check engine lempa ir trukciojimai

Pradėjo nmeras, Lapkritis 17, 2012, 21:07:36 PM

« ankstesnis - sekantis »

Praetor

#75
Taigi, jeigu kažkam atrodo, kad jau viskas, galiu nuvilti  :P

Į ,,Tokvilą" atvežus užsakytą turbinos reguliavimo vožtuvą, jį sumontavo, atliko bandomąjį važiavimą ir padarė išvadą, kad veikia baisiau nei su senu... :D Ištraukė naują von, sumontavo seną, vėl viską patikrino nuo vožtuvo iki žarnelių ir galiausiai padarė išvadą, kad gedimas pačioje turbinoje (o jų šis servisas netvarko).
Teko prasivažiuoti iki Turboserviso. Jame vos pradėjus pasakoti, kas nutiko auto, vadybininkas pasakojimą pratęsė ir pasakė, ką reikės taisyti. Anot jo, šių turbinų rezervas – apie 180k (tuo tarpu mano auto spidometras jau rodo 226k) km. Remontuosim toliau...  (z)

Offtopic: Iš smalsumo pasidomėjau, kiek galėtų kainuoti nauja turbina. Pasirodo, vienoje firmoje – 2000, kitoje jau 4000 Lt  (wow) (aišku pastarieji tvirtina, kas pirmieji parduoda kiniškas klastotes). Įdomiau...

Bemsas

Turbinu resursas tikrai ne 180k. Tiesiog pas mus i Lietuva atvaziuoja masinos su 180k rida, kuriom pareina turbinos :D Lietuvoj juk ridu kitokiu ir nera - arba ~180 arba ~220. O turbinos apie 400k. km laiko be problemu.

Praetor


nmeras

#78
sitose turbinose sako dazniausiai apsivelia turbinos geometrija, ja reikia isvalyti ir sutverti atgal viska, ka turbo servisai visi ir padaro.... o atsitinka taip nuo miesto rezimo ir trumpu atstumu, nes jos neisivalo, reikia tolimesnes keliones su didesnemis apsukomis :) nauja turba kainuoja apie 12k litu originali, kitos yra restauruotos gamykloje, kuriu kainos 2k ar 4k.
beje dar sako kad turbina praktiskai amzinas agregatas jei naudojami atitinkami tepalai ir laiku keiciami, bei laikomasi tam tikru taisykliu tokiu kaip negesinimas variklio po dideliu sukiu ar greito vaziavimo...

Praetor

mmmm.... tik 12k  :-] tiek to... gal kaip nors šitą sutaisys... :)

Awriuxx

Citata iš: nmeras Įrašytas Rugsėjis 05, 2013, 22:50:33 PM
cia juoda ar ruda pirkai ta voztuva? ar padejo?

Nu juodą. Lyg ir padėjo. Po pakeitimo buvusios problemos nepasikartojo. Nebeužsidegė check`as, nors prieš keitimą jau kas dieną užsidegdavo, nebėra "duobės" traukoje

Praetor

Na ką gi, tikėkimės paskutinis įrašas šioje temoje dėl traukos dingimo ir klaidos P1251 (tikiuosi ;) ).
Turboservisas išrinko turbiną ir aptiko, kad turbina iš esmės gera, tačiau susidėvėjęs kintamos geometrijos mentes valdantis mechanizmas, todėl ji pakeitė. Rezultatas - sėkmingai suvažinėjau Vilnius-Kaunas-Vilnius  (y) Kol kas viskas dirba tvarkingai, jokios lemputės nesidegioja :) Taigi serviso darbu patenkintas.
Įdomumo dėlei pasidomėjau, ar Toyota autorizuotas servisas galėjo nustatyti tokį gedimą darydamas diagnostiką, tačiau gavau atsakymą, kad greičiausia ne, nes turbinos gedimas mechaninis, o jei į jos vidų nelendama, tai nėra galimybės identifikuoti dalių išsidėvėjimo.
Taip pat buvo patarta alyvą ir jos filtrą keisti kas 10.000 km, taip labiau tausojant turbiną (y)
   

Bemsas

O realiai speju kad isrinko turbinos geometrijos mechanizma, isvale nuo sodziu ir su svitriniu patryne, kad niekur ne kliutu :D

Praetor

#83
Taip, bet šito aš niekad nesužinosiu...  ;) O kai nežinai - ir širdis neskauda, ar ne?  :-]

P.S. Ačiū už geranoriškumą ir optimizmą  :goodboy: