Toyota Corolla Verso: pirkimo gidas

Pradėjo Niurkt, Sausis 29, 2014, 14:27:09 PM

« ankstesnis - sekantis »

Bemsas

O tai as ir sakiau, kad reikia begti nuo italu, nes visu ridos suktos ir padroztos gerai. O su ta istorija su Tokvila ir taip aiski, kad pardavejas nori, kad daugiau niekas nevarytu ten, nes pats "geranoriskai" patikrino ir nieko nerado :). Italuose jo niekas neapsove, tikrai zino ka perka. Svarbiausia vadovautis pagrindine taisykle : NETIKEK NEVIENU PEREKUPO ZODZIU! Apie masina viska gali papasakoti tik buves savininkas, kuris viska zino, nes vazineja ilgai. O perekupai nieko nezino apie masina, turi gal savaite, arba jei uzkibo tai ir menesi stovi. Jam reikia ja tiesiog parduoti ir uzsidirbti, su minimaliom investicijom.

Gmc

O uz kiek tu nori masina nusipirkti?
Nenori mano varianto svarstyt, ar kazkas netinka?
Vakar mane nustebino kai po savaites stovejimo uzsivede be problemu :)

Saulius SSS

Citata iš: Gmc Įrašytas Vasaris 02, 2014, 11:00:37 AM
O uz kiek tu nori masina nusipirkti?
Nenori mano varianto svarstyt, ar kazkas netinka?
Vakar mane nustebino kai po savaites stovejimo uzsivede be problemu :)
Zmogus nori sudalyvauti loterijoj ir isigyti masina uz rinkos kaina. Paskui dar pasitvarkyti jei kas islys uz 2000 litu. Jis pats taip rase. Ka realiai galima uz 2000? Pora purkstuku. Arba turbina arba kokius voztuvus ir meistrams uz darba atsegti. Tik dar kiek nervu kainuoja ,kol randi tikra liga...
Dabar nesuprantu uz kiek jis iesko masinos. Viena 23000,kita 18000,o GMC raso,kad jo brangoka ... :think: ir dar zada ikisti iki 2000 lt i profilaktika. Mano matematiniai sugebejimai prasilenkia su logika  :think:
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Niurkt

Ieškau TIK benzo šiuo metu.
1.8 varikliu :)

max suma realiai kurią galiu skirt yra 6k euro.
Buvo: '95 BMW 316i Compact / 75 kW
Buvo: '99 Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark / 106 kW
Yra: '06 Toyota Corolla Verso 2.2 D4D / 100kW

Gmc

Citata iš: Niurkt Įrašytas Vasaris 02, 2014, 12:13:16 PM
Ieškau TIK benzo šiuo metu.
1.8 varikliu :)

max suma realiai kurią galiu skirt yra 6k euro.
Supratau. Jei uzsinoresi dyzelio - rasyk, uz tiek forumieciui duosiu su abiem ratlankiu ir padangu komplektais. Nes tas jos stovejimas man nepatinka...

Kamelot

Sveiki, galiu papasakoti, kaip įsigijau savo corolla verso. Ieškojau dyzelio ir tai užtruko ilgokai - pusę metų. Žinojau, jog su dyzeliais nuvažiuojama daug ir "nujoto arklio", kaip ir visi kiti, aš taip pat nenoriu. Todėl iškart ieškojau daužtos mašinos (tačiau ne metalo laužo).
Logiškai pamąstęs ir iš visų aplinkinių susidariau tokį vaizdą, jog jei mašina parduodama ir ji neturi vizualių trūkumu, reiškias trūkumai yra variklyje, greičių dėžėje arba kažkas netvarkoje su dokumentais. Norint šiuos trūkumus bent kiek užmaskuoti, atsukama rida.
Logiškai pagalvokit, kas parduoda gerą automobilį, kuris be kuro ir eksploatacinių išlaidų nereikalauja remonto išlaidų? Paprastai su tokiais važiuojama, tol, kol kažkas nutinka rimto ir tada bandoma atsikratyti.
Mano nuomone, tik keli procentai (kaip loterijoje) parduoda nedaužtą mašiną, nes ji tikrai atsibodo, netelpa 3 vaikai arba nori kitos spalvos, daugiau KW.
Taigi, jei mašina daužta, tikrai labiau tikėtina, jog mašiną parduoda būtent dėl šios priežasties.
Na bet visada gali kilti abejonių. Galbūt ji daužta jau antrą kartą arba daužta ir atsukta rida. Tuomet į pagalbą ateina automobilio patikra pagal VIN numerį. Kadangi Autotoja, Mototoja, Tokvila ir kiti servisai tokią informaciją teikia tik tada, jei esi savininkas arba atvažiuoji su savininku, kartais patikrinti būna neįmanoma. Aš pasinaudojau rusišku puslapiu (nuorodą radau šiame forume  http://www.autovikingai.lt/forumas/tema/automobilio-aptarnavimo-istorija-rida-pagal-vin-is-oficialaus-atstovo-/10386 ), kuriam sumokėjus atrodo 15 dolerių, galima gauti visą su automobiliu esamą istoriją ir tikslią komplektaciją. Tiesa, jie neprisiima atsakomybės, jei istorijos nėra. Automobilio istorija fiksuojama tik tada, kai atliekamas koks nors remontas, atnaujinamas auto kompo firmeware'as ar kiti veiksmai, bet nesusiję su garantiniu aptarnavimu. Taigi, jei automobiliui buvo atliekamas tik garantinis aptarnavimas, už 15 dolerių gali gauti ir apytuštę ataskaitą pvz tik su komplektacija.
Mano atveju ataskaitoje buvo tik vienas įrašas, kuriame buvo fiksuota data, rida ir atliktas pataisymas. Buvo įrašyta, jog klientui panelėje pasirodė check engine. Sprendimas - atnaujintas firmeware'as.
Pagal įrašo datą ir ridą pasiskaičiavau, kiek maždaug per metus savininkas nuvažiuoja su savo automobiliu. Gautas rezultatas apylygiai sutapo su lietuvio pardavėjo skelbime įrašyta rida.
Na o dabar trumpi faktai.
Automobilis po krušos. Reikės lyginti ir perdažyti beveik visą. Tačiau tai yra salyginai pigiau, nei pakeisti purkštukus, sankabą-smagratį, greičių dėžę ar dpf filtrą.
Techninę apžiūrą praėjo be priekaištų.
Nors turiu dar tik nepilni 3 mėnesiai, tačiau jokių priekaištų mašinai neturiu. Viskas veikia, važiuoja smagiai.
Prie -18 užsikūrė be problemų, net 2 ar 3 dienas stovėjus nekurta. Tiesa, užkūrus, pirmomis sekundėmis labiau pasipurtydavo, tačiau vėliau variklis stodavo į įprastą darbą. Manau tai normalu. Net kuro, oro filtrai ir tepalai nebuvo keisti dar nuo pirkimo, kai užklupo stiprūs šalčiai.
Taigi, visiems rekomenduočiau mažiau kreipti dėmesį į automobilio spalvą, menkus kėbulo įlenkimus ar komplektaciją ir nepagailėti tu ~40 lt ridos ir istorijos patikrinimui. Nes ne su spindinčiu kėbulu važiuojat, o su varikliu, sankaba ir greičių dėže.
Kad paskui nebūtų taip, jog automobilis per šalčius kieme tik gražiai stovi, tačiau net neužsikuria. Juk ne parodai perkat :-)

vitiok

kiek pas atstovus kainuoja istorija gal kas daret?

kalava

Citata iš: vitiok Įrašytas Vasaris 06, 2014, 23:28:54 PM
kiek pas atstovus kainuoja istorija gal kas daret?

Autobilde buvo rasyta, kad Vilniuj ( nepamenu, Tokviloj ar Mototojo) berods 60 ar tais 80 lt kainuoja tokia paslauga.
Autotoja atskirai tokios paslaugos neteikia, taciau gali tokia informacija gali suteikt atliekant auto apziura uz 130lt.
Nors as ( po metu ar tais dvieju vazinejimo) kai norejau pasitikrint savo avensio istorija, autotoja kaip klientui sita informacija suteike nemokamai.
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Niurkt

Pirkau aš irgi, važiavom į Kauno turgų anksti ryte, sulaukėm parvarančių tralų. Ieškojau benzo, bet atvažiavo idealus dyzelis.
Mašina užsikūriau dar ant tralo. Yra knygutė su visais servisais. Rida nesukta 204k. Kol žiūrėjom davėm kėbulo nr. į Tokvilą, tai ten istoriją rodė iki 150k km, poto pasikeitė savininkas ir dar vėliau atvažiavo į Lietuvą. Kaip sakė tas pats žmogus yra dirbęs Toyotoj. Aišku tikėt niekas jais netiki, bet variau su rimtais žmonėm kurie tas mašinas dažnai perka nuo tralų, sakė geras bolidas, imk negalvojęs.

Pirkau. Technikinę perėjau savo eiga. Labai tvarkingas automobilis kolkas.
Dar važinėju tik 3 dienas.

Beje kadangi tiesiai nuo tralo, labai gera kaina paėmiau. Palyginus ką Lietuvoj iš autopliuso apžiūrėjau tai visi totalūs kibiriukai, praktiškai visi dažyti ir su tam tikrai defektais.
Buvo: '95 BMW 316i Compact / 75 kW
Buvo: '99 Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark / 106 kW
Yra: '06 Toyota Corolla Verso 2.2 D4D / 100kW

naujas32

reikia tikrinti pries pirkima (diagnostika ir t.t.) galima ir kebula patikrinti dazu sluoksnius ir t.t. o rida 99% bus sukta nes niekas nepirks su 300k ir beto kada parduodamas geras auto jo kaina tikrai buna daug didesne uz rinkos kaina bet tada jo neperka nes lietuvis galvoja kad nudereti galima tukstanciais ir visos kitos (lavonai) yra normalios truputi investuosiu ir vaziuosiu bet kaip ir kolega minejo visi agregatai brangiai kainuoja palyginus su nestipriu dauzimu isiveskit kokia auto i mobile.de su maza rida ta galiojanciu pilna serviso istorija pamatysit kokiom kainom prasideda geri auto

Ralfas

Tai va, todel, kad cia niekas uz rida nenori moket didesnes kainos, ta prasme uz tikrai maza rida, teks savo auto turbut varyt pardavynet i vokietija :) O siaip kiek permetu skelbimus tai ten nera ka ziuret, dar kai sau auto ieskojau viena buvau uztikes gariunuose, berods su 67000km rida, bet ten vien i auto pasiziurejus is sono ir i salona iskarto aisku, kad masina tikrai ne daug vaziavus, nes viskas dar kaip nauja :)

vitiok

Citata iš: Ralfas Įrašytas Vasaris 07, 2014, 09:16:56 AM
Tai va, todel, kad cia niekas uz rida nenori moket didesnes kainos, ta prasme uz tikrai maza rida, teks savo auto turbut varyt pardavynet i vokietija :) O siaip kiek permetu skelbimus tai ten nera ka ziuret, dar kai sau auto ieskojau viena buvau uztikes gariunuose, berods su 67000km rida, bet ten vien i auto pasiziurejus is sono ir i salona iskarto aisku, kad masina tikrai ne daug vaziavus, nes viskas dar kaip nauja :)
atsukus rida reikia smarkei padirbet visur kad ta rida atitiktu vaizdui isores ir vidaus jei pirks aisku ne diletantas o daugmaz ismanantys vairuotojas,del to manau daznai neapsimoka juos atsukinet,aisku atsuka kas be ko bet tikrai ne 99%

Ralfas

#57
vitiok jeigu ziurint is tavo poziciju, kad reiktu smarkiai padirbet, tai prie mazos ridos salona ir vairas turi buti praktiskai kaip nauji, variklis be jokiu korozijos pozymiu, atitinkamai ir pakabos vaizdas turi buti vos ne kaip naujos, manai tiek visko atpiderestins kas nors ir pakeis visko?? Ar apsimoketu kam nors tai daryt? Tarkim as savo pirkau su maza rida, su visa istorija biski dauzta, vaziuoju mazai, praktiskai per 1,5metu pravaziavau ne pilnus 13000km, pardavynet auto zadu po 2-3 metu, tai ji dar nebus ir 100k km prasukus, bet manai kas nors tuo lietuvoj patikes??

vitiok

Citata iš: Ralfas Įrašytas Vasaris 07, 2014, 09:22:09 AM
vitiok jeigu ziurint is tavo poziciju, kad reiktu smarkiai padirbet, tai prie mazos ridos salona ir vairas turi buti praktiskai kaip nauji, variklis be jokiu korozijos pozymiu, atitinkamai ir pakabos vaizdas turi buti vos ne kaip naujos, manai tiek visko atpiderestins kas nors ir pakeis visko?? Ar apsimoketu kam nors tai daryt? Tarkim as savo pirkau su maza rida, su visa istorija biski dauzta, vaziuoju mazai, praktiskai per 1,5metu pravaziavau ne pilnus 13000km, pardavynet auto zadu po 2-3 metu, tai ji dar nebuvos ir 100k km prasukus, bet manai kas nors tuo lietuvoj patikes??
as patikesiu :) tai uztat ir sakau kad dazniausia rida atsuka o aptvarkyt nebeistengia ir paskui iesko visokiu diletantu kurie uzkibs

Ralfas

O siaip kadangi dirbu salia gariunu tai laikas nuo laiko idomumo delei nulekiu pasiziuret ko ten yra, tai didzioji dalis auto tikrai apgailetinos, aisku ridos visur standartines, bet kai pasiziuri i masinos rida tai tikrai nebenoretum i ja sestis ir rimciau apziurineti :)