Toyota Avensis VS Honda CRV

Pradėjo Henris, Birželis 19, 2012, 18:56:22 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

Nusprendziau papasakoti jums apie ispudzius ir palyginimus pakeitus Toyota Avensis D4D 2003m i Honda CRV VTEC 2.4. Puslapio adminai gali ir uzrakint sia tema, bet jei kam idomu, galiu kazkiek palyginti sias dvi auto.
Su Avensiu dyzeliuku buvo pravaziuota apie 70k km. Su Honda kol kas 400km.
Pradzioje apie komplektacija, kuri skirasi dviejuose auto.
Avensis: klimato kontrole, lietaus daviklis, visi langai AUTO uzdarymas ir atidarymas. Sio dalyko nera Hondoj dabartinej. Langai elektriniai bet ne auto, AC yra bet ne klima, lietaus daviklio nera.
Honda: odinis salonas, sildomos priekines sedynes, stoglangis, 6 CD grotuvas, visi CD sumetami i viena magnetola, kuri yra priekineje paneleje.
Avensis: minkstesne vaziuokle, bet nemanevringas.
Honda: standesne vaziuokle, bet apsisukimas aikstele geresnis, vairas sukinejasi lengviau.
Vaziuokles, abeiju auto paprastos, jokiu bereikalingu svirciu nera. Tai vaziuokles remontas neturetu buti sudetingas, bent jau avensiui per visa laika pakeiciau stabilizatoiu gumas.
Apie kuro sanaudas nera ka kalbet, nes tai visiskai skirtingi varikliai. Buvo 85kw vidutinis dyzelio suvartojimas apie 6.5-7l/100km.
Dabar benzinas 119kw, vid. sanaudos apie 11l (panuoju statyt dujas, nes trecdaliu pigiau bus vaziuot, beje, pagal paskaiciavimus, idejus dujas tureciau 100km atstuma nuvaziuoti, kaip vaziuojant su dyzelio kaina, o gal net ir pigiau. Bet cia viskas priklausys nuo duju ir dyzeliu kainu kitimo.
Automatas: buvo ziauriai sunku priprasti, visada ranka desine leisdavosi prie ricago, o jo ten nera, automato perjungimai prie spidometro. Automatas kazkiek jauciasi kai permeta begius, nors kiek skaiciau ir JAV forumuose ir UK, tai kol neprasidejo naujausi bepakopiai automatai, visuose kazkiek jauciasi begiu permetimas ypac jei vaziuoji letai greitedamas, jei spaudi gaza iki dugno tai praktiskai pavaru perjungimo nesijaucia.
Na kol kas automate matau daug pliusu: ypac po miesta. Beje yra 1, 2 ir 3 pavaru rezimai, jei ziema per sniega ar per purva reiktu vazinet, kad galetum pats reguliuoti pavaras ir ratu prasisukima.
Bagazines dydis panasus i avensio universalo, tik pati auto aukstesne, tai bagazine irgi. Beje neblogas dalykas, kad zapaske yra ant bagazines duru, o zapaskei vieta bagazineja palikta, tai ten planuojama statyt duju baliona, nesumazinant bagazines vietos.
Kadangi auto amerikonas, tai minusas tas kad viska rodo myliom o lauko temp fareneitais o ne celsium, pasidomejau poroje vietu, tai sake kad Hondom nelabai ka perprogramuosi. Tai del myliu dzi, bet del lauko temp tai nervuoja biski :)
Na apie trauka nera ka kalbet, kaip diena ir naktis, aisku, kas vazineja su DCAT 130kw, tai trauka nesiskundzia :) Beje auto svoris beveik kaip avensio skirtumas apie 100kg.
Islaidos: kolas kas pakeisti tepalai sintetika 5w30, suejo 4.2l + tepalo filtras, salono oro filtras ir oro filtras.
Kol kas negaliu pasakyt kad tai geresnis ar prastesnis auto uz toyota avensis, tai tik pirmi ispudziai. Na tik del traukos didelis pliusas Hondai, bet atitinkamai ir traukos kaina :) Bet manau, kad koks Avensis 2.4 turetu irgi gerai eiti...
Tai kol kas tiek jei temos neuzrakins, veliau papildysiu siu auto palyginimus...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

pinokis

koks honda crv antras ar trecias modelis

Henris

Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

pinokis

draugas antra modeli turejo tai kazko jam greit surudijo bet gal dauzyta buvo, nesiaiskino daug, padaze ir pardave. su varikliu problemu neturejo tik skundesi kad daug kuro degino

darcaa

Kiek Honda kainavo, jei ne paslaptis? :)
Avensis II 2003

Henris

#5
Siaip j irgi buvo dauzta JAV, prie 30k myliu. Lietuvoje pravaziavo per 4 metus tiek pat. Rudziu kad butu kazkur posparniuose ar dureliu apacioje tikrai nesimate. Dugnas irgi svarus, tik glusakas kaip ir daugeliui biski turi zidiniu rudijimo. Kaltas buvo priekio kairys kampas. Su meistrais apziurejom, juolab info apie auto buvo ir is JAV ir is atstovo Honda Klaipedoje, nes ten viska keisdavo. Prase 26 pardave uz 24, nes biski matesi kur dauzta amortikas paslapiaves, bet kol kas nebilda, bet ten gali buti investiciju, tai per ta vieta ir meciau kaina. O siaip islaaikytas neblogai. Tai ir susigundziau.
Auto pardavinejo moteris, kurios vyras perka dauztus auto is JAV aukcionu. Dabar maciau ji vazineja su sutvarkytu 2011 Subaru outbacku
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Ralfas

vot as tai nesuprantu kaip nuo dyzelio galima pereit prie benzo, manes tokio pakeitimo niekas nepriverstu padaryt... Benzas kainuoja ir tikrai kainuos visada brangiau, ryja ir ris visada daugiau, gauti pigiau jo kur kas sunkiau negu dyzelio, vienintelis benzo pliusas maziau bedu ziema, bet jeigu dyzelis tvarkingas tai su juo irgi bedu dazniausiai kaip ir nebuna.

Venza

 Labai paprasta pereit.Pavazineji benzu,po to dyzeliu,po to benzas-dujos ir nebenori grizt prie dyzelio ;)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Ralfas

nu blemba cia aisku mano subjektyvi nuomone, bet dujos turi but tik namie dujinei viryklej, o ne masinoj veziotis kazkokius balionus ir pan.

Hausas

CitataRalfas parašė:
nu blemba cia aisku mano subjektyvi nuomone, bet dujos turi but tik namie dujinei viryklej, o ne masinoj veziotis kazkokius balionus ir pan.

O dyzelis turi būti tik žemės ūkio technikoje :D
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...

Venza

O tai kokiu cainiku Priusa pavadint? :D
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

pinokis

samavaru priusa galetumem pavadint

kalava

#12
CitataVenza parašė:
 Labai paprasta pereit.Pavazineji benzu,po to dyzeliu,po to benzas-dujos ir nebenori grizt prie dyzelio ;)

pavazineji dyzeliu, pavazineji benzu, tada pagalvoji, kodel tokia nesamone kaip benzininiai varikliai dar isvis gaminami, ir grizti prie dyzelio :)

benzinas, mano poziuriu, turi viena esmini privaluma - vaziavimas ziema mazais atstumais.

dar - benzininiai varikliai yra labai ivairiu formatu: silpni mazi atmosferiniai (mazai galios), dideli atmosferiniai (daug galios), ivairiu dydziu su turbinomis ir t.t.
dabartiniai dyzeliai pagrinde  turbininiai.

skirtumas - sukimo momentas. taigis, is po senesnio 2007 metu 93 kW avensio (2L) ilipus i atmosferine 1.8 L 2011 metu benzinine 103 kW insignia - toks ispudis kad isedu i arkliais traukiama vezima, netraukia nors tu ka.

ka norejau pasakyt - nereiktu suabsoliutint, kad persedus i benzina, po to i kopustu iranga, nenoresi grizt prie dyzelio. labai ivairiu benzininiu varikliu yra - su vienais varikliais (galingesniais) norisi vaziuot, su bukais - tikrai ne.
beje, i turbininius benzininius variklius dujos turbut irgi nesistato, ar ne?

o as persedes is benzina, o  is benzino su dujomis, o po to i dyzeli - nebenoriu grizt i benzinine auto.
bet cia jau labiau patikimo reikalas, o ne finansinis isskaiciavimas (mano atveju)
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Henris

#13
labai paprastas atsakymas bent jau is mano puses, kodel grizau prie benzo. Tai ne vien del to, kad ziema benzas geriau. Jei tureciau pinigu naujam auto im iau tik dyzeli. Nes rasti naudota Gera nenudrozta dyzeli ziauriai sunku, jei imsi naudota is vokieciu atstovybes, tai kainuos trecdaliu brangiau negu tu paciu metu, tas pats modelis. Apie papildomus dyzelio galvos skausmus: toyotos dyzelio pulrkstuko vnt kaina 1000lt, naudotas 250 - 300 ir dar neaisku kokios bukles. Turbina - naujos kaina net nenoreciau isgirst, restauravimas - 1000 lt su 6 men garantija. Toliau, kuo naujesnis dyzelis tuo didesne tikimybe kad stoves DPF filtras, jo keitimas irgi belenkiek kainuoja. Tepalu i dyzel turbo pilasi 2 litrais daugiau nei ibenza, filtras dvigubai brangesnis. Plaukiojanti sankaba teko ja paciam ir keisti, i vienmase, kaina apie 1500 su darbais. Jei sumastai deti vel vimase sankaba dauginam beveig is dvieju. Tai va kadangi daugelis iperkam tik naudotus dyzelius su neaiskia rida, tai didele tikymbe kad siuos mazgus teks keisti mum. Tai geriau i 160 AG benza imeti dujas uz dyzelio sankabos kaina ir prisiziuri zvakes ir zvaklaidzius. Beje dabartiniam mano benze stovi keramines zvakes kurios keiciasi tik prie 160k km, tai cia kaip dyzelio pakaitinimo zvakes, kaina tokia pat. Tai kodel nevazinet su benzu / dujom, kuris turi 50 AG daugiau, balionas statosi i zapaskes vieta, nes zapaske padeta ant bagazines duru, tI bagazines turis nemazeja. Matai tik viena minusa, kadangi duju balionas tilps tik 50l dydzio, tai teks i degaline uzsukti dukart dazniau nei su buvusiu avensiu. Anksciau buvau pries dujas, bet kai dabar i kai kurias auto dujas stato net gamykloje, tai reiskia duju iranga igauna vis didesne paklausa ir tobuleja. Bet kaip ir minejau sis mano pasirinkims tik del to kad neiperku naujo auto is salono... Beje gal del sio pirkinio ziauriai nusivilsiu, bet dar anksti sneket, papasakosiu daugiau, kai daugiau nuvaziuosiu...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

horn

Henri, kodėl sakai, kad DABAR dujas stato net gamyklose. Tas DABAR jau kokį 20 metų vyksta-pilnos gatvės 1992m automobilių su originaliom dujinėm įrangom, pats matęs mercedes 300kupe, mazdos 626, volvo, alfa. Ir visos įrangos nežinau kokios kartos, gal 3 kartos, Lietuvoj tokių nebuvo statoma.