D4D chiptuning*

Pradėjo unholy, Vasaris 08, 2009, 17:46:20 PM

« ankstesnis - sekantis »

unholy

Smac, viskas ok.
zally, del golfo, tai koks to TDI variklio sukiu diapazonas buvo norint didziausios galios ir kiek pakito po chipo idejimo ? ir idejus chip'a daugiau nieko nedarei ? nes vien to neuztenka. kiek padidejo kuro sanaudos ? nuo masinos ecu ir nuo chip'o priklauso ar uztenka tik ji pajungt ar dar reikia ir masinos ecu konfigint. gamykliniam ecu yra fuel cut ribos prie kazkokio putimo(cia tik apie turbininius variklius), todel viena is pagrindiniu chip'o funkciju ir yra fuel cut nukelimas. taigi ToyotaClub draugo atveju greiciausiai ta funkcija chipas ir dare, bet norint galios vien to neuztenka :) tad kuo giliau brendi tuo daugiau klausimu, as kiek pagaunu, tai kad konkreciai priklauso nuo variklio ka, kaip ir kiek reikia daryt. benzininiu ir dyzeliniu chipavimas labai skiriasi.

va pavyzdys kaip atrodo tikras chip'as, cia rimtam tiuningui o ne vaiku zaidimams:

- Complete engine management system up to 10 cylinders
- Lambda-control self-learning with standard or wideband sensors
- Boost control (gear independent)
- Launch control / Pitlane limiter (variable)
- Idle control
- Powershift (separate delay and cut-off time for each gear)
- A.L.S. (variable)
- Engine diagnostics
- 3 auxiliary outputs ( Shiftlight, water-injection, cooling fan, etc.)
- RPM limiter
- 2 engine load sensors
- Analogue input ( 2nd lambda, gearbox position, G-force sensor, EGT, etc.)

apytiksle kaina 3000 Lt.

zally

Pasirodo mano Golf TDI buvo pajungtas POWER BOX su reguliavimo funkcija ir nieko daugiau nedaryta.Galios padidėjimas buvo daugiau subjektyvus ir nutariau ,kad ateityje tokius dalykus geriau daryt pas profus.Kitas dalykas dabartinė Corolla.Šiaip mašina ok, tačiau universalui trūksta variklio traukos,lankstumo.Dar tos laisvos eigos apsukos yra 650 rpm.Jei nemint smarkiai pedalo ,auto trukčioja ir dažnai gęsta.Tokviloj sako neišradinėk dviračio, o man atrodo, kad uždegimo kampas ar kuro mišinys ne tas. Tokviloj sakė, kaip mašina važinėsiu ,taip ji ir trauks- mol adaptyvinis ECU stovi.Niekas nepadeda.Sakykit ar darant diagnostiką ,įmanoma keisti minėtus paramertus-apsukas ir t.t. Mašna nubėgus tik 10 tūkst.
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.