Trūkčioja įšilus varikliui

Pradėjo beer, Balandis 18, 2013, 11:53:06 AM

« ankstesnis - sekantis »

beer

Sveiki,

Turiu bėdelę. Įšilus varikliui bei pajudant iš vietos mašina pradeda baisiai trūkčioti. Toks jausmas, kad užges variklis, bet apsukos nekrenta. Perjungus į antrą bėgį trūkčiojimas dingsta. Tas pats ir pajudant atbuline pavara.
Joks "Check engine" nedega. Kol variklis neįšilęs važiuoju normaliai (~10-15min).

Duomenys: Corolla 2003m 1,6 benz., mechaninė pavarų dėžė. E12 hečbekas, variklis 3ZZFE. SOL komplektacija.

Sankaba keista prieš pusę metų.
Pavarų dėžė keista prieš pusę metų.
Þvakės ir jų laidai tvarkingi.
Techninę apžiūrą neseniai praėjo be jokių priekaištų.

Vežiau į vieną servisą, kuris nerado problemos... Tikrino variklio pagalves bei sankabos išmynimo guolį, sakė viskas tvarkoje.

Gal kas turite idėjų ar esate susidūręs su panašia problema?

horn

nežianu, kaip sudaryta uždegimo sistema, bet įdomu, ar laidai, žvakės yra tokios kaip ir priklauso automobiliui? Visgi statyčiau pirma už laidus/žvakes, o antroje vietoje-laisvos eigos vožtuvas, kuris gali būti pasikišęs ir jis neveikia šaltam varikliui, o šiltam pradeda veikti, jei jis striginėja, gali būti neaiškių trūkčiojimų.

diagnostikas


Henris

jo cia man senai idomiai buvo, girdjau, kad benzininiuose kai kuriuose nera zvaklaidziu. O tai kaip auksta itampa ateina iki zvakiu? Kokiu principu? Misini gi uzdegt vistiek turi, cia gi ne zyzelis, kad nuo kompresijos pasikurtu
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

katana7

CitataHenris parašė:
jo cia man senai idomiai buvo, girdjau, kad benzininiuose kai kuriuose nera zvaklaidziu. O tai kaip auksta itampa ateina iki zvakiu? Kokiu principu? Misini gi uzdegt vistiek turi, cia gi ne zyzelis, kad nuo kompresijos pasikurtu
kiekviena žvakė turi savo ritę, kuri sujungta tiesiogiai su žvakę pypkės pagalba.

beer

viskas teisingai, su ritėm, bet jas man irgi tikrino, tad problema nesusijusi su žvakėmis.
tą laisvos eigos vožtuvą pačiam sunku išsivalyti? nesu labai nusimanantis mašinose, bet atgrubnagis irgi nesu :)

arunaskeras

Gal koks temperaturos daviklis kaltas bet be diagnostikos nebus galima nustatyti.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

beer

bet ar verta daryti diagnostiką, jeigu nedega klaidos pranešimas?

horn

pabandyk youtubėj įvesti kad ir egr cleaning-pilna filmukų.

beer

Vakar buvau antrame servise ir jie taip pat nieko konkretaus nerado.
diagnostika nieko neparodė.
dar kartą patikrino žvakes.
praplovė droselinę sklendę, patikrino ir laisvos eigos vožtuvą.
variklyje bėdų nerado.
jie gali tik spėti, kad reikia keisti sankabą, kuo man nelabai norisi tikėti, kadangi sankabą keičiau prieš kiek daugiau nei pusę metų (ir pusės metų garantija, aišku, jau pasibaigusi), važinėju ~800km per mėnesį. Be to, tie simptomai sunkiai su sankaba dera. Manau, man tada trūkčiotų nuolatos, ne tik gerai pašilus varikliui. O ir tas trūkčiojimas pakankamai galingas, visą mašiną drebina.
Jau nežinau ką ir bedaryti, jei net keli servisai nesugeba nustatyti priežasties. Blogiausiu atveju, aišku, kas beliks - reikės bandyti vėl sankabos komplektą mainyti... Bet gal turite kas dar kokių pigesnių idėjų pabandymui? :(

S_Kulikauskas

#10
Neseniai vienas mano kolega skundėsi panašiu gedimu, tai pasikeitė ir žvakes ir žvaklaidzius, bet nepadejo. Veliau sumokejo elektrikui netoli 300Lt. o tas po kelių valandų darbo surado, kad veleno padėties daviklis nesamones duoda.

Kiek aš žinau, tas daviklis ne kas kito, kaip liaudyje žinomas holo daviklis ir jis arba veikia arba ne, o vat pas jį kažkodėl paveikia normaliai, sušyla ir pradeda "š" malti.

Tai gal ir pastave panaši bėda. Tik nežinau, kaip čia paprasčiau patikrinus, nes jam sakė lyg su oscilografu žiūrėjo ...

beer

Jeigu čia Vilniuje, gal žinai kurioje vietoje tavo draugui tikrino?

kalava

Citatabeer parašė:
Vakar buvau antrame servise ir jie taip pat nieko konkretaus nerado.
diagnostika nieko neparodė.
dar kartą patikrino žvakes.
praplovė droselinę sklendę, patikrino ir laisvos eigos vožtuvą.
variklyje bėdų nerado.
jie gali tik spėti, kad reikia keisti sankabą, kuo man nelabai norisi tikėti, kadangi sankabą keičiau prieš kiek daugiau nei pusę metų (ir pusės metų garantija, aišku, jau pasibaigusi), važinėju ~800km per mėnesį. Be to, tie simptomai sunkiai su sankaba dera. Manau, man tada trūkčiotų nuolatos, ne tik gerai pašilus varikliui. O ir tas trūkčiojimas pakankamai galingas, visą mašiną drebina.
Jau nežinau ką ir bedaryti, jei net keli servisai nesugeba nustatyti priežasties. Blogiausiu atveju, aišku, kas beliks - reikės bandyti vėl sankabos komplektą mainyti... Bet gal turite kas dar kokių pigesnių idėjų pabandymui? :(

Opcija 1 - pabandyti nuvaryti pas Aleksandra ( ar koks ten toyotumeistras rusisku vardu). Telefona rastum panarses foruma, buvo minetas daug kartu
Opcija 2 - nuvaryti i Tokvila. Tai gali but pigiau negu daugkartu po siaip servisiukus
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

arunaskeras

 O sankaba kai reikejo keisti kokie buvo simptomai tokie pat ar kitaip pasireiske.Jei kitaip tai turetu ne sankaba buti kalta. Bet jei kaip is pradziu rasei kad trukcioja tik pirma pavara tai gal cia kas su deze negerai.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI