Ar 2.0 d-4d galima DPF regeneracija?

Pradėjo Blieka, Gegužė 14, 2012, 21:08:06 PM

« ankstesnis - sekantis »

AVENSIS D4D CHIP

CitataAngelinio parašė:
po 100K kilometru DPF pradeda kartais spyriotis, bet tam ir yra privestines regeneracijos, po 250K kilometru DPF nudusta visai, tada arba keiti uz 4K arba varai i Kauna kur vyrai ispjauna ir kompa apgauna uz 1300lt ir pamirsti bedas su DPF. ;)
tai ir VILNIUJE ta atkieka jeigu ka;)

Venza

CitataKestutis777 parašė:
Tas DPF kemsasi nuo neteisingo tepalo variklyje (tepalas turi buti skirtas auto su DPF filtru) ir nuo trumpu distanciju bei zemu apsuku. Kai man padare regeneracija, tai liepe bent karta i savaite pasivazineti 2500 aps kokius 10 km, kai variklis jau ikaites.
Osle soc. slaugytojoms buvo uzpirkta desimtys yarisu su DPF ir kai jie vienas po kito pradejo kimstis, buvo visos slauges prainstruktuotos palakstyti greitkeliu, bent karta i savaite. Nes jos nuo paciento, iki paciento 5km pavaziuoja ir pauze porai h, tada vel taspats. Variklis nespeja ikaisti ir todel nevyksta regeneracija.
Tad elkites kaip privaloma ir nebebus tu bedu.
Cia jau idiotizmu kvepia :) .Jeigu masina kaip suni reikia isvest pasivaiksciot,palakstyt,tai nafik tokia masina reikalinga?Cia as masinai tarnaut turiu,ar ji man?
 Kiek cia skaitau,visi raso,kad viskas puiku,man negenda niekas,bet visi zino kaip issiardyt isvalyt,kiek kainuoja diagnostikos,kokie gedimo pozymiai.Tai cia gal tokie dalykai neieina i trukumus? :D
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Bemsas

Jei yra galimybe pasirinkti masina be DPF - reikia ja pasinaudoti. As tikrai zinau, kad mano masinos DPF neuzsikims, nes jo paprasciausia nera :p

Renis

Bemsas, o tai pas tave ispjautas jis?
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

Bemsas

CitataRenis parašė:
Bemsas, o tai pas tave ispjautas jis?

Ne, gamykliskai jo nebuvo :p . D-CAT visi varikliai turi DPF, o paprasti D4D nevisi. Pvz Avensis 2.2 D4D eina be DPF, o Corolla Verso po facelifto taspats motoras jau 50/50.

Bemsas

#20
Avensis DPF buvo statomi ant visu D-CAT ir 2.0 motoru 50/50 nuo 09.2003 iki 11.2004m gamybos. Atskirti tiksliau galima pagal modifikacija. Su DPF buna tokie: CDT250L-A***XW. Be filtro buna CDT250L-A***YW
Modifikacija uzrasyta ant lenteles, atidarius vairuotojo durys.

Cia info, kas nori pirkti Toyota ir nezino kaip paziureti ar yra filtras.
*******-****XW - yra
*******-****YW - nera

Kestutis777

CitataVenza parašė:
CitataKestutis777 parašė:
Tas DPF kemsasi nuo neteisingo tepalo variklyje (tepalas turi buti skirtas auto su DPF filtru) ir nuo trumpu distanciju bei zemu apsuku. Kai man padare regeneracija, tai liepe bent karta i savaite pasivazineti 2500 aps kokius 10 km, kai variklis jau ikaites.
Osle soc. slaugytojoms buvo uzpirkta desimtys yarisu su DPF ir kai jie vienas po kito pradejo kimstis, buvo visos slauges prainstruktuotos palakstyti greitkeliu, bent karta i savaite. Nes jos nuo paciento, iki paciento 5km pavaziuoja ir pauze porai h, tada vel taspats. Variklis nespeja ikaisti ir todel nevyksta regeneracija.
Tad elkites kaip privaloma ir nebebus tu bedu.
Cia jau idiotizmu kvepia :) .Jeigu masina kaip suni reikia isvest pasivaiksciot,palakstyt,tai nafik tokia masina reikalinga?Cia as masinai tarnaut turiu,ar ji man?
 Kiek cia skaitau,visi raso,kad viskas puiku,man negenda niekas,bet visi zino kaip issiardyt isvalyt,kiek kainuoja diagnostikos,kokie gedimo pozymiai.Tai cia gal tokie dalykai neieina i trukumus? :D

Ne idiotizmas o teisingas apsisprendimas. Zmones perka dyzeli, kad sutaupyti ir neatkreipia i naudojimo ipatumus. Jei pagrinde perki auto maziems atstumams, tai perki bendza ir jokiu bedu nera, o jei daug vazineji ir ilgiems atstumais, tai dyzeli.
Yra kruvos zmoniu, kuriu auto su DPF ir jie neturi bedu.
Ateityje visos masinos bus su tais filtrais, nes gamintojai spaudziami mazinti duju emisija. Dabar ir sena fura galima pakelti iki euro 4 ar aukstesnio standarto, vien ta DPF filtra ikisus.
O koks pagrindinis skirtumas? Tai tik tame, kad as stovedamas prie savo uzvesto auto galo nejauciu dyzelio dumu smarves. O kitos masinos smirdi.
DPF – Diesel Particulate Filter arba FAP – Filtre A Particules. Šis filtras naudojamas naujesniuose automobiliuose (EURO4/EURO5). Jo paskirtis, filtruoti dyzelinui sudegus susidariusias suodžių daleles iš variklio išmetimo sistemos.

Lyginant su senesnės konstrukcijos katalizatoriais, tai
DPF filtras sulaiko kur kas daugiau suodžių, iki 100%, o senesnės konstrukcijos katalizatoriai sugeba sulaikyti iki 85% suodžių.

Specialūs davikliai stebi, kiek susikaupę filtre suodžių, susikaupus atitinkamam lygiui, variklio valdymo kompiuteris aktyvuoja komandą "išvalyk filtrą". Procesas vadinamas "Regeneracija".

audrius

#22
Suodžių dalelėse yra daug įvairių medžiagų. Kiekvienoje maždaug 0,05 mikrometro dydžio anglies dalelėje yra įvairių angliavandenilių, vandens ir sulfidų dalelių, atsiradusių daugiausia iš kuro ir alyvos likučių. Taip pat yra maži kiekiai metalų oksidų, atsiradusių dėl dilimo variklio viduje.
Visa tai renkasi DPF filtre, naudojant teisinga alyva(ACEA C2(tai alyva kurioje sumazintas paleningumas t.y "kietuju daleliu kiekis"), "alyvos paliktos kietosios daleles nepsalinamos regeneracijos metu") ir kura yra sumazininamas viso sito gerio kiekis ir prailgina DPF filtro tarnavimo laika.
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

Renis

Citatabemsas parašė:
Avensis DPF buvo statomi ant visu D-CAT ir 2.0 motoru 50/50 nuo 09.2003 iki 11.2004m gamybos. Atskirti tiksliau galima pagal modifikacija. Su DPF buna tokie: CDT250L-A***XW. Be filtro buna CDT250L-A***YW
Modifikacija uzrasyta ant lenteles, atidarius vairuotojo durys.

Cia info, kas nori pirkti Toyota ir nezino kaip paziureti ar yra filtras.
*******-****XW - yra
*******-****YW - nera

Geras, as galvojau visi be isimties 2.2 D4D nuo kazkuriu ten metu (corola verso 2008 maniau tikrai) eina su DPF ;]
Zinau kad pas mane DPF ner bet nuo 2007 ar kuriu ten ant avensiu prasideda su DPF. O jei dar buna modifikacijos naujesniu avensiu ir be DPF tai nuo to tik didesnis pasirinkimas ;]
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

Blieka

Išsprendžiau savo  2.0D-4D  problemą  su DPF filtru. Radau meistrus, kurie išoperavo. :) Dabar viskas OK.

dtinas

kur isoperavo, kaip dare it kiek kainavo?

Blieka

Operavo Klaipėdoje. http://www.autodyzel.lt/. Nulupo sakyčiau gana daug - 1500 Lt, teigia, kad Toyota Avensis tiek kainuoja todėl, kad labai sunkus priėjimas - užtruko visą dieną. Procesas sekantis - atidarė DPF filtro kapsulę, išėmė filtrą, ją vėl užvirino bei įdėjo emuliatorių, kadangi šiai Toyotai (o gal ir visom) nėra galimybės išinstaliuoti programiškai filtro, kad jo nebeieškotų.

katana7

Teko kalbėti su oficialiu atstovu, tai jie sakė, kad dyzeliniams auto su DPF Toyota 2011-12 išleido variklio valdymo bloko programos atnaujinimą, kurioje atlikti pakeitimai susije su DPF regeneracija.

GALLANT

CitataBlieka parašė:
Operavo Klaipėdoje. http://www.autodyzel.lt/. Nulupo sakyčiau gana daug - 1500 Lt, teigia, kad Toyota Avensis tiek kainuoja todėl, kad labai sunkus priėjimas - užtruko visą dieną. Procesas sekantis - atidarė DPF filtro kapsulę, išėmė filtrą, ją vėl užvirino bei įdėjo emuliatorių, kadangi šiai Toyotai (o gal ir visom) nėra galimybės išinstaliuoti programiškai filtro, kad jo nebeieškotų.

Visiskai neapgavo, toyotom reikia det emuletoriu.

katana7

CitataGALLANT parašė:
CitataBlieka parašė:
Operavo Klaipėdoje. http://www.autodyzel.lt/. Nulupo sakyčiau gana daug - 1500 Lt, teigia, kad Toyota Avensis tiek kainuoja todėl, kad labai sunkus priėjimas - užtruko visą dieną. Procesas sekantis - atidarė DPF filtro kapsulę, išėmė filtrą, ją vėl užvirino bei įdėjo emuliatorių, kadangi šiai Toyotai (o gal ir visom) nėra galimybės išinstaliuoti programiškai filtro, kad jo nebeieškotų.

Visiskai neapgavo, toyotom reikia det emuletoriu.

prie ko čia emuliatorius niekaip nesuprantu? Ką bendro turi emuliatorius ir programos atnaujinimas?