Uzkurimo laidai - krokodilai

Pradėjo Andriusa321, Sausis 28, 2012, 07:57:08 AM

« ankstesnis - sekantis »

Andriusa321

CitataMindaugasB parašė:
Aš su teise susijęs, todėl man atleistina už tokį klausimą: jeigu sujungtume pliusas ir pliusas, kitu krokodilu minusas ir minusas? Rezultatas koks būtų? :)
noreciau pridurti kad pirma reikia jungti prie neusivedancios pliuso veliau prie veikiancios

eceris

#31
as drysciau suabejoti kolegu pasakymu, kad nuo uzkurto auto duodamas "prikurke" neuzsivedanciam auto gali sudegti generatorius. kokiu budu? generatorius turi vadinama tablete,  ar  kitaip rele reguliatoriu, kuris turi diodus. tad vadinamos atbulines sroves itakos neturi. jei duodam "prikurke" is pusgyvio akumo kaip kazkas  cia rase, bene didziausia tikimybe kad patys po to neuzkursim savo auto-nuses musu paciu akumas. kuriant kita auto uzvestu varikliu, generatorius pastoviai duoda krovima savajam akumui. bet jis niekad nekrauna maximalia srove-tarkim generatorius 50A tai ir tokia srove krauna. tam ir yra rele reguliatorius, ar kaip minejau dar vadinama "tablete", "sokoladas"-kas kaip ji vadina:) patys pagalvokit-ziema po saltos nakties ateinat kurt savo auto, akumas nuo salcio prarades savo talpuma dar pasukat starteriu, jis dar paseda, o jau uzkurus generatorius jam tik pyst 50 A srove;). ziurek ir virti ima jusu akumas, o tokia srove padavus nespeja iseiti  garai nuo virimo-akumas gali sprogti....tad manau netiesa kad suruko generatorius nuo "prikurkes". galu gale nereikia duot sukt starteriu ilgai. max 10-15 sekundziu. jei uzsikurs tai uzsikurs per tiek laiko. jei ne, nera ko gadint savo auto-trauki buksyra ir tempi-jei sankabos negaila:)

S_Kulikauskas

Siulinciau savo versija paciam patikrinti.

Uzkur savo auto, nuimk abi klemas nuo akumo ir suglausk tarpusavyje. Paziurek ar vadinama tablete apsaugos.

(Nes principe sukamas starteris + kraunamas issikroves akumas + maitinama visa elektros iranga savo auto + visa yranga svetimo auto, o jai dar plius krauni ir savo akuma) bendroje sumoje gausis = sutrumpintiems klemams.

Ir jai anot taves ta tablete reguliuoja srove, tai nieko neatsitiks, bet jai ji reguliuoja tik ytampa (t,y. stengiasi is paskutiniuju islaikyti 14,5V ant generatoriaus isejimo, tai momentine srove gali siekti ir simtus amperu ko pasekoje iseis is generatoriaus esmine elektronikos detale "DUMAI" o kai jie iseis generatorius nebeveiks.

S_Kulikauskas

Citataeceris parašė:
patys pagalvokit-ziema po saltos nakties ateinat kurt savo auto, akumas nuo salcio prarades savo talpuma dar pasukat starteriu, jis dar paseda, o jau uzkurus generatorius jam tik pyst 50 A srove;). ziurek ir virti ima jusu akumas, o tokia srove padavus nespeja iseiti  garai nuo virimo-akumas gali sprogti....

O tu pamastyk kita varijanta:
Jai akumas saltas, jam tik pyst 14,5V , o jis pyst ir neima tos sroves, nes prie minusines temperaturos vidine varza labai didele ir krausis maksimum 5A ir po truputi sylant ta srove pradzioje kils, o veliau prades vel kristi, nes jis jau pradeda dasikrauti iki reikiamos ribos.

:)

eceris

taip taip, tablete itampa palaiko...o prie ko cia trumpas, klemai ir generatorius? nemaisyk- as juk sakiau-nesuk ilga laika starteriu prikuriamam auto, nebus ilgo trumpo ir nesudegs.... tarp kitko-darbe musu vyrai pats maciau kaip ziema toyotos akumu duoda prikurka iveco sunkvezimiui-kolkas neisruko nei karto generatorius...
   kas liecia amperus ir vidine varza. turiu padares tevukui traktoriui padet ziema uzvest toki trafuka-jis nedaug duoda, tik 120 A, voltu turi 12,5 isejime. tai vat, uzdejau kazkada  akumui ant klemu ir uztrukau kazkur minutelet-vat ir buvo pyst, akumas sprogo.o sprogo kodel-akumas virt pradejo, o probkes nebuvo atsuktos. o momentiniu uzvedimu eile metu tarnavo ir dar tarnauja trafukas...

S_Kulikauskas

#35
Pamegink kada pamatuoti starterio apvijos varza ir suzinosi prie ko cia trumpas. (Ir tai tik starteris, visa kita iranga stovi lygegreciai jam, o tai reiskia kad varza tik mazeja)

Su 12,5V pakroveju 6-iu celiu rugstino akumo ir per 100 metu nepakrausi, nes pilnai ikrautas ir atjungtas nuo krovimo akumas turi tureti apie 13,5. Na o jai meginai krauti 6-iu voltu, ar su kokia uzsitrumpinuse cele tai zinoma kad sprogs. (toks pakrovejas tinkamas tik uzkurimui, na ir gal nedideliam akumo atgaivinimui).

Zinoma kad su geru, pilnai ikrautu akumuliatoriumi galima ir "furai" duoti prirukyti. Tuo metu dalis sroves eina is akumo, dalis is generatoriaus ir to uztenka, bet kaip sakoma iki vieno karto ...

GALLANT

Zigulinis starteris valgo apie 150A, kazkada kazkokiam manuale skaiciau, tai manau dabartiniai irgi panasei, todel kaip ten bebutu, jei jau kuriu kita masina su laidais, tai prisijunges prie kitos pabirninu koki 5min, tada uzgesinu savo ir kuriu kita masina, kad kurimo metu apkrautas butu tik akumas.

arunaskeras

As neduodu niekam "prikurti", nes skaiciau kad kompui labai nesvaika
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Andriusa321

Citataeceris parašė:
as drysciau suabejoti kolegu pasakymu, kad nuo uzkurto auto duodamas "prikurke" neuzsivedanciam auto gali sudegti generatorius. kokiu budu? generatorius turi vadinama tablete,  ar  kitaip rele reguliatoriu, kuris turi diodus. tad vadinamos atbulines sroves itakos neturi. jei duodam "prikurke" is pusgyvio akumo kaip kazkas  cia rase, bene didziausia tikimybe kad patys po to neuzkursim savo auto-nuses musu paciu akumas. kuriant kita auto uzvestu varikliu, generatorius pastoviai duoda krovima savajam akumui. bet jis niekad nekrauna maximalia srove-tarkim generatorius 50A tai ir tokia srove krauna. tam ir yra rele reguliatorius, ar kaip minejau dar vadinama "tablete", "sokoladas"-kas kaip ji vadina:) patys pagalvokit-ziema po saltos nakties ateinat kurt savo auto, akumas nuo salcio prarades savo talpuma dar pasukat starteriu, jis dar paseda, o jau uzkurus generatorius jam tik pyst 50 A srove;). ziurek ir virti ima jusu akumas, o tokia srove padavus nespeja iseiti  garai nuo virimo-akumas gali sprogti....tad manau netiesa kad suruko generatorius nuo "prikurkes". galu gale nereikia duot sukt starteriu ilgai. max 10-15 sekundziu. jei uzsikurs tai uzsikurs per tiek laiko. jei ne, nera ko gadint savo auto-trauki buksyra ir tempi-jei sankabos negaila:)
na tau pats tikriausias irodymas esu as va butent kad ir ta rele sudege ir generatoriaus sepeteliai visi parejo, nes vien pas meistra nuvaziavus ir kai jis issiarde sako tai kurei neteisingai kita masina sakau itariu taip, manau ne veltui yra nuoseklumas sudarytas kaip naudoti "krokodilus"visos masinos senesnes nei 15m tokiu probelmu neturejo ir nelabai tures nes ten kitokia elektros sistema yra, beje del ko rekmenduojama visus prietaisus sijungti nes gali viska parukti kito auto uzsivedimo metu

eceris

gerb kolega Kulikauskai-reikia skaityt kas parasyta:p. juk rasiau- naudojama prikurkei o ne krovimui. beje, kazkada tuo 120 A trafuku buvo uzkurtas ir isvis be akumo golf2 dyzelis. bet naudojamas tik prikurkei. krovimas, kai sprogo akumas buvo trumpalaikis-minute, gal siek tiek daugiau. ir akumas buvo gal metu senumo, jokiu celiu uzsitrumpinusiu nebuvo. tuo trafu atsukus probkes buvo ne karta kraunama trumpakaikikai kad atsigautu akumai, bet su atsuktom probkem. rasau kas isbandyta praktikoje ant savo kailio;)
   o krokodilais reikia moket naudotis jei jau juos turi:p
   bet siaip, kaip raso kiti kolegos-as irgi neduodu niekam prikurti. akuma pasikeiciu prie menkiausiu pozymiu. to paties ir kitems linkiu-patys vairuojam, tad kam tos problemos ankstu ryta ar velu vakara. geriau kai sedai ir nuvaziavai:)

tuuuzas

gal kam teko pasidometi kokia srovė teka per starteri užvedimo metu?

dzonas

Citatatuuuzas parašė:
gal kam teko pasidometi kokia srovė teka per starteri užvedimo metu?

ziurek 4 postus atgal.
15 metu su dyzeliu

nmeras

pirkdami laidus paziurekite ne i laidu stori, o i vidini paciu gyslu stori (vario).
o kaip sujungti paziurekit kad ir cia:
http://grumlt.citrina.lt/CitroDaktarai/akumas.html

dzonas

#43
pirkdami laidus nekreipkite demesio i ju stori, nes kai jungtis yra krokodilas - vis viena neisnaudojamas toks parametras kaip laidininko skerspjuvis. Jei jungtis butu rimta, labiau panasi i ta kur apgaubia akumo kontaktus, kaip kad yra padaryta su automobilio laidais - tada kitas dalykas. Pvz mano laidai kazkokie turbut kitaiski, tai pats laidas tik prispaustas prie krokodilo - prisilitavau, nes oksidavosi ir isvis buvo dinges kontaktas. Tai apie koki stori ir bekalbeti, jau geriau rinktis silikoniniu ar bent guminiu apvalkalu tai nors saltyje islieka lankstus, nes PVC tampa medinis.
15 metu su dyzeliu

nmeras

Citatadzonas parašė:
pirkdami laidus nekreipkite demesio i ju stori, nes kai jungtis yra krokodilas - vis viena neisnaudojamas toks parametras kaip laidininko skerspjuvis. Jei jungtis butu rimta, labiau panasi i ta kur apgaubia akumo kontaktus, kaip kad yra padaryta su automobilio laidais - tada kitas dalykas. Pvz mano laidai kazkokie turbut kitaiski, tai pats laidas tik prispaustas prie krokodilo - prisilitavau, nes oksidavosi ir isvis buvo dinges kontaktas. Tai apie koki stori ir bekalbeti, jau geriau rinktis silikoniniu ar bent guminiu apvalkalu tai nors saltyje islieka lankstus, nes PVC tampa medinis.

idomu kaip su 2 kv mm laidu ir kokiu 4 m ilgio pakurtum auto :D:D:D  gali su gesintuvu stovet is karto :P nors nepasakok nesamoniu ;)