Uzvedimas ziema

Pradėjo laurynui, Gruodis 19, 2009, 12:59:19 PM

« ankstesnis - sekantis »

tom

CitataD4D parašė:
 Man tikrino meistras zvakes, irgi su testeriu, tai sake jog turi rodyti ne daigiau kaip 0.3 omo.

Geras :o As ziurejau Autodata, tai ten rase, kad varza turetu but 0,1-1 omo. Gal kazko nesuprantu :(
Kas dar buvot susidure su zvakiu varza, kokia ji turi but?

D4D

Pats maciau kaip rode 1, tai sake ji neveikia, sakau geriausia isisuk ir paziurek ar ji kaista ar ne.Nuvaryk i servisa ar siaip i graaza ir paziures, gali ir pats bet reikia irankiu biski turet.

Virgis13

ka jus cia isradinejat, paimat paprasta 12 V lempute viena laida nat + kita ant zvakes lempa dega, zvake veikia, jeigu ne keisk. O dle irankiu reikia raktelio apsaugai nuimti ir nuo zvakiu metaline juostele kad kiekviena atskirai patikrinti ;)

NNZ

CitataVirgis13 parašė:
ka jus cia isradinejat, paimat paprasta 12 V lempute viena laida nat + kita ant zvakes lempa dega, zvake veikia, jeigu ne keisk. O dle irankiu reikia raktelio apsaugai nuimti ir nuo zvakiu metaline juostele kad kiekviena atskirai patikrinti ;)

vo blin ir aš taip darau :D, o galvojau, kad atsilikęs :)
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

laurynui

As tai dar  prie - 20  uzvedu  bet prie - 25 niekaip matyt cia jau ta riba mano masinikei tie keli laipsniukai daug duoda  
Nieko
Nera
Neimanomo

zibalas

mano toyota su viena zvake -18 ussivede .Prie dvidesimt teko pasikeist.As tai pasitikrinau su paprastu laideliu prisidejas prie zvakes ir + ,jai kibirksiuoja tai gera,aisku reike visas atjunkti.dabak puikiai.
gold

FUX

O kaip neperkaitint zvakiu? sako negalima iskart po pirmo karto kaitint antra karta, bet jei zvake katina ir uzgesus lemputei dar koki 15s tai kada antra karta jungt pakaitinima?
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

kaktusas

#157
CitataSmac parašė:
Laukiu ir as tos dienos, nes matyt akumui ateina paskutinioji... Siandien vel nepavyko uzsivesti, tai su laidais dariau kaip kolegos pataria. Pirma su donoru veikianciu pamaitinom, paskui uzgesinom donora ir vedem. Is 2 karto pavyko. Bet griebia jau silpnokai. 2 metus zvakes nekeistos. Koks ju resursas ten mazdaug? Pravaziuota apie 40Kkm jau turbut.
Ai aš tai nesuprantu, kada ten ką keist reikia, gal kai pareis tai viskas iš karto... Šiaip ne taip ir mažai, 92000 pravažiuota per kiek daugiau nei metus, jokios žvakės nekeistos, neužsivedė tik kai 3 paras aną šaltąjį savaitg pastovėjo, bet tada akumas pamiro...o jau vakar kad ir  -24 (mašininis -28 rodė) bet užsikūrė ne taip ir sunkiai, tik kiek ilgiau pasukus nei įprastai. Tokviloj kažkada bandžiau klaust, kas kiek keičiasi tos žvakės, tai susakė kad kol viskas gerai tai keist nereikia :) nu bet tiek tai ir man aišku :)

CitataFUX parašė:
O kaip neperkaitint zvakiu? sako negalima iskart po pirmo karto kaitint antra karta, bet jei zvake katina ir uzgesus lemputei dar koki 15s tai kada antra karta jungt pakaitinima?

Na tai kaitini taip kaip priklauso, 1 kartą, ir neperkaitinsi ;)

laurynui

Mano receptura    

1. Pilnai sintetinis tepalas tinkamos klampos  (reikia pagalvot ir apie ziema)
2. Normalus Akumuliatorius
3. Visos veikiancios pakaitinimo zvakes
4. Ir per didelius salcius 10% Zibalo i baka

ir Vuolia Jokiu kurimosi problemu  
Nieko
Nera
Neimanomo

horn

Maniškė užvakar, kai dar buvo labai šalta kūrėsi, tai dujų kompas visai nafik išsijungė(matyt jam jau neužteko elektros), magelis pradėjo gailiai pypsėti, o starteris jau labai sunkiai sukosi, bet užsikūrė po 3 sekundžių sukimo :o Jau buvau išsigandęs, kad teks krokodilų eit pasiimt. O vakar kai atšilo, tai kaip bitė sukasi :) Tikiuosi nebebus tokių šaltų naktų :D

fennix

naktim tegu buna kad ir -40 :) Svarbiausia kad ryte butu silciau nei -20 :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

FUX

gelezis ne taip greit atsyla. Na bet siandien masinoj jau rode -4, uzsivede be didesniu problemu :) akumas nekrautas stovejo virs savaites. Gerai, kad naujas :)
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

Edvatronas

CitataVirgis13 parašė:
ka jus cia isradinejat, paimat paprasta 12 V lempute viena laida nat + kita ant zvakes lempa dega, zvake veikia, jeigu ne keisk. O dle irankiu reikia raktelio apsaugai nuimti ir nuo zvakiu metaline juostele kad kiekviena atskirai patikrinti ;)
Tokiu budu tik pamatai ar zvake visai numirus ar ne. Tas pats su kibirksciavimu.
Jau buvau rases ir dar kazkas maciau rase, jog geriausia issisukt pajungt prie akumo ir pasiziuret ar per visa ilgi syla, nes jei syla tik galiukas nieko ji ten nebeprikaitina... ypac prie tokiu zemu temperaturu.

tom

Pritariu Edvatronui, su lempute gali paziuret ar zvake jau lavonas ar ne, taciau jei zvake leisgyve, tai lempute neparodys. O prie - 20, tai jokio skirtumo ar ji lavonas ar leisgive, vis vien su tokia neuzkursi. Tad lieka 2 variantai, t.y. testeris arba issisukt zvake ir ziuret vizualiai. Antras variantas tinka tik tada, kai turi visus instrumentus, nes reikia zvake issisukt, su paprastu raktu to nepadarysu, reikai vamzdinio, tada isukt zvake vel reikia labai atsargiai, nes persukus galima ja iskelt arba blogiausiu atveju nulauzt is vis, o tada jau pasigailet galima, kad is vis nagus kisom. Tam reikai dinamometrinio rakto, nes zvakes isukt reikia 12 Nm jega. taigi, gaunasi, kad reikia prisipirkt kruva instrumentu, kurie ne 10 Lt kainuoja. Tad mano atveju geriausias variantas patikrint su testeriu, taciau vel netiketa kliutis, niekaip nepavuksta issiaiskint kokia varza turi but, vienur raso iki 2 omu, kitur 0,1 - 1 omas, treciur 0,3 omo ir t.t. :( Tad teks varyt "tupai" i servisa, kuriais as nepasitikiu, nes jei jiem neparodai pirstu i konkrecia detale ir nepasakai ka keist, tai jie bele ka tada kalba, nesvarbu reikai, nereikia, bet visada sako, kad reiketu pakeist, na o uz pakeitima ir susimoket, is to jie ir duona valgo. Taigi, geriausias variantas paciam pasitikrint ir paskui jau nuvaziavus parodyt pirstu kurios blogos, o jie tiesiog atliktu "instrumento" vaidmeni. Nes kuo toliau, tuo labiau isitikinu, kad servisai teikia ne intelektualia paslauga, kur nuvaziaves pasakai kad "uzia", o jie patikrine pasako kodel, nuo ko ir kur "uzia", o grubiai mechanine paslauga. Atvarius turi pasakyt ka keist, priesingu atveju pakeis KA NORS ir nebutinai ka reikai. Ech, kaip truksta internete technines informacijos... :(

tom

#164
nu va, pasiemiau is serviso masina. Tai tik patvirtino mano auksciau issakytas mintis... Nuvariau ir duriau pirstu i kuro filtra ir sakau - pakeiskit. Tar pasakiau, kad patikrintu pakaitinimo zvakes (kadangi, pasirodo, dar esu pakankamai naivus, tai nepasakiau KAIP patikrint. Na, ateiti zinosiu, kad reik pasakyt). Tai va, po 3 h galejau atsiimt masina. Kadangi pirstu buvo durta i kuro filtra, tai ji pakeite. Taciau su zvakem gavosi anekdotas. Klausiu jo ar patikrio zvakes, sako jo, patikrinom, geros jos. Klausiu kokia varza turi but gerose zvakese, atsakymas skambejo taip "zvakes geros". Klausiu vel, tai kokia varza, sako "nezinau". Na, as pagautas smalsumo teiraujuosi tai kaip tikrino, gal issuko ir vizualiai ziurejo, sako - ne, lempute pridejom ir patikrinom... Tai vos ant triju raidziu nepasiunciau, dar uz ta "darba" 40 Lt norejo paimt :@ Tai paskui diedas susigedo, pradejo aiskint, kad taip tikrint gal ir nera labai tiksu, bet galima kaza sprest is lemputes sviesumo (suprask liumenus jie gaudo), taciau JIS MANO, kad zvekes TURETU BUT geros... Po sio pokalbio sumokejau suma, kuri turetu but mokama uz kuro filtro keitima ir ji pati. Taigi, komentaru daug nereikai... Vilniaus autoservisuose karaliauja visagale lempute :)