Dėl dujų įrangos

Pradėjo avocete, Rugpjūtis 09, 2012, 11:40:51 AM

« ankstesnis - sekantis »

S_Kulikauskas

Pirkau golfuka pralekusi 150K, iskart idejau dujas ir vazinejau 8-is metus. Spidometras apsiverte antram ratui (300K) dar pralekiau gal 100K ir pardaviau vis dar vaziuojanti. Pakeiciau tris greicio dezes, bet prie variklio nelindau.
Idomu budavo is zmoniu isgirsti pvz.: Ar tikrinai kompresija pries idedant dujas ir pavazinejus su jomis 2 metus. Tipo kompresija krinta.
Zinai ka tokiem reikia atsakyti :) : " Nu taip vaziuojant ant bendzo su kiekvienais metais kompresija auga :).
Taspats ir su visais kitais gedimais. Voztuvas pradeks jai bus degimas neteisingai pastatytas, bet jai bus dujos masinoje tai "specialistai" iskart apkaltins dujas.
Zodziu jai laiku keisi tepalus, filtrus, zvakes tikrai bedu nebus.

Gincius

Kažkada turėjau Ascona su 1.6 SH(padidinto suspaudimo laipsnio varikliu kuriam reikėjo super benzino, su E95 variklis gesinant detonuodavo). Variklis buvo neseniai keistas. Dėtas geras naudotas. Perkant variklio rida buvo 85k km. Per 9 metus nuvažiavau su dujomis virš 100k km. Nusipirkus kompresija buvo 13, maždaug po 8 metų 12. Traukė puikiai ir su varikliu nebuvo jokių problemų. Keista tik diržas ir žvakės. Tą puveną iš manęs nusipirkęs žmogus ją trynė dar 2 metus kasdien su dujomis ir su varikliu irgi neturėjo jokių problemų.
[mail][/mail]

pinokis

ginciau dar pamirsai pamineti kad turejai keisti reduktoriaus komplekta.

avocete

Citatatadusia parašė:
Citatadalbara parašė:
CitataAvensius parašė:
 Dujos taupantiems, jeigu jūs važinėjate Vilnius-Palanga 200 km/h .
Prie bajerio vaikinas ką :D
120 paspaudžiu bet ne tiek.
Ačiū visiems už nuomonės visgi įranga bus įdėta.
galima placiau apie tuos 200 km/h :) na jei masina vazineja dideliais greiciais dujos nera gerai?
o kas del duju, 1.6 motoriukas per mazas ir pakankamai ekonomiskas det dujas :) jei jau det dujas tai vertetu rinktis didesni auto su didesniu motoru, bet cia tik mano nuomone :)
pardavėjas man irgi kabino makaronus kad jis ekonomiškas. Nifiga. beveik 9 mieste užmiestis 7 tikrai. O gal aš važiuot nemoku? :(O  ar tokios kuro sąnaudos ekonomija? ar čia moteriška logika prasilenkia su vyriška :)
o šiandien dar kai į statoilą užsukau vos iš koto neišvirtau, kad benzino kaina jau 5 litus pasiekė :@


beje klausimas ne į temą. gal žinot kiek laužyne diskai kainuoja? vasarinės ant lietų diskų, tai nesinori dažnai permontuot padangų

fennix

Gali būt, kad tamsta dar neįpratus, neatitinka važiavimas idealaus pagal kuro sąnaudas, nes manoji mieste su tuo pačiu auto sugeba 2 litrais daugiau sudegint, nei aš pats. Bet čia laiko klausimas. Diskai, ne diskai, o ratlankiai, skardiniu kainos ~30-50 Lt /vnt. Lietų galima mėgint nuo 75 ieškot, ir nebūtinai sąvartynuose, o skelbimuose.
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Gincius

Citatapinokis parašė:
ginciau dar pamirsai pamineti kad turejai keisti reduktoriaus komplekta.

Ir ne vieną. Tai buvo naudota olandiška I kartos įranga, kuriai nebuvo originalių rem. komplektų. Taigi pakeičiau kokias 4 reduktoriaus tarpines, o kai užkniso kasmetinis reduktoriaus remontas, įsidėjau naują BRC reduktorių.:D
[mail][/mail]

horn

CitataGincius parašė:
Ir ne vieną. Tai buvo naudota olandiška I kartos įranga, kuriai nebuvo originalių rem. komplektų. Taigi pakeičiau kokias 4 reduktoriaus tarpines, o kai užkniso kasmetinis reduktoriaus remontas, įsidėjau naują BRC reduktorių.:D
:o per 5 metus tik šiemet pirmą kartą keičiau membraną

S_Kulikauskas

Ir man labiau pasiseke nei Ginciui :) . per astuonis metelius nei tam redukturiui ka dariau, nei aplamai visai duju irangai. Apart to, kad kas du metus pries varydamas i technikine nuvarydavau i ta pati serviziuka kur state, kad patikros lapa israsytu ir co sureguliuotu. Kiek pamenu 40Lt. tas malonumas kainuodavo.

Man regis is tokiu atveju kaip Gincio ir formuojasi patarles :) " skupus moka du kartus" ;)

horn

S_Kulikauskas-man nė patikros lapo nė karto nereikėjo, per TA tris kartus tik parodžiau dujų įrangos montavimo lapus ir viskas, ten garantija iki 2015

S_Kulikauskas

Anksciau reikdavo. Dabar kiek zinau regitra pati uz kelis papildomus litus ta formaluma atlieka. Bet kai golfuko nebeturiu tai ir tvarkos nebezinau. Veikiausiai tu teisus.

avocete

#40
Saliut visiems !

Na ką esu išleidus pinigus ir visai patenkinta sumontuota BRC dujų įranga. Trauka visiškai nepasikeitė. Į dujas automobilis persijungia pakankamai greit dabar užtenka iki 2-3 min. Tik gal minusas mažas bakas ~30l.
Dėl sąnaudų galėsiu pakomentuot kai pravažiuosiu bent 200km ;)


Gincius

CitataS_Kulikauskas parašė:
Ir man labiau pasiseke nei Ginciui :) . per astuonis metelius nei tam redukturiui ka dariau, nei aplamai visai duju irangai. Apart to, kad kas du metus pries varydamas i technikine nuvarydavau i ta pati serviziuka kur state, kad patikros lapa israsytu ir co sureguliuotu. Kiek pamenu 40Lt. tas malonumas kainuodavo.

Man regis is tokiu atveju kaip Gincio ir formuojasi patarles :) " skupus moka du kartus" ;)

Tai nebuvo skūpumas. Berods tai buvo 1994 metai ir aš tikrai nežinojau kur įsigyti naują vakarietišką įrangą.  Reduktorių keičiau apie 1999 m. Tada jau buvo "Propanas" Kaune.
[mail][/mail]

S_Kulikauskas

Aaaa.. nu gerai, pasiteisinimas priimtas. :)  Nepyk, as tik meginau pasakyti, kad tokie atvejai kai taviskis nera dazni, ir del to nevertetu bijoti duju irangos ;) .

Gincius

Jau 7 metai trinam golfą(dabar sūnus) su II kartos BRC dujų įranga. Įranga dėta nauja ir neturim jokių problemų. Nepalygint su I kartos. :)
[mail][/mail]

Henris

#44
As i savo irgi dejau dujas Sventojoje. 4 kartos BRC. Viskas veikia kol kas be priekaistu. Aisku norejosi didesnio baliono, bet, kad neuzimt bagazines buvo suetas 46l i zapaskes vieta. Kiti meistrai kai keiciausi tepalus apziurejo, sake hebra tikrai rimtai sudejo dujas. Visi sujungimai variniai, hamutai irgi rimti. Tik nzn gal tik as pastebejau si bajeri, bet gali buti, kad reiktu ir kitiem pasitikrinti. Sudejus dujas dujininkai supyle ta pati kiek antifirzo, kuris buvo iki pastatant dujas. O idejus iranga antifrizo talpa padideja, nes reduktorius sildomas antifrizu. Tai man trukumas buvo beveik 1l antifrizo. Cia priklausomai nuo variklio kubaturos ir kokia deze. Tai kas susidejot dujas pasitikrinkit antifrizo lygi, nes jo gali buti zemiau min ribos, reiktu dasipilti. Siaip kadangi pas mane 2.4 4x4 automatas. Tai benzo mieste valgo apie 14, duju 17. Trasoje benzo apie 10.5 - 11, duju 12-13. Bet paziurejus i dabartines benzo, dyzelio ir duju kainas. Tai duju iranga ko gero atsipirks greiciau nei maniau :)
A beje, dar vienas niuanselis, bet cia smulkme, islipus is auto prie kapoto biski girdisi duju purkstuku darbas, nes jie variklio paciam virsuje sudeti, bet tikrai ne kaip dyzelis, bet zinoma kazkiek garsiau nei benzinas kai ijungtas. Na bet cia ne problema. Nebent salone izoliacija butu visiskai prasta, tai ant laisvu dirbant dujom, galima butu girdeti kazkiek duju purkstuku darba.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019