Vaziavimas ziema

Pradėjo fennix, Gruodis 27, 2009, 22:31:45 PM

« ankstesnis - sekantis »

modeliuka

kai jau čiuoži - nebegelbėja niekas.
o šiaip 115 arklių yra labai mažai (bent man). bet kaip sakė ne vienas, galingesnės man duot negalima :) žinoma, jei tarpinė tarp vairo ir sėdynės durna, tai ir su 1 arkliu gali pridaryt nesąmonių.

Modeliuka

fennix

#16
Citatamodeliuka parašė:
kai jau čiuoži - nebegelbėja niekas.
o šiaip 115 arklių yra labai mažai (bent man). bet kaip sakė ne vienas, galingesnės man duot negalima :)

115 arkliu yra pakankamai daug. Ir tikrai daug net man. Neisivaizduoju kur kist 200 arkliu.... aisku kaip sakant cia ir prabanga ir malonumas bet ar tai protinga- manau nelabai. Nejau tu pedala i dugna spaudi? Maniskis retai buna daugiau nei ties 30-40% riba... Galu gale ne viska apsprendzia variklio galia. Daug itakos turi ir masinos mase, atstumas tarp ratu, ir visa ta technika kuri tai zaboja...
Tiesa kartais slystant gali isgelbeti akseleratoriaus paspaudimas....
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

modeliuka

tam jis ir yra pedalas, kad jį spausti :)
Modeliuka

fennix

Citatamodeliuka parašė:
tam jis ir yra pedalas, kad jį spausti :)
tu cia apie stabdziu pedala?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

modeliuka

nea, apie akseleratoriaus. nors mindau visus tris :) ir kol mašina neturės min 200 arklių, tol į automatą net nežiūrėsiu
Modeliuka

fennix

O kas pasikeicia ties 200 arkliu? Man manualas visada buvo maloniau... ypac paprasta is 5 pavaros jungt antra ir atvrksciai
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

modeliuka

tai vat ir sakau, kad kol automatas ten zirzia pavaras perjunginėdamas, mechaninė jau senai būna perjungta ir ausyse ramuma
Modeliuka

fennix

Na automatas patogu, kaip ir cruizo kontrole... is vis dabar jau mersai be vairuotojo moka vaziuot, greit pradesim sest i lektuvus be pilotu...
O man patinka grynas metalas, gryna mechanika ir protinga inzinerija... kad ir mano celikute- mires akumas ir trukes generatoriaus dirzas nesudaro problemos vaziuot.... uzsistumi ir pasol... aisku nedagyvenau dar iki to...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Homer

Kas cia kalbejo apie stabdyma varikliu?? ismokinkit ir mane bei paaiskinkit realia nauda, nes manau kad tai nesamone... Rusu laikais gal gazikus taip ir stabdydavo, kai budavo mazas stabdziu efektyvumas ir didelis automobilio svoris.

modeliuka

homer, a tu instruktoriui kaip sugebėjai tai paaiškinti? taip ir leisdavo laisva pavara riedėt, į posūkį įsukti? norėčiau tą diedą pamatyt :)
Modeliuka

NNZ

CitataHomer parašė:
Kas cia kalbejo apie stabdyma varikliu?? ismokinkit ir mane bei paaiskinkit realia nauda, nes manau kad tai nesamone... Rusu laikais gal gazikus taip ir stabdydavo, kai budavo mazas stabdziu efektyvumas ir didelis automobilio svoris.

o tu pabandyk susirasti pakalnę apsnigtą ir slidžia ir pažiūrėk kiek mašina stoja kai ant laisvų ir tarkim stabdai iš trečios pavaros jungi į 2. Tarkim greitis 80km/h. Jei tada nesuprasi pabandyk dar didesnį greitį, bet tada turėsi jungt nuo 4 į 3 ir tik tada į 2 pavarą.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

FUX

#26
nebandykit geriau su tom apsnigtom pakalnem, man siandien uzteko posukio su ledu po sniegu, nei abs niekas nepadejo, sustabde sulinio tokie geleziniai strypai, tai gerai kad atsipirko palankstytu numeriu ir biski dazu nuo buferio nusikrapste. Ir kas leviausia, kad spaudi stabdi ir nieko padaryt nebegali :|
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

Aurimas

Stabdymas varikliu, tai kai automobilis vaziuojant su ijungta pavara ir nuemus koja nuo greicio pedalo, neleidzia padideti greiciui.
Galit pasitikrint nuo bet kokio kalno, ypac jauciasi vaziuojant pirmu begiu, nukeli koja nuo akseleratoriaus bet ne spaudi stabdzio, is kart atrodo greiteja, bet greitis vos tik padideja,o apsukos nepakyla virs 2000, nes variklis stabdo.
Dar dyzelis geras tuo, jog ijungus pirma begi, nereikia kojos laikyti ant greicio pedalo, jis pats vaziuoja, ir neuzgesta.

fennix

Stabdymas varikliu gali buti ir skausmingas ypac atsargiai tai reikia daryti kai labai labai slidu ir vaziuojant i pakalne, nes kai priekis varomas, tai variklis stiriai stabdo priekinius ratus ir gala gali pradet nest. Ne tik dyzelis vaziuoja nelaikant kojos ant pedalo. Ir ne tik pirma pavara. Senoji Corolla mano drasiai 5 pavara vaziavo laisvomis apsukomis. Celica deja to nesugeba... reiks prie kompo prisest koki karta.... Vis nerandu laiko ir pinigu ta usb laida nusipirkt...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Homer

#29
modeliuka, pries sankryza prisistabdau stabdziu su sankaba, jungiu pavara ir vaziuoju, neizvelgiu cia stabdymo varikliu :)
NNZ gal ir tiesa sneka, bet kol is 4-tos pavaros ijungsi 3, o is 3 i 2 gali jau but "sustojas" kaip FUX. FUX, uzuojauta :)
Bet viename is pirmu postu buvo rasyta, kad stabdymas varikliu net vasara tikrai pravartus dalykas norint isgaut maksimalu stabdymo efektyvuma, tai cia tikrai nesamone...