Šildymas

Pradėjo eduardasm, Gruodis 10, 2012, 19:43:14 PM

« ankstesnis - sekantis »

eduardasm

Sveiki, manau, visiems su kiekviena diena vis aktualesnis automobilio pasildymo klausimas. Manojo Corolla Verso 2006 2.2 D-cat syla labai letai - prie -4 / -5 laipsniu reikia pravaziuoti min. 10 km, kol uzgesta "termometras" ir pradedi nors kiek siluma jaust. Kai nukris iki -20 ar dar daugiau, bijau net ir pagalvot.
Gal galit pasidalinti informacija kaip pas kitus. Ar taip pat letai syla? Kas kokias "liaudines" priemones naudojat, kad greiciau susiltu auto?

nmeras

"idle up" nera pas tave? su juo bent man greiciau pasyla :)

mind

Tikrai 10 km?  Gana ilgai. Su termostatu gali but bedu.
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

eduardasm

"idle up" nera pas mane. O kaip ta termostata dar galima butu kitaip patikrint?

Gmc

Pas mane susyla po 3-4km

Ralfas

#5
pas mane melynas zenkliukas uzgesta pravaziavus nuo pasilaiciu iki spaudos rumu cia butu maximum 4km ir nevirsyjant 2000aps/min :) uzkures nei kiek nebirbinu vietoje.

Awriuxx

Bent jau aš iš to "Idle up"  jokios apčiuopiamos naudos nepastebėjau. Bandžiau kažkada, kai tebuvo gal koks -1. Pastovėjo vietoj bent 4 min su įjungtu idle up ir vis tiek teko nuvažiuot praktiškai tą patį atstumą kaip viosad kol užgeso lemputė. Nebuvo jokio šilto oro, kaip kažkas pasakojo, kad net prie -20 jau po kelių minučių šiluma pasijaučia. Daugiau nebejungiu, visiškai nenaudinga funkcija

nmeras

as vaziuoju apie 7 k kasdien tai be idle up 2/3 neuzgesp lempa prie plius 5. o prie plius5 jau po 1/2 didtancijos lempa uzgeso.... gal pas tave neveikia ? :D

sivra

paspaude ,, IDLE UP,, nepamirškite pasukti arba pastatyti MAX HOT. Čia skirta tiems kas neskaito naudotojo instrukcijos.Ir jokiu būdu ne AUTO.
Kartais TOYOTA remontuoju, o IMPREZA sau sportuoju.

Rober

Citataeduardasm parašė:
"idle up" nera pas mane. O kaip ta termostata dar galima butu kitaip patikrint?
Paprasčiausias būdas  patikrinti termostatą yra toks: Užvedi šaltą variklį ir šildai stovėdamas, o  su ranka tikrini kaip kaista radiatorius. Jeigu termostatas geras, tai radiatorius bus šaltas tol, kol variklis pasieks darbinę temperatūrą ir tik po to atsidarys. Atsidarius termostatui greitai pradės šilti ir radiatorius.
Jeigu termostatas yra blogas ir nesandariai užsidaro, vadinasi jis praleidžia aušinimo skystį, todėl radiatorius pradės šilti iš karto ir lėtai, šils beveik taip pat pamažu kaip ir variklis.
O kas tas "Idle up" ?

Saulius SSS

manyciau toyotu vienas  minusas,kad labai letai syla  salonas.ir termostatas dazniausiai ne prie ko.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Farmeris

CitataRober parašė:
Citataeduardasm parašė:
"idle up" nera pas mane. O kaip ta termostata dar galima butu kitaip patikrint?
Paprasčiausias būdas  patikrinti termostatą yra toks: Užvedi šaltą variklį ir šildai stovėdamas, o  su ranka tikrini kaip kaista radiatorius. Jeigu termostatas geras, tai radiatorius bus šaltas tol, kol variklis pasieks darbinę temperatūrą ir tik po to atsidarys. Atsidarius termostatui greitai pradės šilti ir radiatorius.
Jeigu termostatas yra blogas ir nesandariai užsidaro, vadinasi jis praleidžia aušinimo skystį, todėl radiatorius pradės šilti iš karto ir lėtai, šils beveik taip pat pamažu kaip ir variklis.
O kas tas "Idle up" ?
Idle up jei neklystu tai prieš pečiuka stovintis elektrinis aušinimo skysčio pakaitintojas ..na kad greičiau salona šildytu..:)
Corolla Verso.

egariukas1

Citatamind parašė:
Tikrai 10 km?  Gana ilgai. Su termostatu gali but bedu.
Nera ten jokiu bedu,taip turi buti.Mano senole prie minus 10 syla laaabai ilgai,pats is alytaus matau,turi zinot saslykine kely alytus seirijai,va ten pasiekia darbine temperatura:oJungiu preheeteri ir susyla iki buvusio selsmo degalines.Radijatoriaus apacia praktiskai visa ziema buna salta,nesvarbu kiek vaziuoji.Senesnes masinos ziema geriau,nors syla greit,tevo mersas per 2 km iki darbines,salone taskentas

mind

#13
Citataegariukas1 parašė:
Citatamind parašė:
Tikrai 10 km?  Gana ilgai. Su termostatu gali but bedu.
Nera ten jokiu bedu,taip turi buti.Mano senole prie minus 10 syla laaabai ilgai,pats is alytaus matau,turi zinot saslykine kely alytus seirijai,va ten pasiekia darbine temperatura:oJungiu preheeteri ir susyla iki buvusio selsmo degalines.Radijatoriaus apacia praktiskai visa ziema buna salta,nesvarbu kiek vaziuoji.Senesnes masinos ziema geriau,nors syla greit,tevo mersas per 2 km iki darbines,salone taskentas

Citatamind parašė:
Citatahorn parašė:
Citatamind parašė:
Citatahorn parašė:
mind, per kiek užšyla automobilis prieš termostato pakeitimą ir po? Ir kokios apsukos laikosi užvedus šaltą variklį?

Jokio pokyčio nepajaučiau. :( Dėl apsukų nepasakysiu- kažkaip dėmesio nekreipiau, bet kažkur iki 2. Reiks pastebėt.

Jokio pokyčio, čia laiko trukme kiek? Man įdomu ar pas mane gerai veikia ar ne, nes kol pasijaučia šiltas oras, pravažiuoju tikrai kokį 1km ar daugiau(apie 3 minutės), o karšto oro iš vis nebūna.

Ryte važiuoju į darbą ~4- 5 km, tai kada rodyklė atsiplėšia nuo dugno, tai pradeda pūsti toks vasarošiltis vėjelis, maždaug 3 kilometre pasiekia darbinę temperatūrą(sustoja ties viduriu skalės), tada ir šiltas(karštas
) vėjelis atsiranda.
Jokių kamščių nebūna, pravažiuoju 2 šviesoforus, kartais (dažniausiai) net netenka sustoti, nes ryte jie geltonai mirksi (miega) :), greitis pastovus 45- 55 km/h.
Ryt paeksperimentuosiu, tai papasakosiu tiksliau.
Čia kai oro temperatūra apie 0, kai šalčiau būdavo, tai tikrai nereikdavo 10 km važiuot, truputį lėčiau užšyla, bet netiek. Reiks pažiūrėt šiandien vakare.
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

eceris

sena priekini gumini kilimeli uzkisau tarp kondiskes ir variklio radiatoriu-uzsyla greiciau:)