Rusiskas dyzelis?

Pradėjo fidelis, Birželis 22, 2009, 21:15:45 PM

« ankstesnis - sekantis »

Rober

CitataNNZ parašė:
CitataRober parašė:
CitataVenza parašė:
...  nėra jokių plaukiojančių smagračių, visokių EGR, žieminio kuro, brangių turbinų ir siurblių,  ir t.t.

čia biški į lankas nuvažiuot. Pas benzinines viskas šitas irgi yra. Tik kaip ir pats minėjot, benzas netaip suvažinėtas būna tai ir problemos išlenda vėliau, arba net jau pats parduodi, o bėda dar neatėjo...
O čia tai naujiena. Tai mano benzininiam versiuke yra plaukiojantis smagratis, pakaitinimo žvakės, turbina, EGR vožtuvas? Na bet žieminio benzino tai tikrai nepilu :)

NNZ

CitataRober parašė:
CitataNNZ parašė:
CitataRober parašė:
CitataVenza parašė:
...  nėra jokių plaukiojančių smagračių, visokių EGR, žieminio kuro, brangių turbinų ir siurblių,  ir t.t.

čia biški į lankas nuvažiuot. Pas benzinines viskas šitas irgi yra. Tik kaip ir pats minėjot, benzas netaip suvažinėtas būna tai ir problemos išlenda vėliau, arba net jau pats parduodi, o bėda dar neatėjo...
O čia tai naujiena. Tai mano benzininiam versiuke yra plaukiojantis smagratis, pakaitinimo žvakės, turbina, EGR vožtuvas? Na bet žieminio benzino tai tikrai nepilu :)

skaityk įdėmiai, apie pakaitino žvakes nieko nekalbėjau, EGR vožtuvas yra, jei tu įsidėjai turbiną ji yra jei ne tai nėra ;) Plaukiojantis smagratčio pas tave nėra. Plius jei įdėmiai skaitei, tai neminėjau, kad tavo mašinoje tokie dalykai yra... ;)
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Robertas

#227
CitataRober parašė:
Lietuvoje visi perka dyzelius, kurių rida 120 000 -160 000 km :D Nesvarbu kiek a/m metų,  10, ar 5, rida visų panaši :) Nors iš tikrųjų dyzelio rida būna kelis kartus didesnė, kiekvienas, kuris nusiperka, tiki, kad jo a/m rida - tikra (tam yra daugybė "įrodymų"). )
 O su benzinu - paprasčiau, nors spidometras ir atsuktas, bet rida ne tokia milžiniška, variklis ne toks jautrus, nėra jokių plaukiojančių smagračių, visokių EGR, žieminio kuro, brangių turbinų ir siurblių, pakaitinimo žvakių ir t.t.

pries 4~ metus tevas pirko picnic'a 2,2 turbo dyzelini su ~400k prabegu atsisuko is kart spidometra, nes skaiciai baisus :D pardave pravaziaves dar 200k su juom ir pries parduodant technineje apziuroje variklio dumingumas buvo 6.5% (toks pats, kaip perkant) :) o per tuos 4 metus keite kalades, tepalus, filtrus ir vieno amortiko guma (avariju neskaiciuoju kaip remonto) :) parduodant masinos bukle buvo ideali, tai taip gaunasi, kad cia gal stebuklingas picnic'as ? ideciau nuotrauka, bet jeigu kas nors ji nusipirko ir uzsiregistrave klube tai nesinoretu, kad nuliudes butu suzinojes kokia jo tikra rida :) ps. 4 metai 200k kilometru ir visi rusisku kuru ir jokiu problemu, visiskai. dabar kitas taikinys corola e12 d4d, matysim kaip su ja bus tokiose paciose salygose visi reikalai :)
Toyota Carina E T190 2l D-Turbo (1997)
Toyota Corolla E11 2l Diesel (1998)
-
Nissan Sunny 2l Diesel (1991) SOLD

NNZ

#228
Robertas. tik ar žalios spalvos jis buvo ir turėjo nebūdinga toms mašinoms kuro filtro šildytuvą ;) O dabar corrola karavanas tamsiai šlapio asfalto spalvos ;) ?
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Robertas

#229
CitataNNZ parašė:
Robertas. tik ar žalios spalvos jis buvo ir turėjo nebūdinga toms mašinoms kuro filtro šildytuvą ;) O dabar corrola karavanas tamsiai šlapio asfalto spalvos ;) ?

:D
Toyota Carina E T190 2l D-Turbo (1997)
Toyota Corolla E11 2l Diesel (1998)
-
Nissan Sunny 2l Diesel (1991) SOLD

trulikas

kas del picnicu, tai jie kaip ir corollos e11 ar carinos. tankai ir tiek. pilk nors ir alieju, vistiek vaziuosi. o del ridu, tai rida nieko nereiskia. zinau ne viena atveji kai zmones del saves ridas atsisukineja, kad moraliskai lengviau butu. ir tai daro po kelis kartus. jeigu masina priziurima, ji gali nuvaziuoti ir miliona. rida ne rodiklis. svarbu pati bukle
Automobilių remonto paslaugos - automobilių švaros paslaugos - automobilių nuoma
8sesi8550833