sodziu filtras

Pradėjo zendos, Gegužė 03, 2012, 19:17:50 PM

« ankstesnis - sekantis »

katana7

CitataKestutis777 parašė:
Citatakatana7 parašė:
DPF išpjovimas kainuoja apie 1300 Lt (Vilniuje), nes išpjovus reikia būtinai statyti emuliatorių, kitaip auto nevažiuos. Važiuojant 6 pavara, kuras tikrai tauposi, nes variklio apsukos mažesnės, negu 5. Tik jeigu nuvažiuoji 20-30 km tas skirtumas mažai matosi.

Tauposi? Anksciau vazinejant su zemom apsukom dege 5,7ltr/100km. Dabar dega 6.1ltr/100km. Va cia tai susitaupe. Net jei litru daugiau eda, bet tai sveikiau varikliui ir sankabai. Reikia ziureti i ilga naudojimo perspektyva.

Kas yra žemos apsukos?(jei 1000-1500, tai tada taip, bet ne 1600-1800) Ir kuo blogai žemos apsukos sankabai? Pirma kartą girdžiu tokia nesąmonę, kas tai sankabai darosi būtų įdomu Tamstos sužinoti.

Kestutis777

Citatakatana7 parašė:
CitataKestutis777 parašė:
Citatakatana7 parašė:
DPF išpjovimas kainuoja apie 1300 Lt (Vilniuje), nes išpjovus reikia būtinai statyti emuliatorių, kitaip auto nevažiuos. Važiuojant 6 pavara, kuras tikrai tauposi, nes variklio apsukos mažesnės, negu 5. Tik jeigu nuvažiuoji 20-30 km tas skirtumas mažai matosi.

Tauposi? Anksciau vazinejant su zemom apsukom dege 5,7ltr/100km. Dabar dega 6.1ltr/100km. Va cia tai susitaupe. Net jei litru daugiau eda, bet tai sveikiau varikliui ir sankabai. Reikia ziureti i ilga naudojimo perspektyva.

Kas yra žemos apsukos?(jei 1000-1500, tai tada taip, bet ne 1600-1800) Ir kuo blogai žemos apsukos sankabai? Pirma kartą girdžiu tokia nesąmonę, kas tai sankabai darosi būtų įdomu Tamstos sužinoti.

Cia labiau tikslesne info mechanikai galetu duoti. Mano masinai dusta prie 1600 i kalniuka vaziuodama, o laikant apie 2000 ima ta kalniuka be vargo. Vazineju Bergene, o cia kalniuku nemazai.

Gmc

As siaip 6 jungiu kai greitis ne maziau 110, nebent lygus kelias tuomet ties 100. Priesingu atveju nematau prasmes, nes sitas variklis daug smagiau dirba kai apsukos >2000rpm, o kompas sanaudas rodo tokias pat, kartais ant 5-o begio net kiek mazesnes.

Kestutis777

CitataGmc parašė:
As siaip 6 jungiu kai greitis ne maziau 110, nebent lygus kelias tuomet ties 100. Priesingu atveju nematau prasmes, nes sitas variklis daug smagiau dirba kai apsukos >2000rpm, o kompas sanaudas rodo tokias pat, kartais ant 5-o begio net kiek mazesnes.

Kai mano masinoje filtras uzsikiso, tai ir as pradejau praktikuoti tavo aprasyta stiliu. Ir masina efektyviau vaziuoja ir mazesne rizika uzkimsti ta filtra vel.

zhygis

#19
Vakar teko Tokviloj issivalyt filtra, sumokejau 300Lt. :( Del vaziavimo - i darba kiekviena diena po 50km mestu + autostrada, netaupant, paspaudziant. Vistiek uzsikiso. Kuras dazniausiai Statoile, blogiausiu atveju Lukoile. Kaip sake Tokviloj - turbut nuo prisuktu km uzsikiso. Sakiau jei dar karta taip - reiks pjauti ta filtra. Klausimas kaip del technikines apziures su ispjautu? Praeis?

Bemsas

Nera taip paprasta ji ispjauti, reikes emulatoriu statyti dar.

narushnikas

Su ispjautu suodziu filtru vazinejuos jau nuo 2011 m. Kaledu. Is tiesu pradzioje po ispjovimo pastebejau traukos pagerejima, dabar gal jau pripratau ir nebesijaucia:) Kuro sanaudos tikrai sumazejo, keiciant tepalus nereikia ziuret, kad butu skirti su DPF filtru.

Realiai ispjovimas atsipirkineja su kiekvienu nuvaziuotu km:)

TA teks atlikti 2013 birzeli, tada ir pasirodys kaip yra. Taciau isivaizduoju, kad tu paciu metu masinos eidavo ir su DPF ir be (kokiai rinkai gaminta), tai nemanau, kad del to butu bedu.

Gal kas is forumieciu jau ejo TA su pasalintu DPF?

Bemsas

Per TA tikrai nemato pagal parodymus ar masina su DPF ar ne. Tik gali vizualiai pamatyti, kad bakelis virintas.

zhygis

Bet gi dabar sugrieztino uzterstumo reikalavimus dyzeliams. Ar nebus po to, kad isvis nepraeisi TA?

Bemsas

Citatazhygis parašė:
Bet gi dabar sugrieztino uzterstumo reikalavimus dyzeliams. Ar nebus po to, kad isvis nepraeisi TA?

Mano masina be DPF, variau TA - parode 0.00m-1 - o leidziama 2.5m-1. ir 0.5% - kai ledziama 66%. Su DPF skaicius % turi buti dar mazesnis.

S_Kulikauskas

As saviski pirkau jau su uzsikisusiu DPF. Net nemeginau jo regeneruoti, iskart pasalinau.
Buvau iskvailintas, kad dabar prasides bedos del emuliatoriaus, kad reikejo programiskai be emuliatoriaus isimineti, arba isvis neisimineti.
Pasigirdo kalbos kad servisas ispjoves man DPF susirado pastovu klijanta.
Teko paciam daug sviestis apie DPF, ir atstovams laiskus rasyti ir vizualiai masinas apziurineti. Susidariau savo nuomone kuo skiriasi D-4D nuo D-CAT, bet jos garsiai nereiksiu nes vel busiu iskvailintas.
Na zodziu praejo daugiau nei puse metu, masina is miesto neislenda, nuvaziuota 20K ir kolkas viskas tvarkoje. Zinoma per anksti dar kalbeti, bet temos apie sugedusi emuliatoriu dar nepastebejau :) .

GALLANT

CitataS_Kulikauskas parašė:
As saviski pirkau jau su uzsikisusiu DPF. Net nemeginau jo regeneruoti, iskart pasalinau.
Buvau iskvailintas, kad dabar prasides bedos del emuliatoriaus, kad reikejo programiskai be emuliatoriaus isimineti, arba isvis neisimineti.
Pasigirdo kalbos kad servisas ispjoves man DPF susirado pastovu klijanta.
Teko paciam daug sviestis apie DPF, ir atstovams laiskus rasyti ir vizualiai masinas apziurineti. Susidariau savo nuomone kuo skiriasi D-4D nuo D-CAT, bet jos garsiai nereiksiu nes vel busiu iskvailintas.
Na zodziu praejo daugiau nei puse metu, masina is miesto neislenda, nuvaziuota 20K ir kolkas viskas tvarkoje. Zinoma per anksti dar kalbeti, bet temos apie sugedusi emuliatoriu dar nepastebejau :) .

Jei kompas DENSO tai programiskai as abejoju ar kas isims DPF, jei BOSH, tai ner bedu.

S_Kulikauskas

Tai man visur kur kreipiausi vienareiksmiskai ir buvo atsakyta, kad be Emuliatoriaus neapseisi, bet juk forumuose visada atsiranda "protingesniu" uz kitus :) .  

GALLANT

#28
Na jug tobulumui ribu nera.......

Jei ne paslaptis, kiek nunere servizas uz emuletoriu ?

S_Kulikauskas

Vilniuje pas rekomenduotus zmones 1400 Lt. tas malonumas kainavo. Pats buvau rades Panevezi uz 700Lt. , bet nerizikavau.