avensis d4d matoro beda

Pradėjo furrio, Vasaris 08, 2015, 11:28:07 AM

« ankstesnis - sekantis »

furrio

sveiki klubieciai. kreipiuosi i jus pagalbos, isminties, ir ziniu..
Turiu avensi. zodziu vazineju norvegijos keliais. vaziuojant uzsidege tepalo lempute ir nuvaziavau i servisa. servise paziurejw tik elementariausius dalykus pasake kad masinointepalo yra ir su ja nera jokiu bedu. isvaziavus is serviso pusvalandziui praejus masina uzgeso. mano manymu velniop nuejo tepalo siurblys. kokias pasekmes jis galejo padaryti matorui?? labao reikia jusu pagalbos.

Bemsas

Jei masina uzgeso del tepalo siurblio gedimo - ieskok naujo motoro (y)

ketvirtasis

O tame servise "gedimą" kurie tvarkė-žiūrėjo tenais jie darė oficialiai? Tuomet juos už kiaušų ir gerai papūrtyti.

Tiutis

Jeigu tau uzgeso motoras del tepalo pompos... patarciau net negalvot apie remonta motoro, nes bus prasisuke indeklai ier t.t.  Labai brangiai ir ilgai atsieitu tvarkymas :)

furrio

vat kad ne man ji uzgeso o norvegui tai dabar sedziu ir spelioju.  jisai man sako kad kaskas su tepalo pompa, ir kaip tipinis norvegas jiem iskart reikia keisti visa matora, nors tai didziausia nesamone,. Sunkiai, ilgai pabirbinus ant starterio masina uzsikure, ilgai nenorejau laikyti tai nekankinau, bet siek tiek ir paveziavau, daug maz kaip ir viskas tvarkoje.. Esu su masina norvegijoj, tai buvau pasikvietes viena lietuvi meistriuka.. Tai jo zodziai buvo kad cia nieko blogo su matoru nematau tik kurio siurbli ir kaskokia dali kur sukelia slegi kurui.  Tai esu pasimetes visiskai, tepalo siurblys ir kuro siurblys tai visiskai du skirtingi dalykai ir ju pasekmes. Kaip jus manot, i ka tureciau atzvelgti demesi kad islystu daugiau atsakymu. Aisku galvosit kodel nevaziuoju i servisa. :) nutempes i servisa suplosiu cia toke sumele kad lietuvoj dvi tokios toytos iseitu. bandau sutaupyti pinigu tai ir lauzau galva. Jei issiaiskinciau kad rimtai gal kuro siurblys tai palengvetu labai ir galetume ta beda sutvarkyti cia, ir nereiktu traliuko i lietuva. Tad jei kas turi kokiu ziniu pasidalinkit. Ar situ toyota dazna beda kuro siurblys ar slegio sukelejes ar tepalo pompa. Ir beto jei jam butu nuejes tepalo pompa ir matoras uzgeses savaime bevaziuojant, ar nebutu galutinai uzlenkes matoro. o cia dar ir uzsikirti ir vaziuot i manoma

egariukas1

Tai gal cekas uzsidege,ne tepalo lempute?Kai buvai uzkures ar dege kokia lempute?Jei prasuko indeklus del tepimo trukumo,turi barsket variklis.Pamegink kur nors diagnostikai nutempt.Nepasakok apie jokius tepalo siurblius,sakyk nesiveda ir tiek.Greiciausiai svc voztuvas bus pastriges.Apie ji yra atskira tema,pasiskaitek

toyotad4d

Sunku ka ir patart, kai neaisku kas dege :) Pabandyk uztempt ta masina, paziurek ar lengvai uzsikurs.

furrio

suprantu kad sunku nustatyti gedima :) bet bandau viska kad tik mazdaug prisikasti. dega ir cekas ir tepalo lempute blykcioje. pirmas dvi dienas buvo pavyke uzkurti po to palikau 3sav ir nebeuzkuriu.. tame gali buti ir kitos bedos kaip kad zvakes.. bet kai ja parvare ant traliuko. tai pabirbinus ant starterio uzsikure ir pats nuvaziavau nuo traliuko. ir i aikstele. kita diena vel uzsikuriau pora minuciu pasildziau gazavau nu tikrai negirdejau kasko kalancio ar barskancio, mano ausei buvo kaip ir ciki. pirma karta turiu toyota tai gal nezinau kaip jie turi dirbti. bet kad dauzytu matoro tikrai nebuvo. ir kiek girdejau jei jau ir butu prasuke indeklus tipo to pacio matoro jau neapsimoka tvarkyt nes pigiau tiesiog susirasti kita engine, ar tai tiesa?

ToyotaClub

#8
Tai gal koks tepalo siurblys nesukele reikiamo spaudimo. Kaip tik man meistras buvo pasakojas jei uzkurus neuzgesta tepalo lempute o tepalo kaip ir riba tai gali tepalo siurbli itarti. O del variklio kito tai kaip kam vienas darosi kapitalini, kitas iesko variklio.
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

toyotad4d

galbut ant laisvu ir nesigirdi garsu, duok gazo bus aisku.

egariukas1

Uzkuri,pamatuoji tepalo spaudima su monometru ir tada cia parasai,ka rodo.Kitaip nieko nebus

virme

#11
Nu nežinau, daug motoru teko ardyt, aišku ne toyotos, bet tarybiniu, bet darbo principas pas visus vienodas. Ten ir tepalai buvo prasti, galbūt ir konstrukcija prasta, nežinau. Bet mažo tepalo spaudimo priežastis nei vienam nebuvo dėl tepalo siurblio. Mažas tepalo spaudimas dažniausiai būna dėl susidėvėjusių alkūninio veleno indėklų. Retesniu atveju tepalo spaudimas sumažėja dėl tepimo sistemos ertmių užsikimšimo ar tepalo paėmimo sietelio užsikimšimo dėl variklio nepriežiūros. Jei aš neteisus, pataisykite mane. 

egariukas1

Principe teisus,rusisku 99%budavo indeklai kalti.Dabartiniu kiek kitokia situacija.Tikslesne gamyba,geresni tepalai.Jei viskas  tvarkoj su tepalo siurbliu uzkalt beveik neimanoma.

ToyotaClub

https://m.youtube.com/watch?v=3WLOccckJ5o

Idomuko deliai filmukas kaip variklis dirba be tepalo kol sustoja
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

gts