Ar 2.0 d-4d galima DPF regeneracija?

Pradėjo Blieka, Gegužė 14, 2012, 21:08:06 PM

« ankstesnis - sekantis »

S_Kulikauskas

Pats DPF atrodo netaip:

http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200711_TOYOTA_AURIS+%28HYBRID%29_ADE150L-DHFNXW_1701.html

O va stai taip:

http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200711_TOYOTA_AURIS+%28HYBRID%29_ADE150L-DHFNXW_1701.3.html

Pas tave bus vienas is ju, jis randasi uz variklio siek tiek zemiau. Nesusiklaidink, jame jokiu purkstuku nerasi, gal tk kaskokie davikliai.

S_Kulikauskas

Ir dar. Jai variklis D4D, o ne D-CAT tai gali DPF ir nebuti.

Sekmes jieskant ;) .

pinokis


katana7

Gal kam teko naudoti, būtų įdomu, kad kas nors pasidalintu savo įspūdžiais.

Wynn's DPF regeneratorius ir DPF valiklis

   Wynn's specialiai sukūrė šiuos du produktus suodžių filtro prevenciniam arba ,,gydomajam" atnaujinimui. Aktyvi šių produktų sudedamoji dalis sumažina suodžių dalelių degimo temperatūrą iki ± 450°C. Tai reiškia, kad suodžių dalelės dega greičiau ir lengviau, todėl mažėja filtro užsikimšimo rizika. Jeigu įspėjamoji lemputė ką tik užsidegė, Wynn's produktus vis dar galima naudoti, nes jie sudegins dalį susikaupusių suodžių dalelių, leisdami išmetamosioms dujoms tekėti per filtrą ir tęsti filtro atnaujinimo procesą ypač greitai!
Paprasčiausiai supilkite turinį į kuro baką, o visa kita atliks pats produktas.
Ką reiktų pasakyti apie suodžių filtruose įrengtas atnaujinimo sistemas?
Kai kurie transporto priemonių gamintojai į dyzelinius variklius įmontuoja mažą bakelį, kuriame yra priedas, automatiškai patenkantis į kurą ir valantis suodžių filtrą. Į kuro baką pilami Wynn's produktai nesukelia jokių problemų atnaujinimo sistemai. Priešingai, jie tik padeda geriau regeneruoti filtrą.

Wynn's DPF regeneratoriaus ir DPF valiklio privalumai:

    Lengvai išvalo ir atnaujina užsikimšusį suodžių filtrą jo neišardant.
    Sumažina suodžių dalelių kaupimąsi filtre.
    Sumažina suodžių degimo temperatūrą, kad suodžių dalelės galėtų greičiau degti žemesnėje temperatūroje.
    Grąžina variklio galią.
    Padeda išvengti išlaidų, susijusių su rankiniu suodžių filtro atnaujinimu.
    Gali būti naudojami kartu su įmontuotomis atnaujinimo sistemomis.
    Labai greitas rezultatas!
Parduoda UAB ,,Tobis"

NerijusP

CitataGendzius parašė:
Kagi, manau laikas padėlioti savas mintis apie mano patyrimą špaguojantis su DPF problema maniškiame  Avensis, kurį įsigijau neperseniausiai ( jokios ankstesnės patirties su Toyotomis neturiu, bet apie EGR ir DPF žinau iš kitų modelių, nes juos montuoja netik Toyota.)
Problema pirmą kartą atsirado lygiai prieš 2 savaites. Tiesiog važiuojant skydelyje nušvito variklio simboliukas, išsijungė stabilumo ir traukos kontrolės, dingo trauka. Sustojau, iš naujo užvedžiau variklį - simbiliai šviečia, bet trauka lyg ir yra. Kadangi jokio padoraus serviso pašonėje nėra, atsargiai grįžau namo ir ėmiau ieškot info ką tai galėtų reikšti.
Pasiskaičiau info šiame forume ir netik šiame. Tapo aišku, kad sutriko EGR arba DPF. Kaip atsirinkti kame beda? Randu gerbiamo bemso parašytą postą, kad neva reik žiūrėt lentelę prie durų koks modelis. Nulekiu prie mašinos - akurat, pas mane su Y raide, kas pasak bemso reiškia, jog DPF pas mane nėra. Kitaip tariant, reikia skrosti EGR (kaip tą daugmaž padaryti irgi pasiskaitinėjau šiame forume - radau nuorodą į kažkokį puslapį su foto). Ramiai sulaukiu ryto, pasiimu įrankius ir tiesiog prie laiptinės imuosi reikalo (nes visi man priimtini servisai sutinka priimti bent apžiūrai vos po kelių dienų). Po keliolikos minučių nesudėtingo pasikrapštymo EGR vožtuvas jau maudėsi visokiuose po ranka pasitaikiusiuose skysčiuose aka WD, nefrasas ir pan. kol tapo beveik kaip naujas(nors nepasakyčiau, jog buvo labai jau žiauriai užsinešęs). Dar keletas minučių ir viskas surenkama atgal (kol dirbau akumas buvo atjungtas, kad klaida nusitrintų). Užvedu. Viskas veikia kuo puikiausiai, jokių klaidų nerodo. Test drivas miesto gatvėmis, netgi truputėlį pagainiojant didesnėm apsukom. Jau buvau beapsidžiaugiąs, kad taip nesudėtingai išsisukau iš bėdos, kai po kokių 25 km problema atsinaujino visu gražumu - vėl mašina buka, vėl visi check'ai šviečia. Dar blogiau - užgesinus ir užvedus iš naujo, trauka atsiranda tik trumpam, vos tik sūkius pakeli daugiau 2k rpm, vėl viskas apribojama, į kalniuką važiuoju vos vos, kaip seno kuino traukiamas vežimas.
Vėl į forumą ir vėl info paieška (neskaitant to, kiek praskambinau po visokius servisus ir žinomus meistrus). Daug info apie DPF kastraciją, bet kažkaip nesinorėjo pult į visokius perdarinėjimus brutaliuoju metodu. Juolab, kad forume kažkas postino vieno iš dilerių paaiškinimą, kad bet kokių atveju pirmiausia reikia daryti diagnostiką ir DPF regeneraciją. Prisiskambinu Tokvilon ir išgirstu tą patį - diagnostika+DPF regeneracija. Paklausus kada įmanoma tą padaryti Tokviloj išgirstu - ne anksčiau kaip po 8 dienų. Bet pasiguodus, kad jau po dienos prasideda atostogos ir be mašinos atostogaut nesigauna, sutinka priimt po 3 dienų - vos ne systelėjau iš laimės. Dvi dienas mokiausi vaikščioti, kol mašina tūnojo kiemo pakrašty, ir sulaukęs tos dienos, kai priims dileris, susikroviau visą atostogų mantą ir išlėkiau į sostinę. Ten dar spėju užsukti pas vieną pažįstamą auto entuziastą, kuris turi Toyotos dianostinę programą (tai sužinojau tik pas jį užsukęs). Mikliai pasijungia prie mano avensio smegenų - vienitelis klaidos kodas P2002, t.y. DPF filtras. Jis netgi priverstinę regeneraciją pabandė atlikti - fig, nieko nesigavo nei stovint, nei važiuojant. Nesėkmę nurašėm kaip diagnostinės programos kokių nors atnaujinimų trūkumą ir išsiskyrėm - artėjo paskirtas laikas pas dilerį. Tiesa, prieš išvažiuojant numovėm vieną žarnelę nuo DPF slėgio sensoriaus (jei galima jį taip pavadinti) - tokiu būdu kompas meta klaidą, tačiau mašina traukia žymiai geriau, nes nemato didelio slėgio prieš DPF. Tokviloj paima mašiną ir kone trim valandom kažkur išvažiuoja. Tuo metu aš laukiamajame stebiu, kaip Tunisas doroja Lietuvos kašio rinktinę (lyg ir be to nebūtų dėl ko nervintis). Pasibaigus kašiui pakviečia mane į priėmimą ir įteikia sąskaitą su darbų aprašu už 300 pinigų. Ir prierašas: jei problema pasikartos, keisti DPF (kurgi ne, pamaniau, 4 kilolitai šiaip nesimėto). Sėdu mašinon. Pamatau, kad kuro rodyklė pasislinko žemiau, nei buvo prieš priduodant mašiną, o ir spidometro skaičiukai liudija, kad bent 50 km važiavo kažkur. Važiuoju aš, viskas ok, jokiu klaidų. Pamaniau - bent jau atostogas praleisiu su tvarkinga mašina, po to žiūrėsim kas kaip.
Jau būtų kaip ir istorijos pabaiga. Tačiau nuriedėjus net 450 km vėl tas pats š! :@
Kadangi per atostogas užsiimti mašinos remontu jokio noro neturiu (negana pačią atostogų pradžią jau sugadino), vėl numaunu žarnelę nuo slėgio sensoriaus ir važinėju. Taip pravažiavau kone 1000 km. Galiausiai po keletos telefoninių konsultaciju lekiu į Kauną pas startline auksarankius - laukt eilės nereikėjo, paskambinus sutiko priimti po valandos, nes neva kažkas atšaukė rezervuotą laiką. Po geros valandėlės įriedu į jų dulkėtą kiemą. Netrukus jau ir ant keltuvo užvažiuoju. Pažada padaryt per 4 valandas. Kokią valandą niekas net nelenda prie mašinos. Galiausia ateina nedickas, bet drūtas vyriokas ir atsidaręs kapotą ima šriūbinti varžtą ant kuro siurblio. "Blokuojam penktą purkštuką" pasakė, kai ėmiau įtariai klausinėti, ar tik nesiruošia siurblio numontuot tam, kad DPF kapsulę išimt laukan. Tokiu būdu aš sužinojau, kad mano mašinoje vistik yra 5, o ne 4 kuro purkštukai. Čia pat buvau nuramintas, kad tos DPF kapsulės visai net imt nereikia (prisiminus nelaimės draugą iš šios temos, kuriam klaipėdiečiai išmontavo tą kapsulę ir dar ją pjaustė, pasidarė dar įdomiau). Taigi, į vieną iš "išėjimų" iš siurblio įsukamas paprasčiausias varžtas, o žarnelė negailestingai nupjaunama (kaip kokia virkštelė ką tik gimusiam vaikui). Tada uždarė kapotą ir veiksmas persikėlė i mašinos saloną - nuėmus betvarkėlę (bardačioką), prilitavo kažką panašaus į COM jungtį prie laidų einančių į ECU, prie jos jo didenybę emuliatorių prijungė (ta didenybė kiek mažesnė už standartinį cigarečių pakelį). Užvedė mašiną - jokių kompo klaidų. Betvakėlę sumontavus atgalį vietą, mašina keltuvo pagalba pakilo į palubę. Meistras mikliai numontavo duslintuvo dalį nuo DPF iki galinio bakelio - pasimatė DPF dugnas, kuris beje vos ne kaip naujas atrodė (čia akimirka sudvejojau ar tik ne be reikalo ta kastracija daroma, bet meistras greit suprato mano dvejones ir paaiškino - jie iš apačios visi gražūs). O tada prasidėjo brutalioji operacijos dalis. Pasitelkus apie 1,5 kg kūjį, laužtuvą (lygiai tokį pat, kaip Nikulinas per visiems gerai žinomą filmą) , ir chirurgų naudojamas ilgas žirkles-čiuptuvus (kuriais tamponus kemša operacijos metu) iškrapštė apatinėje kapsulės dalyje esančią korėtą medžiagą. Viršutinėje dalyje liko sveikutėlis katalizatorius. Tada savo vieton grįžo duslintuvas ir mašina išrūko į test drivą.  
Netrukus atsisveikinau su 1500 pinigų ir su viltim, kad DPF problema mano Avensyje nebeknis man proto (nebent emuliatorius sudurniuotų), išlėkiau namo. Kastracija truko trumpiau nei žadėtos 4 valandos, nepaisant meistro pietų pertraukos ir kitų smulkių pašalinių darbų.  Pirmas įspūdis - mašina traukia tikrai daug smagiau.
Reziume:
1. Tie bemso minėti modelio kodai su X ir Y dar nieko nesako apie DPF filtro buvimą ar nebuvimą.
2. išeina, kad 5-as purkštukas yra visada, kai yra DPF
3. Dilerio siūlomas regeneracija už 300 pinigų yra be reikalo sugaištas laikas ir išleisti pinigai - jei DPF sudurniavo, greičiausia jam amen, nes mašina pati daro tas regeneracijas, kai prireikia.
4. DPF kastraciją galima padaryti nepjaustant DPF kapsulės, todėl išorinių žymių jokių nelieka (jei kas bijote, jog per tech. apžiūras pamatys iškastruotą DPF). Jei meistrai primygtinai siūlo kapsulę pjauti, galite įtarti, jog jiems reikalingas ir katalizatorius, esantis viršutinėje kapsulės dalyje, už kurį tikriausia jie gali gauti papildomų pajamų.

Taigi, kaip ir viskas. Jai kas ištvėrė skaitydami iki šios vietos - ačiū už sugaištą brangų laiką! :)

Pabaigai dar pora minčių.
aš tikrai už kuo ekologiškesnį automobilį, tačiau tai neturi gulti ant vien mano, kaip vartotojo, pečių. Mielai važiuočiau dėti naujo DPF filtro, jei jis nekainuotu kaip 2 ar net 3 Golf'ai II, kurie išpjautais katalizatoriais su baltarusiška saliarka dūmina mūsų gatvėse ir visas TA be problemų praeina. Moralas: kol DPF filtrų keitimas nebus kompensuojami kaip kokie šiferiniai namų stogai, tol visokie geri dėdės mokantys įdėt emuliatorių krausis gražų kapitalą iš tos ekologijos.
Vot i skazochke konec, a kto slushal - molodec


Sveiki,
ateinanti treciadieni 10.31 zadu varyti savo toyota avensis D4D PDF filtro operacijai i startline. Norejau pasidometi ar po DPF filtro pasalinimo ir emuliatoriaus pastatymo neatsirado nauju bedu? Gal atsirado kokiu pasaliniu veiksniu?
Aciu uz info.

Pagarbiai,
Nerijus
Sveiki visi

S_Kulikauskas

Pas mane per metus niekas neislindo. Nelabai ten kas galetu ir atsitikti, nebent pats emuliatorius uzsilenktu, o ir tuo atveju manau pakeisti ji problemu nebutu.

Jurgis

Klubieciai, taupykit pinigus:) paskaitykit tema DPF filtro pasalinimas, jeigu reikes, duosiu reikiamo zmogaus numeri kuris gali padeti

NerijusP

Sveiki, kaip ir planavau nuvykau i Kauna , kur startline isoperavo mano toyota, t.y. pasalino smulkiu daleliu filtra (dpf filtra). Visakas uztruko 3 val.  Grizes sumokejau pinigus ir isvaziavau. I Vilniu grizau be problemu. Kaip bus aeityje pasiziuresim, bet manau baigesi mano  bedos :)
Sveiki visi

sauliuskn

Sveiki , ir man taspats nutiko uzsidege cekas , tabilumo ir trukos kontrole , tai nuvariau i salorinos centra , sako keisk katalizatoriu , bandziau dar pragainuot auto , bet jau nepramusa , masina kaip vezimas sunkiai isibegeja , o su ta masina zmona metus laiko tik po miesta suko , tai dabar sprendziu ka daryt

progys

Citatasauliuskn parašė:
Sveiki , ir man taspats nutiko uzsidege cekas , tabilumo ir trukos kontrole , tai nuvariau i salorinos centra , sako keisk katalizatoriu , bandziau dar pragainuot auto , bet jau nepramusa , masina kaip vezimas sunkiai isibegeja , o su ta masina zmona metus laiko tik po miesta suko , tai dabar sprendziu ka daryt

Šiandien lygiai tas pats įvyko man. Mašiną pirkau prieš 2 mėn., pravažiavau apie 8000 km (iškart važiavau į kelionę po Prancūziją), jokių problemų nebuvo, tačiau šiandien užsidegė VCS+TRC OFF+CHECK ENGINE lemputės ir prapuolė trauka. Kelias dienas prieš tai lyg jaučiau, kad trauka ne tokia gera. Per visą eksploatavimo laiką nepastebėjau jokių DPF regeneracijų (dūmų ir pan.). Daugiausiai važinėju mieste ir mažomis apsukomis :(.  

Gal galit rekomenduoti kas profesionaliai atlieka diagnostiką ir nebrangininkas? Aš dar turiu vilties, kad čia EGR vožtuvas "užsinešė"... :)

kalava

Citataprogys parašė:
Citatasauliuskn parašė:
Sveiki , ir man taspats nutiko uzsidege cekas , tabilumo ir trukos kontrole , tai nuvariau i salorinos centra , sako keisk katalizatoriu , bandziau dar pragainuot auto , bet jau nepramusa , masina kaip vezimas sunkiai isibegeja , o su ta masina zmona metus laiko tik po miesta suko , tai dabar sprendziu ka daryt

Šiandien lygiai tas pats įvyko man. Mašiną pirkau prieš 2 mėn., pravažiavau apie 8000 km (iškart važiavau į kelionę po Prancūziją), jokių problemų nebuvo, tačiau šiandien užsidegė VCS+TRC OFF+CHECK ENGINE lemputės ir prapuolė trauka. Kelias dienas prieš tai lyg jaučiau, kad trauka ne tokia gera. Per visą eksploatavimo laiką nepastebėjau jokių DPF regeneracijų (dūmų ir pan.). Daugiausiai važinėju mieste ir mažomis apsukomis :(.  

Gal galit rekomenduoti kas profesionaliai atlieka diagnostiką ir nebrangininkas? Aš dar turiu vilties, kad čia EGR vožtuvas "užsinešė"... :)


Vilniuj forumietis Modka darydavo programines regeneracijas.

nezinau ar tai dar imanoma filtrui pasikisus. bet dar gali but ir egr.maf,taip kad pradziai reiktu diagnostikos. forumietis Modka ta daro. rasyk jam i PM, gal atsakys, kazkaip retai paskutiniu metu matau ji forume.

cia diagnostiku ir daugiau, taciau as ju nepazistu
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

vostra

Buvo kazkas panasaus mototojai pakeite pašildimo zvakes susitvarke

sauliuskn

Sveiki  ,  EGR voztuva pravaliau bet  nieko gero , vis tas pats , dar taipat ziurejau i raides kur galima nustatyt ar yra DPF vaztuvas , tai pasmane raides rodo , kad ne , bet jis pasirodo yra , auto yra 08 metu . , tai matyt reikes daryt operacija tam DPF , beje per metus laiko nekarto neteko matyt regeneracijos ,

diagnostikas

o kaip manai ja pamatyti? kad displejuj parasys?
niekaip nepamatysi kad vyksta, nebent prie duslintuvo kamera pasistatysi

sauliuskn

na kiti raso kad dumu debeseli ismeta