Pasikartojantis turbinos gedimai

Pradėjo mozekas, Lapkritis 02, 2014, 08:43:23 AM

« ankstesnis - sekantis »

mozekas

Sveiki,
issirinkome zmonai masinuka, t.y Toyota Avensis 2.0D 85kW 2004 metu.
kadangi parduoda pazystamas tai zinau visa jo istorija:
5 metai Lietuvoje, po 3 metu eksplotavimo parejo turbina -tada ja restauravo. Bubo pravaziuota dar 2 metus ir apie 30000km ir ji vel sugedo ie vel buvo restaurota 2014 metu spalio gale. Dar kazka minejo kad serviso meistras jam sake ked vienas purkstukas leidzia, bet jokiu pasikeitimu vaziavimui tai neturi ( nera padidejusiu kuro sanaudu ar padidejusio dumingumo). Dar vienas niuansas, technikines apziuros automobiliukas nepraejo savo eiga tik del to nes virsijo ismetamuju daleliu norma.
visa kita masinuke yra idealu, kebulas, pakaba, salonas.
turiu tokia dabar dilema. Vieni sako pirkti tokia masina, kiti atkalbineja kad cia jau lavonas ir tik kisiu pinigus i variklio remonta o prasmes is to nebus jokios.
gal Jus patarsite kaip pasielgti?
kaip patikrinti varikli, ar jis dar gyvas? Purkstukus? Kokio su tuo susije remonto kastai?
laukiu Jusu minciu nes esu pasimetes ir nezinau kaip toliau elgtis :(
Gal pasiulysit Vilniuje koki servisa kur galima atlikti tinkama diagnostika ar kreiptis i gera meistra.
Is anksto aciu

ketvirtasis

"Sunervinai"....nepasiskaitęs apie tradicinius D4D gedimus kuri naują tūktasntį kartų besikartojančią temą. Pasiskaityk neskubėdamas, yra viskas nuo "A" iki "Z" net ir servisai, kuriuose  taisėmės ir kuriuos rekomenduojame. Pilnai viskas apie turbinas, purkštukus, gumas ir dar dauga ką viskas apkalbėta ne vieną kartą. Tamsta dabar nori vėl pradėti iš tuščio į kiaurą. Jau tiesiog pabodo naujus narius drausminti nekurti naujų vienadienių temų.

Bemsas

Jei turi daug pinigu, ir nezinai kur juos "investuoti" - sis variantas yra idealus (y)

Saulius SSS

Turbinos užlinkimo priežastis galėjo būti ir tai,kad nekeistos šaibos po purkštukais. Nors 2 metai restauruotai turbinai dar nėra taip blogai.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

mozekas

Citata iš: ketvirtasis Įrašytas Lapkritis 02, 2014, 10:15:38 AM
"Sunervinai"....nepasiskaitęs apie tradicinius D4D gedimus kuri naują tūktasntį kartų besikartojančią temą. Pasiskaityk neskubėdamas, yra viskas nuo "A" iki "Z" net ir servisai, kuriuose  taisėmės ir kuriuos rekomenduojame. Pilnai viskas apie turbinas, purkštukus, gumas ir dar dauga ką viskas apkalbėta ne vieną kartą. Tamsta dabar nori vėl pradėti iš tuščio į kiaurą. Jau tiesiog pabodo naujus narius drausminti nekurti naujų vienadienių temų.

Skaitau ieskau vis ne tas :(
Gal geriau pries pamokslaudamas galetum imesti kelias nuorodas i sias temas?
Buciau labai dekingas

Azzled

#5
Tikiuosi po pirmo turbinos užlinkimo buvo nuimtas karteris ir išvalytos metalo drožles iš turbinos, nes jei ne tos pačios drožles vėl pribaigė turbina, beto užkisa sieteli tepalo paėmimo, karteryje ir pačiame variklyje kyla slėgis, to pasekmėje pramušamos tarpines po purkštukais, ir t.t....

Uris

Citata iš: Azzled Įrašytas Lapkritis 02, 2014, 18:42:22 PM
Tikiuosi po pirmo turbinos užlinkimo buvo nuimtas karteris ir išvalytos metalo drožles iš turbinos, nes jei ne tos pačios drožles vėl pribaigė turbina, beto užkisa sieteli tepalo paėmimo, karteryje ir pačiame variklyje kyla slėgis, to pasekmėje pramušamos tarpines po purkštukais, ir t.t....
Viskas panašiai tik atvirkščiai.

mozekas

Citata iš: Azzled Įrašytas Lapkritis 02, 2014, 18:42:22 PM
Tikiuosi po pirmo turbinos užlinkimo buvo nuimtas karteris ir išvalytos metalo drožles iš turbinos, nes jei ne tos pačios drožles vėl pribaigė turbina, beto užkisa sieteli tepalo paėmimo, karteryje ir pačiame variklyje kyla slėgis, to pasekmėje pramušamos tarpines po purkštukais, ir t.t....

Na ar buvo atliktos visos sios proceduros tai jau niekas nepasakis :(
Tik zinau kad prie to paties keite tepalus su filtrais.

Tai koks nuosprendis? Nurasyti si Avensi ir neziureti i ji? Nes kaina gan patraukli 11k uz 2004 metus

MindaugasB

Citata iš: mozekas Įrašytas Lapkritis 02, 2014, 19:49:01 PM
Nes kaina gan patraukli 11k uz 2004 metus

Kiek esame forume diskutave, tai patraukli kaina ir tvarkinga masina nekoreliuoja :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

mozekas

Cia mazesne kaina todel kad draugas parduoda man.
zinai del tok kad permokesiu neturesiu gara tijos kad auto yra idealus ir niekas jame nesuges.

Kazkaip matau kad jokio svaresnio patarimo nesulauksiu :(
Nes si dilema jau baigia maneuzgrauzti.

Bemsas

Geros masinos pigiai niekas neatiduoda. Nebent uzkniso kisti pinigus i ja. Smagratis bent gyvas?

MindaugasB

O ka tau galima patarti, kai mes kitapus ekrano sedime :) masina matei tu, ciupinejai irgi.

Paprastas klausimas pasitikrinimui: o uz kiek draugas atiduotu svetimam? Palauk, ides i autopliusa pamatysi kaina, o tau vistiek uz tuos 11 litu atiduos.

Kokia rida plius minus?

Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

mozekas

Autopliuse buvo 14500lt
ant spidometro 230000

Mane kamuoja klausimas kodel pareina ta turbina jau 2 karta? Klausimas kada ji pareis 3 karta

MindaugasB

Pareis kai maziausiai to lauksi :D  Reiktu statyti nauja/mazai naudota. Restauruoti desimt kartu yra neracionalu.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

mozekas

Bet gaal problema ne turbinoje o variklyje kad ji genda jau 2 karta?
diagnostika variklio parodis ka nors siuo klausimu?
is kur zinoti kad sekanti tikriausiai naudota turbina  yra mazai naudota? Kokia gali buti jos kaina?