Toyota Avensis D Cat keistenybės

Pradėjo dixxremis, Kovas 17, 2013, 18:49:26 PM

« ankstesnis - sekantis »

Vaidas81

#30
Citatabemsas parašė:
Citatavitiok parašė:

Gal paranoiskai nuskambes bet as manau kad gamyklsikai ivestoje programoje del to DPF regeneracijos po jo resurso 150000-200000 isnaudojimo sistemoje ivesti parametrai dazniau jungti 5 purkstuko pagalba.Kitaip nesugalvoju nieko :) nes ir pas manes panasi situacija :)

Tiesiog filtras bus uzkimstas ir sistema bando ji isvalyti nesekmingai. Stovi gi davikliai, kurie mato filtro bukle ir paleidziama regeneracija.

Gal ir yra kažkiek, tačiau jokių check'ų nėra, dūmų praktiškai, irgi nelabai matosi (na, nebent kelias sekundes pasirodo po to, kai kurį laiką pavažinėjama miesto ribose), realios kuro sanaudos mieste - 8,6 l, tikra rida - 170k. Tai leidžia manyti, kad pati sistema normos ribose. Domėjausi šiuo kl. rusiškuose saituose - ten taip pat D-CAT'ų savininkai diskutuoja šiuo klausimu (kalba, kad žemesnėje nei 14 laipsnių temperatūroje atsiranda šis "reikalas"). Visi akcentuoja mišinio riebinimą prie žemų temperatūrų su pasireiškiančiu aitriu kvapu aplink automobilį nepasiekus pilnos darbinės temperatūros (kuris iš kart pradingsta sistemai įkaitus). Þodžiu, ko gero viskas susiveda į gamyklinius parametrus ir pilant normalų kurą, tinkamą alyvą normalios eksploatacijos sąlygomis filtras turėtų ramiai atlaikyti 200 k. Gal atstovai kažką galėtų pakomentuoti?

vitiok

#31
CitataVaidas81 parašė:
Citatabemsas parašė:
Citatavitiok parašė:

Gal paranoiskai nuskambes bet as manau kad gamyklsikai ivestoje programoje del to DPF regeneracijos po jo resurso 150000-200000 isnaudojimo sistemoje ivesti parametrai dazniau jungti 5 purkstuko pagalba.Kitaip nesugalvoju nieko :) nes ir pas manes panasi situacija :)

Tiesiog filtras bus uzkimstas ir sistema bando ji isvalyti nesekmingai. Stovi gi davikliai, kurie mato filtro bukle ir paleidziama regeneracija.

Gal ir yra kažkiek, tačiau jokių check'ų nėra, dūmų praktiškai, irgi nelabai matosi (na, nebent kelias sekundes pasirodo po to, kai kurį laiką pavažinėjama miesto ribose), realios kuro sanaudos mieste - 8,6 l, tikra rida - 170k. Tai leidžia manyti, kad pati sistema normos ribose. Domėjausi šiuo kl. rusiškuose saituose - ten taip pat D-CAT'ų savininkai diskutuoja šiuo klausimu (kalba, kad žemesnėje nei 14 laipsnių temperatūroje atsiranda šis "reikalas"). Visi akcentuoja mišinio riebinimą prie žemų temperatūrų su pasireiškiančiu aitriu kvapu aplink automobilį nepasiekus pilnos darbinės temperatūros (kuris iš kart pradingsta sistemai įkaitus). Þodžiu, ko gero viskas susiveda į gamyklinius parametrus ir pilant normalų kurą, tinkamą alyvą normalios eksploatacijos sąlygomis filtras turėtų ramiai atlaikyti 200 k. Gal atstovai kažką galėtų pakomentuoti?
Pas manes panasi situacija,bet kol viskas normos ribos nesuku sau galvos,kada uzknis tas duminimas statysiu emuliatoriu o gal stumsiu masina,realiai musu salygom Dcat uzknisa su savo ekologija :) tik kad arkliu turi daug 1 pliusas :)
P.S jei dumina galvoju kad taip turi but ir ramei sau spaudziu :)rida mano 215000 :) kai atsils zadu da EGR issivalyt  ir MAF davikli,gal siek tiek tas duoda duminimui

Bemsas

Na D-CAT labai gera sistema, galingesnis motoras, bet tik NAUJAI GARANTINIAI masinai. Garantija pasibaige - reikia begti nuo D-CAT.

vitiok

Citatabemsas parašė:
Na D-CAT labai gera sistema, galingesnis motoras, bet tik NAUJAI GARANTINIAI masinai. Garantija pasibaige - reikia begti nuo D-CAT.
Nu visa problema issprendzia DPF keitimas emuliatoriumi,lieka tik D CAT zenkliukas ant sonu :) ir  arkliai nedingsta :)
realiai gera masina o ta ekologija jei reik naikinsim ir turesim gera motora be navarotu apie ekologija

Dryzas

Labai svarbu tinkami tepalai (ypatingai mazo peleningumo) ir laiku juos keisti. Jau patikrintas reikalas. Naudoju Total mc3 tepalus, laiku keiciu ir nei vienai is kiekme stovinciu toyoty nera problemu su DPF filtrais

Modka

Citatavitiok parašė:
Citatabemsas parašė:
Na D-CAT labai gera sistema, galingesnis motoras, bet tik NAUJAI GARANTINIAI masinai. Garantija pasibaige - reikia begti nuo D-CAT.
Nu visa problema issprendzia DPF keitimas emuliatoriumi,lieka tik D CAT zenkliukas ant sonu :) ir  arkliai nedingsta :)
realiai gera masina o ta ekologija jei reik naikinsim ir turesim gera motora be navarotu apie ekologija
na kol tuvlita neziuri i tai tai gerai bet kiek zinau lyg jau nuo liepos zada atidziau ziureti del dpf.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

narushnikas

Pries 1.5 metu ipjove DPF, praeita savaite kaip tik ejau TA Tuvlitoje po ispjovimo.

Tai pirmu bandymu dumingumo rodiklis buvo 0,93, daugiau ir nebebande. Leistinas riba 3, jei pagaminta iki 2008-07-01 ir 1,5, jei pagaminta nuo 2008-07-01.

Manoji 2007 gamybos, taip kad ir be DPF praejo sklandziai ir su rezervu:)
 

Modka

Citatanarushnikas parašė:
Pries 1.5 metu ipjove DPF, praeita savaite kaip tik ejau TA Tuvlitoje po ispjovimo.

Tai pirmu bandymu dumingumo rodiklis buvo 0,93, daugiau ir nebebande. Leistinas riba 3, jei pagaminta iki 2008-07-01 ir 1,5, jei pagaminta nuo 2008-07-01.

Manoji 2007 gamybos, taip kad ir be DPF praejo sklandziai ir su rezervu:)
 
na taip bet pas tave is gamyklos isejo su dpf reiskia ir turi buti su dpf ir dumingumas apie nuli. cia taip sake tuvlitos valdzia. kolkas jie ziuri tik i metus auto bet sake kad jau valdzia galvoja kaip to neleisti. o siaip tai blogiausia bus jauciu kokiek d-cat kur privalo buti dpf o jo nera. bet cia lietuva :)
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Vaidas81

Citatamodka parašė:
Citatanarushnikas parašė:
Pries 1.5 metu ipjove DPF, praeita savaite kaip tik ejau TA Tuvlitoje po ispjovimo.

Tai pirmu bandymu dumingumo rodiklis buvo 0,93, daugiau ir nebebande. Leistinas riba 3, jei pagaminta iki 2008-07-01 ir 1,5, jei pagaminta nuo 2008-07-01.

Manoji 2007 gamybos, taip kad ir be DPF praejo sklandziai ir su rezervu:)
 
na taip bet pas tave is gamyklos isejo su dpf reiskia ir turi buti su dpf ir dumingumas apie nuli. cia taip sake tuvlitos valdzia. kolkas jie ziuri tik i metus auto bet sake kad jau valdzia galvoja kaip to neleisti. o siaip tai blogiausia bus jauciu kokiek d-cat kur privalo buti dpf o jo nera. bet cia lietuva :)
,

Skaitant komentarus nenorom peršasi išvada, kad kažkam norėtųsi, jog tech. apžiūroje būtų tikrinami būtent D-CAT'ai (ar pas juos išpjauti DPF, ar ne)...:) O kitiems modeliams, išsipjovusiems užsikimšusius DPF'us nejaugi tai negaliotų (...bus "blogiausia" D-CAT'ams)...?:) Nereikia skleisti čia erezijų - kad Tuvlita ala "kažką galvoja", tai čia dar nereiškia, kad taip ir bus. Remdamasis patikimais šios srities šaltiniais taip pat turiu pagrindą sakyti, kad kaip yra dabar, taip bent artimiausioje ateityje išliks tam tikros bendros dūmingumo normos, galiojančios absoliučiai visiems dyzeliniams automobiliams. Nejaugi kažkam atrodo, kad 10-15 m. senumo dyzelinei Audi 100, BMW ar Toyota (kurie gamykliškai neturi DFP), bus taikomi "laisvesni" standartai dūmingumui, nei apynaujam (5 m. senumo) su  gamykliniu DPF'u automobiliui. Jokios logikos tame nematau. Þmonės kaip sprendė lig šiol šį klausimą, taip ir spręs toliau, na gal dar kažkas pradžiai bandys priverstines regeneracijas, plovimo "procedūras". Va, dėl katalizatorių - tai visai kitas reikalas, dėl to tikrai galios griežti reikalavimai, kaip ir priklauso ir kurie juos išsipjovę, tikėtina, kad netruks pajusti savo kišenės sąskaita. Vien ką reiškia pastaruoju metu ypač padidėjusi katalizatorių paklausa :D

MND

Atliekant manevra reikia rodyti ispejamuosius zenklus - posukius, vaziuojant nevirsyti greicio, nekalbeti telefonu ir t.t. tad del katalizatoriu kaip vazinejo taip ir vazines ir nereikia cia sakyti apie kiseniu draskyma, nes manau tik kokiam vienam kitam procentui tai drasko ;)

Bemsas

Bet kitose valstybese specialiai montuoja DPF,jei jo nera gamykliskai, kad tik sumazinti mokescius, kad galima butu ivaziuoti i miesto centra, Cia tik pas mus Lietuvoje ispjauna :D

Vaidas81

Čia toks nesenas reportažiukas, kuriame (nuo 11 min.) kalbama būtent tik apie katalizatorius (bet ne DPF) ir kaip atliekama jų patikra tech. apžiūroje nuo š. m. kovo mėn. http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/32797/keliai._masinos._zmones?popup


vitiok

Kad ne kurt naujos temos norejau paklausti ar nera sudetinga paciam pasikeist tepalus ir ar nereikia kokiu spec proceduru atlikinet,senoi keiciau tai is karterio nubeginau ,pakeiciau filtra ir ipiliau naujus.o dcat kazi kaip?

Bemsas

Keiciasi paprastai, tik reikia rakto atsukti tepalo filtrui, kad pakeisti vidurius. Servise man keite, tai net raktas luzo, tai reikejo variklio apsauga nuimineti ir tik tada atsuko filtra.

vitiok

Tai is duobes kokioje puseje stovi filtras? O kur karterio probke?