Mmt dežė

Pradėjo Sarunas1991, Gegužė 16, 2014, 04:07:39 AM

« ankstesnis - sekantis »

Sarunas1991

Sveiki. Man rodos turiu problemų su deže. Pirmiausia kai užkuri mašina dežė suklasi, suvibruoja, užgesinus taip pat. Mėto bėgius skaldžiai gan. Bet problema ta , kad kai meta bėgį nemalonus perjungimo garsas. Kaip pas jus mmt turėtojus mėto bėgius? be jokių nemalonių garsų? Kokia problema?

katana7


MindaugasB

Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

bladas

Turiu kelis klausimus apie Yaris II,  1,4 l,  D4D variklis 1NDTV 66 kW, eksploatavimą su MMT dėže .
1. Važiuojant su E padėtimi, ekranėlyje visąlaik dega E raidė, neužsidega nei 1, nei 2, nei 3 bėgiai, nors jaučiasi, kad robotukas junginėja bėgius. Užgesinus variklį ant E, ekranėlyje trumpai dega E1, paskui užgęsta.  Jeigu pradedi junginėti bėgius svirtelėmis + / -  ant vairo, arba važiuojant  M padėtimi pavarų dėžes svirtimi + / -, tada ekranėlis bėgius 1-2-3-4-5 rodo. Ar turi rodyti, kokia pavara važiuojama su E?
2. Važiuojant E padėtimi, 1-2-3, gal ir aukštesni  bėgiai persijungia lyg ir vėluodami, "pagalvodami", persijungiant aukštesnei pavarai variklio apsukos būna apie 2500-3000 . Sankaba nebuksuoja, iš vietos be akseleratoriaus paspaudimo važiuoja gerai. Ar reikia daryti dėžės kalibravimą, ar tai normalus lėtapėdžio roboto darbas?
3. Pavažiavus 130-140 km/val greičiu apie 100 km autostrada, (pavarų svirtis buvo  E padėtyje), gana smarkiai sušilo ta  MMT svirties plokštelė su išpjovomis ir raidėmis R, N, E, M, +, -. Ar tai normalu?
Visą gyvenimą vairavau tik mechanines ir "normalias" APD, iki šiol neteko susidurti su robotais ar variatoriais, tai todėl  ir klausiu gal kai kam "lengvų" klausimų.
Ačiū!

MindaugasB

1. Neturi. Begio numeri rodo tik su M. Tai buna M1, M2 ir t.t. E reiskia Easy driving, todel jokiu begiu nerodo, kad niekam galvos neskaudetu. E tai E ir tiek.

2. Man is 2 i 3 begius perjungia ties 2500-3000 apsuku. Kitus jungia mazesnese apsukose. Siaip tas robotas letapedis ir ten visada buna kokia 1 s ore. Geriausia atleisti gazo pedala ir permeta. Nu toks vazinejimas ala, duodi gazo iki 2000-2200, tada atleidi, kompas permeta begi ir vel duodi gazo. ___ MMT deze pati kalibruojasi, bet gali papildomai padaryti kalibravima. Ten du veiksmai turetu buti atliekami: kalibravimas ir dar kazkoks. Pasidomesiu rytoj latransoje.

3. Mano irgi buna susilusi po panasiu kelioniu. Demesio nekreipiu :) Siaip jeigu jau bus mmt failure, tai skydelyje raudonas dantratis uzsidegti turi. Tada jau STOP reikia daryti ir kviesti trala. Taip sako manualas :D
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

bladas


MindaugasB

Va, siandien issiaiskinau, kad atliekamas sankabos kalibravimas. Gali buti atliekamas dezes kalibravimas ir dar gali buti kompiuterio kalibravimas. Dezes kalibravimas atliekamas pakeitus sankaba i nauja komplekta, prie kompo geriau nagu nekisti. O sankaba kalibruojama kas 30k km, bet jeigu ji jau gerai padrozta, kalibravimas gali nepavykti ir masina nevaziuos. Todel kartais geriau likusia sankaba sudrozti kiek eis ir tada statyti nauja. MMT sankaba atlaiko apie 110 tukst. km kartais buna 150 tukst. Poto tik keitimas ir nieko daugiau. Virs 90 tukst kalibruoti geriau nereikia, nes gali nepavykti ir teks keisti sankaba is karto.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

bladas


Palemonas

#8
Citata iš: MindaugasB Įrašytas Liepa 08, 2015, 00:21:02 AM
1. Neturi. Begio numeri rodo tik su M. Tai buna M1, M2 ir t.t. E reiskia Easy driving, todel jokiu begiu nerodo, kad niekam galvos neskaudetu. E tai E ir tiek.

2. Man is 2 i 3 begius perjungia ties 2500-3000 apsuku. Kitus jungia mazesnese apsukose. Siaip tas robotas letapedis ir ten visada buna kokia 1 s ore. Geriausia atleisti gazo pedala ir permeta. Nu toks vazinejimas ala, duodi gazo iki 2000-2200, tada atleidi, kompas permeta begi ir vel duodi gazo. ___ MMT deze pati kalibruojasi, bet gali papildomai padaryti kalibravima. Ten du veiksmai turetu buti atliekami: kalibravimas ir dar kazkoks. Pasidomesiu rytoj latransoje.

3. Mano irgi buna susilusi po panasiu kelioniu. Demesio nekreipiu :) Siaip jeigu jau bus mmt failure, tai skydelyje raudonas dantratis uzsidegti turi. Tada jau STOP reikia daryti ir kviesti trala. Taip sako manualas :D

Rodo E1-E5.
Pas mane staigiau padavus gazo 1-2 pavara atsiranda smugiai. Buvau Tokviloj, tai pasake, kad pradziai reikia pakeisti pavaru dezes kompiuteri uz 900 euru, tada jie gales pasakyti, kokia yra priezastis - ar sankaba reikia keisti, ar dar ka... )))

melrunas

Taip taip, jie visada liepia kompus keisti, tik paskui ne visada bėda išsisprendžia, patyriau tai su savo yariu, neskubėk, maniskiui autotoja liepė ecu bloka keisti, kuris pas juos apie 1500€, bet vėliau paaiškėjo, kad bėda buvo kitur. Daužosi 1-2 pavara greičiausiai, nes reikia kalibruoti, buvo maniskei panasiai, jei masina is vietos nelabai rieda, tai ir daužosi, jei juda be akseleravimo ir daužosi, tada gali ir kalibravimas nepadeti, bėda bus kitur. Maniškei kalibravimas padėjo.

Joni

Buvo ir pas mane tie smūgiai
Tolimesnė eiga:
http://autopeople.ru/forum/toyota/corolla/repair/22572.html

Nereik bijot, viskas labai paprasta.
Dabar jokių smugių.

Arba galima pdf atsisiusti iš BluePrint.
Prie sankabos pirkimo yra taspats pdf

melrunas

Visiškai tą patį ir aš dariau ir ne kartą


bladas

Jo, įdomus dalykas tas "robotas". Atvažinėjau su YARIU kokį mėnesį, pravažiavau gal 2500 km, "išmokau' važiuoti su tuo "robotu" - viskas veikia puikiai, net nebenorėjau grįžti prie  mechaninės dėžės. Išvažiavo duktė į Vilnių - po savaitės važiavimo karštame mieste užsidegė raudonas krumpliaratis, (gal sankaba perkaito, įtariu, prie raudonų šviesoforų vairuotoja neperjungia į "N", visalaik įjungta "E" padėtis) mašina atsisakė važiuoti. Kažkiek pastovėjus - važiuoja. Kitą dieną -važiuoja. Raudonas krumpliaratis nedega. Šiandien važiavo į svečius - vėl problemos:  važiuoja/ nevažiuoja. Grįžtant iš svečių - viskas puiku.
Kažkaip netikiu, kad be jokių perspėjimų per vieną dieną staigiai numirtų sankaba ar dėžės varikliukai.
Gal, sakau, ta klaida liko kažkur smegeninėje, ir dabar kartais iššoka, trukdydama jungtis bėgiams? Diagnostika gal ją nuskaitytų ir ištrintų? Ką manot apie LATRANSA?

melrunas

Neskubek i pasimatymus su meistrais, tas krumpliaratis pasak gamintojo, kai perkaista sankaba, tipo apsauga, kad visai nepareitu, tai yra normalu, jei kamsciuose, karstu oru, palauk kol atves orai, aisku man per tris metus zmonos yariui taip nebuvo, bet gal tavo dukte per karscius kamsciuose ilgai stovi. Dar pastebejau del kalibravimo, reikia isvaziuoti i tolimesni uzmiesti, bent jau 100-200 atstumas trasoj, tada deze pati prasikalibruoja, jei zulini kelis menesius po miesta ir tik, po kokiu 6 menesiu maniske reikia kalibruoti.

MindaugasB

I padeti N is E arba M perjungineti stovint prie sviesoforo nereikia. Geriausiai stabdzio pedala gerai nuspausti giliau ir sankaba atsijungia pati. Perkaitimas galimas daznokai, jeigu kamsciuose pataiko vazineti, nes zulinasi ant 1-2 begio ir tamposi ta masina.

Su Latransa bedu neturejau, rekomenduoju ir Toyotu remonte. Patys jie turi ne viena japonchika.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis