Ar 2.0 d-4d galima DPF regeneracija?

Pradėjo Blieka, Gegužė 14, 2012, 21:08:06 PM

« ankstesnis - sekantis »

dtinas

#30
taigi nieko bendro neturi. Emuliatorius dedamas kai isimi dpf lauk. O programos atnaujinimas tik keicia kazkokius variklio darbo ir dpf regeneracijos parametrus. Ziema manajam auto atnaujino programa ir kazkaip po to pradejo reciau matytis regeneracijos (dumai).

katana7

Citatadtinas parašė:
taigi nieko bendro neturi. Emuliatorius dedamas kai isimi dpf lauk. O programos atnaujinimas tik keicia kazkokius variklio darbo ir dpf regeneracijos parametrus. Ziema manajam auto atnaujino programa ir kazkaip po to pradejo reciau matytis regeneracijos (dumai).

Tai rezultatas po atnaujinimo teigiamas ar ne ?

dtinas

ziema (kai buvo salciau nei -10)buvo pradejusios darytis l. daznos regeneracijos (i diena po kelis kart). Nuvarius i Solorina, pasiule perrasyti programa. Perrasius, viskas normalizavosi ir dabar, kaip minejau, tu regenmeraciniu dumu is duslintuvo praktiskai is viso nematau. Tai toks ir rezultatas. Vazineju su savo d-cat jau lygiai metus ir viskas tvarkoje. Nors perkant buvo siek tiek baugu del to suodziu filtro, bet pasirodo nera tai kazkoks jau "kosmosas"...

Modka

Citatadtinas parašė:
ziema (kai buvo salciau nei -10)buvo pradejusios darytis l. daznos regeneracijos (i diena po kelis kart). Nuvarius i Solorina, pasiule perrasyti programa. Perrasius, viskas normalizavosi ir dabar, kaip minejau, tu regenmeraciniu dumu is duslintuvo praktiskai is viso nematau. Tai toks ir rezultatas. Vazineju su savo d-cat jau lygiai metus ir viskas tvarkoje. Nors perkant buvo siek tiek baugu del to suodziu filtro, bet pasirodo nera tai kazkoks jau "kosmosas"...
nu matai pas tave d-cat o d4d kitokia sistema biski.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

katana7

Citatamodka parašė:
Citatadtinas parašė:
ziema (kai buvo salciau nei -10)buvo pradejusios darytis l. daznos regeneracijos (i diena po kelis kart). Nuvarius i Solorina, pasiule perrasyti programa. Perrasius, viskas normalizavosi ir dabar, kaip minejau, tu regenmeraciniu dumu is duslintuvo praktiskai is viso nematau. Tai toks ir rezultatas. Vazineju su savo d-cat jau lygiai metus ir viskas tvarkoje. Nors perkant buvo siek tiek baugu del to suodziu filtro, bet pasirodo nera tai kazkoks jau "kosmosas"...
nu matai pas tave d-cat o d4d kitokia sistema biski.
Kuo skiriasi D-Cat nuo 2,0D4D ? Kataloge rodo, kad pas abu variklius stovi 5 purkštuvas.

Gendzius

#35
Kagi, manau laikas padėlioti savas mintis apie mano patyrimą špaguojantis su DPF problema maniškiame  Avensis, kurį įsigijau neperseniausiai ( jokios ankstesnės patirties su Toyotomis neturiu, bet apie EGR ir DPF žinau iš kitų modelių, nes juos montuoja netik Toyota.)
Problema pirmą kartą atsirado lygiai prieš 2 savaites. Tiesiog važiuojant skydelyje nušvito variklio simboliukas, išsijungė stabilumo ir traukos kontrolės, dingo trauka. Sustojau, iš naujo užvedžiau variklį - simbiliai šviečia, bet trauka lyg ir yra. Kadangi jokio padoraus serviso pašonėje nėra, atsargiai grįžau namo ir ėmiau ieškot info ką tai galėtų reikšti.
Pasiskaičiau info šiame forume ir netik šiame. Tapo aišku, kad sutriko EGR arba DPF. Kaip atsirinkti kame beda? Randu gerbiamo bemso parašytą postą, kad neva reik žiūrėt lentelę prie durų koks modelis. Nulekiu prie mašinos - akurat, pas mane su Y raide, kas pasak bemso reiškia, jog DPF pas mane nėra. Kitaip tariant, reikia skrosti EGR (kaip tą daugmaž padaryti irgi pasiskaitinėjau šiame forume - radau nuorodą į kažkokį puslapį su foto). Ramiai sulaukiu ryto, pasiimu įrankius ir tiesiog prie laiptinės imuosi reikalo (nes visi man priimtini servisai sutinka priimti bent apžiūrai vos po kelių dienų). Po keliolikos minučių nesudėtingo pasikrapštymo EGR vožtuvas jau maudėsi visokiuose po ranka pasitaikiusiuose skysčiuose aka WD, nefrasas ir pan. kol tapo beveik kaip naujas(nors nepasakyčiau, jog buvo labai jau žiauriai užsinešęs). Dar keletas minučių ir viskas surenkama atgal (kol dirbau akumas buvo atjungtas, kad klaida nusitrintų). Užvedu. Viskas veikia kuo puikiausiai, jokių klaidų nerodo. Test drivas miesto gatvėmis, netgi truputėlį pagainiojant didesnėm apsukom. Jau buvau beapsidžiaugiąs, kad taip nesudėtingai išsisukau iš bėdos, kai po kokių 25 km problema atsinaujino visu gražumu - vėl mašina buka, vėl visi check'ai šviečia. Dar blogiau - užgesinus ir užvedus iš naujo, trauka atsiranda tik trumpam, vos tik sūkius pakeli daugiau 2k rpm, vėl viskas apribojama, į kalniuką važiuoju vos vos, kaip seno kuino traukiamas vežimas.
Vėl į forumą ir vėl info paieška (neskaitant to, kiek praskambinau po visokius servisus ir žinomus meistrus). Daug info apie DPF kastraciją, bet kažkaip nesinorėjo pult į visokius perdarinėjimus brutaliuoju metodu. Juolab, kad forume kažkas postino vieno iš dilerių paaiškinimą, kad bet kokių atveju pirmiausia reikia daryti diagnostiką ir DPF regeneraciją. Prisiskambinu Tokvilon ir išgirstu tą patį - diagnostika+DPF regeneracija. Paklausus kada įmanoma tą padaryti Tokviloj išgirstu - ne anksčiau kaip po 8 dienų. Bet pasiguodus, kad jau po dienos prasideda atostogos ir be mašinos atostogaut nesigauna, sutinka priimt po 3 dienų - vos ne systelėjau iš laimės. Dvi dienas mokiausi vaikščioti, kol mašina tūnojo kiemo pakrašty, ir sulaukęs tos dienos, kai priims dileris, susikroviau visą atostogų mantą ir išlėkiau į sostinę. Ten dar spėju užsukti pas vieną pažįstamą auto entuziastą, kuris turi Toyotos dianostinę programą (tai sužinojau tik pas jį užsukęs). Mikliai pasijungia prie mano avensio smegenų - vienitelis klaidos kodas P2002, t.y. DPF filtras. Jis netgi priverstinę regeneraciją pabandė atlikti - fig, nieko nesigavo nei stovint, nei važiuojant. Nesėkmę nurašėm kaip diagnostinės programos kokių nors atnaujinimų trūkumą ir išsiskyrėm - artėjo paskirtas laikas pas dilerį. Tiesa, prieš išvažiuojant numovėm vieną žarnelę nuo DPF slėgio sensoriaus (jei galima jį taip pavadinti) - tokiu būdu kompas meta klaidą, tačiau mašina traukia žymiai geriau, nes nemato didelio slėgio prieš DPF. Tokviloj paima mašiną ir kone trim valandom kažkur išvažiuoja. Tuo metu aš laukiamajame stebiu, kaip Tunisas doroja Lietuvos kašio rinktinę (lyg ir be to nebūtų dėl ko nervintis). Pasibaigus kašiui pakviečia mane į priėmimą ir įteikia sąskaitą su darbų aprašu už 300 pinigų. Ir prierašas: jei problema pasikartos, keisti DPF (kurgi ne, pamaniau, 4 kilolitai šiaip nesimėto). Sėdu mašinon. Pamatau, kad kuro rodyklė pasislinko žemiau, nei buvo prieš priduodant mašiną, o ir spidometro skaičiukai liudija, kad bent 50 km važiavo kažkur. Važiuoju aš, viskas ok, jokiu klaidų. Pamaniau - bent jau atostogas praleisiu su tvarkinga mašina, po to žiūrėsim kas kaip.
Jau būtų kaip ir istorijos pabaiga. Tačiau nuriedėjus net 450 km vėl tas pats š! :@
Kadangi per atostogas užsiimti mašinos remontu jokio noro neturiu (negana pačią atostogų pradžią jau sugadino), vėl numaunu žarnelę nuo slėgio sensoriaus ir važinėju. Taip pravažiavau kone 1000 km. Galiausiai po keletos telefoninių konsultaciju lekiu į Kauną pas startline auksarankius - laukt eilės nereikėjo, paskambinus sutiko priimti po valandos, nes neva kažkas atšaukė rezervuotą laiką. Po geros valandėlės įriedu į jų dulkėtą kiemą. Netrukus jau ir ant keltuvo užvažiuoju. Pažada padaryt per 4 valandas. Kokią valandą niekas net nelenda prie mašinos. Galiausia ateina nedickas, bet drūtas vyriokas ir atsidaręs kapotą ima šriūbinti varžtą ant kuro siurblio. "Blokuojam penktą purkštuką" pasakė, kai ėmiau įtariai klausinėti, ar tik nesiruošia siurblio numontuot tam, kad DPF kapsulę išimt laukan. Tokiu būdu aš sužinojau, kad mano mašinoje vistik yra 5, o ne 4 kuro purkštukai. Čia pat buvau nuramintas, kad tos DPF kapsulės visai net imt nereikia (prisiminus nelaimės draugą iš šios temos, kuriam klaipėdiečiai išmontavo tą kapsulę ir dar ją pjaustė, pasidarė dar įdomiau). Taigi, į vieną iš "išėjimų" iš siurblio įsukamas paprasčiausias varžtas, o žarnelė negailestingai nupjaunama (kaip kokia virkštelė ką tik gimusiam vaikui). Tada uždarė kapotą ir veiksmas persikėlė i mašinos saloną - nuėmus betvarkėlę (bardačioką), prilitavo kažką panašaus į COM jungtį prie laidų einančių į ECU, prie jos jo didenybę emuliatorių prijungė (ta didenybė kiek mažesnė už standartinį cigarečių pakelį). Užvedė mašiną - jokių kompo klaidų. Betvakėlę sumontavus atgalį vietą, mašina keltuvo pagalba pakilo į palubę. Meistras mikliai numontavo duslintuvo dalį nuo DPF iki galinio bakelio - pasimatė DPF dugnas, kuris beje vos ne kaip naujas atrodė (čia akimirka sudvejojau ar tik ne be reikalo ta kastracija daroma, bet meistras greit suprato mano dvejones ir paaiškino - jie iš apačios visi gražūs). O tada prasidėjo brutalioji operacijos dalis. Pasitelkus apie 1,5 kg kūjį, laužtuvą (lygiai tokį pat, kaip Nikulinas per visiems gerai žinomą filmą) , ir chirurgų naudojamas ilgas žirkles-čiuptuvus (kuriais tamponus kemša operacijos metu) iškrapštė apatinėje kapsulės dalyje esančią korėtą medžiagą. Viršutinėje dalyje liko sveikutėlis katalizatorius. Tada savo vieton grįžo duslintuvas ir mašina išrūko į test drivą.  
Netrukus atsisveikinau su 1500 pinigų ir su viltim, kad DPF problema mano Avensyje nebeknis man proto (nebent emuliatorius sudurniuotų), išlėkiau namo. Kastracija truko trumpiau nei žadėtos 4 valandos, nepaisant meistro pietų pertraukos ir kitų smulkių pašalinių darbų.  Pirmas įspūdis - mašina traukia tikrai daug smagiau.
Reziume:
1. Tie bemso minėti modelio kodai su X ir Y dar nieko nesako apie DPF filtro buvimą ar nebuvimą.
2. išeina, kad 5-as purkštukas yra visada, kai yra DPF
3. Dilerio siūlomas regeneracija už 300 pinigų yra be reikalo sugaištas laikas ir išleisti pinigai - jei DPF sudurniavo, greičiausia jam amen, nes mašina pati daro tas regeneracijas, kai prireikia.
4. DPF kastraciją galima padaryti nepjaustant DPF kapsulės, todėl išorinių žymių jokių nelieka (jei kas bijote, jog per tech. apžiūras pamatys iškastruotą DPF). Jei meistrai primygtinai siūlo kapsulę pjauti, galite įtarti, jog jiems reikalingas ir katalizatorius, esantis viršutinėje kapsulės dalyje, už kurį tikriausia jie gali gauti papildomų pajamų.

Taigi, kaip ir viskas. Jai kas ištvėrė skaitydami iki šios vietos - ačiū už sugaištą brangų laiką! :)

Pabaigai dar pora minčių.
aš tikrai už kuo ekologiškesnį automobilį, tačiau tai neturi gulti ant vien mano, kaip vartotojo, pečių. Mielai važiuočiau dėti naujo DPF filtro, jei jis nekainuotu kaip 2 ar net 3 Golf'ai II, kurie išpjautais katalizatoriais su baltarusiška saliarka dūmina mūsų gatvėse ir visas TA be problemų praeina. Moralas: kol DPF filtrų keitimas nebus kompensuojami kaip kokie šiferiniai namų stogai, tol visokie geri dėdės mokantys įdėt emuliatorių krausis gražų kapitalą iš tos ekologijos.
Vot i skazochke konec, a kto slushal - molodec

S_Kulikauskas

Principe su viskuo sutinku, nors kaikur gal ir perdauk kategoriskai issiriskiai.
PVZ. regeneracija verta pabandyti, tik nebutina uz tai moketi 300Lt.
Bemso paminetos zenklinimo reiksmes irgi tiesa (na bet gal nera taisykles be isimties), bet patikimesnis varijantas pagal gamyklini numeriuka paziureti savo auto komplektacija internete.

O siaip aciu uz issamia istorija :)

katana7

Þinau ne vieną atvejį, kai žmogus atlikęs DPF regeneraciją su automobiliu nuvažiuoja 10-15 tūkst. km, kol prireikia pakartotinos regeneracijos.
Už tą pačią regeneraciją Šiaulių Sovli (Toyota atstovas) prašo tik 120 Lt, Vilniuje brangiausia.

Angelinio

As dariau regeneracija siauliuose sovli pries metus, kolkas viskas normaliai kaina tiksliai nepamenu 100-120 lt

Gendzius

Bet sutikite, kad atlikinėti periodiškai tą regeneraciją yra absurdas, nesvarbu ar 120, ar 300 kainuoja. Vieniems regeneracija padeda nuvažiuoti 10-15t km.,kitiems daugiau ar mažiau. Mano atveju atlaikė vos 450 km užmiesčio keliais. Anksčiau ar vėliau DPF teks keisti, todėl tos regeneracijos tėra tik laikinas problemos atidėjimas, o ne jos sprendimas, branginančios filtro kainą.
Aš moku ir man patinka važiuoti ekonomiškai. Taip taupau netik degalus, bet ir tausoju aplinką. Tačiau yra kalbančių (tame tarpe ir Toyotos dileriai taip sako), jog ramiai važinėjant DPF kemšasi dar greičiau. Tai man kažkaip nesigauna logiškai sujungti dviejų dalykų - labai brangiai kainuojančio filtro ir būtinybės važinėti dideliais variklio sūkiais tam, kad tas  filtras neužsikimštų.
Gal aš kažkurioj vietoj ir neteisus, tačiau maniau, kad turėti DPF ir melstis jam, kad jis neužsilenktų kur nors kelionėje, nematau prasmės.

Modka

CitataGendzius parašė:
Bet sutikite, kad atlikinėti periodiškai tą regeneraciją yra absurdas, nesvarbu ar 120, ar 300 kainuoja. Vieniems regeneracija padeda nuvažiuoti 10-15t km.,kitiems daugiau ar mažiau. Mano atveju atlaikė vos 450 km užmiesčio keliais. Anksčiau ar vėliau DPF teks keisti, todėl tos regeneracijos tėra tik laikinas problemos atidėjimas, o ne jos sprendimas, branginančios filtro kainą.
Aš moku ir man patinka važiuoti ekonomiškai. Taip taupau netik degalus, bet ir tausoju aplinką. Tačiau yra kalbančių (tame tarpe ir Toyotos dileriai taip sako), jog ramiai važinėjant DPF kemšasi dar greičiau. Tai man kažkaip nesigauna logiškai sujungti dviejų dalykų - labai brangiai kainuojančio filtro ir būtinybės važinėti dideliais variklio sūkiais tam, kad tas  filtras neužsikimštų.
Gal aš kažkurioj vietoj ir neteisus, tačiau maniau, kad turėti DPF ir melstis jam, kad jis neužsilenktų kur nors kelionėje, nematau prasmės.
idomi diskusija cia :) siaip su tavim daug kur sutinku bet tu rasai tik is savo pozicijos. visu pirma tai oficialus atstovai regeneracija daro viena karta, as dazniausiai 3-4 nes per ilga laika pastebejau kad butent tiek reikia regeneraciju idealiai isvalyti. kai pradejau daryti regeneracijas emuliatorius kainavo apie 2500 lt o poto vis pigo. kiek pastebiu kam darau regeneracija tai atlaiko nuo puses metu iki metu cia dazniausiai yra ir kam jau pries du metus net dariau. nors aisku reikia ne laika ziureti o kilometraza tai tikrai tiksliau butu. ka noriuasakyti kad pries metus emuliatorius kainavo apie 1800-2000 dabar 1200-1400 o jau atsiranda ir greit bus po 800 tai vat tie kas dare regeneracijas visais budais islose pinigu. regeneraciju neapsimokes daryti kada emuliatorius kainuos 500lt nu cia mano nuomone. o siaip 100 ar 200 lt ant regeneraciju i metus tikrai nera daug nes dazniausiai su masina gi vaziuojam iki 3 metu.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

S_Kulikauskas

Tu nesiparink, :) cia didesne dalis su tavimi sutiks. Tik nereikia taip vienareiksmiskai. Retai kada kaskas buna visiskai gerai arba visiskai blogai.

Nu ziurek tau Pvz. uzsipylei kokio kuro neipatingo (su aliejum :) ) , regeneracia pasileidzia viena karta, bet del blogo kuro iskart vel uzsikemsa, pasileidzia dar karta, iskart vel uzsikemsa, kompas supanikuoja, klaidele tik Ciunkst :) ir automatiskai regeneracija nebepasileidineja :) . Na bet tas netikes kuras pagaliau baigiasi, prisipili gero, paleidi priverstine regeneracija ir vel vazineji ilgai ir laimingai. Sutaupai koki tukstanteli uz DPF salinima. Jai po keliu simtu vietoi to kad regeneracija pasileistu vel Ciunkst :) lempute uzsidega, nu tada jau niekur nesidesi ...

Del ekologijos ir man keistai skamba, kad ispradziu renki tuos suodzius, o veliau degini, tam reikalui papildoma kura naudodamas ir vistiek i gamta viska ismeti, tik gal kitokia forma. Nu bet tikiu, kad zmones kurie tai sukure viska pasvere ir kad masina su filtru maziau kenkia. O jai vertinant tai kad dyzelius daznaiusiai perka tie kas dauk vaziuoja, tai tas DPF filtras problemu kelti neturetu. Na tik gamintojas visgi turetu leisti pirkejui paciam rinktis del indelio i ekologija. O ne taip kaip su D-CATu nori ar ne turek sita prabangu malonuma.

Gendzius

Aš ir nesiparinu. Parinausi tik tada, kai DPF užlinko po 450 km. Visa kita tai tik susikaupusių minčių, kol važinėjant po servisus, išdėliojimas viešoje erdvėje :)
Kalčiausias turbūt tas protingas inžinierius, kuris sugalvojo DPF apjungti su katalizatoriumi į vieną organą ir įkišti jį taip, kad nei prieisi, nei privažiuosi :) Būtų atskiras DPF elementas, kurį prireikus gali pakeisti, tai ir kainuotu jis kokius 300 Lt pas pati mandriausią dilerį ir mes nesuktume galvos apie regenerecijas, apgavikus ir t.t.
:)

katana7

Emuliatorių kainos tokios yra todėl, kad jie labai išreklamuoti ir žmonės nežino apie kitas alternatyvas(o daugelis nelabai ir gilinasi), kiek teko bendrauti su Toyotų savininkais, tai visi žino tik apie emuliatorių, kaip problemos sprendimo būdą (jei tik kas atsitiko su DPF ir nepadėjo regeneracija, tai iškarto statyk emuliatorių ir viskas).
Skambinau į  UAB ,,Autoringas", tai pasakė Avensiui DPF valymas-remontas nuo 400 Lt su garantija.

S_Kulikauskas

uz 400Lt tau niekas neuzsijims to DPF nuimineti, o nenuimus isivaizduok koks valymas :)

Kreipkites pas Modka jis tas pacias paslaugas uz tris kart mazesne kaina pasiulis ir garantija manau keliem simtam duos.

O ir garantija sioje vietoje man juokingai skaqmba. Jai garantija pvz. 15K o as kartais per metus sugebu ir 40 pralekti :) . Na nenusiteikes as kas karta tepalus keisdamas ir valymus daryti.

O del emuliatoriu kainos ir tai kad nezinom alternatyvu manau tu teisus. Nu bet o ka daryti... ?