DPF FILTRO PASALINIMAS

Pradėjo kepure, Liepa 16, 2012, 17:33:48 PM

« ankstesnis - sekantis »

katana7

Problema greičiausiai būtų ne jungtis, o programa valdymo bloko.

Bemsas

Kaip tik gali fiziskai netikti jingtis. Butu gerai jei kas palygintu. Reikes kepures uzklausti, jis ardo toyotas.

kepure

zinokit kompus visus esu pardaves tai negaliu pasakyti 100% bet skirtumo kiek esu mates nepastebejau jungtyse.

S_Kulikauskas

O, tiksliai Kepure klausimelis kaiptik tau. :)
 Kompa viena parduodi, ar dar i komplekta kanors imeti? Ir jai nepaslaptis, ar labai einama preke, kompas?

kepure

na turejau 2vnt 2.0d4d ir 2vnt 2.2d4d ir d-cat tai nei vieno neturiu.ir lb einami yra purkstuku valdymo kompai tai 2.0d4d dar turiu 2vnt.o visu kitu kompiuku kurie net nznau ka daro tai yra visi.

S_Kulikauskas

Nu tai tau dar vienas klausimas :) , gal zinai ar yra kaskoks papildomas blokas imobilaizeriui. Pvz. raktelius vienus parduodi, ar be kokiu spyneliu ar dar kokio blokelio neatiduodi?

Bandau suprasti, ar Toyotojos ECU suristas su raktais ar ne.

katana7

Pagal Toyodiy katalogą tai variklio valdymo blokų skiriasi tik du paskutiniai skaičiai 89661-05A41 ir 89661-05A52 su DPF.

Bemsas

#67
Norint nuvaryti toyota ar lexus, reikia ateiti su savo ECU ir raktais. Todel rusijoje daznai ECU uzvirina metalinem skabom, kad neimanoma butu nuimti jungties :)

kepure

Perka tik rakta sake ji ten pririsha moment kazkur tik nesigilinau kur kas ir kaip:)

S_Kulikauskas

Tai kad vien rakta galima priristi as zinau, bet tam kad kaska pririsinet masina praso master KEY. Net ir raktu dirbtuves ta puikiai atkalusios, jai paprasai rakto iskart klausia ar paskutini pametei ar dar ne :), jai paskutini kaina isauga kartais net iki 10 kartu.
Ir as suprantu, kad jai pastatysi nauja kompa reiks pririsineti visus masinos prietaisus. Bet klausimas, ar yra budas kaip pririsineti, jai tu neturi raktelio su imobilaizeriu, kuris suristas su tuo kompu.

Manau yra zmoniu, kurie tai zino. Tik nezinau ar nores ta info dalintis.

S_Kulikauskas

#70
Citatabemsas parašė:
Teoriskai keiciant kompa be DPF turetu veikti viskas, bet vat praktiskai nzn. Nebent fiskes netinka. Raktus priristi irgi neproblema prie naujo kompo.

Nagi "kalysi" , kokiu budu pririsi raktus prie naujo kompo ?

:)

Bemsas

CitataS_Kulikauskas parašė:
Citatabemsas parašė:
Teoriskai keiciant kompa be DPF turetu veikti viskas, bet vat praktiskai nzn. Nebent fiskes netinka. Raktus priristi irgi neproblema prie naujo kompo.

Nagi "kalysi" , kokiu budu pririsi raktus prie naujo kompo ?

:)


Su kompu prisirisa betkokie raktai. Arba su tokia vagiu svajone : http://www.ebay.com/itm/Toyota-Lexus-OBD2-Smart-Key-Maker-Programmer-KeyMaker-New-/120965607332?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c2a1cafa4&vxp=mtr
Per 20sec pririsi savo rakta bet betkrurios toyotos.

S_Kulikauskas

Na su kompu nieko nepririsi, nes naujo pririsimui reikia veikiancio rakto, pats saviskei dariausi antra rakta.
O su situo kinietisku stebuklu sunku paskyti. Reikia isbandyti.
Siaip prietaisas nebrangus butu galima ir isbandyti, tik ant savo kaskaip nelabai norisi :) , o aklai tiketi kinieciais negalima.

Bemsas

#73
Su Techstream nepririsi rakto betkokio, tam reikia neoficialiu programu. Toyota K+CAN arba virsuje nurodytas sudukas. Tiesiog oficialiai pririsineti reikalingas raktas, o sitos programos turi fukcija "pameciau visus raktus", nunulina ir pririsa naujus.

S_Kulikauskas

Sudominai. Gal kur turi tokia programele? Buciau labai dekingas :)