Corolla Verso ka patikrinti pries perkant?

Pradėjo Henris, Gegužė 18, 2012, 21:51:10 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

Sveiki, kolegos dar karta. Kaip pamenat is praeitos temos sukuliau savo Avensi ir dabar ieskausi Corolla Verso, norejau benzino, bet jo beiskodamas kokio reikia susiduriu su daug rupesciu ir labai mazu pasirinkimu. Pirma benzinai 1,8 su mechanine deze kainuoja brangiau uz geresniu metu dyzelinius D4D variantus... WTF...
Tarkim uz 25k lt imanoma paimti Corolla Verso 2008m 2,2 D4D. O Uz tokia kaina 1,8 VVT-I su mechanine deze, geriausiu atveju gali paimt kokiu 2005 pabaigos.
Savaime suprantama, kad nepraeinu pro sali pamates ir dyzelini varianta. Nors tikrai negalvojau, kad ieskant benzinines bus tiek rupesteliu.
Turiu keleta klausimu 2,2 D4D 110kw varikliu zinovam... Ar prie siu varikliu statomas DPF filtras ir ar jo is tikro reikia bijoti, jei jis pasikimstu ir to kisti kokius 4000lt uz jo keitima, ar tai mitas? Kaip laiko purkstukai ir kazka esu girdejes apie 2,2 kad galvos tarpines nelaiko, bet cia gal labiau tiem D-CAT su daugiau KW sita problema? Gal kazka patarsit i ka atkreipt demesi, ypac po kapotu, kad nepgautu ziauriai pardavejas, rida aisku bus nusukta, bet kadangi as vaziuoju nedaug tai, rida man gal nera taip ir aktuali, jei auto buvo normaliai priziuretas...
Ir dar vienas klausimas kuris mane neramina siame modelyje, bet cia tiek dyzelyje tiek benzine. Kiek maciau antifrizo temperaturos rodykles nera yra tik lempute, kuri dega melynai kol variklis pasyla iki kazkiek laipsniu ir uzgesta, o jei variklis pradetu kaisti per daug ar ta lempute isiziebtu raudonai ar kaip :)??
Aciu uz bet kokius patarimus. Nes jau nuspresta kad sis modelis musu seimai tinka ir patinka tik vat kai neina rast su tiksliai parametrais vel gali buti kad teks zvalgytis ir i dyzelini motora...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Bemsas

#1
1.Corolla verso 2.2 motorai ne 110kw, o tik 100kw. (Kur dingo 10kw nezinau iki siol)
2. Jei nenori problemu, D-CAT neziurek.
3. Geriausia, kad masina butu be DPF filtro. Jei filtro nera, nera ir tos dezutes, pazymetos raudonai:



4. Purkstukai laiko labai ilgai, jei nepilsi visokio brudo i baka. O brudo nepilsi,nes zinai, kad 1 purkstukas naujas su nuolaidom apie 1000lt kainuoja.
5. Jei variklis pradeda kaisti per daug, uzsidegs raudona lempute.
6. Pirk tik SOL kompletacija (priesrukiniai, klima, odinis vairas, VSC, TRC 4 el, keltuvai, lietaus davyklis ir t.t) Visa sita isvardinta yra standarte SOL komplektacijoje. Terra net TRC-VSC neturi.

Uz 25lt abejoju ar rasi tikrai gyva 2008m masina dyzeli. 2007m buvo atnaujintas modelis truputi.


Pries menesi kaimynas paeme tvarkinga benza, SOL 1.6L mechanika, 5 vietos, 2004m uz 19lt.

Henris

1,6 benzinu pasirinkimas yra, bet sis motoras tokiai auto silpnokas. Dekoju bemsas uz info.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

kalava

to Henris: paklausk forumiecio DTIN'O, kaip jis savo verso is mobile.de (vokieciu) pirko. gal ir tau taip "padabnesnis" variantas papuls, nes Lietuvoj, jei ne is salono (bet devetos auto), tai 98% kad bus rida atsukta. bent 100 000 km. ar dar kas nebus "prigudrauta" - sunku pasakyt.
cia, manau, ir daugiau forumieciu turi patirties kaip pirkt is vokieciu, taciau einamuoju momentu tikrai zinau kaip DTINAS taip pirko.
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Bemsas

Is vokieciu neapsimoka pirkti, nes ten brangu. Pas mus zymiai pigesnes masinos :p. Klausimas kodel ?:D

xaudrius

Kas del kainos benzo,tai cia viskas logiska.As pries pora metu irgi ieskojau benzino.Ir teko nusivilti-rasdavau arba brangesnes,arba motoras 1.6.Perekupai del kainu skirtumo aiskino atvirai-benzinines prabegusios dazniausiai tris-keturis kartus maziau,todel ir kaina jas perkant didele,aisku, isimtis skendusios ir lipdytos.Tai as issirinkau 2.0 D4D,beje,Terra komplektacijos ir kolkas dziaugiuosi,masina rieda gerai ir ekonomiskai,visokiu VRC nepasigestu.Vis tik jei pirkciau vel masina,pabandyciau paieskoti benzo,bet dyzelis tikrai nera beda,ypac D4D.Sekmes renkantis,dar patarciau paziureti atstovybese variantu-ten brangiau,bet nereikia dalyvauti loterijoje,kas laiko begyje atsiperka.
Kiekvienas spyris į subinę yra postūmis į priekį.

kalava

Citatabemsas parašė:
Is vokieciu neapsimoka pirkti, nes ten brangu. Pas mus zymiai pigesnes masinos :p. Klausimas kodel ?:D

gal gali ir aiskiau ivardinti, kodel? :-)
jei teisingai pamenu, minejai, kad anksciau pats auto verslu uzsiemei.
tai gal gali ir kitus forumiecius nusviest be speliojimu, "kodel"?
;-)
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Bemsas

Juokinga tai, kad katik atidariau autopliusa ir paieska paleidau. Rado pardavime 155 masinas, is ju rida iki 200tkm 150 masinu, ir tik 5 masinos rida virs 200t km (daugiausia 220t km ) :)

kalava

Citatabemsas parašė:
Juokinga tai, kad katik atidariau autopliusa ir paieska paleidau. Rado pardavime 155 masinas, is ju rida iki 200tkm 150 masinu, ir tik 5 masinos rida virs 200t km (daugiausia 220t km ) :)

na, lietuviai paprastai atsuka apie 100 000 - 150 000 km. dar jeigu vokieciuos(italuos etc.) jau atsukama (autobild rase, kad tai jau irgi darosi problema vokieciuos), tai perkant ne is salonu praktiskai nebeimanoma gaut auro su tikra rida ( atitinkamai ir orientuotis, kas jau gali but susideveje ir planuoti islaidas).
ziauru...
mano manymu, reikalinga baudziamoji atsakomybe, tik taip galima butu sprest auto busenos identiskuma...
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Bemsas

#9
Seip nieko cia ziauraus nera, cia tiesiog rinka. Ko nori zmones ta ir gauna. Nori uz kapeikas pirkti dyzeli , ir kad rida butu maza - prasom, nusukam nuo 450 iki 180 ir gaunas nebrangia masina su maza rida. Jei zmones nekreiptu demesi i rida - niekas nesuktu.

Del auto is Italu, tai ten visai kitaip. Ten suka 99% masinoms, ir suka netaip , kaiip cia, o jau "normaliai", zinau atveju, kaip 2004m masinai nusuko nuo 350 iki 90. Ir labai daug tokiu atveju, kad reikia tada sukti i prieki, nes niekas netiki. Beto i italu masinas siulau visai neziureti, nes ten niekas ju nepriziuri, tepalu nekeicia visai, nes labai brangu.

Kiek pastebejau, tai lietuviskas standartas 180t km, na jai masina tikrai daug pravaziavusi - tada 220.
Neseniai ziurejau A6 2005m 2.0TDI uz 30t lt, su rida 217t km is Svedijos. Atrode tikrai tvarkinga, salonas labai nenutrintas. Patikrinus per sviediska puslapi, pasirodo kad 600t km jinai jau buvo prabegusi pries naujus metus :P

arunaskeras

Na ikisiu ir as savo nosi i sia diskusija. Nes pernai sito modelio iskojau puse metu. Apvaziuota beveik visa lietuva  . Priejau tokios isvados. Geros masinos niekas neparduoda. Nesvarbu kur ji buvo ekspluatuota. Lietuvoj, Vokietijoj, ar kitur. Ir nors vienas man pasakykit kuris parduotumet savo jei ji gerai rieda?Tai padariau tokia isvada, kad reikia pirkti truputi dauzta. Su sveikom jau turiu patirti kad jos buna nuvaziavusios labai daug arba sulipdytos is keliu masinu. Patikekit tiktai galima rasti su maza rida ir nelabai daug dauzta. Aisku viskas kainuos tikrai ne pigiau, bet turesite gera masina.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

kalava

#11
Citataarunaskeras parašė:
Na ikisiu ir as savo nosi i sia diskusija. Nes pernai sito modelio iskojau puse metu. Apvaziuota beveik visa lietuva  . Priejau tokios isvados. Geros masinos niekas neparduoda. Nesvarbu kur ji buvo ekspluatuota. Lietuvoj, Vokietijoj, ar kitur. Ir nors vienas man pasakykit kuris parduotumet savo jei ji gerai rieda?Tai padariau tokia isvada, kad reikia pirkti truputi dauzta. Su sveikom jau turiu patirti kad jos buna nuvaziavusios labai daug arba sulipdytos is keliu masinu. Patikekit tiktai galima rasti su maza rida ir nelabai daug dauzta. Aisku viskas kainuos tikrai ne pigiau, bet turesite gera masina.

buna, kad parduoda ir geras, bet ne perekupai, zinoma. jei aplinkybes vercia parduot.
pries 3 ar 4 metus pirkau corolla verso, 2002 metu, d4d, 66 kw.
zmogus pardave, nes gime dvynukai, ir paprasciausiai zmogui mebetilpo manta, jis nusipirko didesne auto.
visi dirzai buvo jo pakeisti, ideta signalizacija, su popoeriais. pirkau ir vaziavau. veliau tik granatas ir pakaitinimo dar pasikeiciau. viskas.
pernai metais jau kieme stovejo 3 auto ( Carina II dyzelis, Corolla Verso ir dabartinis avensis).
zmona gavo nauja darbine Insignia.
Masinos nebetelpa kieme, ju islaikymas kainuoja. Pardavem Verso, NORS VISKAS TVARKOJ. dar tepalus Corollai pakeiciau, nes jau priklause, nors porkejas jau buvo sumokejes avanso.
susakiau, surodziau pirkejui visus galimus trukumus ( buvo pabrazymu) ir kad dabar nieko remontuot nereiks iki sekancio tepalo keitimo. dar ziemines padangas 2 sezonus vazinetas daviau.
Buvo LABAI GERA MASINA, labai gaila buvo parduot, bet mums jos tiesiog nebereikejo.
esu tikras, kad nieko pirkejui tvarkyt nereikejo, nes as ja priziurejau.

Carina II dieselis (20metu senumo) isvaziavo i Afrika kazkur, taciau buvo visiskai tvarkinga (prie -28C kuresi is puses apsisukimo) - visus technikinius praejo pati, nemokejau pinigu vien tam, kad vazinet techniskai netvarkinga masina. Manau irgi i ja kist pinigu sekantiems pirkejams nereikejo (nebent del senumo kas susidevetu).

o perekupai ar siaip gudrociai paprastai parduoda, kai kazka remontuot reikia...
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

arunaskeras

Citatakalava parašė:
Citataarunaskeras parašė:
Na ikisiu ir as savo nosi i sia diskusija. Nes pernai sito modelio iskojau puse metu. Apvaziuota beveik visa lietuva  . Priejau tokios isvados. Geros masinos niekas neparduoda. Nesvarbu kur ji buvo ekspluatuota. Lietuvoj, Vokietijoj, ar kitur. Ir nors vienas man pasakykit kuris parduotumet savo jei ji gerai rieda?Tai padariau tokia isvada, kad reikia pirkti truputi dauzta. Su sveikom jau turiu patirti kad jos buna nuvaziavusios labai daug arba sulipdytos is keliu masinu. Patikekit tiktai galima rasti su maza rida ir nelabai daug dauzta. Aisku viskas kainuos tikrai ne pigiau, bet turesite gera masina.

buna, kad parduoda ir geras, bet ne perekupai, zinoma. jei aplinkybes vercia parduot.
pries 3 ar 4 metus pirkau corolla verso, 2002 metu, d4d, 66 kw.
zmogus pardave, nes gime dvynukai, ir paprasciausiai zmogui mebetilpo manta, jis nusipirko didesne auto.
visi dirzai buvo jo pakeisti, ideta signalizacija, su popoeriais. pirkau ir vaziavau. veliau tik granatas ir pakaitinimo dar pasikeiciau. viskas.
pernai metais jau kieme stovejo 3 auto ( Carina II dyzelis, Corolla Verso ir dabartinis avensis).
zmona gavo nauja darbine Insignia.
Masinos nebetelpa kieme, ju islaikymas kainuoja. Pardavem Verso, NORS VISKAS TVARKOJ. dar tepalus Corollai pakeiciau, nes jau priklause, nors porkejas jau buvo sumokejes avanso.
susakiau, surodziau pirkejui visus galimus trukumus ( buvo pabrazymu) ir kad dabar nieko remontuot nereiks iki sekancio tepalo keitimo. dar ziemines padangas 2 sezonus vazinetas daviau.
Buvo LABAI GERA MASINA, labai gaila buvo parduot, bet mums jos tiesiog nebereikejo.
esu tikras, kad nieko pirkejui tvarkyt nereikejo, nes as ja priziurejau.

o perekupai ar siaip gudrociai paprastai parduoda, kai kazka remomtuot reikia...
Tokiu atveju vienetai. Man kazkaip nepasitaike. Per savo 24 metu vairavimo patirti esu pirkes mazdaug 10 masinu ir su visom teko labai nusivilti  isskyrus paskutines  dvi kurios buvo pirktos dauztos. Aisku as cia nesiulau visiem taip daryti tik issakau savo nuomone.
Va pvz kom blogi tokie varijantai Pasikeiti sudauzytas dalis orginaliom ir vazineji.
http://auto.plius.lt/pazymeti-skelbimai/lengvieji-automobiliai
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Venza

 Visos masinos geros iki mazdaug 100t.km.Paskui vistiek reikia ivestuot:stabdziu diskai,kaladeles,sankabos,sarnyrai,traukes ir t.t.Visas uzsienis masinas su rida virs 150t.km parduoda,nors jos ir geros,nes gresia nemazos investicijos.Galit paklaust pas atstovus kas privaloma keist po kiek tukstanciu km ( nors lietuvis vaziuoja kol subyra :D ).Is jusu pasisakymu skamba taip: nieko nedariau,tik pasikeiciau granatas,zvakes,kaladeles,diskus,sarnyrus .... Ir pats baisiausias variantas masina SUKLIJUOTA!!!! Is kur toks pasakymas?Masinos nesiklijuoja,jos virinasi!Pats vazineju tik suklijuotom masinom ir niekad nesusiduriu su jusu problemomis :) .As pats masinu versle verdu jau 25 metai ir tikrai zinau kas ir su kuo valgoma.
 Tiesa,turim viena masina su rida virs 200t.km .Tai VW kemperis.Viskas jame perziureta,istikrinta,pakeista,bet kai reikia vaziuot i ilga kelione,man net bloga darosi :( .As nezinau,kas gali tai masinai nuluzt,nusisukt ar subyret vien del senatves ir tikrai nemalonu visa kelia klausyt kas ten kur sugirgzdejo,ypac kai randiesi uz 2000km nuo namu.
 Aisku kiekvieno teise rinktis,bet as rinkciausi,kad ir is triju masinu SUKLIJUOTA,bet su rida iki 100t.km ,negu nedauzta su rida 300 000km.
 
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

kalava

:)
galeciau, rinkciausi nauja - nereiktu bijot, kad subyres, nes virs 200000 km auto, ar sulipdyta is keliu.
Nors nuo gedimu neapsaugotos ir naujos, o privalomi ketimai pas dylerius kur kas brangesni nei tiesiog autoservise.

del sulipdytu - kai lipdai masina sau, tai manau nedarysi taip, kad pats uzsimustum.
kai darai pardavimui - tada jau verslas, koks skirtumas kaip kokybiskai ar nekokybiskai padarei, "prastumei", nusiplovei rankas ir viskas. aisku, galima sakyti, kad klientai rupi ir t.t., bet cia turbut vienetai tokiu pardaveju :)
pas didziaja dali - kiaules akys ir lankstus liezuvis :) tai tiesiog butinos salygos daugiau uzdirbt :)

Netaikau forumieciui Venzai, nes asmeniskai nepazistu, cia piesiu dazniausiai pasitaikanti pardavejo paveiksla.

Dar - imamt dauzta masina - is kur jus zinot, kad dauzimas pirmas, ir masina ne su jau atsuktais kilometrais kito lipdytojo is gabalu, kuris karta suremontavo, atsuko kilometrus, pardave, o pirkejas supyle ir pardavineja kaip "mazos ridos, bet biski dauzta"? :)
kazkokie atpazinimo pozymiai gi turetu but, ar ne?

Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas