XENON ilgosios

Pradėjo GALLANT, Kovas 10, 2009, 14:43:58 PM

« ankstesnis - sekantis »

GALLANT

Jeigu viskas normaliai nera ko drebet, o tuos kur bele kur susideje xenonus, tai reiktu labai skaudziai musti ir ne viena karta :@

ToyotaClub

Na mano nuomone, aisku vel gaunasi cia diskusija:) te angelo ziedai visai grazu, bet xeonai is tikro knisa ir juodai ypac lietinga diena kaip asfaltas slapias, zmones galetu bent susireguliuoti, nes kartais pasijuntu kaip zvaigzdziu karuose is siknos koks rieda treningas , dar buna kad ilgasias sugalvoja isijunkti xeonus ,bent kakziek tamsinti stiklai sustabdo ta akinima. Tai cia va gal ziema buvo kad vaziuojant i sargenus zmogus griovi atsidure nes priesais bmw apakino su savo lempaskom.
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

kalava

CitataToyotaClub parašė:
Na mano nuomone, aisku vel gaunasi cia diskusija:) te angelo ziedai visai grazu, bet xeonai is tikro knisa ir juodai ypac lietinga diena kaip asfaltas slapias, zmones galetu bent susireguliuoti, nes kartais pasijuntu kaip zvaigzdziu karuose is siknos koks rieda treningas , dar buna kad ilgasias sugalvoja isijunkti xeonus ,bent kakziek tamsinti stiklai sustabdo ta akinima. Tai cia va gal ziema buvo kad vaziuojant i sargenus zmogus griovi atsidure nes priesais bmw apakino su savo lempaskom.
hmmm, del ksenonu susireguliavimo - tenka su darbine Opel Insignia ( keliu menesiu senumo nauja is salono) pavazinet. originalus xenonai, kurie patys reguliuojasi auksti ir posukio kampa, vairuotojui ner galimybes paciam reguliuot. apsviecia kelia gerai, taciau akina kitus irgi neblogai, nes gan daznai man mirksi - tai ka man daryt, jei gamykliskai nenumatyta galimybe vairuotojui pareguliuot :-(. ilgu nejungiu, kad parodyt kad cia ne ilgosios, nes dar apakinsiu vairuotoja ir tas dar nuo kelio nuleks...
Tai vat kaip su tais ksenonais.
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

AVENSIS D4D CHIP

Citatakalava parašė:
CitataToyotaClub parašė:
Na mano nuomone, aisku vel gaunasi cia diskusija:) te angelo ziedai visai grazu, bet xeonai is tikro knisa ir juodai ypac lietinga diena kaip asfaltas slapias, zmones galetu bent susireguliuoti, nes kartais pasijuntu kaip zvaigzdziu karuose is siknos koks rieda treningas , dar buna kad ilgasias sugalvoja isijunkti xeonus ,bent kakziek tamsinti stiklai sustabdo ta akinima. Tai cia va gal ziema buvo kad vaziuojant i sargenus zmogus griovi atsidure nes priesais bmw apakino su savo lempaskom.
hmmm, del ksenonu susireguliavimo - tenka su darbine Opel Insignia ( keliu menesiu senumo nauja is salono) pavazinet. originalus xenonai, kurie patys reguliuojasi auksti ir posukio kampa, vairuotojui ner galimybes paciam reguliuot. apsviecia kelia gerai, taciau akina kitus irgi neblogai, nes gan daznai man mirksi - tai ka man daryt, jei gamykliskai nenumatyta galimybe vairuotojui pareguliuot :-(. ilgu nejungiu, kad parodyt kad cia ne ilgosios, nes dar apakinsiu vairuotoja ir tas dar nuo kelio nuleks...
Tai vat kaip su tais ksenonais.
tai visi originalus xenon su automatiniu aukscio reguliavimu eina,sureguliuoji tinkama auksti servise ir auto poto pats reguliuoja priklausomai nuo auto uzkrovimo ir keliu nelygumu;)

S_Kulikauskas

 Idomi diskusija. Ir as savo trigrasi ikisiu.
 As pats vazineju su lesiniais halogenais ir man tos sviesos tikrai pakanka, bet nesu nusistates ir pries HID-us.
 Mano hobis elektronika, tai siek tiek faktu kuriu galbut nerasite nei vienoje reklamineje skrajuteje:
1. HID lemputes pagal suvartota elektra ir isgauta sviesa yra ekonomiskesnes, daznais atvejais netgi uz LED.
2. Joms uzdekti naudojama auksta itampa, o palaikyti degima stabilizuota srove. Taigi reikalinga schemute kuri ju naudingumo efekta truputi pritrumpina. Beto viskas kas turi daugiau detaliu daznaiu genda. O auksta itampa, suduzus lempai, (na cia pats ismasciau) gali pakenkti kitai elektroninei automobilio irangai.
3. Kaip jau kaskas ir minejo HID lempoms pilnai uzsidekti reikalingas laikas. Taigi mirkteldami ilgomis praktiskai mirktelejete silpnesniu apsvietimu.
4. HID lempos ilgamaziskesne. Nepamenu kelis kartus bet jos gali degti daugiau valandu nei pvz. halogenai.
5 HID nemegsta junginejimo, daznas junginejimas joms sutrumpina gyvenimo laika kelis kartus, rezultate jos tarnauja maziau uz pvz. halogenines.
 Apie apsvietimo kokybe as nekalbesiu, nes cia ne mano sritis.
 Mano nuomone butu tokia i trumpas jas deti verta i ilgas ne. Jau geriau atsisiusk 100W lemputes is pvz. ebay ir per rele (tam kad nesudeginti laidu ir masinos) pajungi jas. Nors asmeniskai as linkes manyti, kad konstruktoriai nera visiski idijotai, o jai jusu automobilis nesviecia taip kaip reikia reiktu paziureti ar tikrai viskas tvarkoje. Gal sureguliuoti, gal reflektoriu pakeisti, gal vietoi Anglisku normalias Europietiskas sudeti, o gal lempute kokia "lieva" zidinio vieta netam taske ir reflektorius neatspindi kaip reikia.
 O pats geriausas budas viska issiaiskinti tai "mokslinio baksnojimo" pabandai ir visiems parasai :) .

AVENSIS D4D CHIP

CitataS_Kulikauskas parašė:
 Idomi diskusija. Ir as savo trigrasi ikisiu.
 As pats vazineju su lesiniais halogenais ir man tos sviesos tikrai pakanka, bet nesu nusistates ir pries HID-us.
 Mano hobis elektronika, tai siek tiek faktu kuriu galbut nerasite nei vienoje reklamineje skrajuteje:
1. HID lemputes pagal suvartota elektra ir isgauta sviesa yra ekonomiskesnes, daznais atvejais netgi uz LED.
2. Joms uzdekti naudojama auksta itampa, o palaikyti degima stabilizuota srove. Taigi reikalinga schemute kuri ju naudingumo efekta truputi pritrumpina. Beto viskas kas turi daugiau detaliu daznaiu genda. O auksta itampa, suduzus lempai, (na cia pats ismasciau) gali pakenkti kitai elektroninei automobilio irangai.
3. Kaip jau kaskas ir minejo HID lempoms pilnai uzsidekti reikalingas laikas. Taigi mirkteldami ilgomis praktiskai mirktelejete silpnesniu apsvietimu.
4. HID lempos ilgamaziskesne. Nepamenu kelis kartus bet jos gali degti daugiau valandu nei pvz. halogenai.
5 HID nemegsta junginejimo, daznas junginejimas joms sutrumpina gyvenimo laika kelis kartus, rezultate jos tarnauja maziau uz pvz. halogenines.
 Apie apsvietimo kokybe as nekalbesiu, nes cia ne mano sritis.
 Mano nuomone butu tokia i trumpas jas deti verta i ilgas ne. Jau geriau atsisiusk 100W lemputes is pvz. ebay ir per rele (tam kad nesudeginti laidu ir masinos) pajungi jas. Nors asmeniskai as linkes manyti, kad konstruktoriai nera visiski idijotai, o jai jusu automobilis nesviecia taip kaip reikia reiktu paziureti ar tikrai viskas tvarkoje. Gal sureguliuoti, gal reflektoriu pakeisti, gal vietoi Anglisku normalias Europietiskas sudeti, o gal lempute kokia "lieva" zidinio vieta netam taske ir reflektorius neatspindi kaip reikia.
 O pats geriausas budas viska issiaiskinti tai "mokslinio baksnojimo" pabandai ir visiems parasai :) .
nereikia siusti is ebay nuvarai lemona ir nusipeki po 18 lt 100w lemp,;)esu susidejas i trumpas55w xenon oi ilgasias 100w philips rally,i ilgasias nedejau xenon nes ilgai isidega ir kol isidegs tai ir isjungt jau rieks:p o svieca neblogai;)beje be reliu,niekas neruksta,nesilydo;)

Venza

 Tau reiktu pamatuot ant lempuciu itampa.Gali but,kad laidai per ploni ir del to krenta itampa ,o laidai syla.Tokiu atveju lempos nesviecia pilna galia.Tam ir reikalingi papildomi laidai ir reles.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

AVENSIS D4D CHIP

nesyla tie laidai ir sviecia daug kart geriau uz 55w,jeigu kristu itampa tai ir sviestu panasiai kaip 55w ar net blogiau:)

Venza

Tada puiku! Kazkada turejau masina su BiXenoniniais prozektoriais.Labai fainas daiktas,bet ilgas visi is labai toli praso persijungt :)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

AVENSIS D4D CHIP

speju idejus 100w itrumpasias nereiktu ir xenonu kitaisku deti;)reiks kada palyginimui ideti palyginti su xenon:)

kalava

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatakalava parašė:
CitataToyotaClub parašė:
Na mano nuomone, aisku vel gaunasi cia diskusija:) te angelo ziedai visai grazu, bet xeonai is tikro knisa ir juodai ypac lietinga diena kaip asfaltas slapias, zmones galetu bent susireguliuoti, nes kartais pasijuntu kaip zvaigzdziu karuose is siknos koks rieda treningas , dar buna kad ilgasias sugalvoja isijunkti xeonus ,bent kakziek tamsinti stiklai sustabdo ta akinima. Tai cia va gal ziema buvo kad vaziuojant i sargenus zmogus griovi atsidure nes priesais bmw apakino su savo lempaskom.
hmmm, del ksenonu susireguliavimo - tenka su darbine Opel Insignia ( keliu menesiu senumo nauja is salono) pavazinet. originalus xenonai, kurie patys reguliuojasi auksti ir posukio kampa, vairuotojui ner galimybes paciam reguliuot. apsviecia kelia gerai, taciau akina kitus irgi neblogai, nes gan daznai man mirksi - tai ka man daryt, jei gamykliskai nenumatyta galimybe vairuotojui pareguliuot :-(. ilgu nejungiu, kad parodyt kad cia ne ilgosios, nes dar apakinsiu vairuotoja ir tas dar nuo kelio nuleks...
Tai vat kaip su tais ksenonais.
tai visi originalus xenon su automatiniu aukscio reguliavimu eina,sureguliuoji tinkama auksti servise ir auto poto pats reguliuoja priklausomai nuo auto uzkrovimo ir keliu nelygumu;)
nu tai bet is salono turejo atiduot sureguliuotas - kazkaip nemanau, kad nauja auto dar reik papildomai varyt i servisa, kad sviesu auksti sureguliuotu.
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Bemsas

#26
Xenon i ilgas niekas nededa, nes nera to efektyvumo. Bi-xenon - tai xenonine 1 lempute su uzuolaida elektrine, kuri nukreipia sviesos srauta i auksti. Visai geras daiktas.

100w lemputes deti nelabai patartina del to, kad jos labiau kaista nei 55w. 2 kartus didesnis galinguma -ir 2 kartus daugiau kaista. Del aukstos temperaturos kencia zibinto reflektorius (tamseja, issilydo ir t.t,)

Modka

Citatabemsas parašė:
Xenon i ilgas niekas nededa, nes nera to efektyvumo. Bi-xenon - tai xenonine 1 lempute su uzuolaida elektrine, kuri nukreipia sviesos srauta i auksti. Visai geras daiktas.

100w lemputes deti nelabai patartina del to, kad jos labiau kaista nei 55w. 2 kartus didesnis galinguma -ir 2 kartus daugiau kaista. Del aukstos temperaturos kencia zibinto reflektorius (tamseja, issilydo ir t.t,)
kodel nera efektyvumo xenon i ilgas super efektyvumas ir nera ten to kad tipo laukti kol isyla tik pirma karta kai ijungi jauciasi tik o poto gali isjungti ir jungti vel nera jau skirtumo.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)