Kurimosi beda

Pradėjo GALLANT, Gruodis 22, 2009, 19:56:03 PM

« ankstesnis - sekantis »

kalava

Citata iš: neber Įrašytas Sausis 15, 2014, 19:44:56 PM
gal gali atsiust tas nuotraukas ir ta pdf nes reik ten registuotis i foruma.
man idomiausia kokie parametrai turi but nes pats turiu laida ir galiu matyt parametrus tuos.. nafik moket pinigus kazkam kai pats gali pasidaryt?

Nugi savo poste ( buvau imetes linka apie sa o atveji) buVau parases, kad  norma buvo apie 4 ( nezinau kiek  uliu), mano svyravo tarp 2 ir 7 ( x daugiklis, kurio nepame u)
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Uris

#256
Nuotraukos:

neber

Citata iš: kalava Įrašytas Sausis 15, 2014, 20:17:28 PM
Nugi savo poste ( buvau imetes linka apie sa o atveji) buVau parases, kad  norma buvo apie 4 ( nezinau kiek  uliu), mano svyravo tarp 2 ir 7 ( x daugiklis, kurio nepame u)
pries kuriant pas mane irgi yra apie 4k psi, o kai uzkuri ir spaudi gaza buna ivairiai ir 4 ir 5,6,8... cia pas visus taip? ten vadinasi ne pressure o kitaip ten gal kas gali papostint kaip pas kitus su diagnostikos laidu tuo china. tiesa ziurejau purkstukus tai -0.4 kitas ten 0.6 ir pan.. kazkur skaiciau kad norma yra nuo -3 iki 3... tai neaisku ar tas reguliatorius tikrai kaltas, bet esme ta kad dabar uzkuriu masina jau net su gazu tik is kokio 7 karto... visiskai suprastejo kurimasis prie tokiu salciu :(

ai dar kai kuri salta ir nuspaudi gaza tai vangiai reaguoja i paspaudima, ty nuspaudus gaza ir kuriant iskart apsukos nesukyla o tik po keliu sec, kaip koks lagas kompiuteri butu cia pas visus?

Domugi

Situacija ta pati, esant zemesnei temperaturai nei -10 kurias tik is kokio 5 karto. Siandien ryte padariau eksperimenta, kaip aprasyta http://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/142960-starting-problems-20-d4d/. Pries vedant pasildziau slegio voztuva karsto vandens pripiltu maiseliu, auto uzsivede is pirmo karto be problemu. Gedimas aiskus, reikes keist voztuva.

axl

Sveiki, pas mane tokia problema kuriant toyota avensis 2.2 110KW. Kai salta pradedi kurti varyklis kaip ir uzkabina bet neuzsiveda ir toliau gali sukti starteriu bet jau nekabins. Tada vel isjungi degima ir vel tas tas pats. Uzkurti padejo toks varijantas, kai pradedi sukti varyklis vel kabina poto isjungi degima irvel bandai kurti nealukian kol issijungs kaitinamuju zvakiu rele, mazdaug uzsikuria po penkto tokios operacijos karto :) kame gali buti beda?

Bemsas

I oro paemimo sistema uzpursk eterio, ir uzsikurs.

Raiforas

Citata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 21, 2014, 08:18:17 AM
I oro paemimo sistema uzpursk eterio, ir uzsikurs.
Bet nepatires gali ir prisizaisti su tuo eteriu, ipurks per daug ir galva nunes.

Vaidas81

Iš esmės, su eteriu bet kurį leisgyvį dyzelį gali užvesti kad ir prie - 40C :) Tik ar tai gerai šiuolaikiniams, naujos kartos dyzeliniams varikliams, čia dar klausimas...
Būtent, neišmanant kaip eterį naudoti ir per didelę dozę įpūtus, gali susilaukti ir galvos "nukėlimo" ar švaistiklių išlindimo per bloko šonus ;)
Siūlyčiau pirmiausia apsilankyti pas kvalifikuotus meistrus ir pabandyti rasti problemą, o ne eksperimentuoti.
Vis dėlto, jei būtinai norisi adrenalino (t.y. išbandyti eterio privalumus), jį į oro paėmimo sistemą galima mėginti purkšti tik labai atsargiai, mažomis dozėmis.
Kenkia dėl to, kad užsidegimo momentu visa bloko grupė (variklio švaistikliai, stumokliai, žiedai) patiria gerokai didesnę, nei iprastai, apkrovą.

axl

As cionais kreipiausi del patarymo kaip nustatyti gedima i ka pirmiausiai reiktu atsizvelgti o jus man siulote eteri purksti. Nera mano motoras padveses, nedumija, kai uzsikuria ne gesta, kai silta kuriasi kaip sakoma spol abarota kai nebuvo salciu su uzsikurimu nebuvo problemu. Ir as db eteri prksiu :)

Aichi

Atėję šalčiai ir man pradėjo problemas daryt:( Esant -10C ir zemiau pradėjo sunkiai kurtis. Nors prie -5C vedėsi gerai, o pernai ir prie -22C iš pirmo karto stebėtinai lengvai užvedžiau. Pakaitinimo žvakes tikrino, sakė, kad tipo geros, tai paskaičius forumą, kyla įtarimas dėl to SCV vožtuvo. Tikiuosi diagtostika parodys kas kaltas. Apskritai dėl ko tas vožtuvas ne vienam genda? Sudyla, užsiteršia? Kažkur lyg mačiau, kad dar specialiai jį plauna ar tik keitimas vienintelis variantas?

axl

Citata iš: Aichi Įrašytas Sausis 21, 2014, 10:59:43 AM
Atėję šalčiai ir man pradėjo problemas daryt:( Esant -10C ir zemiau pradėjo sunkiai kurtis. Nors prie -5C vedėsi gerai, o pernai ir prie -22C iš pirmo karto stebėtinai lengvai užvedžiau. Pakaitinimo žvakes tikrino, sakė, kad tipo geros, tai paskaičius forumą, kyla įtarimas dėl to SCV vožtuvo. Tikiuosi diagtostika parodys kas kaltas. Apskritai dėl ko tas vožtuvas ne vienam genda? Sudyla, užsiteršia? Kažkur lyg mačiau, kad dar specialiai jį plauna ar tik keitimas vienintelis variantas?

Pas mane irgi praeita ziema net pastovejus 3-4 dienas kurdavosi gal is antro karto. O sia ziema ........

TYRAN

Citata iš: Aichi Įrašytas Sausis 21, 2014, 10:59:43 AM
Atėję šalčiai ir man pradėjo problemas daryt:( Esant -10C ir zemiau pradėjo sunkiai kurtis. Nors prie -5C vedėsi gerai, o pernai ir prie -22C iš pirmo karto stebėtinai lengvai užvedžiau. Pakaitinimo žvakes tikrino, sakė, kad tipo geros, tai paskaičius forumą, kyla įtarimas dėl to SCV vožtuvo. Tikiuosi diagtostika parodys kas kaltas. Apskritai dėl ko tas vožtuvas ne vienam genda? Sudyla, užsiteršia? Kažkur lyg mačiau, kad dar specialiai jį plauna ar tik keitimas vienintelis variantas?

Jis viduje turi filtrų, kurie užsiteršia. Galima praplauti, bet niekas negarantuoja, kad 100proc. padės. Plauna tie servisai, kurie turi ultragarsines voneles. Plovimas apie 50LTL, naujas - apie 450LTL. Paprastai keičiami/plaunami abu, nes jie ten yra dviese - vienas žemo slėgio su žaliu antgaliu, kitas - aukšto slėgio su raudonu antgaliu.

Aichi

Dėkui paaiškinimą :-)
Bet atrodo ko tiems voztuvo filtrams kimštis, nes kuras visada iš degalinės dažniausiai statoil, kuro filtras pakeistas originalus. O gal ir statoil negarantuoja aukštos kuro kokybės.

katana7

Citata iš: TYRAN Įrašytas Sausis 21, 2014, 11:11:42 AM
Jis viduje turi filtrų, kurie užsiteršia. Galima praplauti, bet niekas negarantuoja, kad 100proc. padės. Plauna tie servisai, kurie turi ultragarsines voneles. Plovimas apie 50LTL, naujas - apie 450LTL. Paprastai keičiami/plaunami abu, nes jie ten yra dviese - vienas žemo slėgio su žaliu antgaliu, kitas - aukšto slėgio su raudonu antgaliu.
Du vožtuvai stovi sename variklyje 81 kW, o 93 kW stovi tik vienas.

TYRAN

Citata iš: katana7 Įrašytas Sausis 21, 2014, 13:10:05 PM
Du vožtuvai stovi sename variklyje 81 kW, o 93 kW stovi tik vienas.

Žinosiu, dėkui