RVS technology avensiui

Pradėjo foxiuks, Rugsėjis 18, 2012, 07:37:38 AM

« ankstesnis - sekantis »

foxiuks

Sveiki, ką klubiečiai galvoja apie šią technologiją D4D motoriukams? Gal kas jau esate išbandę ir turite kokių atsiliepimų?

hugg666


Venza

 Cia priedai tepalams kurie sena varikli vel padaro nauju,jaunystes eliksyras :D .Kaimynas sventai isitikines,kad padeda ir pila xado,tai ir sitas gal ir padeda,nors tepalu gamintojai kategoriskai pries.Jie aiskina,kad visi priedai reikalingi varikliui,jau sudeti tepale.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Bemsas

Jei masina tvarkinga, geriau nieko nepilti. Jei motorui ateja paskutinioji, galima surizikuoti, vistiek blogiau nebus. Jei sitie visi priedai butu tokie efektyvus, tai gamykloje jau butu apdirbami varikliai :p

GALLANT

Paprastai lavonui kompresas nepadeda......

Hausas

CitataGALLANT parašė:
Paprastai lavonui kompresas nepadeda......

Klyzma irgi.;);)
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...

egariukas1

Buvau kazkada pyles i pezo,kaip sako klizma pries mirti:DBeje veliau variklio praktiskai neimanoma remontuot,pasidengia pavirsiai kazkokiu juodu sluoksniu

Mars

Pyliau XADO priedą į Opelį. Tris tubeles į tepalą (taip rekomanduojama), paskui į kurą ir į vairo stiprintuvą iki šiol važiuoja ir nesiskundžia. Kai variklį apdirbau su Xado priedu garsas šiek tiek sumažėjo.
Į Tojotos vairo stiprintuvą irgi įvariau tubelę, kitur pilti nesirįžtu.:p
mars

Tuziukas

CitataGALLANT parašė:
Paprastai lavonui kompresas nepadeda......
:-D:-D:-D:-D

katana7

Įpilus šių priedų į variklį, pavarų dėžę ir t.t., jei po to reikalingas rimtas remontas, jo atlikti faktiškai neįmanoma, nes paviršius pasidenge keramikos sluoksniu. Agregatai pasidaro, kaip vienkartiniai.

dtinas

kai dar buvau jaunas :D, pyliau i savo sena opeli ir xado ir rvs. Po to teko remontuoti (perrinkinejo galva; buvo nulauzta pakaitinimo zvake) ir meistras nieko nepasake, kad butu juodi pavirsiai ar dar kazkas keisto. Ir pats buvau salia, stebejau ir viskas atrode normaliai, netgi ir cilindru pavirsiai. Tai apie kokius cia vienkartinumus snekateas nesuprantu..

arunaskeras

Cia kalba eina apie tai jog nebegalima apdirbti metalo nes jis pasidaro labai kietas.Gal koks meistras parasytu jei teko susidurti su tuom? Esu pyles i dvi masinas- viena buvo D 4D 2,0 l Pastebejimai tokie kad variklis maziau dumo mete ir tyliau dirbo.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Bemsas

As ne mechanikas bet manau taip: po apdirbimo cilindro sieneles pasidengia keramikos sluoksniu. Automatiskai cilindro temperatura bus didesne, nes keramika maziau skleidzia siluma nei metalas.

Raiforas

senai kai turejau carina piliau rvs, nes ryjo tepala 1000km apie 1ltr na pradziai gal padejo ryjo tik po 0,5ltr 1000km bet po triju menesiu vel apetitas isaugo!

Mars

Citatabemsas parašė:
As ne mechanikas bet manau taip: po apdirbimo cilindro sieneles pasidengia keramikos sluoksniu. Automatiskai cilindro temperatura bus didesne, nes keramika maziau skleidzia siluma nei metalas.

Cilindro temperatūra tikrai nepadidės, padengtas plonas keramikos sluoksnis sumažiną trintį, o dėl temperatūros nuvedimo tai tas sluoksnis toks plonas kad temperatūros nuvedimui įtakos tikrai neturės.
mars