V - Kartos dujų įranga ICOM JTG

Pradėjo Frencas, Lapkritis 24, 2013, 10:52:30 AM

« ankstesnis - sekantis »

Bemsas

Citata iš: tevas Įrašytas Kovas 07, 2014, 00:14:13 AM
Nuokrypis ziaurus  :)


Ir del kazkokiu latviu, kurie uzspaude 2000eur dujoms naujai masinai  :-{

eceris

#91
google vertejas:
    ICOM JTG NAUJAS - kuro įpurškimo sistema skystos fazės į dujų variklį.

Kaip sprendimo, kuris skiriasi nuo standartinės sistemos ir žymiai pagerina vairavimo dinamiką - charakteristikos grafikų variklio veikimas , kai važiuojant dujomis nesiskiria nuo variklio charakteristikos ne etylinie . Sistemos JTG naujos transporto priemonės galia padidėja daugiau nei 5 % sistemos yra patikimos ir labiau ekonomiškai skleidžia daug mažiau kenksmingų medžiagų į atmosferą.
Visa tai dėka aukštos kokybės sudedamųjų dalių, naudojamų jos gamybai ir pernelyg didelių sienų siekia kažką, kad atitiktų išrankiausių reikalavimus dizaineriai, dizainas naujesnių benzininiai varikliai .
Sistemos JTG naują strategiją pagrindinis dėmesys skiriamas miesto reprodukcijai Varikliui dirbant etylinie , ir sistemos valdymo modulis JTG perima originalus benzino ECU funkcija.
Susidomėjusios įmonės kviečiame bendradarbiauti.
      TIK NESURADAU KUR CIA RASO KAD DUJU MAZIAU VALGO NEI BENZO ?????  sakykim pigiausia lenku 4 kartos iranga Tech su pastatymu 1450 lt kainuoja. kiek brangesnes ir zinoma kazkiek tikslesnes- kaip Stag- kainuoja apie 1700-1800 lt, dar kazkiek brangesnes jau skirtos turbininiams varikliams. na, atsistos gal 2000 lt. tai kame kampas tos kainos tokios dideles?????

tevas

Klausiau siandiena dujininku, montuoja Prins iranga, bet apie tokio stebuklo nera pas juos, nepatingejo paskambinti "auksciau", jokio rezultato. Beje kiek veziau Lietuvoj sumontuota iranga, visos auto Vokietojoj be problemu praejo apziuras, nors ir kaip norejo prisikabinti, bet buvo viskas tvarkoj. Taip, kad, garbe Lietuvos dujininkams  :)

grivaidas

tas dujas icom montuoja ir remontuoja mazeikiuose tel. 868704482

tevas

Tema perskaiciau nuo-iki, pagrindimo realaus neradau sitos irangos. Bent ekonominio tai tikrai.

Frencas

Citata iš: tevas Įrašytas Kovas 07, 2014, 23:44:12 PM
Klausiau siandiena dujininku, montuoja Prins iranga, bet apie tokio stebuklo nera pas juos, nepatingejo paskambinti "auksciau", jokio rezultato. Beje kiek veziau Lietuvoj sumontuota iranga, visos auto Vokietojoj be problemu praejo apziuras, nors ir kaip norejo prisikabinti, bet buvo viskas tvarkoj. Taip, kad, garbe Lietuvos dujininkams  :)

Tėvai, jūs perskaitėt temą, bet nesupratot, kad "Princ" - dujų įranga yra 4-os kartos, o -      "ICOM JTG" yra 5-os kartos." Princ" įrangoj - dujos ipurškiamos į cilindrus iš reduktoriaus ir jos yra išgarintos, o "ICOM JTG" įranga skiriasi tuom, kad dujos įpurškiamos į cilindrus skystos fazės lr tiesiai iš baliono. 5-os kartos dujų įrangos reduktoriaus neturi.
Kada skystos fazės dujos patenka į cilindrus, jos šaldo varyklį ir dėl to 10-20% padidėja galia. Jeigu išmanot fizika, su mažesniu tūriu, bet didesne galia kliūtį įveikiame mažesnėm sanaudom.
Paimkim 1,8l-130kW ir 3,0l-130kW kurio didesnės sanaudos ??? ;)

tevas

Tarkim galia padideja, o kaip su sanaudom? Palyginus su benzinu ar IV kartos iranga dujom. Pvz benzinas yra kaloringesnis, uztat jo reikia maziau. Idomu kokiu budu atsiranda daugiau energijos is tu paciu SND. Turi gal kokia nuoroda, kur yra pagristas palyginimas? Galia galima ir pirmoj kartoj duju pakelti, bet sanaudos nukencia tuomet ir ismetimo parametrai taip pat.

Frencas

Logiškai mastant kuo karštesnis metalas, tuo labiau plečiasi, o kadangi skistos dujos šaltos kaip freonas, tai matyt degimo kameroj būna didesnis suspaudimo laipsnis. Jaučiasi labai akivaizdžiai važiuojant benzinu ir perjungus dujas atrodo kad kokių 20-30 kW dasidėjo :)

tevas


Vilmė

FRENCAS, būtų labai įdomu sužinoti kokios iš pradžių buvo problemos su dujų įranga ir ką padarėte, kad vėl pradėjo gerai veikti. Nes įsigijau automobilį su V kartos dujų įranga, bet deja ji neveikia taip kaip turėtų.

MindaugasB

Citata iš: Vilmė Įrašytas Kovas 31, 2015, 22:40:50 PM
FRENCAS, būtų labai įdomu sužinoti kokios iš pradžių buvo problemos su dujų įranga ir ką padarėte, kad vėl pradėjo gerai veikti. Nes įsigijau automobilį su V kartos dujų įranga, bet deja ji neveikia taip kaip turėtų.

Nuliudinsiu, bet frencas paskutini karta buvo pasijunges i foruma pries metus laiko: 2014 m. balandzio 8 d. Nepagausit vejo laukuose :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

kajima

Ir man svarbiausias klausimas man ben jau, ar jau pritaikita d4 varikliams ?