Ar tvarkyt variklio tarpine ar grazinti auto?

Pradėjo Sofi, Rugpjūtis 02, 2012, 17:07:40 PM

« ankstesnis - sekantis »

Sofi

Sveiki gyvi,

Taigi turiu didele beda, jau keliose kitose temose buvau rasiusi is dalies, bet vistik mastau gerai butu gauti patarimu  kaip protingai pasielgti...

Situacija tokia: 2012-07-18 nupirkau Toyota Avensis, viskas buvo kaip ir ok. Po 5 d. sugalvojau nuvaryti ir detaliai patikrinti pas vaikinukus, kurie tik Toyotas remontuoja. Padare jie CO2 testa ir rezultatas - i antifriza patenka dujos, antifriza pati isvarineja - vadinasi prapusta tarpine, remonto kaina su detalem ivardino apie 3500 Lt, Tokvila pasake - 5000 Lt....

Paskambinau pardavejui (pirkau is UAB uzsiimancio naudotu auto pardavimu) ir paklausiau kaip spresim reikala - per teisma (pardave auto su esminiu trukumu) ar graziai. Jis sutiko sprest graziai... Taigi sutarem taip, kad jo meistrai suremontuos, o jis jiems sumokes (as norejau pas savus tvarkyt, bet jis pasake, kad si suma gerokai uzlenkta ir tt). Zodziu pasirasem susitarimus ir kitus popierius del jo atsakomybes uz kokybiska remonta, po savaites (sestadieni) man grazina "sutvarkyta" auto, viskas super neva. Pirmadieni patikrinu antifriza - jo maziau nei ties L zyma, skambinu pardavejui, jis atsiuncia savo meistrus, zodziu vel tvarko - si karta termostato tarpine pasirodo leido ...

Grazino auto, as kita diena nuvaziavau patikrinti vel ir padaro ta testa - vel tas pats, dujos eina i antifriza - tarpine prapusta :@ ... Tai ir zinok zmogau ar jie apskritai kazka tvarke... Dar pasake, kad tepalai truputi bega ...

Mano meistrai sako - galetu tvarkyti, bet neaisku kas ir kaip padaryta ir neaisku ar dar kodaugiau tvarkyti nereikes ...Taigi susinervavusi paskambinau pardavejui ir pasakiau, kad noriu grazint auto ir pinigus savo atgauti, kadangi jis isvykes - susitiksiu su juo kita savaite ...

Taigi noriu vis tik patarimo ka vertetu daryti: a) tvarkyti ta tarpine pas savo meistrus ir kitus defektus reikalaujant, kad uz remonta moketu pardavejas (aisku netmestina galimybe kad pinigus teks uz remonta per teisma ieskoti) b) atsiimti pinigus ir atiduoti atgal masina?

Butu gerai zinoti is paciu remontavusiu patirties - ar verta tvarkyti ar geriau tiesiog nauja auto ieskoti? Gal dar kas kur kitur esat dare toki remonta pas patikimus zmones ir uz mazesne kaina?

Buciau visiems labai dekinga uz pagalba .....:(

tamsa

#1
as atsakysiu is asmenines patirties. geriau tu jos atsisakyk- ne kaip toyotos, o kaip automobilio, su kuriuo tau nebus ateities. turejau viena tokia, psichologiskai pasitiket negalejau. geriau nereikia.
o kaip dėl toyotos, tai taip pat patariu atsisakyt, ir nusipirk geriau kitos markės, pvz opelį 1.9 dyzel. problemos kitos, tik kainuoja pigiau. pervertintos šitos mašinos, neatspindi kaina kokybės.
patariu pagalvoti, kad nesenam automobilyje pramuša tarpinę, tai kokia jos kokybė. taip, esu tvarkęs kitokioje toyotoje tokią problemą, ir po ~3 metų dėl vėl pramuštos tarpinės teko visiškai parduoti auto. neskaitant, kiek ji man išlaidų pridarė dėl to. Taip pat esu skaitęs forumuose, kad ir Avensiuose tą pakeistą tarpinę pradegina, netgi garantiniuose.
ir dar pasakysiu, kad jei pardavejas sutinka atiduoti pinigus ir pasiimti masina, tai tau pasiseke islipti is balos sausai. o jei nesutinka, tai vartotoju teisiu gynyba tau pagelbes tikrai.

egariukas1

Jei tik yra tokia galimybe,grazinciau tavo vietoj.Tie meistrai turbut nieko nedare,pripyle kokio marmalo,sandariklio ir viskas.O dar yra galimybe,kad trukusi galva.TAMSA nesuprantu,ka veiki sitam forume,cia kiek zinau toyota megeju puslapis,ne opel agitatoriu forumas.Naujesnes masinos visos prastesnes kokybes,visgi ir tai tarpinei didziule apkrova kai tokia galia variklio.Opel negenda?

kepure

#3
Turiu varikliuka 2.2 110kw 1200lt. Idejimas variklio pas musu miesto meistrus 300lt.Jai nerastumete kompromiso su pardaveju gal sudomins is jusu puses toks pasiulymas jiem:)

AVENSIS D4D CHIP

suremontuoti pas savus meistrus kad kokybiskai padarytu ir vazinesit 100 metu,ir jeigu yra sutartys tai tegul apmoka pardavejas,o jeigu TAMSAI sudmeistriai suremontavo kad vel reikejo remontuoti tai ne toyotos kalte o kreivarankiu:)

katana7

Kiek teko kalbėti su oficialiais atstovais, tai šie sakė, kad dyzeliuose nuo 2006-2008 tiek 2,0, tiek 2,2 buvo gamyklinis brokas, nekokybiška galvutės tarpinė, ją po kiek laiko pramušdavo. Jei auto buvo garantinė, tai bent užsienyje keisdavo pilnai visą variklį, o jei negarantinė tai keisdavo tarpinę, jos buvo naujo pavyzdžio. Jei remontas atliekamas papigiai ir sumontuojamos levos detalės, tai čia jau visai kitas klausimas ir Toyota nekalta. Skupus moka dvigubai.

Sofi

TAMSA - tai, kad kitos markes auto nenoriu pavazinejus su AVENSIU... o OPELI mano vyras turi - tai visai remontuoti nereikia arba iki 100 Lt remontas kainuoja, bet vaziavimo kokybe tai ziauriai skiriasi .... Mano auto 2005-10, tai matyt nepatenka i ta nekokybiskos tarpines varianta .... Na jei dar kas turi patarimu - mielai isklausysiu :)
Ir del kainos tokio remonto taip pat idomu suzinoti kur tvarketes tokia problema ir kiek kainavo, nes kazkur forme buvau radus, kad ir 2000 ir 2500 susitvarko gerai ....

tadusia

is savo patirties pasakysiu kad garantinis remontas tokiu uab'u yra nieko vertas, darbus kuriu niekas neapmoka, ten jei ir daro tai atbula ranka. jei esi patenkinta masina, mano patarimas varyk i normalu autoserviza, sutvarkys ir galvos neskaudes

katana7

Citatatadusia parašė:
is savo patirties pasakysiu kad garantinis remontas tokiu uab'u yra nieko vertas, darbus kuriu niekas neapmoka, ten jei ir daro tai atbula ranka. jei esi patenkinta masina, mano patarimas varyk i normalu autoserviza, sutvarkys ir galvos neskaudes

Tamsta labai klystate, už garantinį remontą apmoka gamykla gamintoja.
Nemokamu pietų nebuna už juos visada kažkas sumoka.

tadusia

Citatakatana7 parašė:
Citatatadusia parašė:
is savo patirties pasakysiu kad garantinis remontas tokiu uab'u yra nieko vertas, darbus kuriu niekas neapmoka, ten jei ir daro tai atbula ranka. jei esi patenkinta masina, mano patarimas varyk i normalu autoserviza, sutvarkys ir galvos neskaudes

Tamsta labai klystate, už garantinį remontą apmoka gamykla gamintoja.
Nemokamu pietų nebuna už juos visada kažkas sumoka.

as nekalbu apie oficialu pardaveja ir gamykline garantija. kalbu apie tuos servizus kurie priklauso devetu automobiliu pardavimo aikstelem, ten tokius "garantiniam remontui" automobilius, jie pirmiausiai 5kart nieko nedare issiuncia atgal tipo sutvarke problema, o jei jau pardavejas atkaklesnis, gaaal tada koks meistrelis atbula ranka ir pakrapstys bet apie kokybe jau nesvajok. ir vistiek po to gausi dar kelis kartus atvaziuot broko taisyt

tamsa

aciu uz komentarus, pasistengsiu atsakyti.
1. Sofi - kiekvienas žmogus, prieš ko nors klausdamas, dažniausiai turi savo išankstinę nuomonę, o klausimo tikslas-arba save patikinti, kad gerai darau, arba pasakyti, akd anas nieko nesupranta. Super, jei galvoji, kad Toyota tavo mašina- daug pasaulio žmonių taip  galvoja. Opelis buvo tik pavyzdys. Man buvo taip - prasidėjus problemoms, galo jom nebūna-viena problema gali iššaukti kitą, o toyota ne ta, kuri pigiai kainuoja remontuoti. tavo pasirinkimas-eiti tolyn ir tikėtis visko ko geriausio, ar baigti taip, kaip yra. nes tu tikrai nežinai, ką tau meistrai taisė, ką 'taisė', ir kokias papildomas problemas apturėsi po tokio 'taisymo'. niekam nenoriu prieštarauti, tai tik mano nuomonė.
Be abejo, važiavimo kokybė skiriasi Opel, Mazda, Toyota, Ford ir t.t. , nes ir žmonės skiriasi - vienam tinka viena, kitam kita.
2. egariukas1-opelis buvo pavyzdys. šitam forume (ir kai kuriuose kituose) esu tam, kad turiu problemų su Avensiu. Gamyklinių problemų. Tokių, kurių tokios klasės mašinoj, kotiruojamoj kaip kokybės ženklas, negali būti:)

3.AVENSIS D4D CHIP : gal is nekokie meistrai remontavo, bet tarpinę dėjo originalią, kuri sugebėjo išlaikyti 3 metus. Gal ir meistrai kalti, todėl tikrai nuoširdžiai prašau - rekomenduok tuos gerus meistrus su kontaktais, telefonais. Ačiū tau už tai iš anksto.

 2005-2008 metų Avensyje tarpinės problemos taip pat žinomos, todėl neapsigaukit. taip pat ir plaukiojančio smagračio, vairo kolonėlės, vairo kryžmės problemos. deja, facelift nepadėjo, todėl reikia atkreipti dėmesį.


AVENSIS D4D CHIP

Citatatamsa parašė:
aciu uz komentarus, pasistengsiu atsakyti.
1. Sofi - kiekvienas žmogus, prieš ko nors klausdamas, dažniausiai turi savo išankstinę nuomonę, o klausimo tikslas-arba save patikinti, kad gerai darau, arba pasakyti, akd anas nieko nesupranta. Super, jei galvoji, kad Toyota tavo mašina- daug pasaulio žmonių taip  galvoja. Opelis buvo tik pavyzdys. Man buvo taip - prasidėjus problemoms, galo jom nebūna-viena problema gali iššaukti kitą, o toyota ne ta, kuri pigiai kainuoja remontuoti. tavo pasirinkimas-eiti tolyn ir tikėtis visko ko geriausio, ar baigti taip, kaip yra. nes tu tikrai nežinai, ką tau meistrai taisė, ką 'taisė', ir kokias papildomas problemas apturėsi po tokio 'taisymo'. niekam nenoriu prieštarauti, tai tik mano nuomonė.
Be abejo, važiavimo kokybė skiriasi Opel, Mazda, Toyota, Ford ir t.t. , nes ir žmonės skiriasi - vienam tinka viena, kitam kita.
2. egariukas1-opelis buvo pavyzdys. šitam forume (ir kai kuriuose kituose) esu tam, kad turiu problemų su Avensiu. Gamyklinių problemų. Tokių, kurių tokios klasės mašinoj, kotiruojamoj kaip kokybės ženklas, negali būti:)

3.AVENSIS D4D CHIP : gal is nekokie meistrai remontavo, bet tarpinę dėjo originalią, kuri sugebėjo išlaikyti 3 metus. Gal ir meistrai kalti, todėl tikrai nuoširdžiai prašau - rekomenduok tuos gerus meistrus su kontaktais, telefonais. Ačiū tau už tai iš anksto.

 2005-2008 metų Avensyje tarpinės problemos taip pat žinomos, todėl neapsigaukit. taip pat ir plaukiojančio smagračio, vairo kolonėlės, vairo kryžmės problemos. deja, facelift nepadėjo, todėl reikia atkreipti dėmesį.

na kad ir pvz:868611086 vladimiras

Kestutis777

Mano 2006 D-CATui buvo prapusta tarpine. Pardavejas net i kalbas nejo del remonto islaidu pasidalijimo. Sake, kad pats per daug draskiaus ir prapuciau.
Remontavus Tokviloi. Palikau virs 4000lt ir pamirsau beda.
Visi pagal isgales daro.
Dabar vazinejuos su Corolla Verso.

gogas

tai kiek kainuoja tarpine ir galvos šlifavimas šiais laikais kad tokia suma gaunasi kaip keturių motorų .:(

katana7

Citatagogas parašė:
tai kiek kainuoja tarpine ir galvos šlifavimas šiais laikais kad tokia suma gaunasi kaip keturių motorų .:(
Jei nori, kad būtų pigiai, tai pats remontuok varikliai, tai kainuos tik dalys ir nesusidarys tokios sumos.