiesiai prikabinu prie klemu, palaukiu minute ir puikiai uzsikuria :) .

AVENSIS D4D CHIP

CitataAndriusa321 parašė:
Sveiki forumieciai,
atejo saltukas, jei taip ir toliau laikysis manau ne vienam prireiks pasinaudoti "krokodilais", na as su saviske problemu neturiu bent jau kolkas bet zmona vazineja labai trumpasi atstumais, tai jauciu kad gali prireikti ju, o klausimas butu toks kaip teisingai naudoti uzvedimo laidus, tai yra kurti kita automobili su veikianciu varikliu ar uzgesintu ir tik nuo akumo? nes cia jau girdejau visokiu variantu bet kuris teisingas, sako jei su uzkurtu variliu kuri ypac naujesnese masinose gali saugikliai pareiti kompa isbalansuoti, tai gal yra tikru ir gerai ismanaciu specu forume, kurie dirba su autoelektra ir pasakytu kaip visdelto reikia teisingai tai padaryti :)
P.S pernai vargau vargau su krokodilais is maksimkes uz 30lt tada kaimynas atsinese spec. gamintus ladus tai skirtumas akivaizdus zinoma ir kaina viska pasako :) 150lt tai as veliau Vilniui  pirkau zmogus net i derybas nejo, bet kaip minejau skirtumas tiek uzvedimo tiek gnybtu kokybes akivaizdus  cai kaip ziema su vasarine striuke vaikscioti :) ir ilgi pasidariau 2.5m ,  nevienam kaimynui padejau pernai ryte is kiemo isvaziuoti manau ir siemet teks
laukiu Jusu pamastymu
duosi nuo uzvestos prirukyti generra sudeginsi(cia is asmenines patirties),saugikliai nepareina;)

arunaskeras

#3
Gal geriau tureti buksyra negu tuos krokodilus.Jei akumas visiskai nusedes tai  temdamas irgi neuzvesi, be to didelis pavojus nutraukti pagrindini dirza. Bet jei labai reikia geram draugui galima bandyti taip:
http://grumlt.citrina.lt/CitroDaktarai/akumas.html
,
http://www.vtremontas.lt/straipsniai-patarimai/kaip-naudotis-uvedimo-laidais-krokodilais.html
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Silkinas

Visų pirma laidai turi būti pakankamai stori ir krokodilai turėtų liestis prie akumuliatoriaus gnybto kuo didesniu paviršiumi, nes jei liesis tik plonomis briaunelėmis, tai negalės praleisti didelės srovės, kurios reikia starterio veikimo metu.  
Prijungus krokodilus reikia leisti kuriamos mašinos akumuliatoriui kažkiek įsikrauti. Tam mašina "donorė" gali būti veikiančiu varikliu, nes imama srovė nebus perdaug didelė. Po kelių minučių "donorės" variklį reikia išjungti tam , kad nesudeginti elektronikos, nes starteris kūrimo metu reikalaus labai didelės srovės.

rimvisz

ar atidziai skaitet? kazka cia sumale

"iš pradžių pritvirtinkite gnybtą prie iškrautos baterijos pliusinio kontakto, paskui kitą galą prijunkite prie įkrautos baterijos analogiško kontakto."
kitoj nuorodoj raso jog pirma donoro + paskui numirelio +
gal ten pirmoj jungimo pozicijos skirtumo ner ? tik kam tada tada rasliava
skaitom toliau...4) Įjungti automobilio-"donoro" variklį, gerai "pagazuoti" vieną minutę;
5) Užvesti automobilio-"ligonio" variklį.
kitam "Prieš užvedant įšalusį automobilį, automobilio ,,gelbėtojo" variklį derėtų išjungti,"
kas per briedas ar as zioplas....
gal gali kas zmoniskai trumpai parasyt.....nes cia gaunasi TAIP IR NE:D

arunaskeras

 Parasyta visai aiskiai
1) Prieš sujungdami dviejų automobilių akumuliatorius, išjunkite abiejų automobilių elektros prietaisus ir degimą;
2) Akumuliatoriai sujungiami laidais piešinyje nurodyta tvarka pagal numerius Man rodos norima pasakyti kad nesumaisytume pliuso su minusu
3) Patikrinti, ar laidai gerai pritvirtinti "krokodilais" (kibirkščiavimo pavojus);
4) Įjungti automobilio-"donoro" variklį, gerai "pagazuoti" vieną minutę;apsukos apie kokius2000 kad pakrautu iskrauta akumuliatoriu

5) Užvesti automobilio-"ligonio" variklį.
6) Atjungti laidus ju nesuliaciant
Viskas suprantama ir aisku:)
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Bemsas

Seip realiai nera skirtuma tu laidu eiliskumo pajungimui, svarbiausia kad paskutinis pajungimo veiksmas vyktu "donoro" automobilyje. Cia tiesiog elementari sauga, tiesiog pajungimo metu gali sprogti issikroves "ligonio" akumuliatorius, ir tuo metu reikia buti kuo toliau nuo "ligonio", kad isvengti suzalojimu.

arunaskeras

Citatabemsas parašė:
Seip realiai nera skirtuma tu laidu eiliskumo pajungimui, svarbiausia kad paskutinis pajungimo veiksmas vyktu "donoro" automobilyje. Cia tiesiog elementari sauga, tiesiog pajungimo metu gali sprogti issikroves "ligonio" akumuliatorius, ir tuo metu reikia buti kuo toliau nuo "ligonio", kad isvengti suzalojimu.
Sitai tai tikrai labai svarbu nes esu viena akumiulatoriu susprogdines Dvi dienas su klausa buvo blogai. Gerai kad elektrolitas neaptaske.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

dzonas

CitataSitai tai tikrai labai svarbu nes esu viena akumiulatoriu susprogdines Dvi dienas su klausa buvo blogai. Gerai kad elektrolitas neaptaske.

Tai kurtinantis sprogimas buvo? Gal uzdaroje patalpoje? Sprogo vandenilio dujos?
15 metu su dyzeliu

arunaskeras

Citatadzonas parašė:
CitataSitai tai tikrai labai svarbu nes esu viena akumiulatoriu susprogdines Dvi dienas su klausa buvo blogai. Gerai kad elektrolitas neaptaske.

Tai kurtinantis sprogimas buvo? Gal uzdaroje patalpoje? Sprogo vandenilio dujos?
Sprogimas buvo garaze ir atjunginejant laidus. Sprogo akumuliatorius kuris buvo issikroves. Matyt kai jis pradejo krautis susidare kazkokios dujos, o atjungiant sukibirksciavo, todel sprogo.Garsas tikrai didelis. Gerai, kad plyso taip kad neissitaske i virsu elektrolitas, o tik nubego zemyn ir isonus.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Andriusa321

nu va kitas reikalas, daba manau ne tik man aiskiau pasidare. dekui Arunui uz detalia informacija, net su paveiksliukais :) esme vistiek ta, kad reikia kurti masina "ligoni"  su uzgesintu varikliu, beto pasirodo, mitas jog vedant kita automobili su uzvestu varikliu  gali sukelti problemu elektros prietaisams automobiliui donorui - tiesa  ir jis yra patvirtintas :)

Andriusa321

nu jo laimingai cia tau baigesi, tos taisykles ne siaip sau sukurtos nesvarbu kad ne kiekvienam tai gali pasitaikyti bet pasirodo kad buna, menkas kartais nieko blogo nezadantis momentas gali pakeisti visa tavo gyvenima, manau del to reikia tik dziaugtis kad turim toki foruma kuriame galime gauti informacijos ir tam tikriems ivykimiams uzbegti uz akiu ir nepakenkti ne tik savo auto bet ir sau paciam:) viva la toyotaclub.lt forumui :)
Citataarunaskeras parašė:
Citatadzonas parašė:
CitataSitai tai tikrai labai svarbu nes esu viena akumiulatoriu susprogdines Dvi dienas su klausa buvo blogai. Gerai kad elektrolitas neaptaske.

Tai kurtinantis sprogimas buvo? Gal uzdaroje patalpoje? Sprogo vandenilio dujos?
Sprogimas buvo garaze ir atjunginejant laidus. Sprogo akumuliatorius kuris buvo issikroves. Matyt kai jis pradejo krautis susidare kazkokios dujos, o atjungiant sukibirksciavo, todel sprogo.Garsas tikrai didelis. Gerai, kad plyso taip kad neissitaske i virsu elektrolitas, o tik nubego zemyn ir isonus.

Bemsas

Citataarunaskeras parašė:

Sprogimas buvo garaze ir atjunginejant laidus. Sprogo akumuliatorius kuris buvo issikroves. Matyt kai jis pradejo krautis susidare kazkokios dujos, o atjungiant sukibirksciavo, todel sprogo.Garsas tikrai didelis. Gerai, kad plyso taip kad neissitaske i virsu elektrolitas, o tik nubego zemyn ir isonus.

Speju, kad atjunginejai laidus neistraukes pakrovejo is rozetes. Sprogimas buna tikrai neblogas. Bet cia labai sekmingai viskas baigesi.

Andriusa321

nu va teko jau pasinaudoti forumo patarimais ir pagelbeti kaimynui ryte. kitas kaimynas jau 10min bande uzkurti ir nieko, atsinesiau savo 16 kv krokodilus minute paburzginom ir burzgia jau varikliukas :) zesim kaip cia bus, nes iki savaites galo pranasauja -30 manau tada pasimatys visos problemos. :) sekmes visiems neuzsalkit, saltis nera blogai bus galima stintu gaudyti vaziuoti :)