Avensis T22 dažniausios bėdos

Pradėjo Gintautaz, Lapkritis 03, 2009, 16:08:09 PM

« ankstesnis - sekantis »

Gintautaz

Sveiki,

sumasčiau gal reiktų apibendrinimo... TOYOTA Avensis T22 dažniausios bėdos ...

Pradėsiu nuo savo patyrimo ir tai ką perskaičiau čia forume (pataisykite, komentuokite, dalinkitės savo nuomone):

1. vairo veleno kryžmė
2. sankaba - plaukiojantis smagratis
3. Užvedimo spynelės kontaktai ('00-'02 )
4. galinio apipilovimo varikliukas (universlams, '00-'02' )
5. 2.0 td galvos (susija su blogu aušinimu)
( 98-'00 )
6. 2 ir atbulinės pavaros ijungimo bėdos ('00-'02' )
7. D4d purkštukų bėdos ('00-'02' )
9. priekinia stabdžių diskai mėgsta susikreipti (3.- 9. pat. NNZ )
7. Starterio bėdos (tik '00-'02' ) (pateikė NNZ, modeliuka )
10. Vakuminis stabdžių siurblys. Ribotas veikimo laikas (pat.ketvirtasis)

11. 1,8 varikliai turėjo bėdą tepalo "valgymą". Todėl visoms garantinėms mašinoms Tokvila keitė variklinę grupę(žiedai,stūmokliai...) Tai buvo aktualu tik rytų Europoje parduotoms mašinoms. (pat. Minju)

Papildyta 2009-12-08
Sąrašą atnaujinsiu priklausomai nuo jūsų pastabų
Avensis, 2.0 D4D 81 kW, 2001, universalas

modeliuka

man rods starterio bėdos buvo ne man vienai.
Modeliuka

NNZ

dar pridedu: užvedimo spynelės kontaktai('00-'02) ,galinio apipilovimo varikliukas( pokolkas tik pas universlus('00-'02), dar info iš celica-klubas forumo, 2.0td galvos(susija su blogu aušinimu). 2 ir atbulinės pavaros ijungimo bėdos. starterio bėdos tik '00-'02, D4d purkštukų bėdos

p.s. visi tie kur '00-'02 tai tik su varikliais D4d
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

ketvirtasis

Vakuminis stabdžių siurblys. Ribotas veikimo laikas

HDPaulius

Mhm, galiu patvirtinti, jog su galinio apipilovimo varikliukas ir su atbulinės pavaros įjungimu yra problema. Gal gali kas nors patikslinti, kur bėdos ieškoti konkrečiau? Kanalai užsikišę ar kas? Kaip dėl atbulinės pavaros įjungimo bėdos?

Ačiū

mind

"Didžiausia bėda" :D ko gero tai ,kad papurškus priekinį langą plovimo skysčiu jį neša ant šoninių langų.:@
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

NNZ

a dar priekinia stabdžių diskai mėgsta susikreipti.

Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

laizekas

O del stabdziu disku siandien vedziau diskusija tekstaroje zirmunuose, tai aiskino, kad reikia maziausiai kas 2 metus profilaktiskai perrinkti suportus ir tuomet dings bedos su stabdziu diskais.

Bedos - braizosi stipriai priekiniai langai.

turiu du avensius, abejuose kreivi stabdziu diskai ;)
Avensis I D4D 81kw - darbinis žirgas
Avensis II D4D 85kw - šaldytuvas

Homer

o kokia ten beda su atbuline pavara?? Man jungiant atbuline pavara kartais reikia sankaba perspaust kad nrml isimustu.

NNZ

CitataHomer parašė:
o kokia ten beda su atbuline pavara?? Man jungiant atbuline pavara kartais reikia sankaba perspaust kad nrml isimustu.

nu ir tokia bėda, kad nesklandžiai kišasi :D
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

NNZ

CitataGintautaz parašė:
S...
5. 2.0 td galvos (susija su blogu aušinimu) ('00-'02' )
...[/i]

td ėjo '98-'00 avensiouse
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Dar746

#11
1.8 vvt-i - tepala degina.
Gal kas bande tvarkyti sia problema, butu idomu suzinoti kaip sekesi.

O priekiniai stabdziu diskai ir pas mano avensi kreivi, jie jau gerai nusideveje, tai galvojau, kad cia del nusidevejimo, o pasirodo, kad cia kaip ir "liga" :(
Toyota Avensis '01 m. 1.8 VVT-i +LPG
Toyota Corolla Verso '06 m. 2.0 D4D

NNZ

CitataDar746 parašė:
1.8 vvt-i - tepala degina.
Gal kas bande tvarkyti sia problema, butu idomu suzinoti kaip sekesi.

...

kiek skaitinėju tai nieks netvarko pila tą tepalą ir važiuoja.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Minju

Noriu dar kartą priminti ,kad 1,8 varikliai turėjo bėdą -tepalo "valgymą".todėl visoms garantinėms mašinoms Tokvila keitė variklinę grupę(žiedai,stūmokliai...) Tai buvo aktualu tik rytų Europoje parduotoms mašinoms. Jei jūsų mašinikė važinėjo vakarų Europoj ,tai yra daug šansų ,kad jai niekas nieko nedarė.

GR

Jo su priekiniais diskais irgi turejau problemu,bet vakar nuveziau nutekinti(nuslifuoti) uz 50lt 2vnt. ir beda baigesi,tik neaisku ar ilgam,plius iskarto keiciau stabdziu kaladeles,nors anos dar mesytes turejo apie 80%.   Dar turiu broblema su pirma pavara,ypac po nakties kai reikia pirma pavara isjungti,tai vos ne su gera jega pavyksta,bet kai prasivazineja tai lengviau issimeta is pirmos,kame bedos gal kas zinot?:(
TOYOTA IR AFRIKOJ TOYOTA!!!