Avensis T22 dažniausios bėdos

Pradėjo Gintautaz, Lapkritis 03, 2009, 16:08:09 PM

« ankstesnis - sekantis »

Robas

Sveiki, jau  treti metai vazineju su d-4d 02metu, viso 250tkst km, pirkau buvo 160tkst, prie 185 pakeiciau visa sankaba su smagraciu, pirkau lirostoj "tipo" kokybiska ASIN firmos uz 2800lt :) bet speju tuoj vel reiks keist. Pradedant vaziuoti is vietos be "gazo" prasideda tarskejimas, taip buvo ir pirma kart. Turiu sena smagrati, gal kas susidure su restauravimu? Siaip anglijoj labai paplite is dual mass flywhell perdaryti i single- paprastas smagratis, o smugio slopinimas diskatoriuje, kaina 250 svaru, i lietuva butu apie 290. Kaip raso gamintojas super daigtas??????? Gal kas isbande??? Siaip rimtesniu gedimu jokiu, keiciau tik kaladeles. Labai prasta siu modeliu kompiuterine diagnostika, kazkas forume buvo parases kad pasitikrint purkstukus del duminimo kompu-neimanoma, gali atjungt nuo purkstuko fyshke veikiant varikliui, net check engine neuzsidega :D Vienintelis budas statyt ant stendo. Siaip gamintojai pjezoelektriniams purkstukams duoda garantija 175tkst km. :(

JTM

Ta pacia tema, apie tepalo ryjima... Instrukcijoj maciau, kad yra lempute kuri ispeja, kad reikia ipilti tepalo. Jau pora kartu buvo, kad virbalas rode maziau nei minimumas o lepute nedege. Kaip pas jus, gerbiami avensiu savininkai ? :)
Avensis'00, 1.8 vvt-i, awtamatas

mind

CitataJTM parašė:
Ta pacia tema, apie tepalo ryjima... Instrukcijoj maciau, kad yra lempute kuri ispeja, kad reikia ipilti tepalo. Jau pora kartu buvo, kad virbalas rode maziau nei minimumas o lepute nedege. Kaip pas jus, gerbiami avensiu savininkai ? :)

Iki tokių kraštutinumų nedaeinam.
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

laizekas

turiu avensi su 2.0 benzininiu varikliu 98 metu, tai tepalo lygio lempute uzsidega, kai tepalo maziau nei puse normos yra.

O del tepalo ryjimo, tai su vienu servisistu snekejau, tai sake, geriau jau i toyotos variklius ranku nekisti, nes tik blogiau bus
Avensis I D4D 81kw - darbinis žirgas
Avensis II D4D 85kw - šaldytuvas

Dar746

CitataJTM parašė:
Ta pacia tema, apie tepalo ryjima... Instrukcijoj maciau, kad yra lempute kuri ispeja, kad reikia ipilti tepalo. Jau pora kartu buvo, kad virbalas rode maziau nei minimumas o lepute nedege. Kaip pas jus, gerbiami avensiu savininkai ? :)

Kai tik nusipirkau dar nezinojau kiek avensis tepalo ryja. Po pirmos ilgesnes keliones (apie 1000 km greitkeliais) pamatavus tepalo lygi, jo buvo vos vos ant matuokles galo, zemiau visu minimumu, ir jokia lempute neuzsidege.
Toyota Avensis '01 m. 1.8 VVT-i +LPG
Toyota Corolla Verso '06 m. 2.0 D4D

Laisvidas

Pradek nuo to kad nusipirkai automobili daug pravaziavusi arba nepriziureta.1.8vvt reikia labai saugoti tepaliuko negaileti pilti gero ir keisti aisku;)

guners

#21
CitataLaisvidas parašė:
Pradek nuo to kad nusipirkai automobili daug pravaziavusi arba nepriziureta.1.8vvt reikia labai saugoti tepaliuko negaileti pilti gero ir keisti aisku;)

Argumentuok savo nuomone paskaites mano nuorodaB)
O tepalus visom toyotom reikia pilti gerus ir keisti laiku, nepriklausomai nuo modelio ir variklio tipo.
Cia siek tiek radau info apie avensio T22 bedas:http://www.autoreview.ru/archive/2008/21/second_avensis
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Smac

CitataGintautaz parašė:

9. priekinia stabdžių diskai mėgsta susikreipti (3.- 9. pat. NNZ )

11. priekiniai stabdziu diskai (susikreivina)

Papildyta 2009-11-16
Sąrašą atnaujinsiu priklausomai nuo jūsų pastabų

Ar kartais 9 ir 11 ne tas pats?
Nerasykit man asmeniniu pranesimu, jei nenorite laukto po puse metu atsakymo :) Geriau e-mailu :)

Dar746

CitataLaisvidas parašė:
Pradek nuo to kad nusipirkai automobili daug pravaziavusi arba nepriziureta.1.8vvt reikia labai saugoti tepaliuko negaileti pilti gero ir keisti aisku;)

Pries rasydamas pasidomek daugiau - cia beda ne ta, kad "daug pravaziaves" ar "nepriziuretas"...
Toyota Avensis '01 m. 1.8 VVT-i +LPG
Toyota Corolla Verso '06 m. 2.0 D4D

Linius

Kalbos eina, kad 2.0TD karterio dangciai labai greitai supuva. Ar kas gali patvirtinti tokia beda?
Del pavaru junginejimo, tai man buvo tokia beda, kai bandomaji vaziavima dariau pirkdamas, bet po 20min intensyvaus perjunginejimo viskas susitvarke. Manau kad cia kazkas su hidraulika del to junginejimo.

Miroslav

sveiki, zinau jau senai apie šiame saraše nr.2 problemą su sankabą ir noriu jums pagelbėti. Yra toks "paradoksas", kad Toyota tai puikiausias automobilių gamintojas ir sankaba nuo Carinos E puikiausiai tinka T22. Permetam "krepšį"(sorry nzn kaip tai vadinasi taisylkingai rusai vadina "karzina") nuo carinos į avensiuką ir riedam sau smagiai ;) ir daugiau jokių bėdų. Patikėkit jau patikrinta. Visi gariūnų autoprekeiviai taip pasidarę savo T22 ir vargo nežino.
T22

cu

miroslav, čia turi omeny d4d variklį, 81 kw (nepamenu variklio kodo)?

mane kitas neramina db.
pirkau savo avensy su smagračio bėda, kai jis jau buvo tiek nusidėvėjęs, kad net bėgį įkalus nė iš vietos nepajudėdavo :( ir toks skardinis garsas iš priekinio kairio rato sklido, dzin dzin ant laisvų.
pasikeičiau į originalų naują smagratį, dakuja pinigų išėjo, pravažiavau jau gal 15tūkst, vėl ant tuščių pradėjo sklisti tas skardinis dzin dzin garsas iš kairiojo rato. mašina rieda puikiai, bėgiai jungiasi puikiai, nespaudžaint gazogalima parkuotis kieme puikiai be jokio drebėjimo..
bbž dabar, ar kaltint savo mesitriuką kad blogai smagratį prikabino, ar tas naujasis smagratis pencijon nori..:@

NNZ

na garantija, tai tada bus dar jei orginalų pirkai, tai gali pabandyt, kad nuimtų it patikrintų, bet kažin ar dabar matysis, kad jis susidėvėjęs. KOl viskas tvarkingai junginėjas ir nedreba, tai reiškia dar spyruoklės vietoj.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Virgelis

Sveiki. Neseniai tapau Avensio (2002 m, 1.8 VVti, 95kW,) savininku, tai pasidalinsiu pirma patirtimi po 3 tukst km. Rida šiuo metu 155 tūkst km. Beveik įsitikinęs, kad skaitliukas atsuktas).
Iš 13-kos būdingų problemų kol kas pasireiškė kažkas panašaus į pačią pirmąją (dėl vairo). Kažkas su vairo kolonėle negerai. Yra nedidelis visos kolonėlės "liuftas", dunksėjimas važiuojant per duobes, bei sukant vairą didesniu kampu girdisi kažkoks guminės trinties garsas, lyg tai gumos trintųsi. Jaučiu, kažkoks neįprastas gedimas, kad tik netektų visos vairo kolonėlės keisti. Artimiausiu metu varysiu pas draugą į autoservisą, ardysime, nuiminėsime visą kolonėlę, ieškosime priežasties.
Visa kita lyg tai normaliai. Labiausiai bijau, dėl tepalo "valgymo". Kiekvieną kartą su nerimu tikrinu tepalo lygį. Per 3 tūkst km. kol kas tepalo lygis nesumažėjo. Þiūrėsiu kaip čia bus toliau.
Aplamai, tai keista, kad tiek problemų Avensis gali turėti. Taip išeina, kad realiai nėra Avensis tokia patikima mašina,  ir konstrukcija kai kurių agregatų ir mazgų nevykusiai suprojektuota. Nors šiaip mašina man patinka, bet dabar pradeda kelti daug abejonių, jei tos tipinės ligos pradės lįsti viena po kitos...:(
Virgelis

horn

Viegeli-tepalus 1.8vvti dažnai pradeda ryti jau po 80t. km. Gumos garsas vairą sukinėjant greičiausiai sklinda nuo vairo veleno kur per kėbulą lenda į variklio skyrių, toje vietoje stovi guminė tarpinė, ją reiktų patepti. Dunksėjimas per duobes gali būti stabilizatoriaus traukutės.