Keletas naujoko klausimų

Pradėjo TYRAN, Gegužė 14, 2013, 13:45:49 PM

« ankstesnis - sekantis »

TYRAN

Sveiki visi. Nepykite labai ir neteiskite, kad visus savo nuogastavimus surašau į vieną temą, o ne knisuosi po visą forumą ir renku po gabaliuką galimus atsakymus. Taigi nusipirkau Avensį 2001 universalą 81KW, D4D. Prieš tai esu važiavęs su kolegos Corolla 2007m 66KW, Brolio Previa 85KW, Šefo avensiu (2011m. 2l velniaižin kiek kilovatų :)). Ir palyginus su šiomis visomis auto kilo keletas klausimu:
1. Garsiai dirba variklis. Ar čia garso izoliacija prastoka ar vienas pirmųjų D4D taip ir turi dirbti? Nes palyginus pvz su Previa (2003) ar aukščiau minėjąja Corolla - tos dirba kur kas tyliau.
2. Sunkokai sukasi vairas. Gerokai (!) sunkiau nei Corollos, šiek tiek sunkiau nei Previos na ir kaip diena ir naktis palyginus su Audi B4 (tas iš vis vienu mažyliu pirštu sukiojamas). Skambinau į Tokvilą sakė pauostyk ar nesudegęs vairo stiprintuvo skystis. Pauosčiau. Dar pauosčiau. Na nesudegęs, gražiai rausvas. Tai aš čia ieškau vienoj vietoj dantų ar ne? Neturiu kaip su kitu tokiu pat automobiliu palyginti.
3. O kaip turi traukti Avensis? Geriau už 66KW Corolla, kuri yra lengvesnė? Nes man kartais rodosi, kad lėtokai reaguoja į gazo pedalą. T.y. net stovint pagazavus - kol jis sureaguoja... Na bet gal aš čia po benzino nerimauju, o gal kažkas užsikišę. Taip pat neturiu kaip palyginti su tokiu pačiu auto, tai klausiu.
4. Tik užkūrus tarsi padreba visa auto šiek tiek nesmarkiai ir per kelias sekundes nustoja (smagratis keistas).
5. Vieną rytą parkinge gal per mažai pašildžiau gal dar dėl kažkokios priežasties iš pirmo karto neužsikūrė, nepagriebė. Iš antro karto paėmė be bėdų, bet užsidegė geltonai check engine lemputė. Traukai įtakos nelabai turėjo, gal net man pasirodė, kad mažas apsukas smagiau ima. Pavažiavus prie sankryžos užgesinus ir užkūrus variklį - neužgeso, prie kitos sankryžos užgesinus ir palaikius ilgėliau, vėl užkūrus lemputė nebedegė. Kaip suprantu kompas rastą bėdą pats išsitrynė.
Tai vat tokie nugąstavimai. Iš anksto dėkoju gerbiamųjų kolegų už sugaištą laiką dėstant konstruktyvias, argumentuotas mintis ir faktus ir nedėkoju už vienaskiemenes ar panašias replikas :)

spyglys

#1
1. Purkstukai kala gal, kuras is balos ir t.t.
2. Paziurek stiprintuvo skyscio lygi.
3. Del traukos sunku pakomentuot, 2001 metu, gal ten grybais viskas apauge.
4. Susijes su 1 punktu manau, gal smagratis, kad keistas, tai nieko dar nereiskia.
5. Reik ziuret, negaliu komentuot.

Homer

1. Taip, pirmo avensio garso izoliacija sudina.
2. Vairas sukasi normaliai, pirmiausiai pasikeisk skysti, toliau ieskok bedos siprintuve.
3. maniskis irgi traukia prastai, trauka atsiranda tik nuo 2,5tuks apsuku.
4. ir 5. bbz, reikia motoristu klausti.
 

egariukas1

Traukt turi pradet anksciau,nuo mazdaug 1800aps,sudrebet gali del nedirbancio purkstuko,beje rasei gal per mazai pasildei?Siuo metu laiku sildyt nereikia visai:)Vairas sunkesnis nei bulkos,bet didesniu greiciu vaziuojant pats tas.Garso izoliacija palyginus su kitom panasiu metu ir klases masinom tikrai nebloga,pvz peugeot 406 kriokia daug garsiau.Jei buvo uzsidegusi lempute,klaida liko atminty,diagnostika parodys

TYRAN

1. Kuras statoilo. Taigi ar purkštukuose bėda ar garso izoliacijos?
2. Supratau, bandysiu pasikeisti skystį (mačiau kažkurioj temoj pakankamai išsamiai aprašyta - kaip). Tik neprisimenu, koks skystis, na bet paieškosiu per temas.
3. Trauka pasijaučia nuo 2300 kažkur.

TYRAN

Citataegariukas1 parašė:
Traukt turi pradet anksciau,nuo mazdaug 1800aps,sudrebet gali del nedirbancio purkstuko,beje rasei gal per mazai pasildei?Siuo metu laiku sildyt nereikia visai:)Vairas sunkesnis nei bulkos,bet didesniu greiciu vaziuojant pats tas.Garso izoliacija palyginus su kitom panasiu metu ir klases masinom tikrai nebloga,pvz peugeot 406 kriokia daug garsiau.Jei buvo uzsidegusi lempute,klaida liko atminty,diagnostika parodys

Dėkui už mintis. Spėju kad nesudirbus purkštukui, "sudrebėjimas" būtų didesnio dažnio, čia panašiai tarsi fūra pro šalį pravažiuotų. Dėl lemputės kol kas nesuksiu sau mazgų kol nepasikartos.

Animal

Man asmeniškai D4D variklis dirba labai gražiai ir tyliau už tokių pačių ar net naujesnių metų VAG grupės automobilių. Tik klausimas kas tau nepatinka tavo automobilyje ar garso izoliacija ar variklio garsas? Nes jeigu važiuoji 130-140km/h tai ir man nepatinka garso izoliacija avensio :D Šeip važiuojant miesto rėžimu 50-60km/h variklis nėra triukšmingas.

TYRAN

CitataAnimal parašė:
Man asmeniškai D4D variklis dirba labai gražiai ir tyliau už tokių pačių ar net naujesnių metų VAG grupės automobilių. Tik klausimas kas tau nepatinka tavo automobilyje ar garso izoliacija ar variklio garsas? Nes jeigu važiuoji 130-140km/h tai ir man nepatinka garso izoliacija avensio :D Šeip važiuojant miesto rėžimu 50-60km/h variklis nėra triukšmingas.

Net stovint ir nevaziuojant salone girdisi gerokai garsiau nei minetu auksciau Corollos ar Previos. Kaip ir sakiau - gaila kad neturiu su kuo palyginti kas turetu tokia pacia tvarkinga.

Homer

o pas tave po kapotu yra tas toks kilimas del garso izoliacijos? gal tas nuluptas del to ir garsas didesnis.

TYRAN

CitataHomer parašė:
o pas tave po kapotu yra tas toks kilimas del garso izoliacijos? gal tas nuluptas del to ir garsas didesnis.
Ant kapoto is apacios? Lyg yra kazkas, paziuresiu

egariukas1

CitataTYRAN parašė:
1. Kuras statoilo. Taigi ar purkštukuose bėda ar garso izoliacijos?
2. Supratau, bandysiu pasikeisti skystį (mačiau kažkurioj temoj pakankamai išsamiai aprašyta - kaip). Tik neprisimenu, koks skystis, na bet paieškosiu per temas.
3. Trauka pasijaučia nuo 2300 kažkur.
Skystis automatines pavaru dezes pilasi

TYRAN

Citataegariukas1 parašė:
CitataTYRAN parašė:
1. Kuras statoilo. Taigi ar purkštukuose bėda ar garso izoliacijos?
2. Supratau, bandysiu pasikeisti skystį (mačiau kažkurioj temoj pakankamai išsamiai aprašyta - kaip). Tik neprisimenu, koks skystis, na bet paieškosiu per temas.
3. Trauka pasijaučia nuo 2300 kažkur.
Skystis automatines pavaru dezes pilasi

Taip ir klausti parduotuvėje? Prašau duokit man automatinės greičių dėžės skysčio. Neišvadins neišmanėliu?

Venza

 Gali klaust vairo stiprintuvo skyscio ir gal pardavejas pagal kataloga parinks.Jeigu paklausi automatiniu deziu skyscio,tai gali pardavejas paklaust kelinto Dextrono :D
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

TYRAN

CitataVenza parašė:
 Gali klaust vairo stiprintuvo skyscio ir gal pardavejas pagal kataloga parinks.Jeigu paklausi automatiniu deziu skyscio,tai gali pardavejas paklaust kelinto Dextrono :D

Jau panašiau ;) Ačiū

TYRAN

Citataegariukas1 parašė:
Traukt turi pradet anksciau,nuo mazdaug 1800aps,sudrebet gali del nedirbancio purkstuko,beje rasei gal per mazai pasildei?Siuo metu laiku sildyt nereikia visai:)Vairas sunkesnis nei bulkos,bet didesniu greiciu vaziuojant pats tas.Garso izoliacija palyginus su kitom panasiu metu ir klases masinom tikrai nebloga,pvz peugeot 406 kriokia daug garsiau.Jei buvo uzsidegusi lempute,klaida liko atminty,diagnostika parodys

Diagnostika parodė, kad kuro siurblys nesudirbęs buvo. Vat ir spėliok ar ten vienkartinis reikalas ar pradžia kokio nors dizasterio. Nes neaišku niekaip.