del duju irangos avensiui 2006m

Pradėjo brolis123, Sausis 09, 2010, 13:45:21 PM

« ankstesnis - sekantis »

brolis123

gal kas galetu patarti ar apsimoka deti duju iranga i avensi 2006m. 1.8 variklis. tuo domiuosi, nes benzino kainos labai jau smarkiai pradejo kilti. gal kas turi jau isidejes ir vazineja su dujomis, tad gal galetumete patarti.
mano emeilas: amataras@gmail. com
sveiki visi

cu

dėl apsimokėjimo tai tik tau spręsti. žvelgi į įrangos kainas, nuvažiuojamus kilometrus ir dujų kainas. dar pridedi tai, kad  dažniau reikės keisti žvakes, žvaklaidžius, įvairias membranas ir filtriukus dažniau..
tokiu atveju geriau pirk salerkinę mašiną. arba visai nevažinėk :(
tik buržujai db gali piltis benzą tokiomis kainomis :)

horn

Gal galima plačiau, kuo dujos susijusios su žvakėmis, žvaklaidžiais? Ar vėjus kalbėti pas mus jau įprasta darosi?

kaktusas

Na svarbiausia turbūt žinot kad tikrai daug važinėsi, nes sukišt tiek pinigų, ir po to pravažiuot po 1000 į mėnesį tai nekoks biznis, o bėdų daugiau..
Vat ir sprendi, ar apsimoka..

GALLANT

Man nuomone, kad i tokia masina tikrai neverta deti duju, ypac zinant kaip dirba musu dujininkai, geriau jau pasikeisti i dessel damokejus, bus tikrai geriau ir svarbiausia maziau problemu.
Kaip vienas zmogus sake, radai pinigu masinai, turi rasti ir kurui.
P.s cia tik mano asmenine nuomone.

fennix

Citatahorn parašė:
Gal galima plačiau, kuo dujos susijusios su žvakėmis, žvaklaidžiais? Ar vėjus kalbėti pas mus jau įprasta darosi?

Dujos dujos duojos.... pirmiausia dujos dega aukstesnej temperaturoj negu benzinas ir tai yra siek tiek sausesnis kuras. Zvakes pacios nesiausina ir joms per didelis karstis nepadeda gyvent. Kitas dalykas- dujas kur kas sunkiau uzdegt negu benzina. Del to reikia patikimesnes uzdegimo sistemos. Jei zvaklaidziai prasti- tai minimalus pramusimas ir kibirksties susilpnejimas duoda rezultata- dujos cilindre neuzsidega ir isspjaunamos lauk su variklio truktelejimu.
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

brolis123

aciu chebra uz patarima, reiks gerai pagalvoti ar deti tas dujas. p.s gal kas zino kaip vikromoje dirba dujininkai. kiek pazistamu dejosi dujas ten, yra patenkinti.
sveiki visi

fennix

matai pasakysiu taip- duju sistema nieko mandro tau nesuteiks, o ziema ir peciukas silpniau sildys :) Sita sistema greitai neatsiperka, bet jei ji tvarkinga ir tinkama- tai laikas- tavo sajunginikas. Jei balionas bagazineje nera trukumas, Siek tiek didesnis variklio devejimasjis nera trukumas ir dar papildomi 500 lt islaidu(jei prireiks) taves nebaido- tai pirmyn. Duju sanaudos vaziuojant buna 0-20% didesnes jei sistema tvarkinga. turint omeny kad dujos dabar vos ne per pus pigesnes- tai tikrai apsimoka
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

fennix kažką veli nesąmones-vienoj žinutėj rašai, kad dujos dega aukštesnėje temperatūroje, kitoje jau rašai, kad silpniau šyla variklis. Būk vyras ir atsakyk už savo žodžius. Pirma dujos nesausos-jos purškiamos purkštukais. Toliau jos nenuplauna tepalo nuo cilindro sienelių, skirtingai negu benzinas. Dujos labiau tausoja variklį, kadangi nesusidaro rūgščių junginių joms sudegus, o taip apt ir išmetimo sistemą. Pasidomėk UAB "Švara" ekspoatavo gazikus su dujomis ir benzu, tai dujiniai pravažinėjo 2 kartus didesnį kilometražą iki kapitalinio remonto-pažįstamas dirba, taip ir sakė.
Toliau dėl žvakių ir žvaklaidžių viskas turi būti naudojama kaip priklauso ir keičiama kaip prikalauso. Jei šito laikysies, jokių pašalinių problemų nesudarys. Kitas dalykas turi sumontuoti dujų įrangą gerai, nes daugelis garažų tik gadina mašinas.

Aurimas

Yra sakoma- su benzinu vazineja turitingi, su dyzeliu kaimieciai, o su dujom ubagai.

Ir kaip jau dauguma sako, tai jei turejai pinigu nusipirkti benzinini auto, tai turek pinigu ir benzinui. O jei ne tai tik dyzelis.
Dujos ir smirda, ir pavojinga.

fennix

#10
Citatahorn parašė:
fennix kažką veli nesąmones-vienoj žinutėj rašai, kad dujos dega aukštesnėje temperatūroje, kitoje jau rašai, kad silpniau šyla variklis. Būk vyras ir atsakyk už savo žodžius. Pirma dujos nesausos-jos purškiamos purkštukais. Toliau jos nenuplauna tepalo nuo cilindro sienelių, skirtingai negu benzinas. Dujos labiau tausoja variklį, kadangi nesusidaro rūgščių junginių joms sudegus, o taip apt ir išmetimo sistemą. Pasidomėk UAB "Švara" ekspoatavo gazikus su dujomis ir benzu, tai dujiniai pravažinėjo 2 kartus didesnį kilometražą iki kapitalinio remonto-pažįstamas dirba, taip ir sakė.
Toliau dėl žvakių ir žvaklaidžių viskas turi būti naudojama kaip priklauso ir keičiama kaip prikalauso. Jei šito laikysies, jokių pašalinių problemų nesudarys. Kitas dalykas turi sumontuoti dujų įrangą gerai, nes daugelis garažų tik gadina mašinas.

As suprasiu tai kaip fraze "Tu man nepatiniki...". Jei nepritari mano nuomonei, nebutina manes uz tai smerkti. Pats pas save susikisau Stage-4 dujine iranga, pats konfiguravau kompa, degimo zemelapius... nereikia man pasaku pasakot. Jau kalbejau apie 2 skirtingus dalykus tai paivairinsiu tai skaiciais.
1 litras sudegusiu degalu isskiria siluma del kurios uzkaitusios dujos-degimo produktas(CO2, C0, ir vandens garai) pleciasi ir stumdo jusu stumoklius bei suka ratus(yra dar vienas matmuo- tai degimo produktu temperatura kuriu tiksliu parametru deja nezinau):
Dyzelinas 38.6 MJ/ litras (degimo temperatura iki 2000 laipsniu)
Benzinas 32 MJ/ litras (degimo temperatura iki 2500 laipsnu)
Dujos  26.8 MJ /litras (tevukas acetilena uzkaitindavo iki 3000+ laipsniu)

Atrodo niekur nerasiau variklio silimo problemas... Jei suklydau reikes pasitaisyt. kalbejau apie peciuka. Dujoms isgarint naudojamas variklio ausinimo skystis, dazniausiai is peciuko sistemos. Tai itakoja silumos salone mazejima ir tamsta turetum zinot kad gerai paspaudus pedala iki dugno, dujos garuodamos gali uzsaldydi reduktoriu, bus paduodamas skystis vietoj garu ir variklis tiesiog uzges... Tipine problema salta ziema :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

Pirmą kartą girdžiu, kad galima užgesti gerai paspaudus su dujom :o Beje acetilenas naudojamas pjaustyti metalus, o ne automobiliuose, tai kam tą temperatūrą paminėjai, taip ir neaišku. Neturiu nieko prieš tave, bet pilstymas apie bile ką visai nereikalingas. Ir kokiu būdu gali užšalti reduktorius, kuriuo cirkuliuoja aušinimo skystis,  t yra apie 95C. Taigi dujų ten visai mažai prateka. Ir kokia čia tipinė problema žiemą-gal sumaišei su pirmos kartos dujomis, kur neprotingi žmonės gali persijungti dujas neužšilus varikliui? Bet 1-os kartos įrangos bėdų nereikėtų taikyti visoms įrangoms, tuo labiau, kad jų beveik neliko.
Temperatūra dujų nedaug skiriasi nuo benzino. Jei randi kitaip, pateik pavyzdžių. "LPG has a typical specific calorific value of 46.1 MJ/kg, 42.5 MJ/kg for diesel and 43.5 MJ/kg for petrol."

fennix

Citatahorn parašė:
Pirmą kartą girdžiu, kad galima užgesti gerai paspaudus su dujom :o Beje acetilenas naudojamas pjaustyti metalus, o ne automobiliuose, tai kam tą temperatūrą paminėjai, taip ir neaišku. Neturiu nieko prieš tave, bet pilstymas apie bile ką visai nereikalingas. Ir kokiu būdu gali užšalti reduktorius, kuriuo cirkuliuoja aušinimo skystis,  t yra apie 95C. Taigi dujų ten visai mažai prateka. Ir kokia čia tipinė problema žiemą-gal sumaišei su pirmos kartos dujomis, kur neprotingi žmonės gali persijungti dujas neužšilus varikliui? Bet 1-os kartos įrangos bėdų nereikėtų taikyti visoms įrangoms, tuo labiau, kad jų beveik neliko.
Temperatūra dujų nedaug skiriasi nuo benzino. Jei randi kitaip, pateik pavyzdžių. "LPG has a typical specific calorific value of 46.1 MJ/kg, 42.5 MJ/kg for diesel and 43.5 MJ/kg for petrol."

Taip acetilenas naudojamas metalo pjovimo- virinimo darbams kaip ir propnas-butanas kurio misinys yra LPG. Neziau tikslios paminejau ta su kuria susiduriau nusidegindamas ranka. Nelabai pilstau is tuscio i kiaura, praktiskai visada kalbu is patirties ir ziniu. Taip dujos kaloringesnis kuras kai degini jas kaip svorio vieneta o ne kaip turio. Deja kol kas ne vienas automobilo kuro siurblys neturi svarstykliu o tik davikli prapumpuoto turio ir ne viena degaline nepardavineja kuro kitaip nei litrais. Na nebent kalbam apie garvezius ir tonas angliu :D Ir beje duju litras sveria pusantro karto maziau nei dyzelino kad ir kaip keista tai butu....

Dabar del reduktoriaus :)
taip juo cirkulioja ausinimo skystis... taciau jei pas tave temperatura 95 laipsniai- siulau pasitikrint savo ausinimo sistema... Pas mane kompas parode kad ventiliatorius isijungia kai ausinimo skyscio temperatura pasiekia 74 laipsnius. Tai auksciau ji ir nepakyla Kitas dalykas- vaziuojant ramiai apie 60-80 km/h ausinimo skyscio temperatura krenta iki mazdaug 55 laipsniu. jei lauke -15  krenta dar zemiau. O kai gilia ziema pariedi i pakalne be akseleratoriaus ir cia pat sugalvoji perjunginet pavaras virs 6500 rpm tai ausinimo skystis saltas- duju garinamas kiekis didelis o garuodamos dujos sutraukia siluma ir turi rezultata kuris vercia nusikeikt...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

Visiškai nieko nesupratau. Riedi nuo kalno be akseleratoriaus, o apsukos 6500? Galiu duot su saviške pavažiuot, dujos jungiasi kai tik sukruta temperatūros rodyklė, o pečiukas dar pučia šaltą orą. Jei įrodysi, kad ji užgesta dėl to, kad šalta, statau bonką :)

fennix

taip riedant nuo kalno ramiai ausinimo skystis dar labiau atvesta. Sustoji ir tada sugalvoji paspaust pedala iki dugno ir laikyt ji ten kol kol neprireiks neperjungt i ketvirta pavara ty kol nepasieki kokio 150 km/h. Manoji uzgesta.... nezinau kodel, kitu priezasciu nematau....
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!