Avensis 2005 2,0 D4D Vibracija gesinant

Pradėjo Sergaa, Kovas 02, 2014, 10:32:20 AM

« ankstesnis - sekantis »

Sergaa

Sveiki, ieškojau forume kažkaip neradau, gal kam teko susidurt su tokia situacija, gesinant praeina tokai lyg vibracija, lyg smugiuotu silpnai, ar gali būti, kad parėjo smagratis?

egariukas1

Gali but smagratis,bet manau greiciau kokia variklio pagalve,jei nera kitu smagracio pabaigos pozymiu

Sergaa

Kiek skaitinėjau tai lyg kitų tipinių požymių nėra, minkant sankabą variklio garsas nesikeičia, tos tipinės vibracijos irgi nėra, pavaros jungias gerai.

egariukas1


Sergaa


Vaidas81

Lyg ir neteko girdėti, kad tokių metų toyotoms būtų kokių bėdų su variklio pagalvėmis, nors aplamai dyzeliams tai pasitaiko dažniau nei benzininiams auto. Gali būti, kad kažkurios pagalvės veržlės tik bus atsipalaidavusios ir jas reikės paveržti. Papasakok vėliau, kame reikalas.

egariukas1

Na jau,2005 metu masina,negi tos pagalves stebuklingos sudetos?Atsipalaiduot gali tik priekines,kur prie dirzo,varztai.Ten  po remonto buna,kad nedasuka varzto,o kitos tik suplyst gali,ner ten kam atsipalaiduot

Sergaa

Sveiki, buvau vakar servise, tai varžtai buvo šiek tiek atsisukę, meistras sakė, kad pačios pagalvės sveikos dar. Aš jam dar užsiminiau ,kad kokiu 90 važiuojant penkta pavara gana rimtai vibruoja variklis, tai sakė gal dėl to galėjo atsilaisvint.

Vaidas81

Kaip ir sakiau dėl varžtų atsipalaidavimo. Na, kad pagalvės suplyštų, tai daugiau būdinga senesnių metų mašinoms. Nepamirškim, kad tai visgi Toyota..:)

egariukas1

Pagalves plysta ir naujesnem masinom.O kodel vibruoja variklis?

Sergaa

Kodėl vibruoja tai nesugalvojo meistrai servise, sakė nieko baisaus.

Vaidas81

Vibruoti gali ir todėl, kad pagalvės visgi jau nėra tokios "šviežios" lyginant su naujomis. Kitas dalykas, kiekvienas dyzelis (lyginant su benzinu) linkęs skleisti didesnę ar mažesnę vibraciją, tai taip pat teoriškai priklauso nuo techninės variklio būklės. Ir dar, variklis gali daugiau vibruoti, kuomet važiuojama po apkrova (t. y. per žemais sūkiais). Nesiimsiu spręsti, ar 90 km./h greitis 5 pavara yra optimalu (na, nebent tik ekonomijos atžvilgiu). As asmeniškai 5 pavara važinėju 100-110 km./h. intervale, 6 pavara - ne žemiau 120 km/h. O šiaip, jei jau kokia pagalvė plyšta, tai vibracija turėtų būti aiškiai juntama tiek užvedant, tiek važiuojant, tiek gęsinant.