per didele variklio vibracija

Pradėjo looking4snow, Birželis 06, 2012, 23:35:44 PM

« ankstesnis - sekantis »

looking4snow

Sveiki, auto Avensis 2001 metu su D4D 81 kW varikliuku. Stovint vietoje atsidarius kapota aiskiai matosi, kad variklis dreba kiek smarkiau nei turetu. Nera toks drebejimas, kad jau butu visai baisu vaziuoti, bet dreba net priekinis numeris ir oro filtras su slanga. Salone sedint tas drebejimas pakenciamas, net praktiskai nesijaucia. Salto variklio tiesa neziurejau kapota atidares, nors salone sedint atrodo, kad ir saltam varikliui tas drebejimas toks pats.

Taip pat jauciasi tokia lengva virbacija vaziuojant imetus 4 begi daznai, o imetus 5 - visada gazuojant toliau. Kai pasiekiu reikiama greiti ir nukeliu koja nuo gazo pedalo ir spaudziu tik tiek, kad palaikyti esama greiti - vibracijos nelieka. Prie mazesniu begiu tos virbracijos nesijaucia gazuojant. Kiek suprantu ji eina ne is transmisijos, o butent is variklio skyriaus.

Noretusi abu minetus simptomus susieti su viena problema. Ar ji gali buti pagalvese, ar kur kitur?

Neseniai pakeisti dirzai ir visa kita prie ju, ir po to jau pravaziuota virs 1000 km, bet skyvai lyg ir nedreba. Prie to pacio keisti kuro bei tepalo filtrai, tepalai, antifrizas, taip pat palyginus neseniai keistas oro filtras. Kuras tik is Nestes. Iki visu isvardintu dalyku (iskyrus oro filtro, nes ji keiciau dar ne as) keitimo ta vibracija prie aukstesniu pavaru gazuojant buvo, bet siaip variklis taip nedrebejo. Daugiau jokiu pastebejimu neturiu, apskritai variklis dirba graziai (garso prasme), kuriasi lengvai.

arunaskeras

tikriausiai"Garsusis" plaukiojantis smagrati. Pasiieskok forume apie tai yra labai daug temu.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

virme

Na pas mane šiltam varikliui laisvom apsukom irgi vibracija yra, truputi priekinis valst. numeris vibruoja. Bet nesuku dėl to galvos, jug dyzelis, kitaip ir nebus. O dėl vibracijos 4 ar 5 pavara, staigiau didinant greitį, 100% parėjusi kažkuri vidinė granata. Turėjau tokią bėdą, brangus malonumas, nes keičiasi visas pusašis. Naujos kaina apie 3k, dėvėta nuo 400 pinigų. Dėl smagračio turėtų pavaros sunkiai junginėtis ir prie 2000 apsukų stovinčiai mašinai drebėti pavarų svirtis. Tai tiek, sėkmės remontuojant.  

egariukas1

Pasilusi ir maniske dreba,jauciasi ant vairo stiproka vibracija,manau,kad hidrauline pagalve gavo gala,kietai stovi variklis.Vibracija vaziuojant nuo granatu buna,nors neteko susidurt su tuo

looking4snow

Nu as ir manau, kad kazkuri pagalve, reikes varyti pas meistriukus, kad paziuretu. Pavaru svirtis kaip prikalta. Net keista, nes anksciau kur masina turejau tai neblogai padrebedavo. Greiciausiai ir bus vidine granata. Ech...