Purkstukai ar DPF filtras ?

Pradėjo LAISVIS, Lapkritis 21, 2015, 17:31:17 PM

« ankstesnis - sekantis »

Vaidas81

Kokia mašinos tikra rida? Variklis jau būna pasiekęs pilną darbinę temperatūrą (ar vos pradėjęs šilti iki ketvirtadalio skalės), kai pradeda mesti baltus dūmus? Tai kartojasi kiekvieną dieną važiuojant, ir labiau pasireiškė atvėsus orams? Prie purkštukų kol kas nėra reikalo lysti. DPF kastravimas - apie 200 eur, o pridavęs supirkėjams DPF trupinius susigražinsi apie pusę išlaidų.

Naujokas

Citata iš: ginciavas Įrašytas Lapkritis 23, 2015, 21:25:53 PM
Cia labiau panasu i kondensata.
Is kvapo nepanasu, kad kondensatas. Dumint pradeda prie 45-50 laipsniu pagal rodykle. Masina pirkau ziema, pradumino iki pavasario, visa vasara nemaciau nei dumelio, atejo ruduo, atveso ir vel dumina. Masina nuvaziavus 300K, prie kazkur 150K keista visa dpf sistema i nauja. Purkstukai ir visi kiti mazgai idealus.

Vaidas81

Tiesa, dar reikalą dėl padidėjusio dūmingumo gali padėti išspręsti ECU programos perrašymas pas oficialus ;)

LAISVIS

Sveiki,
Masinos tikra rida 210.000 km.Pradeda duminti kiekviena diena kai pilnai susyla. Tiesa paskutini menesi vaziuoju tik mieste ir neilgais atstumais.
Gyvenu ne lietuvoja,taip kad iskastruot uz EU 200 galiu tik pasvajoti  uz D-CAT praso 500-600 euru.Penktadieni varau i  oficialu toyotos servisa,
paziuresim ka pasakys.
Gal kas zino uz kiek Lietuvoja galima nupirkti naujus Denso purkstukus 2.2 d4d d-cat 2006?

Bemsas

Paskutine kaina D-CAT purkstuku buvo ~500eur/vnt

Vaidas81

Labai panašu, kad bus problema su Dpf (problemas su purkštukais pajustum iš variklio darbo, traukos ir pan.) ar 5-purkštuku (teoriškai dar gali būti reikalas susijęs su lambda zondų veikimu, bet čia jau kt. klausimas). Pas oficialus nebent tik atlikti diagnostiką ir patikrinti softo programą (esant reikalui ją atnaujinti), na gal dar kokią priverstinę dpf regeneraciją jie atliks. Tačiau toks sprendimas neišgelbės - visvien turėsi keisti arba šalinti dpf. Anot oficialų, normalios eksploatacijos sąlygomis dpf tarnauja iki 150-200 tūkst. km ridos - vėliau tiesiog susidėvi nepriklausomai nuo eksploatavimo režimo, pilamo kuro kokybės, alyvos ir pan. Nieko, ant švenčių bus proga sulakstyti į LT ir nebrangiai susitvarkyti šį reikalą;)

LAISVIS

Sveiki,
As ir vaziuosiu pas oficialus diagnostikos,nes forumas 100% raso jog problema DPF o  lietuviu servise sako kad purkstukai. Pries  pradedant gydyti reiketu bent jau zinoti kuom ligonis serga ar ne? :D

ToyotaClub

Tai kokius parametrus rodo purkstukai? ar cia buria is arbatos tas servisas.
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

zefas

Manau kaltas dpf, man mieste sustojus taip uzdumindavo baltu dumu, kad nesimatydavo kas uz manes stovi, isoperavau dpf-viskas dingo ir kuro virs litro susitaupo.

Sonixas

ar mano posta kas nors perskaite? sakau gi gali but 5 purkstukas grybauja del to katalizuj neikaitus pilnai o purkstukas jau purskia kura tas kuras nesudega ir gaunasi dumai.bet cia vena is problemu kuri gali but
Zmogus moka ne uz darba,o uz kito zmogaus zinias :D

LAISVIS

Parametru jie nezino .Cia tipo as sumoku jie isima ir nusiuncia pas dede kuris turi stenda ,dede patikrina ir pasako rezultata.Del to ir nenoriu prasideti.

Naujokas

O ar atsvybeje softo perrasymas kainuoja? Jei taip, tai kiek ?

MindaugasB

Citata iš: Naujokas Įrašytas Lapkritis 26, 2015, 08:43:29 AM
O ar atsvybeje softo perrasymas kainuoja? Jei taip, tai kiek ?

Apie 100 litu zmones mokedavo.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

LAISVIS

Sveiki,
Toyotos servizo isvada-reikia keisti egr voztuva ir valyti kolektoriu.Kaip nebutu keista niekas sios versijos net nebande kelti.

aleks

Egr ir kolektoriu galima isvalyti. Genda nebent Egr elektrine dalis. Galima paieskot naudota Egr.