Hybrid praktinis panaudojimas

Pradėjo eceris, Kovas 04, 2014, 22:12:55 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

tai lygioj aikstelej as irgi taip galiu :) Reiks pabandyt isijungt EV rezima lipant i slidu kalniuka, bet tada reikia issijungt peciuka ir variklis turi buti pilnai isiles, kad leistu jungti EV. Nes kiemuose po kalniukus tikrai turiu problemu, kur greicia mazi.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

PGiedrius

Citata iš: Henris Įrašytas Sausis 04, 2016, 18:58:52 PM
tai lygioj aikstelej as irgi taip galiu :) Reiks pabandyt isijungt EV rezima lipant i slidu kalniuka, bet tada reikia issijungt peciuka ir variklis turi buti pilnai isiles, kad leistu jungti EV. Nes kiemuose po kalniukus tikrai turiu problemu, kur greicia mazi.

... ir tarpine nepamirsk patikrint )))

Henris

tai ismokykit ta tarpine ivaziuot i apledijusi kalniuka su sitais TRC :) Bandau visaip ir greiciau ivaziuot ir leciau, bet priena toks taskas kai pradeda mintyse automobilio pageidauti, kad jis nesustotu, nes ta lempecka kartu su signalu ivariai vaziuojant pradeda net degti istisai, ir auto pradeda stot. Kaip uzknisa, kad turiu mokytis is naujo vairuot, pratintis prie elektronikos stebuklu. Su Avensiu 2003 mechanine deze ilipdavau i zymiai ilgesnius kalniukus apledyjusius... AIsku nekalbu apie 4x4, ten apie tokias problemas pamirsdavai isvis, bet uztat kuro srebdavo tiek ziema tiek vasara po 18l duju :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Gmc


Henris

nu bet duju i hibrida tikrai nedeciau :) cia tik lietuviai gali toki isniekinima padaryt :) Mane vien uzknistu multivoztuvo garsas bagazinej, kai is EV rezimo griztu i dujas :) Ko gero efektyviausias variklis butu branduoline energija :) Po maza reaktoriu i kiekviena auto ir pirmyn :) Aisku reiktu tik sumastyt autonomini ausinima reaktoriaus, radiacijos izoliavima. Na ir zinoma atitarnavus reaktoriui, radioaktvyias atliekas siunciam Putinui, tas gi zadejo RU radiaktyvias atliekas issiust i kosmosa :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

kalava

Citata iš: Henris Įrašytas Sausis 04, 2016, 10:36:58 AM
Ten idomiai su tais hibridu praslydimais, teko vakar panarsyt nemazai forumu. Gaii priekaba tampyt, bet negali jos perkraut nei kad leidzia automobilio mases pakrovimas pagal tech pasa. Del praslydimu, tai ten idomu: kazka gali sudrozt, nes benzino ir el varikliai dirba labai skirtingom apsukom, kol ratai praslista kazkaip inverteris ar ta sankaba susitvarko, bet jei greitai ratai sukimbva su keliu, ten nebespeja suvienodint tu dvieju varikliu apsuku ir gali gautis kazkas blogo :) Del to ir tas TRC toks grieztas. Beje pastebejau kai hibrida perjungi i Maintaince Mode, jis laiko pastoviai ijungta benzinini varikli, butu protinga kad sitam rezime jis el. variklio nenaudotu isvis, tada gal varyt i slidu kalna vien su benzininiu ir nedrosi jokiu sankabu ir inverteriu. Bet nezinau ant kiek Toyota apsprende tuos dalykus. Bet zodziu esu susibiesines del to TRC ant hibrido. Labai....

Tai vat, vienas is netiketu momentu, kuri irgi suzinojau ieskodamas hibridu (Mindaugas ir buvo idejes nuoroda i mano klausima, kaip isjungt TRC hibridui) - mano kelyje namo yra ikalne, kuriai kartais prireikia isjungt TRC, kad uzbaigt ivaziuot. Suzinojes, kad del techniniu subtilybiu negalima, hmm, sudvejojau del hibrido pasirinkimo.
Na, taip slidu nedaznai buna, bet vis vien nemalonu uztrigt vingiuotoj  ikalnej...
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Gmc

#66
Hmm, gal as neteisingas masinas turejau, bet pas mane daugumoje neatsijungdavo :D Passat atsijungdavo, bet vistiek ratai vietoj kasdavosi, bet didelio kalniuko nereikejo...gal del padangu, bet nesu tikras...
O del duju tai kiekvienam savo. Aisku, hibridas ir siaip ekonomiskas, bet su dujom vistiek gerokai pigiau ir tuoa pinigus galima atostogom pvz panaudot :)

Venza

Nu sunkiai man sekasi toyotistu psichologijoj susigaudyt  :think:  .Kai dyzeliui galvas praputineja,EGR valyt reikia, DPF uzsikinsineja,zvakes luzineja,purkstuku tarpines pradegineja,purkstukai brangus,sankaba brangi ir dar treska,voztuveliai knisa prota,kuro filtrai knisa prota,starteris knisa prota ir t.t.  ....... tai viskas gerai,normalu! O kai Prius viso sito jovalo net neturi,tai atrandama,kad nera TRC OF knopkes!!!!!!  :D  Nors ir ta TRC galima isjungt,yra budas,bet kazkas vis tiek negerai! Tai kas negerai !!!!! ??? 
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

GALLANT


bladas

Venza, čia ne tojotistai, tiesiog yra tokia žmonių kategorija, kai rašo į forumą nusiskundimus, kad shoodas ne mašina, kad labai erzina, nes pradėjus važiuoti automatiškai užsirakina durys, per bliutūfą prisijungia tik vienas telefonas, kitame forume jis skųsis, kad picerijoje per ilgai nešė picą, kad ji buvo per stora, kad padavėja nenusišypsojo, dar kitame - blogai, kad per Klaėdas nebuvo sniego ir buvo per šilta, o per Naujus Metus buvo sniego, bet buvo per šalta. Verktiniai . . .

Venza

Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Gmc

Dar pasiskuskim, kad tokiu salciu hibridas neveikia isvis, tik benzininis motoras :D  Nu ok, kai masina isilus ir visus sildymus isjungi, kartais padirba ant elektros :D

Henris

Normaliai pas mane dirba ir ant elektros prie -20. Salone nustatyta +25. Prie sviesoforu visada EV rezimas, kartais net vienodu greiciu vaziuojant isimeta EV. Aisku ne taip kaip vasara. :) Realios sanaudos dabar apie 7.5l
Kas liecia nusiskundimus, nu bl... as paziureciau, kaip jus ponai neiskustumet kai elektronika masinai nebeleistu pajudet isvis. TRC OFF isjungimas atliekamas ilga kombinacija, kur pakibes vidury kalniuko, to nepadarysi vienu knopkes paspaudimu, juolab isjungus TRC, gali susvilint inverteri, ta padaryt garntinei masinai nelabai noreciau. As net i atstovybe parasiau apie situos reikalus, klaustelejau gal yra kokie kursai kaip hibrida vairuot ziema :)
SIandien atlikau dar kelet bandymu, nes i norima kalniuka neilipau, pries mano nosi bimbalas troike su galu varomu be problemu, tai susinervinau. Pradzioj susiradau ledine aikstele, isijungiau EV rezima, vien elektra ir ka jus manot TRC lempute net nesumirgsejo eina kai zveris per leda, kol per daug paspaudus gaza neperjungia i benza ir tada vel TRC suveikia ir prasideda ratu blokavimai. Kitas niuansas, man nesiseka i ta ikalne ilipt rytais, gal padangu guma apledyjus ir sukietejus, del to pacioj pradzioj sukibimo beveik nera, ypac su ledu. Paskui dienos metu bandant ivaziuot i ta ikalne sekas lengviau, nu bet irgi bijant kad nepakibciau. Manau cia dar bus ir padangu nesusilusiu beda. Beje siandien degalinej tikrinau padangu slegi, bent priekiniu, nes rankos sustipo nerealiai, tai 2.2bvar. Gal tokiom salygom pasidaryt kokius 2.0bar bent ant priekio. Dzin ta ekonomija, bet gal sukibimas geresnis bus? Kaip manot?
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Venza

 Manau uzsidek dygliuotas padangas ir nebus problemu.Mano abu Priusai su dygliuotom padangom (moterys vazineja ),tai niekas nesiskundzia  :-)  .As siuo metu su vasarinem vazineju,bet irgi nesiskundziu  :D
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

MindaugasB

Uzsimesk i prieki dvi dygliuotas ir pamegink vaziuoti (y)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis