Antifrizo keitimas

Pradėjo Henris, Balandis 28, 2009, 15:11:01 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

Apie posukius nera ka pasakot. Zioplumas. Jei nusiardote ir tikrinat kontaktus, pries juos palenkdami su atstuktuvu BUTINAI ISJUNKIT AVARINI :) :) :) Posukiu saugiklis 10A slepiasi po kapotu atidarius po desine ranka prie pat sparno pailga dezute (o mes mada faka lindom po vairuotojo kojom su pincetu :) Kartais neverta list ten kur nezinai, arba zinai bet esi zioplas :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Henris

Tai va, stebuklai vyksta po antifrizo kietimo :) Pirma - pradejo bakelio virusje plaukiot baltos drumzles, nezinau, gal is sistemos surinko nuosedas ir ismete i pavirsiu. Butu rudos butu viskas aisku, odabar tos drumzles tokios i baltuma, kaip kad supurcius nesvaru vandeni. Na bet del tu drumzliu gal ir dzin, bet esme tokia, kad freezo lygis buvo nukrites iki min zymos, dapyliau iki puses normos ant salto variklio. Kol parvaziavau namo t.y. apie 3-5 km, variklis tik siek tiek buvo pasiles, atsidarau kapota ir matau, kad vel antifrizo nuleista per bakelio slangele. Nuvaziavau i atstovybe, sako dzin nekreipk demesio, gali buti ir ant min zymos kai saltas. Bet tai kazkaip pries keitima to nebuvo, pas mane saltam varikliui stovedavo ant puse normos, kai ikaisdavo pakildavo iki max, bet tikrai neisleisdavo skyscioo, per slangele. Sakau, gal kas nors su nuorinimu, negerai, nes is kur tas slegis po keitimo freezo atsirado, tai maciau, kad su manim jau pradejo pikciau sneket, sako "tai jus norit dabar mus apkaltint, kad per keitima, kokia galvos tarpine sugadinom, kad slegis sistemoj", as atsakiau, kad niekas ju nekaltina, tik man idomu, kodel taip vyksta, nenoreciau vaziuodamas i kokia ilgesne kelione likt be freezo sistemoj. Sake prrims pirmadieni pas ta pati meistra kuris keite. Tai va, klausimas: ar galejo keiciant freeza firminis toyota servisas suvaryt, galvos tarpine ar galva? Nejau neatausine variklio isleido freeza karsta ir supyle salta? Kiek suprantu tai vienintelis budas pazeisti galvos tarpine ar galva, nes variklio niekada nebuvau perkaitines... Jei ne tai kur dar gali slypet freezo isvarimo problema per bakelio kamscio slangele?? AR gali buti kad kamscio voztuvas neatsidaro slegio isleidimui, kitas dalykas, jei jis sileidineja freeza per virsu dar varikliui neikaitus iki darbines, tai jis ten turetu sukilt labai greitai tik pradejus vaziuot. kazkokia mistika, nieko nebesuprantu. Geriau nafig to freezo nereikejo keisti, nors profilaktiskai priklauso ir + dariau ne pas garazinius. Nervas ima ir viskas...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

zally

Labai panasu, kad sistemoj liko oro.Sylant varikliui jis pleciasi zymiai daugiau kaip frezas, dodel frezo lygis kyla ir persipila per slangele.Taip pat didejant slegiui frezas sunkiasi per tas vietas, kur buvo nuimtas frezo slangas.Juo labiau jei jis buvo uzmautas nenusausintas.Mat frezas yra labai skvarbus, todel ir sunkiasi kur tik gali.Siaip i tema galiu pasakyt, kad freza keisti reikia kas 150 t.km, nepriklausomai nuo eksplotacijos  metu.Kadangi pastoviai dapilant freza, jo savybes lieka beveik nepakitusios.Taip pat zinau, kad daugumai dyzeliniu varikliu yra pilamas zalias frezas, kadangi dyzelinio variklio darbo temperatura yra aukstesne. Atstovai daznai remontuodami auto pamirsta ka nors prisukt, pajungt ir t.t.Todel kiekvienas apsilankymas pas juos yra pinigu ismetimas.Atidziai apziurek savo auto, gal ka pastebesi negero.Bent man taip buna kiekviena kart kai apsilankau Toyotos atstovybej.Del galvutes tarpines nemanau, kad turesi problemu.
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

Henris

Aciu uz komentara. Na kiek prieinu tiek apsiziuriu, lyg ir niekur neslapiuoja. Nes irgi buvo mintis, kad kazkur leidzia. Bet matai duobes neturiu is apacios slangu neapziuresiu, is virsaus ne viskas matosi. Sakau viskas buvo lyg ior sausa, pasiziurejau, kad freezo ant min ribos iki puses deapyliau ir pakeles kapota iskart pamaciau, kad nuo slangeles per vintiliatoriu iki apatines apsaugos nubegimas ryskus. Tikiuosi jie man dar karta pabandys nuorint, nes irgi itarimas yra, kad  oras kazkur yra, tik vienas ten meistrelis kuris su manim kapojosi, sako, jei vienas variklio ciklas apsisuko, tipo viskas turi buti tvarkoi, neva jei variklis pilnai pasilo ir atauso, jam nieko daugiau nebereikia, pasieme freezo kiek reikia ir viskas, bet kazkaip manau jie nori manes atsifutbolint. Nes esu girdejes kad bnuorinant, reikia ir masinos prieki ant estakados pakelt, kad geriau oras iseitu. Jie speju uzvede pakaitino iki darbines ir uzgesino...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

ketvirtasis

Pirmas požymis jei yra oro aušinimo sistemoj, tai nešildo salono pečiukas. Kaip "nuorinti" tai pavažiuok į statesnį kalną. Kažkur jau minėjau kad stačiausi WEBASTĄ į Avensį, tai ir antifrizą keičiau, oro sitemoje buvo. Buvo ankstyvas pavasaris teko "pašalti", poto važiavau į statų kalną iškart pradėjo pūsti karštą orą per pečiuką, dar nedavažiavus viršaus. Bet dar gavau turguje tokį automobilinį "nuorinimo ventilį" jau galvojau teks dėti, bet kalniukas išsprendė manają problemą.

Gedajus

pas japonus turetu automatiskai nusiorinti, bet taip toyota carina TD yra. tai gal kazkas kito negerai, gal per mazai antifrizo ipyle i pati radiatoriu
CitataHenris parašė:
Aciu uz komentara. Na kiek prieinu tiek apsiziuriu, lyg ir niekur neslapiuoja. Nes irgi buvo mintis, kad kazkur leidzia. Bet matai duobes neturiu is apacios slangu neapziuresiu, is virsaus ne viskas matosi. Sakau viskas buvo lyg ior sausa, pasiziurejau, kad freezo ant min ribos iki puses deapyliau ir pakeles kapota iskart pamaciau, kad nuo slangeles per vintiliatoriu iki apatines apsaugos nubegimas ryskus. Tikiuosi jie man dar karta pabandys nuorint, nes irgi itarimas yra, kad  oras kazkur yra, tik vienas ten meistrelis kuris su manim kapojosi, sako, jei vienas variklio ciklas apsisuko, tipo viskas turi buti tvarkoi, neva jei variklis pilnai pasilo ir atauso, jam nieko daugiau nebereikia, pasieme freezo kiek reikia ir viskas, bet kazkaip manau jie nori manes atsifutbolint. Nes esu girdejes kad bnuorinant, reikia ir masinos prieki ant estakados pakelt, kad geriau oras iseitu. Jie speju uzvede pakaitino iki darbines ir uzgesino...

Henris

Na salono sildymas veikia lyg ir normaliai. Daba mane vel prigasdinot, kad kazkas gali buti dar negerai. Bet kad sitie dalykai man prasidejo tik pakeitus freeza. Anksciau jo ribos buvo kaip "ikaltos". Niekur niekas nekisdavo. Nejaugi kazkas istikro rimta atsitiko po keitimo :(
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

ketvirtasis

Nedaryk iš musės dramblio nėra taip baisu kaip atrodo. Galima pabandyti ir pačiam nusiorinti. Tos storos guminės žarnos spudinėjasi, pabandyk jas paspaudinėti. Atidarius išsiplėtimo bakelį turėtų eiti burbulai bespaudinėjant žarnokus. Poto vairuotojo pusėje prie radijatoriaus yra toks storas met. vamzdis, tai biškuti jį atsargiai "pabarškink" su plaktuko kotu. Tiesiog pajudink "vazdžius" kad oro burbulai į viršų eitų. Ir dar kaip sakiau pabandyk į statesnį kalną pavažiuoti, gal tai padės.

Laisvidas

#38
Tepalu ir skysciu keitimo intervalai ir markes  
http://www.kroon-oil.com/en/products/product-recommendation/

vitiok

Sveiki,pastebejau pora kartu po kapotu ant variklio dangcio sudziuve raudoni lasai ,aisku kad taskos antifrizas kazkur, per menesi dapiliau apie 1 litra,kas per beda galetu but ?

AVENSIS D4D CHIP

Citatavitiok parašė:
Sveiki,pastebejau pora kartu po kapotu ant variklio dangcio sudziuve raudoni lasai ,aisku kad taskos antifrizas kazkur, per menesi dapiliau apie 1 litra,kas per beda galetu but ?
prapusta galvos tarpine

vitiok

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatavitiok parašė:
Sveiki,pastebejau pora kartu po kapotu ant variklio dangcio sudziuve raudoni lasai ,aisku kad taskos antifrizas kazkur, per menesi dapiliau apie 1 litra,kas per beda galetu but ?
prapusta galvos tarpine
Ka tai reiskia?

katana7

Reikia keisti galvutės tarpinę, šlifuoti galvutę ir t.t. reikalingas galvos remontas. Kaina firminiame servise apie 2500 Lt.

vitiok

#43
Citatakatana7 parašė:
Reikia keisti galvutės tarpinę, šlifuoti galvutę ir t.t. reikalingas galvos remontas. Kaina firminiame servise apie 2500 Lt.
Bet variklis nekaista,jokiu dumu nemeta,trauka gera,koses tepale nematyt,gal ne tas?
bet faktas kad antifrizas dingsta ir taskos karts nuo karto.
Gal kokia slangele kur kalta ar vienareiksmiskai tarpine?

katana7

Citatavitiok parašė:
Citatakatana7 parašė:
Reikia keisti galvutės tarpinę, šlifuoti galvutę ir t.t. reikalingas galvos remontas. Kaina firminiame servise apie 2500 Lt.
Bet variklis nekaista,jokiu dumu nemeta,koses tepale nematyt,gal ne tas?
bet faktas kad antifrizas dingsta ir taskos karts nuo karto.
Gal kokia slangele kur kalta ar vienareiksmiskai tarpine?

Jei antifrizas papuola į išmetimo sistemą jo ir nebus tepale.