Vairo stiprintuvo skriemulys*

Pradėjo Tadonis, Birželis 17, 2012, 14:17:52 PM

« ankstesnis - sekantis »

Tadonis

Sveiki,

Noriu jūsų paprašyti, gal galėtumėt pažiūrėti po kapotu ar vairo stiprintuvo skriemulys per kurį sukasi generatoriaus diržas yra prisuktas su varžtu tas skriemulys, ar ne ? Nes pas mane nėra varžto :o, o aš manau, kad jis ten turėtų būti.Kai keitė diržą generatoriaus, tai arba neprisuko to varžto, arba neužveržė, o gal jis neturi ten būti :| Ir garsas atdirado po kapotu cypimas, panašu, kad guolis vairo stiprintuvo ašelės, kur skriemulys uždėtas. Paėmus už skriemulio ir traukiant i šoną pirmyn, atgal, juda kokiu 5 mm diapazone.Generatoriaus įtempimo guolis pakeistas, o ir garsas viršuje motoro. O gal kam jau buvo šita problema.

Ačiū iš anksto už info :)
Tadonis

arunaskeras

Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Tadonis

Labas Arūnai,

Ačiū už brėžinį ;), bet aš ten matau veržlė kaip ir, ne varžtas. Pas mane ašelės viduje sriegis, kur maunasi skriemulys, tai turėtų varžtas būti. Ir guolių jokių brėžinyje nematau aš. :o Tai ant ko sukasi ta ašis ??? Jei kas galit nufotkinkit.
Tadonis

egariukas1

Pirmam avensis generatorius ir vairo stiprintuvas sukami atskiru dirzu,todel sunku suprast,ka tu cia rasai.Judet jis tikrai neturi,nei skersai nei isilgai,o uzsiverzia verzle.Pmegink nuimt skyveli,gali buti splinta pamesta ir prasisuka

Tadonis

Taip, biškį nusirašiau.Kalba apie vairo stiprintuvo skriemulį, ne apie generatorių, nes skirtingi diržai juos suka. Nenusimauna man ten taip lengvai skriemulys, bet užmačiau, kad diržas persisuka beveik, panašu, kad patempt reikia, bet 16 kilpinio rakto neturiu, 15 ir 17 :D , o galva neužlenda, nes kėbulas per arti.Tai ryt susiveiksiu ir pabandysiu paveržt. Varžtą ant skriemulio arba blogai prisuko, arba išvis pamiršo prisukt, kai keitė pagrindinį ir generatoriaus diržus.Dar ir pagalvę variklio buvo neprisukę vieną, tai užvedant variklį, garsas toks žiaurus buvo, nes variklis purtydavosi visas  :o Čia žinot kaip sako: pas pažįstamus dariau, kad pigiau ir patikimiau, tai..... Prestižiniame salone. :p Bet ašelė vairo stiprintuvo juda horizontaliai klibinant, apie 5mm. Nu ryt pažiūrėsiu.

Ačiū
Tadonis

arunaskeras

Cia jau reiketu is vis nuo pagrindinio dirzo pradeti viska perziureti, nes neaisku kaip ten varztai prisukti.Gal cia meistrai suringdami nenaudojo jokiu raktu:)
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

mind

Pas mane nera, bet mano benzas, nezinau kaip zyzelio.
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

Artūras Alytus

#7
Aš pažiūrėjau, nes pas mane tokia pati problema. Yra cypimas. Ne visada, bet yra. Taip jis juda. Toks įspūdis kad laisvumas atsiradęs dėl guolio išsidėvėjimo. Reiks pas meistriuką nuvažiuoti. Nepatinka man tas cypimas.
Ten keičiasi visas skriemulys ar galima tik guolį ? Gal kam teko keisti. kaip kainos ?

Tadonis

Bet įdomu Arturai, ar varžtas yra ant skriemulio galo užsuktas >???  Arūnaskeras, aukščiau yra nuorodą įmetęs, vairo stiprintuvo detalizacijos. Ir aš ten nematau jokio guolio.Gal tu pamatysi, tai detalės numerį parašyk tada ;)Tai skriemulį nemanau, jog reikia keisti.
Tadonis

egariukas1

CitataTadonis parašė:
Taip, biškį nusirašiau.Kalba apie vairo stiprintuvo skriemulį, ne apie generatorių, nes skirtingi diržai juos suka. Nenusimauna man ten taip lengvai skriemulys, bet užmačiau, kad diržas persisuka beveik, panašu, kad patempt reikia, bet 16 kilpinio rakto neturiu, 15 ir 17 :D , o galva neužlenda, nes kėbulas per arti.Tai ryt susiveiksiu ir pabandysiu paveržt. Varžtą ant skriemulio arba blogai prisuko, arba išvis pamiršo prisukt, kai keitė pagrindinį ir generatoriaus diržus.Dar ir pagalvę variklio buvo neprisukę vieną, tai užvedant variklį, garsas toks žiaurus buvo, nes variklis purtydavosi visas  :o Čia žinot kaip sako: pas pažįstamus dariau, kad pigiau ir patikimiau, tai..... Prestižiniame salone. :p Bet ašelė vairo stiprintuvo juda horizontaliai klibinant, apie 5mm. Nu ryt pažiūrėsiu.

Ačiū
Tempiasi 14 raktu,atlaisvini itempeja,tada suki varzta ir tempiasi,nebutinai kilpinio rakto reikia

Artūras Alytus

#10
CitataTadonis parašė:
Bet įdomu Arturai, ar varžtas yra ant skriemulio galo užsuktas >???  Arūnaskeras, aukščiau yra nuorodą įmetęs, vairo stiprintuvo detalizacijos. Ir aš ten nematau jokio guolio.Gal tu pamatysi, tai detalės numerį parašyk tada ;)Tai skriemulį nemanau, jog reikia keisti.
Sunku suprasti kaip ten jis prisiveržia, ir ar išvis veržiasi. Nes tokios kaip veržles kaip ir nėra. Sriegį matau, bet toliau neaišku. Toks įspūdis kad tas skriemulys užsuktas ant ašelės, nes skriemulio viduje yra sriegis. Buvau šiandien pas meistrą, apžiūrėjo paskubom. Sakė gal ir per didelis laisvumas ( reikia paveržti), bet jis mano kad tai ne cypimo priežastis. Penktadienį važiuosiu ir paliksiu auto, pažiūrės gal koks guolis i pabaigą, tuo pačiu gal diržus apžiūrės. Parašysiu kas buvo.
http://public.fotki.com/arturas1980/vairo-stiprintuvo-s/nuotrauka1356.html

Tadonis

To: egariukas 1

Taip, tempiasi 14 raktu, bet kaip tu tempsi, jei guolis tempimo užveržtas varžtu, kad laikytūsi įtempimas ???  Ten 16 kilpinio rakto reikia atleisti, tada tempti su 14 raktu, su galva neprieisi ! Paprastu raktu irgi, veržlę "nužįsi" ir viskas.
Tadonis

Tadonis

Ačiū Artūrai, reiškia ten nesisuka joks varžtas, nes pas mane irgi skylė su sriegiu :) Tai brūkštelk jei ką ras pas tave iš šitos srities ;)

Ačiū
Tadonis

egariukas1

CitataTadonis parašė:
To: egariukas 1

Taip, tempiasi 14 raktu, bet kaip tu tempsi, jei guolis tempimo užveržtas varžtu, kad laikytūsi įtempimas ???  Ten 16 kilpinio rakto reikia atleisti, tada tempti su 14 raktu, su galva neprieisi ! Paprastu raktu irgi, veržlę "nužįsi" ir viskas.
14 raktu abu varztai,tiek tempimas,tiek itempejo uzverzimas,bent jau mano masinoj,verzle su uzpresuota saiba.O skyvas maunasi ant veleno,kad neslystu dedasi pusmenulio formos pleistas,kad nenusimautu skyvas is galo prisukamas verzle,kaip pas mane,arba gali buti varztu,panasiai kaip alkuninio skyvas.Numovus skyva ir pametus pleista gali po kurio laiko prasukt skyva ant veleno,tada gali klibet,ir garsu visokiu atsirast

Tadonis

Citataegariukas1 parašė:
CitataTadonis parašė:
To: egariukas 1

Taip, tempiasi 14 raktu, bet kaip tu tempsi, jei guolis tempimo užveržtas varžtu, kad laikytūsi įtempimas ???  Ten 16 kilpinio rakto reikia atleisti, tada tempti su 14 raktu, su galva neprieisi ! Paprastu raktu irgi, veržlę "nužįsi" ir viskas.
14 raktu abu varztai,tiek tempimas,tiek itempejo uzverzimas,bent jau mano masinoj,verzle su uzpresuota saiba.O skyvas maunasi ant veleno,kad neslystu dedasi pusmenulio formos pleistas,kad nenusimautu skyvas is galo prisukamas verzle,kaip pas mane,arba gali buti varztu,panasiai kaip alkuninio skyvas.Numovus skyva ir pametus pleista gali po kurio laiko prasukt skyva ant veleno,tada gali klibet,ir garsu visokiu atsirast

Dar kartą sakau: 16 raktu atsileidžia, o 14 raktu veržiasi. Pats sukinėjau tuos varžtus, tai jei automobiliai vienodi, tai tas pats turi būti. Nebent, kas nors yra pakeitęs veržlę užkontravimo. ;)
Tadonis