klaida c1203 , check parking brake system

Pradėjo Sarunas1991, Balandis 19, 2015, 15:14:26 PM

« ankstesnis - sekantis »

MD555

Na man būtent tą klaidą buvo išmetę vienam T27 Avensiui, bet ten DPF filtras nebuvo išpjautas ir kaip supratau ta klaida atsirado tuo momentu kai nepavyko važiuojant generuotis (išsivalyti) DPF filtrui. Užteko pravalyti EGR vožtuvą ir po to nebeturėjau kokį 40 tukst km šios klaidos.
Bet negaliu pasakyti ar išpjovus DPF vistiek eina dujos per EGR vožtuvą ir toliau jį kemša, gal atsakys kas nusimano šiame veikimo principe... Bet kokiu atveju gali nuimti tą EGR ir pažiūrėti kokia ten situacija, blogiau nebus.

guners

Taigi gedimų reziumė: "check vsc system" - tepalų keitimo nuresetinimas per auto CPU.
"Check parking brake system"- elektroninis gedimas susijęs su el. rankinio stabdžio aktyvatoriumi, kurio pasekmė greitai laukiamas užstrigimas.
Klausimas tiems, kas turėjote bėdų su el. rankinio stabdžio aktyvatoriumi: taisėte ar keitėte kitu? Kur pirkote? kiek kainavo?
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

MD555

#32
Nei su tepalais, nei su rankiniu stabdžiu niekas čia nesusiję :) Tepalus manau visi tvarkingai nusinulina pasikeitę, o prie rankinio stabdžio gedimo meta kitą klaidą (berods kažkuriame forume rašyta "parking system inoperable")
Paprasčiausiai tas klaidas ant ekrano meta daugelyje atveju, kad sužinoti tiksliai kas nutiko reikia jungtis prie kompo. Man su viena mašina buvo šią klaidą išmetę važiuojant greitkelyje, tai tada buvo DPF nesusigeneravęs ir reikėjo valyti EGR. O su kita auto užvedus ir tik paspaudus gazą buvo atsiradęs šis užrašas, tai tada kompas parodė, kad buvo užsikirtusi gazo droselio sklendė. Žodžiu reikia pasidaryti diagnostiką ir bus aišku.

guners

#33
Diagnostika aš pasidariau, meta tokias klaidas: C1346 Zero Point Calibration of clutch stroke sensor undone;
C1336 Zero Point Calibration of G sensor undone;
C1201 Engine control system.
Mistika kažkokia, nuo ko pradėti remontus, neaišku.
Ko gero aišku tik tai, kad EGR valymas būtų pigiausias variantas šioje situacijoje.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

MD555

EGR apskritai rekomenduojama laikas nuo laiko prasivalyti, nelaukiant jokių klaidų... Kaip sako, nusipirkai Toyota, pasikeitei tepalus, filtrus, nepamiršk ir EGR išsivalyti :)

guners

Na bandysiu atradęs laisvesnio laiko užsiimti taisymu. Bus kuom pasidalinti.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

MD555

Tai ten nieko taisyti nereikia :) Atsisuki, nusiimi tą EGR, iš pradžių suodžius iškrapštai, po to su karbiuratoriaus plovimo purškiamu skysčiu (vienintelis skystis kuris labai gerai man tirpino tuos suodžius) apipurški kelis kartus ir išplauni su dantų šepetėliu pašveisdamas ir vandeniu, išdžiovini. Viskas blizga, kaip nauja :)
Beje, variklio dalyje, kur yra angos, gražiai tuos suodžius nukrapštyk ir su siurbliu išsiurbk, kad nepribirtų ten į vidų.
Žodžiu reikia pasiterlioti, ypač jei pirmą kartą, kol išsistudijuoji kaip nuimti viską, bet Toyotos servisai (bent jau pas mus) tokiais dalykais tikrai neužsiima :)
Beje yra ir pilnas youtube su video kaip tai daryti, užtenka įvesti "Toyota EGR valve cleaning" ar panašiai...

Zaroliz

Yra forume pdf įdėtas su nutraukomis kaip valyti :-)

Išsiųsta naudojantis D6503 Tapatalk 4 Lt


Bemsas

Bet cia geras prikolas. Uzrasas CHECK PARKING BRAKE dega kai yra su EGR problema  (!?)

MD555

... na gal ir yra tame koks nors ryšys: iš pradžių išmeta "Check VSC", po to įsijungia avarinis auto režimas (užmiestyje daugiau 100km/h nebepaspausi) ir po poros sekundžių atsiranda dar užrašas "Check parking brake system". Prie to avarinio režimo automobilis velkasi taip lėtai, kad atrodo rankinį kažkas užtraukė, gal gudrusis-išmanusis automobilis Toyota pamiršta, kad ką tik įjungė avarinį greičio režimą, su kuriuo užmiestyje net automobilio nebegalima aplenkti, ir galvoja, gal durnas vairuotojas užtraukęs rankinį stabdį važiuoja, todėl ir parodo papildomai dar ir šį užrašą... :D

guners

Esmė tame, kad pas mane traukia kaip "bėris" jokio traukos dingimo nėra!
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

MD555

...na mieste gal ir nelabai pasistebi tas avarinis režimas jei auto su mechanika, daugiau užmiesty.  Bet jei automatas, tai prie to avarinio režimo automatas net mieste nebesupranta kada bėgius mėtyti, skaudžiai mėto, tada jau iškart reikia klaidą tą numesti, nekankinti dėžės...
Man buvo po vieną kartą ta klaida iššokus: ant mechankės buvo EGR problema, ant automato gazo sklendės problema, nors ant ekrano klaidą rodė tą pačią, tik pajungus prie kompo skirtingos jau klaidos buvo. Bet prie to pačio pravaliau ir tai kur gazo sklendė buvo pristrigus, ten EGR irgi buvo pilnas suodžių, nors auto 80tuks km pravaziavus...

kiasha

#42
Man siandien uzsidege sios klaidos. Lauke -20. Benzinas. Uzsikuriau nieko, nuvaziacau i parde, ateinu, kuriu nesikuria. Uzrakinau masina atrakinau uzsikure bet jau su klaidom, kas gali buti ?

Aivis

#43

Laba. Prarado toyota avensis 2012m D4D.trauka,elektrinis rankinis suveikia tik paspaudus knopke,atsileidžia normaliai,pajudant iš vietos. Diagnostikos metu kompas parodė tokius gedimu kodus :
   C1201 engine control system
   C13AA elektic parking brake higt tem...
   C13B1 stroke sensor malfunction
   C13A7 actuator malffunction
Išvaliau EGR voštuva,buvo daug burdo,užvedus klaidos nedingo.Nuėmiau klema ir klaidu nebeliko ir rankinis pradėjo veikt normaliai,bet nuvažiavus nepilnai 10km ,vėl užsidegė. Diagnostikos nebedariau. Gal kas turit kokiu minčiu,kas dar galėtu buti?

Laba. Prarado toyota avensis 2012m D4D.trauka,elektrinis rankinis suveikia tik paspaudus knopke,atsileidžia normaliai,pajudant iš vietos. Diagnostikos metu kompas parodė tokius gedimu kodus :
   C1201 engine control system
   C13AA elektic parking brake higt tem...
   C13B1 stroke sensor malfunction
   C13A7 actuator malffunction
Išvaliau EGR voštuva,buvo daug burdo,užvedus klaidos nedingo.Nuėmiau klema ir klaidu nebeliko ir rankinis pradėjo veikt normaliai,bet nuvažiavus nepilnai 10km ,vėl užsidegė. Diagnostikos nebedariau. Gal kas turit kokiu minčiu,kas dar galėtu buti?

Gazas dugnas .......

spybr3ak

#44
nu cia geras anekdotas, klaidu kodai apie parking brake, o tu EGR valai. tuoj tulikas namie uzsikis, turbut irgi eisi toyotai EGR valyt, del visa ko. jeigu numetei klaidas ir vel issoko, vadinas reiks ieskot giliau:

C13AA Electric Parking Brake High Temperature - Is set when the EPB is operated on/off too often within a ignition cycle, its not actually an overheat just a software prevention to stop overheating by repeated on/off of the EPB

C13A7 Actuator Malfunction - is set when the actuator fails to complete an on/off cycle i.e no response or only partial movement or cant move a cable/caliper etc this would have been set because of your seized caliper