Galiniu ratu problemos

Pradėjo Ginlika, Lapkritis 20, 2009, 20:29:23 PM

« ankstesnis - sekantis »

Ginlika

Iskilo pora klausimu,problema tai ar ne?
Corolla verso,2006,1,8 vvti
1.Uztraukus rankini stabdi atsiranda ratu laisvumas,t.y. rata galima laisvai pasukti apie 1 cm tiek i prieki tiek atgal kol pradeda veikti stabdis. Pastebejau keiciant ratus.
2. Pradedant vaziuoti ir pavaziavus apie 3-5metrus i prieki, pasigirsta garsas lygtais atsoka galines kaladeles (kai buvo uztraukas pries tai rankinis ir masina pastovejo ilgiau ).
Prasau pasidalinkit patirtim, nes kazkaip nervai ima:@

bladas

#1
Manau, kad tavo Verso stabdziu sistema tokia pat kaip ir mano - visi darbiniai stabdziai diskiniai. Galinio stabdžių disko viduje yra iskilimas - tai jis  ir yra mazas bugnas "bugniniam" rankiniam stabdziui, ten turetu buti skylute, pro kuria atsuktuvu reikia sukelti tas rankinio stabdzio bugnines kaladeles. Abu ratus reikia atreguliuoti, kad stabdytu vienodai.
Del antro klausimo - gal rankinio trosas labai palaidas, ir kai atleidi rankini stabdi, tai iki kaladeliu nedaeina judesys, o paskui jos pacios atsoka.
Atleisk, nezinau tavo patirties ir sugebejimu masinu remonte. Jei esi visai "zalias", gal geriau nelisk prie stabdziu, o susirask koki meistriuka.
Sekmes, parasyk, kaip sekesi tvarkytis.

bladas

Ten turi buti dantratukas, kuri reikia sukti zemyn, nuorodoje vaizdas is sono


http://www.autocommunity.ru/forum/coffee/t20861/#entry370260

Ginlika

Visa sita beda nupasakojau ir Autotojoj, tik po remonto pasiemiau tokia pat ,kokia ir nuvariau.Aisku pinigus tai teko sumoketi,sake rankini pareguliavo. Reiks vaziuoti atgal koliotis.

AVENSIS D4D CHIP

tas laisvumas turi buti apie1 cm.viskas ten ok

Ivo9

Pridaviau meistrui pakeisti CVII rankinio stabdžių trinkeles. Po valandos skambija, sako viskas užrudiję, reikia imti stebulę, išpresuoti guolį, nuimti ABS dfaviklį...WTF??? Gal kas keitėte nesenai? Ačiū.

arytis

Pries menesi keiciau saviskei rankinio trosa. Viskas graziai nusieme, nors viduje irgi viskas nemenkai aprudije buvo. Tai tau jie nesugeba disko nuimti?

bladas

Esu keitęs CV I ir rankinio stabdžio, ir darbinių stabdžių kaladėles, diskus, trosus, kreipiančiasias, gumeles,  žodžiu viską, kas susiję su stabdžiais. Guolio  nekeičiau, stabdžių darbui jis įtakos neturi, beje, pas CV I galinis guolis  keičiamas kartu su stebule ir kainuoja nemažus pinigus

Bemsas

O del ko reikia keisti rankinio kaladeles? As niekada nekeiciau. Jos gi nesidevi. Ar jus vazinejat su uztrauktu rankiniu?

Ivo9


Zaroliz

Net tai naudoji tik stovėdamas, kai ratai jau nebesisuka

robertas1993

Citata iš: Bemsas Įrašytas Kovas 07, 2016, 11:39:41 AM
O del ko reikia keisti rankinio kaladeles? As niekada nekeiciau. Jos gi nesidevi. Ar jus vazinejat su uztrauktu rankiniu?

jei nenaudosi rankinio tai surudys trosai, o jei ilgam laikui palieki auto stoveti su uztrauktu rankiniu irgi negerai, nes gerai uzkepa kalades ir auto negali pavaziuoti nei i prieki nei atgal... :)
Auto:
Toyota Yaris
MB E270 W211

bladas

#12
Kiek turėjau mašinų, niekad nesinaudodavau rankiniu stabdžiu, tai pastoviai užrūdydavo ar nutrūkdavo trosai, su CV  buvo tas pats, kadangi rankinio mechanizmas buvo labai surūdijęs, daug ką ten keitėm, tai tuo pačiu vietoj senų, surūdijusių ir padilusių rankinio kaladėlių nupirkau naujas.  Rankinis visai nebelaikė, nėjo išplėsti kaladėlių, o TA artėjo. Dabar gal pora metų kaip naudojuosi rankiniu stabdžiu, ir veikia jis gerai. O rankinio kaladėlės pas mane buvo padilę, nežinau, ką vokietis su ta mašina iki manęs veikė, bet kai pirkau, vienas rankinio trosas buvo užrūdijęs, o galinių stabdžių kaladėlių nudilimo indikatorius , tokia skardelė, buvo įbrėžęs griovį stabdžių diske.